Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 6 z 7 PierwszyPierwszy ... 4567 OstatniOstatni
Posty od 76 do 90 z 92

Temat: Kręci i nie zapala  

  1. #76
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    30 listopad 2012
    Skąd
    Ruda Śląska
    Postów
    95
    Auto
    STILO 1.4 16V 95KM
    Moze przesadzilem 2-3 sekundy sekunda juz blizej

    Uderzalem, ale ta pompe mi w fiacie wkrecali kluczem to musial dowalic newnie na maxa...



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #77
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    19 wrzesień 2012
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    39
    Postów
    947
    Auto
    Stilo 1.9JTD 115
    Rocznik
    2002
    U mnie w JTD pompa pracuje ok 10s. Nie ma takiej możliwości aby pompa wyłączała się po minucie bo nie zdążyła by nabić paliwka do odpowiedniego ciśnienia.
    Wole pchać swojego fiata...

    ...niż jeździć VW.

  4. #78
    Klubowicz
    Dołączył
    23 maj 2016
    Skąd
    wioska wilków ale nie Basior.
    Postów
    341
    Auto
    Były seicento i Panda ,są :Astra G X16SZR , Astra G Z14 XEP, Corsa D A14XER
    Rocznik
    12.1999, 09.2009, 11.2012
    Cytat Napisał stilo.jozek Zobacz post
    Niemam zadnego osobnego wlaczenia pompy, moge wypiac z niej kostke i bezposrednio pod akumulator podpiac przewodem.
    Wyjmij bezpiecznik pompy i na styk zdawczy bezpiecznika podaj plus 12v


    Cytat Napisał stilo.jozek Zobacz post
    Instalacja jest z STAGa
    Tak myślałem. Odpalanie masz awaryjne w ren sposób że na nieprzekręconym kluczyku naciskasz przycisk na przełączniku i trzymając wciśnięty przekręcasz kluczyk i odpalasz.

  5. #79
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    30 listopad 2012
    Skąd
    Ruda Śląska
    Postów
    95
    Auto
    STILO 1.4 16V 95KM
    I tak zawsze odpalalem awaryjnie..teraz sie nie da na zimnym..

  6. #80
    Klubowicz
    Dołączył
    23 maj 2016
    Skąd
    wioska wilków ale nie Basior.
    Postów
    341
    Auto
    Były seicento i Panda ,są :Astra G X16SZR , Astra G Z14 XEP, Corsa D A14XER
    Rocznik
    12.1999, 09.2009, 11.2012
    Mam też stag'a w pandorze i po gwarancji podpinałem interfejs (na gwarancji nie robiłem bo zapamiętuje podpinanie nieautoryzowane) Z tego co pamiętam w ustawieniach w zakładce zaawansowane jest opcja awaryjnych odpaleń . Tzn można wpisać liczbę dopuszczalnych odpaleń i liczba wykonanych. Nie masz interfejsu do LPG by tam podejrzeć? U siebie ustawiłem "ciepły start" i kiedy silnik jest ciepły to automatycznie pali z gazu.Może wykorzystałeś to co gazownik zaprogramował ale to raczej nie to. Tu bym szukał właśnie problemu z wydajnością pompy paliwa.

  7. #81
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    30 listopad 2012
    Skąd
    Ruda Śląska
    Postów
    95
    Auto
    STILO 1.4 16V 95KM
    Panowie, chyba problem rozwiazany, wiekszej porażki tez chyba nigdy nie osiagnalem. Po tylu kombinacjach, sprawdzaniach i po tylu zmarnowanym czasie problem rozwiazany..

    USZCZELKA NA REGULATORZE CISNIENIA W POMPIE PALIWA (2,49zl i to za dwie!)

    Meczylem sie z odkreceniem 3 godziny, potem wizyta w leroy merlin i zlozenie wszystkiego w calosc i auto na zimnym odpala od kopa. Troche przymulony na benzynie, ale juz prawie pelny sukcem.

    Dziekuje bardzo wszystkim za odpowiedzi i chec niesienia mi pomocy. Pokonala nas USZCZELKA

    Poniesione koszta:

    - swiece zaplonowe - 33zl (i tak juz nalezalo je zmienic)
    - czujnik temp. wody - 13zl
    - czujnik polozenia walu korbowego - 73zl
    - czujnik polozenia walka rozrzadu - 153zl
    - USZCZELKA - 2,49zl

    Takze moge pozostale mi 3 czujniki komus sprzedac, jak cos to pisac.

    Pozdrawiam.

  8. #82
    Klubowicz
    Dołączył
    23 maj 2016
    Skąd
    wioska wilków ale nie Basior.
    Postów
    341
    Auto
    Były seicento i Panda ,są :Astra G X16SZR , Astra G Z14 XEP, Corsa D A14XER
    Rocznik
    12.1999, 09.2009, 11.2012
    I to był ten szum który słyszałeś... pomiar ciśnienia paliwa by to pokazał. Wniosek :nie trzeba wierzyć w słowa kolegi że z ciśnieniem jest wszystko ok . Niech autko kula się dalej

  9. #83
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    30 listopad 2012
    Skąd
    Ruda Śląska
    Postów
    95
    Auto
    STILO 1.4 16V 95KM
    Gaz mnie zmylil, poniewaz nie dalo sie na zimnym awaryjnie odpalic, dlatego ciagle nie dowierzalem ze to cos od paliwa. Najwidoczniej jest tak jak molega wyzej napisal, ze jest kilka tylko odpalen awaryjnych na zimnym, a potem juz nie ma.

  10. #84
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    19 wrzesień 2012
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    39
    Postów
    947
    Auto
    Stilo 1.9JTD 115
    Rocznik
    2002
    Ja jebie. Taki kał a tyle kosztów.
    Wole pchać swojego fiata...

    ...niż jeździć VW.

  11. #85
    Klubowicz
    Dołączył
    14 kwiecień 2015
    Skąd
    Stalowa Wola
    Wiek
    30
    Postów
    440
    Auto
    Stilo 1.9 JTD 115
    Rocznik
    09.2005
    Z tym gazem, z odpaleniami awaryjnymi to masz rację. w Stagu można tylko 3 lub 5 razy odpalić autko w trybie awaryjnym aby nie "zamrozić" reduktoro/parownika. Można wyłączyć to ustrojstwo przy np. wymianie filterków i regulacji. Nic cię to nie będzie kosztować bo to 1 kliknięcie i po sprawie hehehe uszczeleczka za 2,50 wiadome jest że jak wszystko jest okey to jest coś nie tak z jakąś pierdołą...

  12. #86
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    30 listopad 2012
    Skąd
    Ruda Śląska
    Postów
    95
    Auto
    STILO 1.4 16V 95KM
    Witam ponownie.

    Nie będę zakładam nowego tematu, ponieważ w tym temacie odrobinę wspomniałem już..

    ..a więc..codziennie rano Stilon po zapaleniu ciężko pracuje, a od kilku dni nie zapala za pierwszym razem.
    Jak już odpali za drugim, obroty falują silnik się dławi, a jak chcę przegazować to czasem słychać strzały z rury wydechowej. Trochę potrzymię go na obrotach i sytuacja się uspakaja. Dodam również że na benzynie jest trochę zamulony.

    Wtryski siadają?

    Co sprawdziłem:

    -czujnik położenia wałka rozrządu (podmieniony na ten co kupiłem (nowy) ) - bez zmian
    -czujnik położenia wału korbowego (podmieniony na ten co kupiłem (nowy) ) - bez zmian
    -zakręcona butla z gazem, wyjeżdżona resztka gazu w układzie - bez zmian (tzn. od gazu to chyba nic nie jest)
    -filtr powietrza - przedmuchany kompresorem, wygląda na jeszcze dobry
    -podpompowanie pompą paliwa kilka razy - bez zmian
    Ostatnio edytowane przez stilo.jozek ; 30-08-2016 o 12:06

  13. #87
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,158
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    Reduktor po jakim przebiegu? Miałem strzały z wydechu przy padniętych membranach. Po wymianie jak ręką odjął. Tyle tylko, że u mnie nie było problemów z odpalaniem. Był natomiast wyczuwalny zapach gazu wokół reduktora.
    Italians Do It Better

  14. #88
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    30 listopad 2012
    Skąd
    Ruda Śląska
    Postów
    95
    Auto
    STILO 1.4 16V 95KM
    Reduktor ma przejechane ok.115tys. Wykluczyłbym go, poniewaz jak zakrecilem gaz i auto mialo tylko benzyne do odpalania, to nadal problem wystepowal.

  15. #89
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    30 listopad 2012
    Skąd
    Ruda Śląska
    Postów
    95
    Auto
    STILO 1.4 16V 95KM
    Wymienione wtryski na (używki za 80 z listwą ;p)

    Problem powoli znika, na benzynie już w miarę dobrze jeździ, dziś odpalił za drugim razem bez problemu.

  16. #90
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,158
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    Czyli jednak motyw LPG...
    Italians Do It Better


 
Strona 6 z 7 PierwszyPierwszy ... 4567 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Bravo nie zapala
    Napisany przez shaker1993 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 01-03-2016, 22:26
  2. Nie zapala na GAZIE
    Napisany przez stilo.jozek na forum Stilo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 20-06-2015, 12:15
  3. Ciężko zapala :)
    Napisany przez piotr55122 na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 30-04-2014, 22:51
  4. Kręci kręci aż zdechnie :(
    Napisany przez alogator na forum Punto II
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 28-02-2011, 23:14
  5. kontrolka zapłonu się zapala
    Napisany przez lehoo84 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 13-03-2009, 20:44

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plstilo-444kreci-i-nie-zapala-33326

map sensor odlaczony

nie chce odpalic map sensor

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl