Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 23 z 23
  1. #16
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    16 listopad 2009
    Skąd
    Tarnogród
    Postów
    400
    Auto
    fiat Stilo 3D 1.9 jtd ~150KM
    próbowałeś jechac z odpiętą przepływką ?
    w jaki sposób sprawdzałeś overboosta? rozkręcałeś go, czy tylko wizualnie sprawdziłeś czy gruszka chodzi??
    zwróciłeś uwagę przy jakich obrotach +/- zaczyna grucha pracować?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 lipiec 2012
    Skąd
    Limanowa/Kraków
    Wiek
    29
    Postów
    830
    Auto
    Fiat Stilo 1.9 JTD 115
    overboosta sprawdzał każdy mechanik. jeździłem z odpiętą przepływką, ale auto paliło jak smok.

    nie zwróciłem uwagi przy jakich obrotach grucha zaczyna pracować. ponoć pracuje dobrze.

  4. #18
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    16 listopad 2009
    Skąd
    Tarnogród
    Postów
    400
    Auto
    fiat Stilo 3D 1.9 jtd ~150KM
    to normalne ze palił jak smok, ale nie powiedziałeś czy było czuć różnice w pracy auta, dynamice itp
    czy jest tak samo jak z podpiętą ?

  5. #19
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 lipiec 2012
    Skąd
    Limanowa/Kraków
    Wiek
    29
    Postów
    830
    Auto
    Fiat Stilo 1.9 JTD 115
    Pisałem to w pierwszym poście. Jedzie w miarę normalnie. chociaż po mojemu to i tak nie to.

  6. #20
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 luty 2012
    Skąd
    Bytom
    Wiek
    40
    Postów
    63
    Auto
    stilo 1.9 jtd 115 2002 r,
    Rocznik
    2002
    jaki nr przeplywki dales , czy zawsze byl to BOSCh , jakie sa parametry z odpieta przeplywka , czy tamte zalonczone wczesniej parametry wskazywały blad przeplywki . Ja tez sie meczylam z przeplywkami, mam ten sam samochod, rozne marki przeplywki roznie komputer reaguja na zawieszenia przeplywki ( mul w tym zakresie obrotow co u ciebie to przeplywka ( dopoki turbina mi sie nie wlonczyla nawet rower mogl mnie wyprzedzic) po odpieciu przeplywki komputer wstawia zwykle dane zastepcze , odlancza egr , i mi wcale tak duzo nie pali wtedy, ( prawie nie widze roznicy) z jakiego rocznika samochod, dane oprogramowania komputera numery plus data instalacji , porownam ze swoimi
    ( to sa moje np Kod ISO: FD 86 15 01 6E
    Numer rysunku FIAT: 55181457
    Nuemr HW: 0281010337
    Wersja HW: 00
    Numer SW: 1037363234
    Wersja SW: 9241
    Numer homologacji: 19242
    Data zaprogramowania: 01/04/1980)
    ja swoja stara przeplywke boscha przerobilam , by chociaz kom pobieral prawidlowa temperature powietrza ( zreszta tez ja mozna regulowac poprzez odpowiednie rezystory dodatkowe) nowa przeplywka to magneti, ktora poraz 3 reklamuje i nie moge uwierzyc ze sie tak psuje.

    To wszystko z zalozenia ze mechanicy na miejscu sprawdzili wszystko co mogli i inne rzeczy wykluczyli.

  7. #21
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 lipiec 2012
    Skąd
    Limanowa/Kraków
    Wiek
    29
    Postów
    830
    Auto
    Fiat Stilo 1.9 JTD 115
    No i problem rozwiązany. Fuck, kosztowało mnie to kupę forsy i nerwów, a już na samym początku mówiłem mechanikom żeby wykręcili kolektor dolotowy... Mówiłem to też trzem kolejnym i każdy swoje, że na pewno jest drożny. A tu gówno.
    Był tak zapieprzony, że strasznie słabo ssało powietrze. Usterkę naprawiono, dziś odbieram samochód. Tylko szkoda, że niepotrzebnie kupowałem rozrząd i komputer - ponad 1000 zł w błoto.

    Nie chce ktoś komputera odkupić? niedrogo

  8. #22
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Jeszcze ten rozrząd to powiedzmy ok - pojeździsz na nim i masz spokój na ~60tyś.. Ale komp to już przesada
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  9. #23
    ata
    ata jest nieaktywny
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    26 sierpień 2011
    Skąd
    Szczecin
    Postów
    972
    Auto
    Fiat Palio Weekend 1,2 MPI
    Rocznik
    11.1999
    Cytat Napisał bzykol Zobacz post
    Mówiłem to też trzem kolejnym i każdy swoje, że na pewno jest drożny. A tu gówno.
    Był tak zapieprzony, że strasznie słabo ssało powietrze.
    A, bo to trzeba w nieciekawym miejscu odkręcić kilka śrubek, pobrudzić się, potem trzeba jeszcze podkładki pod kolektor ... tyle roboty!

    Zasada ta sama jak w moim VW - po co wymieniać filtr paliwa skoro można klienta naciągnąć na wymianę pompy wtryskowej? Akurat tym razem im się nie udało, ale "normalnego klienta" skroili by równo. I może nawet "przy okazji" wymienili by ten zapchany filtr paliwa ... albo nie (w końcu wystarczy podgrzać i wypłukać rozpuszczalnikiem, będzie "jak nowy " przez ... tydzień).


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. komputer
    Napisany przez essi na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 29-03-2012, 14:47
  2. Komputer pokladowy
    Napisany przez jarom35 na forum Ulysse
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 21-06-2011, 17:27
  3. komputer
    Napisany przez tomrs6 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 12-04-2010, 20:14
  4. Komputer
    Napisany przez rysio84 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 16-01-2009, 08:14
  5. Komputer pokładowy
    Napisany przez szela na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 10-12-2008, 16:17

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

jtd 8v zamula 115km

fiat stilo wiazki

fiat stilo jtd wiazki

fiat stilo brakowalo duzo oleju

fiat stilo wskazania komputera

fiat stilo 1 9 jtd niskie wskazania temperatury

1.9 jtd za niskie wskazanie przeplywomieza

jak odpiac wtyczke od kompa stilo

fiat 1.9 jtd zaniza

stilo 1 9 zle wskazania przeplywomierzastilo komputer silnika forumwiazka od komputera fiat stilofiat stilo sposob na wariujacy komputer

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl