Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 76 z 370 PierwszyPierwszy ... 2666747576777886126176 ... OstatniOstatni
Posty od 1,126 do 1,140 z 5541
Like Tree113lubi to!

Temat: Codziennik  

  1. #1126
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,626
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    w przypadku aut z gazem jest to wieczna przepychanka. mechanik odsyla do gazownika, gazownik odsyla do mechanika. kazdy ma swoje argumenty. ja juz stracilem nadzieje, ze cos sie w mojej sprawie wyjasni. dzis uslyszalem, ze czerwone Valteki do silnikow 1.6 16V nie specjalnie sie nadaja (w zaleznosci od auta). w ciagu kilku dni okaze sie czy mieli racje.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #1127
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    34
    Postów
    5,290
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    A dlaczego się nie nadają? Masz jakieś dokładniejsze informacje?
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu,

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic
    Audi A6 2.8l V6, mulitronic (CVT)
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  4. #1128
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,626
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    cytat:

    Wtryski Valtek są wtryskami dość wolnymi i akurat w tym silniku 1,6 16 V nie bardzo sobie radzą z podawaniem gazu, co objawia się gaśnięciem silnika. Sami robiliśmy kilka tych samochodów na tym układzie i był problem z gaśnięciem.
    to samo napisal mi wczesniej spec od LPG z pewnego forum poswieconemu wlasnie LPG.

  5. #1129
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    34
    Postów
    5,290
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Ja mam czerwone Valtek od kwietnia 2010 roku, przejechane 30kkm na nich przy motorze 1.6 16V i jest ok. Nie miałem problemów z falowanie obrotami czy gaśnięciem. Może to też zależy od dolotu.
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu,

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic
    Audi A6 2.8l V6, mulitronic (CVT)
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  6. #1130
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,626
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    tak jak napisalem, wszystko zalezy od auta. na jednym hula, na innym nie. podejrzewam, ze stan glowicy tez nie jest bez znaczenia. poprzedni wlasciciel na czerownym waldemarze pociskal i niby wszystko bylo ok. ale wiecie jak to jest z poprzednimi wlascicielami... wracajac do gaziarzy, goscie polecaja listwe Master

    NOWOŚĆ! LISTWA WTRYSKIWACZY MASTER 4 CYL 3OHM (1888111815) - Aukcje internetowe Allegro

    na takiej jutro przeprowadza proby. mnie i tak sie zdaje ze problem lezy gdzies indziej, no ale zobaczymy.
    Ostatnio edytowane przez boch ; 24-10-2011 o 21:39

  7. #1131
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    34
    Postów
    5,290
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Wyglądają podobnie jak ty to powiedziałeś - Waldemary

    A coś słyszałeś o wtryskach Magic Jet?
    Listwa wtryskiwaczy MAGIC JET 3-cyl NOWY MODEL (1886489820) - Aukcje internetowe Allegro

    Oraz reduktor tłokowy Magic Compact III
    R20 PAROWNIK REDUKTOR MAGIC COMPACT 250KM TŁOKOWY (1889355983) - Aukcje internetowe Allegro

    Powiem Ci, że jakby mi przyszło regenerować reduktor to bym chyba wolał wywalić to co mam i wstawić sobie to
    Koszty regeneracji + robocizna, to może lepiej wymienić całość i sobie samemu to zmontować
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu,

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic
    Audi A6 2.8l V6, mulitronic (CVT)
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  8. #1132
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,626
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    to co wkleiles, to wersja pod silniki 3 cylindrowe pod 4 cylindry 210 zl. ja bym chyba jednak postawil na Matrixa HD344. wczesniej jednak zobacze czy cos sie wyjasni z tym Masterem. moze faktycznie niedrogi i lepszy od Waldka. reduktor ciekawy, ciekawy... moze kiedys
    a przy okazji, w jakim celu stosuje sie rozroznienie 3 ohm lub 2 ohm? czym sie roznia takie listwy?
    Ostatnio edytowane przez boch ; 24-10-2011 o 21:52

  9. #1133
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    34
    Postów
    5,290
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    No akurat tak mi się podlinkowała wersja na 3 cylindry. Co do reduktora słyszałem dużo pozytywnych opinii, ale podobnież pierwsza seria miała wady i przepuszczała gaz do układu chłodzenia. Podobnież poprawili to, a opinie te reduktory mają bdb głównie z uwagi na fakt, że dobrze trzymają ciśnienie i brak jest spadków nawet przy wyższych obrotach.

    Co do oporności to określa ona szybkość pracy wtryskiwacza. Im niższa tym szybszy wtrysk (szybciej ładuje się cewka). Np. Valtek typ 30 nie może być stosowany dla czasów wtrysków niższych niż 3ms gdyż jest za wolny.
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu,

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic
    Audi A6 2.8l V6, mulitronic (CVT)
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  10. #1134
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,626
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    o ile dobrze pamietam u mnie czasy wtryskow oscylowaly wokol 5ms na wolnych obrotach, wiec Valtek typ 30 teoretycznie powinien byc ok.

  11. #1135
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Wtryski o różnych rezystancjach mają zupełnie inne charakterystyki.. Teoretycznie lepsze są o mniejszej rezystancji, z tym że nie każde sterowanie gazu to uciągnie.. Zwyczajnie prądowo niektóre sterowniki gazowe nie dadzą rady tak więc najpierw podpytać się gazownika przed kupnem.
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  12. #1136
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    05 styczeń 2011
    Skąd
    Olsztyn, Barczewo
    Postów
    1,028
    Auto
    Marea 1.9 TD 75
    Dzisiaj o rana w garażu , wymienione tuleje obu tylnych wahaczy, oczyszczona z rdzy belka, wahacze i sprężyny, wszystko ładnie wymalowane.
    Oczyszczona i zakonserwowana cała podłoga w aucie. Jutro zabieram się za montaż belki, naprawę przewodów hamulcowych i powolne składanie całego tyłu.

  13. #1137
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    34
    Postów
    5,290
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Wrzuć jeszcze jakieś foto, zawsze miło się ogląda i czyta
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    Zwyczajnie prądowo niektóre sterowniki gazowe nie dadzą rady tak więc najpierw podpytać się gazownika przed kupnem.
    100% racji! Dlatego zawsze warto przeprowadzić audyt, jeżeli się chce coś samemu wybrać lub nawet jak gazownik proponuje to warto się dowiedzieć.
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu,

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic
    Audi A6 2.8l V6, mulitronic (CVT)
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  14. #1138
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,626
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    Valteka czerwonego montuje wiekszosc zakladajacych instalacje gazowe i taka wlasnie listwa od nowosci u mnie byla. Prawdopodobnie dopoki byla nowa wszystko bylo ok. gdyby bylo inaczej podejrzewam, ze poprzedni wlasciciel reklamowalby zle dzialajaca instalacje gazowa. auto zrobilo 50 tys. km. wiec pomyslalem nad wymiana listwy. bylem u znajomego gaziarza, ktory grzecznosciowo zalozyl na probe nowa identyczna listwe (Valtek 3 OHM). niestety problem wciaz pozostal. koles rozlozyl rece dlatego pojechalem do innych, z wiekszym stazem. to co odpisali mi w mailu zacytowalem powyzej. dzis mieli robic proby na listwie f-my Master. czy rzeczywiscie jest ona lepsza od Valteka nie wiem. goscie twierdza, ze tak. co ciekawe Valtek, Master oraz wspominany przeze mnie Matrix HD344 maja opornosc 3 OHM.

  15. #1139
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,626
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    no wiec auto jest ponoc zrobione. przede wszystkim impuls obrotow podaje teraz czujnik polozenia walu (o iledobrze zrozumialem), a nie cewka - ma to wyeliminowac permanentny blad cewki. wymieniono rowniez listwe na Master. niby proby adaptacji na Valteku nie przynosily pozytywnych rezultatow. najwazniejsze ze auto juz wg zapewnien gazownika nie gasnie. pojezdzimy, zobaczymy. mam w zwiazku z tym pytanie, jak wyglada kwestia gwarancji naprawy?

  16. #1140
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    30
    Postów
    8,249
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    ja dziś felgi po piaskowaniu zaciągnąłem podkładem jutro lakier


 

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

http:fiatklubpolska.plna-luzie-po-pracy-452codziennik-7781-najnowszy-post

zasieg swiatel mijania

46536465

schemat 0281003018

0281003018

podwozie sassi

turbogauge 3 - komputer pokladowy

cdif2 #2802

fiat klub polska codziennik

marea slabe swiatla

bravo lakier 823

fiat marea rozkraczone tylne kola

0281003018 naprawa

osram diadem w stilo

ile powinno byc oleju w passacie b5 miarka

transponder temic id 11

fiat bravo blad hill holder

lakier sassi 823

marea rozkraczone kola

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl