Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 274 z 366 PierwszyPierwszy ... 174224264272273274275276284324 ... OstatniOstatni
Posty od 4,096 do 4,110 z 5489
Like Tree105lubi to!

Temat: Codziennik  

  1. #4096
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,638
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał Memciu Zobacz post
    A dokładniej co daje otwarcie maski? Wentylację?
    Chyba ogrzewanie garażu :-P
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #4097
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    22 lipiec 2008
    Skąd
    Stare Bojanowo
    Postów
    528
    Auto
    Renault Scenic I ph II 1.9 Dci
    Rocznik
    2001
    Nie ciepło z silnika idzie na garaż i to wystarczy żeby szyby wyschły.
    Chcesz mieć coś zrobione dobrze, to musisz za to zapłacić.
    Chcesz mieć coś zrobione jako tako, to zapłacisz mniej.
    Chcesz mieć coś zrobione za darmo, to zrób to sobie sam.

  4. #4098
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    29
    Postów
    8,225
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    Moje bravko również od 3 dni stoi w blaszaku który już częściowo jest docieplony styropianem 2cm. Po prostu świetna sprawa taki garaż

  5. #4099
    TMK
    TMK jest nieaktywny
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    03 luty 2013
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    39
    Postów
    825
    Auto
    Croma 1.9 8V 120@160KM
    Rocznik
    2008
    Cytat Napisał seth Zobacz post
    Moje bravko również od 3 dni stoi w blaszaku który już częściowo jest docieplony styropianem 2cm. Po prostu świetna sprawa taki garaż
    Zazdrośnik

  6. #4100
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    29
    Postów
    8,225
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    Trochę Po tylu latach w końcu się udało coś postawić.

  7. #4101
    TMK
    TMK jest nieaktywny
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    03 luty 2013
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    39
    Postów
    825
    Auto
    Croma 1.9 8V 120@160KM
    Rocznik
    2008
    Dzisiaj zaświeciła mi się rezerwa paliwa i podskoczyłem na shella zalać cromala. Miałem jakieś punkty na karcie plus kupon i zalałem cały bak ich nowym paliwem v-power nitro+ diesel. Drogie toto jak cholera, po korektach ceny i tak jakieś 30gr więcej od zwykłej. Oczywiście super/hiper wg marketingowców, mniej pali, lepiej czyści itd. Do takiej paplaniny mam duży dystans, ale... do domu wracałem ok 30km od stacji, spalanie przy średniej prędkości 120km/h komp pokazał 5,8l/100km. Przejeżdzę cały zbiornik, zobaczymy. Na razie mam średnią z ok. 4800km na poziomie 6,6l,

  8. #4102
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    29
    Postów
    8,225
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    uważaj na radary bo depniesz niby jak zawsze a zapomnisz o Nitro w ON i będzie klops

  9. #4103
    TMK
    TMK jest nieaktywny
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    03 luty 2013
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    39
    Postów
    825
    Auto
    Croma 1.9 8V 120@160KM
    Rocznik
    2008
    Po drodze mam jeden niedziałający, o ruchomych informuje yanosik Na AOW można legalnie do 150km/h.
    Kurde raz zalać paliwem lotniczym i już znajdzie się jakiś dowcipniś... Następnym razem wciepnę jeszcze 200ml soku z gumi jagód

    Interesują mnie właściwości czyszczące tego paliwa oraz spalanie, reszta nadal w strefie bełkotu marketingowego. Przejeżdżę cały bak, będzie wiadomo. Chociaż gucio, nie będzie. W poniedziałek hamownia, wyssie 3x więcej z baku niż zwykle

    ps. dziś po ok 60km, średnia z kompa 5,7l

  10. #4104
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    29
    Postów
    8,225
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    Podobnie jak ty podchodzę do tego z lekką dozą humoru i niedowierzania. z tym średnim spalaniem to wystarczy trochę więcej stania w korku czy ruszania z zimnego silnika czy tez jazdy w innych warunkach. Może i to paliwo jest dobre ale czy warte ceny? a może wystarczy zwyczajny Skyd?? To i wiele innych pytań zawsze zostanie bez odpowiedzi.

  11. #4105
    TMK
    TMK jest nieaktywny
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    03 luty 2013
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    39
    Postów
    825
    Auto
    Croma 1.9 8V 120@160KM
    Rocznik
    2008
    Opłacalne na pewno nie jest (+50gr/1l). Dodatkowo próbowałem przepytać obsługę pod kątem mrozoodporności, bąknęli coś o chyba -21'C czyli ustawowy standard zimowy. Wydałem parę złotych więcej ze względu na wyjazd na hamownie, mam poprzedni wykres na zwykłym paliwie, zrobimy aktualny na gumi jagodach i może coś organoleptycznie wyjdzie. Później moc w górę, a Nm w prawo
    Nie jestem dobrym przykładem spalania w cromie, jadę może z 5km po mieście bez żadnych świateł po drodze, później ok 30km AOW gdzie zapinam szóstkę przy jakichś 130km/h i ok 2100 obrotów, później parę kilometrów trasy czyli stówka na piątce. Jeżdżąc po mieście spokojnie można spalić 7,5-8,5l w cromie, ciągłe start stop po Wrocławiu i dwie tony do rozpędzenia.

  12. #4106
    ata
    ata jest nieaktywny
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    26 sierpień 2011
    Skąd
    Szczecin
    Postów
    658
    Auto
    Fiat Palio Weekend 1,2 MPI
    Rocznik
    11.1999
    Cytat Napisał TMK Zobacz post
    Opłacalne na pewno nie jest (+50gr/1l). Dodatkowo próbowałem przepytać obsługę pod kątem mrozoodporności, bąknęli coś o chyba -21'C czyli ustawowy standard zimowy.
    Po doświadczeniach z kilku ostatnich lat (a raczej zim) polecam V-Power Shella do samochodów z LPG. Niekoniecznie pełny bak (chociaż jest zalecane, bo w dużym stopniu zabezpiecza przed skraplaniem pary wodnej i korozją zbiornika), ale przynajmniej do połowy i ewentualnie potem (miesiąc - dwa) dolać setkę albo dwie setki alkoholu.
    Na "zwykłej benzynie" zdarzają się drobne problemy z odpalaniem po nocy na większym mrozie, z zatankowaną benzyną v-power nigdy. A że jazda głównie na gazie, to cena aż tak nie boli. No fakt, na krótkich odcinkach i przy zimnym silniku trochę jej spali ... ale nie tyle żebym zbankrutował.

  13. #4107
    Klubowicz
    Dołączył
    02 luty 2011
    Skąd
    Olkusz
    Wiek
    26
    Postów
    443
    Auto
    Passat B5 (3B) kombi 115KM AJM
    Cytat Napisał TMK Zobacz post
    Wydałem parę złotych więcej ze względu na wyjazd na hamownie, mam poprzedni wykres na zwykłym paliwie, zrobimy aktualny na gumi jagodach i może coś organoleptycznie wyjdzie. Później moc w górę, a Nm w prawo
    Nie jestem dobrym przykładem spalania w cromie, jadę może z 5km po mieście bez żadnych świateł po drodze, później ok 30km AOW gdzie zapinam szóstkę przy jakichś 130km/h i ok 2100 obrotów, później parę kilometrów trasy czyli stówka na piątce. Jeżdżąc po mieście spokojnie można spalić 7,5-8,5l w cromie, ciągłe start stop po Wrocławiu i dwie tony do rozpędzenia.
    Jaki stopień chcesz osiągnąć po hamowni?
    Pełne 25% mocy - bo chyba max tyle przy dobrym stanie technicznym auta można osiągnąć- czy może trochę zapasu mocy zostawiasz?
    Sąsiad ma alfe 159 sportback (kombi), wywalił dpfa i chipa. Autko rewelacyjnie się zbiera, ogólnie podobają mi się te auta, tak jak croma. Dwa wymarzone auta

  14. #4108
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,420
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał TMK Zobacz post
    Miałem jakieś punkty na karcie plus kupon i zalałem cały bak ich nowym paliwem v-power nitro+ diesel.
    zatankowałem w wakacje to samo tylko że benzynę. jakoś skrzydła mi nie urosły a u mnie... stara bieda. przed chwilą znów miałem problemy z falowaniem wolnych obrotów po odpaleniu. nie ma tygodnia żeby Bravo nie spłatało jakiegoś figla.

  15. #4109
    TMK
    TMK jest nieaktywny
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    03 luty 2013
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    39
    Postów
    825
    Auto
    Croma 1.9 8V 120@160KM
    Rocznik
    2008
    Silnik nominalnie miał 120KM/280Nm, mój po usunięciu samej "ekologi" zyskał 133KM/303Nm (tak swoją drogą, piękny bonus ). Tuner wykręcił 149KM/367Nm tylko... jeździłem na tym od wiosny i w końcu zorganizowałem dzień urlopu, aby pojechać na korektę. Chce aby przeniósł max moment wyżej i trochę go obniżył, w okolice 2500obrotów, moc do ok 160KM oraz wygładzenie momentu. Teraz mam mocny dół, efekt przyjemny, ale wymagający żonglowania lewarkiem.
    Sprzęgło i dwumasa w 8V jest takie samo jak w 16V czyli 240mm i wytrzymujące ponad 400Nm, powinno być dobrze po korekcie

    Obecny:

    p8op.jpg

    to co chciałbym osiągnąć (Cinek jak zawsze na wzór):

    99_106.jpg



    ps. boch - nie interesowałem się LPG w fiacie, może źle dobrana instalacja?
    Skrzydeł nie spodziewam się, ale nadal średnia 5,8l po przejechanych 94km i chyba trochę ciszej chodzi.
    Ostatnio edytowane przez TMK ; 12-12-2013 o 18:22

  16. #4110
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,420
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał TMK Zobacz post
    ps. boch - nie interesowałem się LPG w fiacie, może źle dobrana instalacja?
    bez wątpienia mam jedną z najbardziej low end'owych instalacji w historii sekwencyjnych instalacji gazowych kupując auto z gazem nie wnikasz aż tak mocno... wiesz jak jest.


 

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

http:fiatklubpolska.plna-luzie-po-pracy-452codziennik-7781-najnowszy-post

zasieg swiatel mijania

46536465

turbogauge 3 - komputer pokladowy

0281003018

fiat klub polska codziennik

podwozie sassi

schemat 0281003018

cdif2 #2802

osram diadem w stilo

bravo lakier 823

fiat bravo wyskakuje blad hill holder

lakier sassi 823

marea rozkraczone kola

0281003018 naprawa

ile powinno byc oleju w passacie b5 miarka

Tagi dla tego tematu