Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 6 z 6
  1. #1
    Master
    Dołączył
    04 kwiecień 2010
    Skąd
    Sanok
    Postów
    1,519
    Auto
    Abrath Panda 1.3 multijet 2005r. :)

    Dwa gary i turbina - Fiat Punto TwinAir Turbo

    Dwa gary i turbina - Fiat Punto TwinAir Turbo

    Czytaj więcej na: Dwa gary i turbina - Fiat Punto TwinAir Turbo • Testy • AutoCentrum.pl



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Zwała - czekam na jednostkę 1 cylinder i 100km :-D

    Wysyłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  4. #3
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    34
    Postów
    5,290
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Czyżby czekasz na KOSIARKĘ?
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu,

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic
    Audi A6 2.8l V6, mulitronic (CVT)
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  5. #4
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Nie no tak naprawdę patrzę na to z pewnym przerażeniem. Zawsze silnik 1.8 120km będzie lepszy niż 1.2 120km.. Mam takiego 12 latka i spokojnie dobije nim do 300tyś a pewnie polata i więcej a takie uturbione 1.2? Wolę nie myśleć.. Spalanie spalaniem, ale liczy się też frajda z jazdy
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  6. #5
    Klubowicz
    Dołączył
    18 wrzesień 2012
    Skąd
    Polska
    Postów
    34
    Auto
    Punto I 1.1 55km
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    Nie no tak naprawdę patrzę na to z pewnym przerażeniem. Zawsze silnik 1.8 120km będzie lepszy niż 1.2 120km.. Mam takiego 12 latka i spokojnie dobije nim do 300tyś a pewnie polata i więcej a takie uturbione 1.2? Wolę nie myśleć.. Spalanie spalaniem, ale liczy się też frajda z jazdy
    Jak i cena serwisu...Wiadomo, że małe silniki, to jest o małej pojemności, ale dużej mocy to silniki żyłowane i nie wróży im się dużej żywotności.

  7. #6
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    bunczu to dokładnie napisałem
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT


 

Podobne tematy

  1. Fiat punto I 1.7TD problem z turbo?
    Napisany przez Jarekxbox1 na forum Punto
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 10-02-2012, 00:05
  2. Aparat zapłonowy daje prąd na 3 gary
    Napisany przez kamiszu na forum Rozmowy o technice
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 14-12-2011, 19:13
  3. Na zimnym pali jakby na 3 gary
    Napisany przez MaxPleasure na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 03-02-2010, 22:33
  4. fiat bravo hgt 155+ turbina z coupe przerobka
    Napisany przez pepo-p2 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 28
    Ostatni post: 09-10-2009, 15:59

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

punto twinair

lpg i turbinaforum punto turbotwinair lpg

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl