Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 5 z 21 PierwszyPierwszy ... 3456715 ... OstatniOstatni
Posty od 61 do 75 z 312
Like Tree3lubi to!

Temat: Punto MK1 - GT2  

  1. #61
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    34
    Postów
    5,290
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Sam wykonujesz swoje prace?
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu,

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic
    Audi A6 2.8l V6, mulitronic (CVT)
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM




  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #62
    Klubowicz
    Dołączył
    08 kwiecień 2011
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    38
    Postów
    254
    Auto
    Subaru Impreza GT
    Rocznik
    1999
    Niestety nie.

    Ale na szczęście są ludzie i zakłady które nie są "markowe" ale wiedzą o robią i za ile. Na przykład cały układ wydechowy kosztował mnie 600 PLN z DownPipe, 2 tłumiki robione na zamówienie i orurowaniem Zakład robi takie rzeczy od 40 lat. Kolega ma ich wydech 2 lata i jest super...
    Pozdrawiam

    Marcin - "BladeRunner"
    Subaru Impreza GT / [color=#FF0000]STi[/color]

  4. #63
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    34
    Postów
    5,290
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    No to fakt, nie jest to mega drogo A co dalej?

    BTW wcześniej jakoś nie zauważyłem, kierownicę masz z Coupe?
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu,

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic
    Audi A6 2.8l V6, mulitronic (CVT)
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  5. #64
    Klubowicz
    Dołączył
    08 kwiecień 2011
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    38
    Postów
    254
    Auto
    Subaru Impreza GT
    Rocznik
    1999
    Nie - to jest kiera podobna do Coupe. Taka była fabrycznie i jest identyczna z tą z Barchetty
    Pozdrawiam

    Marcin - "BladeRunner"
    Subaru Impreza GT / [color=#FF0000]STi[/color]

  6. #65
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    10 lipiec 2009
    Skąd
    Lublin
    Wiek
    30
    Postów
    1,277
    Auto
    właściwie to brak.
    Zapodaj jakiś filmik, wiesz, pochwal się jak teraz mruczy

  7. #66
    Klubowicz
    Dołączył
    08 kwiecień 2011
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    38
    Postów
    254
    Auto
    Subaru Impreza GT
    Rocznik
    1999
    Postaram się coś zmontować
    Pozdrawiam

    Marcin - "BladeRunner"
    Subaru Impreza GT / [color=#FF0000]STi[/color]

  8. #67
    Klubowicz
    Dołączył
    08 kwiecień 2011
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    38
    Postów
    254
    Auto
    Subaru Impreza GT
    Rocznik
    1999
    Nowe reflektory przednie po stłuczce założone Jeszce tylko regulacja i
    Jutro/pojutrze będą FILMIKI Jedziemy na Ułęż poszaleć
    Pozdrawiam

    Marcin - "BladeRunner"
    Subaru Impreza GT / [color=#FF0000]STi[/color]

  9. #68
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    34
    Postów
    5,290
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    No i doszły mnie słuchy... co tam z suszarką?
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu,

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic
    Audi A6 2.8l V6, mulitronic (CVT)
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  10. #69
    Klubowicz
    Dołączył
    08 kwiecień 2011
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    38
    Postów
    254
    Auto
    Subaru Impreza GT
    Rocznik
    1999
    Ehhhhhhhh... Wygląda na to, że turbina powiedziała papa... Podczas jazdy było jeszcze OK (poza kłębami niebieskiego dymu), ale już jak wracałem to zdecydowanie słabiej pompowała... ;(
    I jeszcze jest opcja że trzeba będzie wymieniać prowadnice i uszczelniacze zaworowe...
    Trudno... Liczyłem się z tym że to nastąpi - tylko czemu teraz??
    Pozdrawiam

    Marcin - "BladeRunner"
    Subaru Impreza GT / [color=#FF0000]STi[/color]

  11. #70
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    34
    Postów
    5,290
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    A bo to wiesz, jak się ma zepsuć to zawsze w najmniej nieodpowiednim momencie. A wcześniej silnik jak spalał olej? Dużo? Po stronie dolotu nie miałeś oleju?
    Jeżeli to tylko turbina to nie jest najgorzej
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu,

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic
    Audi A6 2.8l V6, mulitronic (CVT)
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  12. #71
    Klubowicz
    Dołączył
    08 kwiecień 2011
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    38
    Postów
    254
    Auto
    Subaru Impreza GT
    Rocznik
    1999
    Oleju brał mało, ale fakt w dolocie było troszkę "lepko" (po to chcę założyć Catch Tank).

    Ale turbo to też nie jest prosta sprawa w PGT - tu siedzi IHI RHB52 VL7, czyli coś czego nie ma praktycznie jako nowe, a jako regenerowanie pojawiają się czasem pojedyncze sztuki. Ja nie rozważam zmiany turbo ze względów różnych, ale głównie dlatego, że nie chcę aż tak ingerować w silnik. Inne turbo to inne przewody, doloty, DownPipe, usunięcie instalacji chłodzenia wodnego (fabryczne IHI mają płaszcz wodny), strojenie na innym kompie i tak dalej.

    Na razie muszę dozbierać kasę bo oczywiście jak to zawsze w takich sytuacjach bywa złapałem "dołek"...
    Pozdrawiam

    Marcin - "BladeRunner"
    Subaru Impreza GT / [color=#FF0000]STi[/color]

  13. #72
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    34
    Postów
    5,290
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Faktycznie, dosyć mało popularna ta sprężarka.
    Od taka pierwsza sztuka znaleziona.
    TURBOSPRĘŻARKA FIAT PUNTO 1.4 TURBO GT 133KM (1880708889) - Aukcje internetowe Allegro

    FIAT oryginalny numer 46405795, szukając po tym numerze praktycznie nie trafiłem na nówkę ze sklepu - tak jak mówiłeś.

    Czyli pozostaje Ci tylko regeneracja, tylko oddać do dobrego zakładu, żeby nie rozleciała się po pierwszych lepszych dmuchnięciach.
    Parę stówek zostawisz.
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu,

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic
    Audi A6 2.8l V6, mulitronic (CVT)
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  14. #73
    Klubowicz
    Dołączył
    08 kwiecień 2011
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    38
    Postów
    254
    Auto
    Subaru Impreza GT
    Rocznik
    1999
    Znalazłeś pierwszą i jedyną jaka się pojawia
    Pozdrawiam

    Marcin - "BladeRunner"
    Subaru Impreza GT / [color=#FF0000]STi[/color]

  15. #74
    Klubowicz
    Dołączył
    08 kwiecień 2011
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    38
    Postów
    254
    Auto
    Subaru Impreza GT
    Rocznik
    1999
    Tak więc Kropek niedługo jedzie na jesienne leczenie: sprawdzenie i zabezpieczenie podłogi i blacharki ogólnie + regeneracja turbo + filtry płyny itd. Ewentualnie jeszcze jakiś wirusik i być może jak starczy "nyny-nyny" to nowy zawias (może gwint KW lub sportowe SPAXy?)- ale to się zobaczy.
    Na dniach będą felgi stalowe na zimę a alu idą do renowacji.
    Pozdrawiam

    Marcin - "BladeRunner"
    Subaru Impreza GT / [color=#FF0000]STi[/color]

  16. #75
    Klubowicz
    Dołączył
    08 kwiecień 2011
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    38
    Postów
    254
    Auto
    Subaru Impreza GT
    Rocznik
    1999
    No więc chyba idą zmiany:
    - większe turbo
    - wtryski 335/360ccm
    - pompa paliwa gs255
    - remap
    - FMIC
    Ostatnio edytowane przez BladeRunner ; 07-11-2011 o 08:50
    Pozdrawiam

    Marcin - "BladeRunner"
    Subaru Impreza GT / [color=#FF0000]STi[/color]


 
Strona 5 z 21 PierwszyPierwszy ... 3456715 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. [skrzynia biegów] Skrzynia Fiat Punto II a Punto I
    Napisany przez Hapek89 na forum Punto II
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post: 02-12-2012, 21:27
  2. [MK1]ladowanie
    Napisany przez cyborglubin na forum Punto
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 12-11-2010, 15:57
  3. Rozrząd w Punto 1 99r. A w Punto 1 99r Cabrio Bertone
    Napisany przez RomualdPL na forum Punto
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 22-09-2009, 19:28
  4. Spalanie LPG w Puncie mk1 (1108ccm)
    Napisany przez Krzycho90 na forum LPG - Liquified Petroleum Gas
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 03-09-2009, 13:26

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

wymiana turbiny punto 1gt

fiat punto hgt turbo

naklejki fiat

punto gt sprzedam

fiat punto go 2001

fiat punto 1 felgi

punto turbo

fiatklubpolska.pl punto-mk1-gt2-12500

fiat punto turbo

punto gt seb0

chip centralita fiat uno turbo mk1

punto wymiana linek biegu

fiat punto 1 gt

ihi turbo vl7 sprzedam

fiat siena sportowy wydech

fiat style naklejki

black punto abarth mk1

punto gt

fiat punto I youngtimer

eprom lancia delta 1.6 HF turbo

punto gt borbet a

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl