Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 16 z 21 PierwszyPierwszy ... 61415161718 ... OstatniOstatni
Posty od 226 do 240 z 312
Like Tree3lubi to!

Temat: Punto MK1 - GT2  

  1. #226
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008

    Odp: Punto MK1 - GT2

    Cytat Napisał dejv667 Zobacz post
    U mnie też siedzi "gotowy" program. Jak na razie wpłynął negatywnie na sprzęgło, hamulce i opony

    "... I guess it's just the way I'm wired."
    Czyli tak jak powinien. O tym właśnie mówię :>

    Taplniete w notatniku drugiej generacji

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #227
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    20 lipiec 2012
    Skąd
    Niemcy
    Wiek
    40
    Postów
    800
    Auto
    Fiat Coupe Turbo 16v
    Rocznik
    1994

    Odp: Punto MK1 - GT2

    Cytat Napisał lukq Zobacz post
    Czyli tak jak powinien. O tym właśnie mówię :>

    Taplniete w notatniku drugiej generacji
    Tyle że u mnie indywidualnym strojeniem też nie udałoby by się zrobić więcej mocy.

    "... I guess it's just the way I'm wired."

  4. #228
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    Coś pewnie by się dało, ale to kwestia dobrego gościa który to ogarnie. ;-)
    To nie temat na takie rozmowy nie zaśmiecajmy koledze.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi

  5. #229
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    20 lipiec 2012
    Skąd
    Niemcy
    Wiek
    40
    Postów
    800
    Auto
    Fiat Coupe Turbo 16v
    Rocznik
    1994

    Odp: Punto MK1 - GT2

    Cytat Napisał lukq Zobacz post
    Coś pewnie by się dało, ale to kwestia dobrego gościa który to ogarnie.
    To nie temat na takie rozmowy nie zaśmiecajmy koledze.
    Nie, nie dałoby by się bo zwyczajnie kończy się mapa kompresora. Próby dmuchania z wyższym ciśnieniem kończą się szybką wymianą turbo.

    Jeszcze trochę do tematu gotowych wkładów. Auta takie jak punto gt czy moja delta to nie są popularne turbodiesle do których soft robi co drugi "tuner" z laptopem. W większości wypadków o ile są dostępne gotowe kości to są to efekty pracy osób specjalizujących się w modyfikacjach tylko tych silników. Na palcach dwóch rąk można wyliczyć firmy które oficjalnie sprzedają takie kości "podpisując się pod nimi imieniem i nazwiskiem". Efekty i wyniki są najczęściej wielokrotnie weryfikowane przez właścicieli aut a informacje o możliwych problemach błyskawicznie rozchodzą się w mocno hermetycznym środowisku właścicieli. Tuner który sprzedaje soft zabijający silnik szybko, nieraz w ciągu kilku dni robi sobie antyreklamę. W dodatku te silniki są znane na wylot.

    Kompletnie inaczej wygląda sytuacja z gotowymi wykładami do popularnych aut. Najczęściej jest ich cały katalog i wszystkie różnią się mało - jeśli w dodatku pochodzą z Niemiec to przeważnie są gówniane bo tutejsze gotowe kości są robione pod specyfikę rynku.

    "... I guess it's just the way I'm wired."

  6. #230
    Klubowicz
    Dołączył
    08 kwiecień 2011
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    44
    Postów
    254
    Auto
    Subaru Impreza GT
    Rocznik
    1999

    Jak będzie posadzone MBC i ustawione 1,2b to w seryjnym GT2 daje 160km... 1,35b daje 175KM na serii... Ale mi nie trzeba tyle - 160 jest akurat Dodatkowo, jako że u mnie jest FMIC i luźniejszy wydech to raczej i tak będzie więcej
    Najważniejsze, że pierwsze jazdy za mną i jest to co chciałem - odcinka około 7300 zamiast 6400
    Pozdrawiam

    Marcin - "BladeRunner"
    Subaru Impreza GT / [color=#FF0000]STi[/color]

  7. #231
    Master
    Dołączył
    04 grudzień 2012
    Skąd
    Łęczyca
    Wiek
    29
    Postów
    1,567
    Auto
    1.6 16V Brava
    jak to słyszę to mi serce pęka

  8. #232
    Klubowicz
    Dołączył
    08 kwiecień 2011
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    44
    Postów
    254
    Auto
    Subaru Impreza GT
    Rocznik
    1999
    Cytat Napisał CichyJerry Zobacz post
    jak to słyszę to mi serce pęka
    A z jakiej to przyczyny?
    Pozdrawiam

    Marcin - "BladeRunner"
    Subaru Impreza GT / [color=#FF0000]STi[/color]

  9. #233
    Master
    Dołączył
    04 grudzień 2012
    Skąd
    Łęczyca
    Wiek
    29
    Postów
    1,567
    Auto
    1.6 16V Brava
    ze obracasz sinik do 7000

  10. #234
    Klubowicz
    Dołączył
    08 kwiecień 2011
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    44
    Postów
    254
    Auto
    Subaru Impreza GT
    Rocznik
    1999
    Eeeeeeeeee...
    Seryjna głowa w PGT może spokojnie chodzić do 7800...
    Dopiero od 8000RPM trzeba wzmacniać sprężyny zaworowe ;P

    Jak pisałem wcześniej to są BARDZO odporne silniki
    Pozdrawiam

    Marcin - "BladeRunner"
    Subaru Impreza GT / [color=#FF0000]STi[/color]

  11. #235
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2012
    Skąd
    Chełmek (KOS....)
    Wiek
    35
    Postów
    1,827
    Auto
    Audi A4 B6 Avant 1.8T 163 KM 04'
    Rocznik
    10.2004
    Cytat Napisał CichyJerry Zobacz post
    ze obracasz sinik do 7000
    Po to ma tyle żeby go tak kręcić

  12. #236
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    20 lipiec 2012
    Skąd
    Niemcy
    Wiek
    40
    Postów
    800
    Auto
    Fiat Coupe Turbo 16v
    Rocznik
    1994

    Odp: Punto MK1 - GT2

    Cytat Napisał CichyJerry Zobacz post
    ze obracasz sinik do 7000
    To nie diesel żeby się bać obrotów

    Cytat Napisał BladeRunner Zobacz post
    Eeeeeeeeee...
    Seryjna głowa w PGT może spokojnie chodzić do 7800...
    Dopiero od 8000RPM trzeba wzmacniać sprężyny zaworowe ;P

    Jak pisałem wcześniej to są BARDZO odporne silniki
    Stare SOHC są nie do zdarcia.


    "... I guess it's just the way I'm wired."
    www.delta-HF.com

  13. #237
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Tak czy inaczej to wysokie obroty Ważne że jest efekt i właściciel zadowolony
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  14. #238
    Klubowicz
    Dołączył
    08 kwiecień 2011
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    44
    Postów
    254
    Auto
    Subaru Impreza GT
    Rocznik
    1999
    Tak zwany zdziś:
    Pozdrawiam

    Marcin - "BladeRunner"
    Subaru Impreza GT / [color=#FF0000]STi[/color]

  15. #239
    Klubowicz
    Dołączył
    28 listopad 2010
    Skąd
    Łódź
    Postów
    390
    Auto
    Siena 1,6 16V
    do 7000 to sie kreci fabryczne 1,6 takze nie ma bolu P elegancko masz pod macha ogarniete jak wiadomo mocy nigdy nie jest za duzo i pewnie z czasem bedzie dmuchalo 1,35

    Fabricca Italiana Automobili Torino Siena 1,6 Sedici Valvole

  16. #240
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    Cytat Napisał BladeRunner Zobacz post
    Ale mi nie trzeba tyle - 160 jest akurat
    Powiem tak do czasu.
    Za rok, dwa będziesz celował w większe turbo inne wtryski 305 i będzie dmuchać 200 kM

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi


 
Strona 16 z 21 PierwszyPierwszy ... 61415161718 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. [skrzynia biegów] Skrzynia Fiat Punto II a Punto I
    Napisany przez Hapek89 na forum Punto II
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post: 02-12-2012, 21:27
  2. [MK1]ladowanie
    Napisany przez cyborglubin na forum Punto
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 12-11-2010, 15:57
  3. Rozrząd w Punto 1 99r. A w Punto 1 99r Cabrio Bertone
    Napisany przez RomualdPL na forum Punto
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 22-09-2009, 19:28
  4. Spalanie LPG w Puncie mk1 (1108ccm)
    Napisany przez Krzycho90 na forum LPG - Liquified Petroleum Gas
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 03-09-2009, 13:26

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

wymiana turbiny punto 1gt

fiat punto hgt turbo

naklejki fiat

punto gt sprzedam

fiat punto go 2001

fiat punto 1 felgi

punto turbo

fiatklubpolska.pl punto-mk1-gt2-12500

fiat punto turbo

punto gt seb0

chip centralita fiat uno turbo mk1

punto wymiana linek biegu

fiat punto 1 gt

ihi turbo vl7 sprzedam

fiat siena sportowy wydech

fiat style naklejki

black punto abarth mk1

punto gt

fiat punto I youngtimer

eprom lancia delta 1.6 HF turbo

punto gt borbet a

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl