Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 76 z 372 PierwszyPierwszy ... 2666747576777886126176 ... OstatniOstatni
Posty od 1,126 do 1,140 z 5569
Like Tree118lubi to!

Temat: Codziennik  

  1. #1126
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,143
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    w przypadku aut z gazem jest to wieczna przepychanka. mechanik odsyla do gazownika, gazownik odsyla do mechanika. kazdy ma swoje argumenty. ja juz stracilem nadzieje, ze cos sie w mojej sprawie wyjasni. dzis uslyszalem, ze czerwone Valteki do silnikow 1.6 16V nie specjalnie sie nadaja (w zaleznosci od auta). w ciagu kilku dni okaze sie czy mieli racje.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #1127
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Oleśnica (wlkp)
    Wiek
    41
    Postów
    5,361
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    A dlaczego się nie nadają? Masz jakieś dokładniejsze informacje?
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  4. #1128
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,143
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    cytat:

    Wtryski Valtek są wtryskami dość wolnymi i akurat w tym silniku 1,6 16 V nie bardzo sobie radzą z podawaniem gazu, co objawia się gaśnięciem silnika. Sami robiliśmy kilka tych samochodów na tym układzie i był problem z gaśnięciem.
    to samo napisal mi wczesniej spec od LPG z pewnego forum poswieconemu wlasnie LPG.

  5. #1129
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Oleśnica (wlkp)
    Wiek
    41
    Postów
    5,361
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Ja mam czerwone Valtek od kwietnia 2010 roku, przejechane 30kkm na nich przy motorze 1.6 16V i jest ok. Nie miałem problemów z falowanie obrotami czy gaśnięciem. Może to też zależy od dolotu.
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  6. #1130
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,143
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    tak jak napisalem, wszystko zalezy od auta. na jednym hula, na innym nie. podejrzewam, ze stan glowicy tez nie jest bez znaczenia. poprzedni wlasciciel na czerownym waldemarze pociskal i niby wszystko bylo ok. ale wiecie jak to jest z poprzednimi wlascicielami... wracajac do gaziarzy, goscie polecaja listwe Master

    NOWOŚĆ! LISTWA WTRYSKIWACZY MASTER 4 CYL 3OHM (1888111815) - Aukcje internetowe Allegro

    na takiej jutro przeprowadza proby. mnie i tak sie zdaje ze problem lezy gdzies indziej, no ale zobaczymy.
    Ostatnio edytowane przez boch ; 24-10-2011 o 21:39

  7. #1131
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Oleśnica (wlkp)
    Wiek
    41
    Postów
    5,361
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Wyglądają podobnie jak ty to powiedziałeś - Waldemary

    A coś słyszałeś o wtryskach Magic Jet?
    Listwa wtryskiwaczy MAGIC JET 3-cyl NOWY MODEL (1886489820) - Aukcje internetowe Allegro

    Oraz reduktor tłokowy Magic Compact III
    R20 PAROWNIK REDUKTOR MAGIC COMPACT 250KM TŁOKOWY (1889355983) - Aukcje internetowe Allegro

    Powiem Ci, że jakby mi przyszło regenerować reduktor to bym chyba wolał wywalić to co mam i wstawić sobie to
    Koszty regeneracji + robocizna, to może lepiej wymienić całość i sobie samemu to zmontować
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  8. #1132
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,143
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    to co wkleiles, to wersja pod silniki 3 cylindrowe pod 4 cylindry 210 zl. ja bym chyba jednak postawil na Matrixa HD344. wczesniej jednak zobacze czy cos sie wyjasni z tym Masterem. moze faktycznie niedrogi i lepszy od Waldka. reduktor ciekawy, ciekawy... moze kiedys
    a przy okazji, w jakim celu stosuje sie rozroznienie 3 ohm lub 2 ohm? czym sie roznia takie listwy?
    Ostatnio edytowane przez boch ; 24-10-2011 o 21:52

  9. #1133
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Oleśnica (wlkp)
    Wiek
    41
    Postów
    5,361
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    No akurat tak mi się podlinkowała wersja na 3 cylindry. Co do reduktora słyszałem dużo pozytywnych opinii, ale podobnież pierwsza seria miała wady i przepuszczała gaz do układu chłodzenia. Podobnież poprawili to, a opinie te reduktory mają bdb głównie z uwagi na fakt, że dobrze trzymają ciśnienie i brak jest spadków nawet przy wyższych obrotach.

    Co do oporności to określa ona szybkość pracy wtryskiwacza. Im niższa tym szybszy wtrysk (szybciej ładuje się cewka). Np. Valtek typ 30 nie może być stosowany dla czasów wtrysków niższych niż 3ms gdyż jest za wolny.
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  10. #1134
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,143
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    o ile dobrze pamietam u mnie czasy wtryskow oscylowaly wokol 5ms na wolnych obrotach, wiec Valtek typ 30 teoretycznie powinien byc ok.

  11. #1135
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Wtryski o różnych rezystancjach mają zupełnie inne charakterystyki.. Teoretycznie lepsze są o mniejszej rezystancji, z tym że nie każde sterowanie gazu to uciągnie.. Zwyczajnie prądowo niektóre sterowniki gazowe nie dadzą rady tak więc najpierw podpytać się gazownika przed kupnem.
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  12. #1136
    Master
    Dołączył
    05 styczeń 2011
    Skąd
    Olsztyn, Barczewo
    Postów
    1,028
    Auto
    Marea 1.9 TD 75
    Dzisiaj o rana w garażu , wymienione tuleje obu tylnych wahaczy, oczyszczona z rdzy belka, wahacze i sprężyny, wszystko ładnie wymalowane.
    Oczyszczona i zakonserwowana cała podłoga w aucie. Jutro zabieram się za montaż belki, naprawę przewodów hamulcowych i powolne składanie całego tyłu.

  13. #1137
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Oleśnica (wlkp)
    Wiek
    41
    Postów
    5,361
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Wrzuć jeszcze jakieś foto, zawsze miło się ogląda i czyta
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    Zwyczajnie prądowo niektóre sterowniki gazowe nie dadzą rady tak więc najpierw podpytać się gazownika przed kupnem.
    100% racji! Dlatego zawsze warto przeprowadzić audyt, jeżeli się chce coś samemu wybrać lub nawet jak gazownik proponuje to warto się dowiedzieć.
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  14. #1138
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,143
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    Valteka czerwonego montuje wiekszosc zakladajacych instalacje gazowe i taka wlasnie listwa od nowosci u mnie byla. Prawdopodobnie dopoki byla nowa wszystko bylo ok. gdyby bylo inaczej podejrzewam, ze poprzedni wlasciciel reklamowalby zle dzialajaca instalacje gazowa. auto zrobilo 50 tys. km. wiec pomyslalem nad wymiana listwy. bylem u znajomego gaziarza, ktory grzecznosciowo zalozyl na probe nowa identyczna listwe (Valtek 3 OHM). niestety problem wciaz pozostal. koles rozlozyl rece dlatego pojechalem do innych, z wiekszym stazem. to co odpisali mi w mailu zacytowalem powyzej. dzis mieli robic proby na listwie f-my Master. czy rzeczywiscie jest ona lepsza od Valteka nie wiem. goscie twierdza, ze tak. co ciekawe Valtek, Master oraz wspominany przeze mnie Matrix HD344 maja opornosc 3 OHM.

  15. #1139
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,143
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    no wiec auto jest ponoc zrobione. przede wszystkim impuls obrotow podaje teraz czujnik polozenia walu (o iledobrze zrozumialem), a nie cewka - ma to wyeliminowac permanentny blad cewki. wymieniono rowniez listwe na Master. niby proby adaptacji na Valteku nie przynosily pozytywnych rezultatow. najwazniejsze ze auto juz wg zapewnien gazownika nie gasnie. pojezdzimy, zobaczymy. mam w zwiazku z tym pytanie, jak wyglada kwestia gwarancji naprawy?

  16. #1140
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,254
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    ja dziś felgi po piaskowaniu zaciągnąłem podkładem jutro lakier


 

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

http:fiatklubpolska.plna-luzie-po-pracy-452codziennik-7781-najnowszy-post

zasieg swiatel mijania

46536465

cdif2 #2802

podwozie sassi

turbogauge 3 - komputer pokladowy

0281003018

schemat 0281003018

fiat klub polska codziennik

fiat marea rozkraczone tylne kola

bravo lakier 823

fiat bravo wyskakuje blad hill holder

marea rozkraczone kola

fiat bravo blad hill holder

transponder temic id 11

Fiat 823 grigio sassi

osram diadem w stilo

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl