Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 38
  1. #1
    Klubowicz
    Dołączył
    16 czerwiec 2010
    Skąd
    Opole
    Wiek
    28
    Postów
    457
    Auto
    BMW E46 Coupe
    Rocznik
    2001

    Siena - wymiana amortyzatorów tylnych

    Zamierzam wymienić amorki tylne w swojej Sienie... co prawda na przeglądzie wyszło, że niby mają 77 i 73%, ale prawy na nierównościach "syczy" a na wybojach oba się po prostu tluką (spokojnie, nie ma negatywa na kołach)
    Mam już dwa nowe oryginalne fiatowskie amorki, osłony (mają gumy w środku) i... no właśnie, co mi jeszcze jest potrzebne ? na zdjęciach używanych amorków do Sieny z allegro są jeszcze dwie takie stożkowe gumy jedna na drugiej - chyba pełniące rolę poduszki amortyzatora, to też nowe zakładać czy zbędny wydatek ?

    Pozdrawiam !



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    03 listopad 2010
    Skąd
    Stara Wieś
    Postów
    340
    Auto
    Fiat Siena 1,6 16V
    Poduszki amorów mogą być stare Ja tak mam i jest wporządku

  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    16 czerwiec 2010
    Skąd
    Opole
    Wiek
    28
    Postów
    457
    Auto
    BMW E46 Coupe
    Rocznik
    2001
    poduszek amo tył nigdzie dorwać nie mogę... u siebie w firmie nie mam, w katalogu impergom'u nie ma, intercars milczy, allegro tym bardziej... hmm

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    16 czerwiec 2010
    Skąd
    Opole
    Wiek
    28
    Postów
    457
    Auto
    BMW E46 Coupe
    Rocznik
    2001
    ehh, ciężkie jest życie właściciela Sieny znalazłem... oczywiście nikt nie wspomina o Sienie w katalogach, ale o Palio (nie Weekend) jak najbardziej - przypomniało mi się, że to ma dokładnie to samo zawieszenie tylne co Siena

    jakby ktoś potrzebował :

    Impergom 27654
    OEM 46464273

    na amortyzator idą 2 sztuki, więc na całe tylne zawieszenie 4

  6. #5
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Nie wiem jak to tam u Ciebie ale u mnie to syczą sobie wszystkie amory.. tzn tak pracują na wybojach ale nie jest to niepokojący dźwięk tylko taki hmm zwykły
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  7. #6
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    moim zdaniem to też normalne że syczą - wtedy wiadomo że pracują poprawnie - w koncu to gazowe amortyzatory
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  8. #7
    Klubowicz
    Dołączył
    16 czerwiec 2010
    Skąd
    Opole
    Wiek
    28
    Postów
    457
    Auto
    BMW E46 Coupe
    Rocznik
    2001
    teraz będę miał olejowe oryginały... te % bardziej mnie skłaniają do zmiany teraz byłem na nowoczesnej stacji kontroli i wyszło 70 i 71% - wymienię, będę miał spokój.

    no tak, syczenie to w sumie norma, ale u mnie z przodu jest 85 i 87% i nic nie syczy a są gazowe

  9. #8
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Przecież 70% bardzo dobry wynik?! Amortyzatory gazowo-olejowe są bardziej komfortowe..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  10. #9
    Klubowicz
    Dołączył
    16 czerwiec 2010
    Skąd
    Opole
    Wiek
    28
    Postów
    457
    Auto
    BMW E46 Coupe
    Rocznik
    2001
    ale jak już mi się udało dorwać za śmieszne pieniądze wraz z osłonami i odbojami olejowe oryginały to zmienię... podobno są sztywniejsze a poza tym puki mam kasę na mechanika to robię, po zimie będą inne wydatki. Ponadto, wszystko w zawieszeniu jest tip top, sprężyny nowe a coś się tłucze, więc jeśli mam nówki w pudełkach to chcę się przekonać czy to amo czy nie

    ps. w tej chwili mam gazowe

  11. #10
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    może u ciebie w 1,2 orginałami są olejowe ,u mnie w 1,6 orginalne MM są gazowe
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  12. #11
    Klubowicz
    Dołączył
    16 czerwiec 2010
    Skąd
    Opole
    Wiek
    28
    Postów
    457
    Auto
    BMW E46 Coupe
    Rocznik
    2001
    u ojca w 1.4 ori były oleje... u mnie z tyłu są gazowe, ale samochód ma już prawie 180tys. przebiegu, więc to już oryginały nie są...

  13. #12
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 lipiec 2011
    Skąd
    Trójmiasto
    Wiek
    26
    Postów
    9
    Auto
    Siena
    Witam mam do was pytanie,też się przymiezam do wymiany amortyzatorów i niewiem które będą lepsze gazowe czy olejowe? takie które by wytrzymały bo dużo jeżdżę po polnych drogach gdzie wiadomo jest bardzo dużo dziur

  14. #13
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    34
    Postów
    5,290
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Gazowe dłużej Ci popracują, jeśli chodzi o trwałość.
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu,

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic
    Audi A6 2.8l V6, mulitronic (CVT)
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  15. #14
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 lipiec 2011
    Skąd
    Trójmiasto
    Wiek
    26
    Postów
    9
    Auto
    Siena
    A które są bardziej komfortowe do takiej jazdy po dziurach? Które są twardsze?

  16. #15
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    34
    Postów
    5,290
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Jeżeli chcesz mieć bardzo miękko i zarazem komfortowo to olejowe (pełne olejowe), bo "gazowe" to tak naprawdę są gazowo-olejowe.
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu,

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic
    Audi A6 2.8l V6, mulitronic (CVT)
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM



 
Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. [Jak wykonać] Wymiana tylnych piast
    Napisany przez karwoj25 na forum Bravo/Brava/Marea, zrób to sam
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 02-04-2011, 02:37
  2. [zawieszenie] wymiana amortyzatorów
    Napisany przez rosearcana na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 20-07-2009, 11:01
  3. co ile wymagana wymiana amortyzatorów?
    Napisany przez iwansc na forum Punto II
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 28-06-2009, 23:00
  4. [zawieszenie] Wymiana amortyzatorów marea weekend 2.4TD
    Napisany przez jasiu_m na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 17-06-2009, 11:05
  5. wymiana szyby w prawych tylnych drzwiach
    Napisany przez Leo29 na forum Panda
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 13-01-2009, 08:07

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

amortyzator tylny fiat siena

amortyzator siena

amortyzatory tylne fiat siena

wymiana amortyzatora fiat siena

amortyzatory do fiata sieny

amortyzatory siena

amortyzatory palio weekend tyl olejowe

siena amortyzatory

fiat siena amortyzatory WYMIANA

budowa amortyzatora fiata sieny

fiat palio amortyzatory z wymianafiat siena schemat amortyzatoraamortyzatory do fiata sieny tylne jakie sa najlepszewymiana amortyzatora tylnego fiatamortyzatory tylne fiat paliojaki amortyzator do fiata sieny

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl