Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 6 z 6
  1. #1
    Master
    Dołączył
    04 kwiecień 2010
    Skąd
    Sanok
    Postów
    1,578
    Auto
    Abrath Panda 1.3 multijet 2005r. :)

    Dwa gary i turbina - Fiat Punto TwinAir Turbo

    Dwa gary i turbina - Fiat Punto TwinAir Turbo

    Czytaj więcej na: Dwa gary i turbina - Fiat Punto TwinAir Turbo • Testy • AutoCentrum.pl



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Zwała - czekam na jednostkę 1 cylinder i 100km :-D

    Wysyłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  4. #3
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Oleśnica (wlkp)
    Wiek
    41
    Postów
    5,361
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Czyżby czekasz na KOSIARKĘ?
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  5. #4
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Nie no tak naprawdę patrzę na to z pewnym przerażeniem. Zawsze silnik 1.8 120km będzie lepszy niż 1.2 120km.. Mam takiego 12 latka i spokojnie dobije nim do 300tyś a pewnie polata i więcej a takie uturbione 1.2? Wolę nie myśleć.. Spalanie spalaniem, ale liczy się też frajda z jazdy
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 wrzesień 2012
    Skąd
    Polska
    Postów
    34
    Auto
    Punto I 1.1 55km
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    Nie no tak naprawdę patrzę na to z pewnym przerażeniem. Zawsze silnik 1.8 120km będzie lepszy niż 1.2 120km.. Mam takiego 12 latka i spokojnie dobije nim do 300tyś a pewnie polata i więcej a takie uturbione 1.2? Wolę nie myśleć.. Spalanie spalaniem, ale liczy się też frajda z jazdy
    Jak i cena serwisu...Wiadomo, że małe silniki, to jest o małej pojemności, ale dużej mocy to silniki żyłowane i nie wróży im się dużej żywotności.

  7. #6
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    bunczu to dokładnie napisałem
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT


 

Podobne tematy

  1. Fiat punto I 1.7TD problem z turbo?
    Napisany przez Jarekxbox1 na forum Punto
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 10-02-2012, 00:05
  2. Aparat zapłonowy daje prąd na 3 gary
    Napisany przez kamiszu na forum Rozmowy o technice
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 14-12-2011, 19:13
  3. Na zimnym pali jakby na 3 gary
    Napisany przez MaxPleasure na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 03-02-2010, 22:33
  4. fiat bravo hgt 155+ turbina z coupe przerobka
    Napisany przez pepo-p2 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 28
    Ostatni post: 09-10-2009, 15:59

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

punto twinair

lpg i turbinaforum punto turbotwinair lpg

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl