Sam wykonujesz swoje prace?
Sam wykonujesz swoje prace?
Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu
Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM
Niestety nie.
Ale na szczęście są ludzie i zakłady które nie są "markowe" ale wiedzą o robią i za ile. Na przykład cały układ wydechowy kosztował mnie 600 PLN z DownPipe, 2 tłumiki robione na zamówienie i orurowaniem Zakład robi takie rzeczy od 40 lat. Kolega ma ich wydech 2 lata i jest super...
Pozdrawiam
Marcin - "BladeRunner"
Subaru Impreza GT / [color=#FF0000]STi[/color]
No to fakt, nie jest to mega drogo A co dalej?
BTW wcześniej jakoś nie zauważyłem, kierownicę masz z Coupe?
Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu
Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM
Nie - to jest kiera podobna do Coupe. Taka była fabrycznie i jest identyczna z tą z Barchetty
Pozdrawiam
Marcin - "BladeRunner"
Subaru Impreza GT / [color=#FF0000]STi[/color]
Zapodaj jakiś filmik, wiesz, pochwal się jak teraz mruczy
Postaram się coś zmontować
Pozdrawiam
Marcin - "BladeRunner"
Subaru Impreza GT / [color=#FF0000]STi[/color]
Nowe reflektory przednie po stłuczce założone Jeszce tylko regulacja i
Jutro/pojutrze będą FILMIKI Jedziemy na Ułęż poszaleć
Pozdrawiam
Marcin - "BladeRunner"
Subaru Impreza GT / [color=#FF0000]STi[/color]
No i doszły mnie słuchy... co tam z suszarką?
Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu
Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM
Ehhhhhhhh... Wygląda na to, że turbina powiedziała papa... Podczas jazdy było jeszcze OK (poza kłębami niebieskiego dymu), ale już jak wracałem to zdecydowanie słabiej pompowała... ;(
I jeszcze jest opcja że trzeba będzie wymieniać prowadnice i uszczelniacze zaworowe...
Trudno... Liczyłem się z tym że to nastąpi - tylko czemu teraz??
Pozdrawiam
Marcin - "BladeRunner"
Subaru Impreza GT / [color=#FF0000]STi[/color]
A bo to wiesz, jak się ma zepsuć to zawsze w najmniej nieodpowiednim momencie. A wcześniej silnik jak spalał olej? Dużo? Po stronie dolotu nie miałeś oleju?
Jeżeli to tylko turbina to nie jest najgorzej
Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu
Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM
Oleju brał mało, ale fakt w dolocie było troszkę "lepko" (po to chcę założyć Catch Tank).
Ale turbo to też nie jest prosta sprawa w PGT - tu siedzi IHI RHB52 VL7, czyli coś czego nie ma praktycznie jako nowe, a jako regenerowanie pojawiają się czasem pojedyncze sztuki. Ja nie rozważam zmiany turbo ze względów różnych, ale głównie dlatego, że nie chcę aż tak ingerować w silnik. Inne turbo to inne przewody, doloty, DownPipe, usunięcie instalacji chłodzenia wodnego (fabryczne IHI mają płaszcz wodny), strojenie na innym kompie i tak dalej.
Na razie muszę dozbierać kasę bo oczywiście jak to zawsze w takich sytuacjach bywa złapałem "dołek"...
Pozdrawiam
Marcin - "BladeRunner"
Subaru Impreza GT / [color=#FF0000]STi[/color]
Faktycznie, dosyć mało popularna ta sprężarka.
Od taka pierwsza sztuka znaleziona.
TURBOSPRĘŻARKA FIAT PUNTO 1.4 TURBO GT 133KM (1880708889) - Aukcje internetowe Allegro
FIAT oryginalny numer 46405795, szukając po tym numerze praktycznie nie trafiłem na nówkę ze sklepu - tak jak mówiłeś.
Czyli pozostaje Ci tylko regeneracja, tylko oddać do dobrego zakładu, żeby nie rozleciała się po pierwszych lepszych dmuchnięciach.
Parę stówek zostawisz.
Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu
Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM
Znalazłeś pierwszą i jedyną jaka się pojawia
Pozdrawiam
Marcin - "BladeRunner"
Subaru Impreza GT / [color=#FF0000]STi[/color]
Tak więc Kropek niedługo jedzie na jesienne leczenie: sprawdzenie i zabezpieczenie podłogi i blacharki ogólnie + regeneracja turbo + filtry płyny itd. Ewentualnie jeszcze jakiś wirusik i być może jak starczy "nyny-nyny" to nowy zawias (może gwint KW lub sportowe SPAXy?)- ale to się zobaczy.
Na dniach będą felgi stalowe na zimę a alu idą do renowacji.
Pozdrawiam
Marcin - "BladeRunner"
Subaru Impreza GT / [color=#FF0000]STi[/color]
No więc chyba idą zmiany:
- większe turbo
- wtryski 335/360ccm
- pompa paliwa gs255
- remap
- FMIC
Ostatnio edytowane przez BladeRunner ; 07-11-2011 o 09:50
Pozdrawiam
Marcin - "BladeRunner"
Subaru Impreza GT / [color=#FF0000]STi[/color]