Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 5 z 7 PierwszyPierwszy ... 34567 OstatniOstatni
Posty od 61 do 75 z 92

Temat: Kręci i nie zapala  

  1. #61
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    30 listopad 2012
    Skąd
    Ruda Śląska
    Postów
    95
    Auto
    STILO 1.4 16V 95KM
    Panowie, proszę, wytłumaczcie mi jak wygląda obieg paliwa.

    Do baku wchodzi pompa od góry, do niej jeden wężyk, który pompuje paliwo do wtryskiwaczy (bezpośrednio ?), a powrót tego paliwa jak wygląda? Do listwy wtryskowej wchodzi mi tylko jeden wąż i tyle ( no i 4 wtryski z drugiej strony - z boku wentyl do sprawdzania ciśnienia).

    Jest jeszcze podobno jakiś filtr oparów, ja go mam pod wlewem paliwa ( jak się położę pod auto to widzę taką skrzynkę czarną i wężyki niebieskie które wchodzą do niego.

    Mam pewną teorię..pompa działa poprawnie, lecz pompuje "gdzieś" paliwo, ale ono szybko wraca z powrotem (jak załączam pompę to nie tylko słysze jej charakterystyczne buczenie, ale również tak jakby paliwo wpadało z powrotem pod ciśnieniem (dźwięk przypominający wrzucenie tabletki musującej do szklanki wody-oczywiście nie musuje ciągle;p)



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #62
    Klubowicz
    Dołączył
    19 wrzesień 2012
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    32
    Postów
    437
    Auto
    Stilo 1.9JTD 115
    Rocznik
    2002
    Daj fotkę tej puszki.
    Wole pchać swojego fiata...

    ...niż jeździć VW.

  4. #63
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    30 listopad 2012
    Skąd
    Ruda Śląska
    Postów
    95
    Auto
    STILO 1.4 16V 95KM

  5. #64
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    30 listopad 2012
    Skąd
    Ruda Śląska
    Postów
    95
    Auto
    STILO 1.4 16V 95KM
    Pomierzylem czujnik, 0,970k oma i na cieplym i na zimnym. Wyczytalem na necie ze musi miec od 550 do 750 oma. Takze z desperacji go kupilem... to nie byl on;/

    Takze mam do sprzedania dwa czujniki juz;/

    A auto nadal nie pali..

  6. #65
    Klubowicz
    Dołączył
    19 wrzesień 2012
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    32
    Postów
    437
    Auto
    Stilo 1.9JTD 115
    Rocznik
    2002
    Nie potrzebnie go kupiłeś bo ten czujnik pracuje właśnie przy 900 Ohm.

    Zrób zdjecie listwy wtryskowej i instalacji w jej okolicy - szczególnie wtyczek na wtryskach.
    Wole pchać swojego fiata...

    ...niż jeździć VW.

  7. #66
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    30 listopad 2012
    Skąd
    Ruda Śląska
    Postów
    95
    Auto
    STILO 1.4 16V 95KM

  8. #67
    Klubowicz
    Dołączył
    23 maj 2016
    Skąd
    wielkopolska
    Postów
    144
    Auto
    sc 0.9
    Rocznik
    06. 1999
    Nie ma powrotu paliwa. Fiat od jakiegoś czasu stosuje system "returnless" czyli bezpowrotny. Chodzi o bezpieczeństwo w wypadku wycieku paliwa po stłuczce. W Pandorze mam inny silnik ale też bez powrotu i jest pewna zależność. Kiedy paliwa mam ok 1/4 to ciężko odpala . Odpali zgaśnie odpali zgaśnie i przy kolejnym zaskoczy dopiero. Kiedy jest paliwa ok połowy zbiornika pali od razu. Mierzyłem ciśnienie paliwa- wzorcowe bo myślałem że też pompa słabo daje. Co do manometru to musisz mieć złączkę specjalną żadną wentylową rowerowo samochodową . Podpowiem że pasuje od zaworu do serwisu klimatyzacji ale teraz nie wiem którego ciśnienia wysokiego czy niskiego. Zatankuj więcej paliwa i zobaczysz. Nic nie tracisz bo i tak paliwo Twoje. Co do filtru przy pompie- jest bezobsługowy i ma starczyć nas całe życie pompy - dlatego tez nie ma powrotu by wciąż nie filtrowała paliwa

  9. #68
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    30 listopad 2012
    Skąd
    Ruda Śląska
    Postów
    95
    Auto
    STILO 1.4 16V 95KM
    Zatankowalem dzis prawie polowe baku.. i nadal to samo. Nawet na cieplym teraz dlugo kreci..

  10. #69
    Klubowicz
    Dołączył
    19 wrzesień 2012
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    32
    Postów
    437
    Auto
    Stilo 1.9JTD 115
    Rocznik
    2002
    Skoro wyeliminowałeś praktycznie wszystkie problemy z układem zapłonowym to stawiam że problemem może być sterowanie gazem.

    Wtryskiwacze benzyny sa podłączone teraz przez centralkę sterującą gazem. Weź je podłacz pod instalacje auto (powrót do oryginału). Tj. zdejmij izolacje i poszukaj w którym miejscu przewody są wpięte w instalację LPG. Jeden z przewodów będzie przecięty i połączony z innym przewodem.
    Wole pchać swojego fiata...

    ...niż jeździć VW.

  11. #70
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    30 listopad 2012
    Skąd
    Ruda Śląska
    Postów
    95
    Auto
    STILO 1.4 16V 95KM
    Dzis poszedlem sprawdzic czy z listwy poleci paliwo, polecialo, ale 3 kropelki... jak wlaczylem pompe (przekrecilem kluczyk) to polecialy kolejne 3 kropelki. Czy to moze byc niskie cisnienie na listwie? Tylko czym one jest podawane? Wina pompy?

  12. #71
    Klubowicz
    Dołączył
    23 maj 2016
    Skąd
    wielkopolska
    Postów
    144
    Auto
    sc 0.9
    Rocznik
    06. 1999
    Sprawdź ciśnienie na listwie ale tak byś też widział jakie jest. Kolega w sumie nie powiedział jakie było.Jeśli się cofa to w pompie powinien być zawór zwrotny który powinien utrzymać ciśnienie. Najlepiej jakbyś miał pompę na podmianę, nawet sprawną używkę byś nie pchał się w koszty.Sam wkład (pompa) powinien być wymienny. Jest w Twoim aucie przekaźnik pompy? Jeśli tak to załącz nim pompę na pół minuty niech pompuje a następnie odpalaj. Nabije w tym czasie ciśnienia

  13. #72
    Klubowicz
    Dołączył
    19 wrzesień 2012
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    32
    Postów
    437
    Auto
    Stilo 1.9JTD 115
    Rocznik
    2002
    Cytat Napisał sandamiano Zobacz post
    Sprawdź ciśnienie na listwie ale tak byś też widział jakie jest. Kolega w sumie nie powiedział jakie było.Jeśli się cofa to w pompie powinien być zawór zwrotny który powinien utrzymać ciśnienie. Najlepiej jakbyś miał pompę na podmianę, nawet sprawną używkę byś nie pchał się w koszty.Sam wkład (pompa) powinien być wymienny. Jest w Twoim aucie przekaźnik pompy? Jeśli tak to załącz nim pompę na pół minuty niech pompuje a następnie odpalaj. Nabije w tym czasie ciśnienia
    Pampa zawsze po przekręceniu kluczyka pompuje paliwo przez około 20s.

    Jakiej firmy to instalacja LPG (komputer sterujący).
    Wole pchać swojego fiata...

    ...niż jeździć VW.

  14. #73
    Klubowicz
    Dołączył
    23 maj 2016
    Skąd
    wielkopolska
    Postów
    144
    Auto
    sc 0.9
    Rocznik
    06. 1999
    Cytat Napisał mlodybe Zobacz post
    Pampa zawsze po przekręceniu kluczyka pompuje paliwo przez około 20s.

    Jakiej firmy to instalacja LPG (komputer sterujący).
    Tak długo? Nie 2-3 sekundy?

  15. #74
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    30 listopad 2012
    Skąd
    Ruda Śląska
    Postów
    95
    Auto
    STILO 1.4 16V 95KM
    Niemam zadnego osobnego wlaczenia pompy, moge wypiac z niej kostke i bezposrednio pod akumulator podpiac przewodem.

    Pompa podpompuje 2-3sek jak przekrecam kluczyk.

    Pompy nie umiem idkrecic poniewaz ta duza nakretka ani drgnie. Klucz bym musial miec do niej...

    Instalacja jest z STAGa

  16. #75
    Klubowicz
    Dołączył
    09 luty 2012
    Skąd
    Racibórz
    Postów
    107
    Auto
    Fiat Stilo 1.4 6 speed
    Rocznik
    2005
    U mnie pompa paliwa po przekręceniu kluczyka działa 1 sekundę jak nie krócej.
    Nakrętkę pompy odkręcałem kiedyś młotkiem uderzając przez drewnianą deseczkę.


 
Strona 5 z 7 PierwszyPierwszy ... 34567 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Bravo nie zapala
    Napisany przez shaker1993 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 01-03-2016, 21:26
  2. Nie zapala na GAZIE
    Napisany przez stilo.jozek na forum Stilo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 20-06-2015, 11:15
  3. Ciężko zapala :)
    Napisany przez piotr55122 na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 30-04-2014, 21:51
  4. Kręci kręci aż zdechnie :(
    Napisany przez alogator na forum Punto II
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 28-02-2011, 22:14
  5. kontrolka zapłonu się zapala
    Napisany przez lehoo84 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 13-03-2009, 19:44

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu