Ostatnio naszło mnie, aby zamienić się na jakiś czas na Kappę albo 166 lub Puga 607... ale chyba zmieni się mi status rodzinny, to może jednak Ugly zostanie...
Ostatnio naszło mnie, aby zamienić się na jakiś czas na Kappę albo 166 lub Puga 607... ale chyba zmieni się mi status rodzinny, to może jednak Ugly zostanie...
Ostatnio edytowane przez pääkäyttäjä ; 25-01-2017 o 16:17
A co wymyślały?
Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu
Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM
Ta sama śpiewka - stara skrzynia, że taka wymiana wypłucze syf, że oni potem nie chcą abym się narazal na dodatkowe koszta. A czeski serwis wypytał o to, jak zachowuje się auto, czy było coś przy skrzyni w ogole robione i dlaczego chcę wymienić olej.
Lähetetty minun Xperia XZ laitteesta Tapatalkilla
A dlaczego chcesz? Coś się dzieje czy szukasz guza?
Wysłano z LG V10 H960a
Dyskusja z właścicielem VW o motoryzacji nie ma sensu, tak jak gra w szachy z gołębiem.
Nieważne jak dobry jestem w szachy, gołąb przewróci figury, nasra na planszę i będzie się puszył jakby wygrał.
Jakiś czas temu puściła mi uszczelka między chłodniczką a skrzynią.
Nie wiem, ile zgubiłem oleju , jak długo tak jeździłem (choć ja stawiam na trzy dni) i jaki olej mi do niej w serwisie dolali.
Generalnie, nic się nie dzieje ale czasem skrzynia piszczy albo mam wrażenie, ze olej w konwerterze bulgocze na zimnym albo na przechyle.
Więc wymienię olej a potem albo będę płakał dalej albo cieszył wafla. Od dolania oleju mam wrażenie, że skrzynia głośniej pracuje. Nazywam to profilaktyką - a jak serwis zaczyna gadkę od "panie, to stare auto i my nie chcemy mieć potem problemów" bez wstępnej diagnozy to kłaniam się i dziękuję. Tu facet wypytał mnie o to i tamto, zażądał szczerej odpowiedzi i jak faktycznie skrzynia nie szarpie, nie zrzuca biegów, nie robi czegoś a la przygazówka przed zmianą biegu, to nic się nie powinno stać. A odgłosy - faktycznie, może to być przepracowany olej wymieszany z nowym.
Ostatnio edytowane przez pääkäyttäjä ; 27-01-2017 o 12:11
Jestem umówiony na 3 lutego na wymianę oleju w ASB. Przypomnę się abyście mi kciuki za mnie trzymali
Lähetetty minun Xperia XZ laitteesta Tapatalkilla
Siedzę w poczekalni w Klimkovicach. Po przesłuchaniu mnie i zapoznaniu się z moimi zeznaniami, śledczy zabrali Fjateła na diagnozę i wymianę. Uśmiechali się, gdy podawałem powody niechęci polskich serwisów ASB do dynamicznej wymiany oleju...
Fakt? Jo? Přece ty ZetEfky jsou celkem v pohodě a jednoduché...
Lähetetty minun Xperia XZ laitteesta Tapatalkilla
Olej w skrzyni przed wymiana (tu już nie ma koloru kaki ale nadal to nie to):
Jak wrócę do PL, zamieszczę krotki filmik jak kolor zmienia sie z hovno hnědého na czerwony
Lähetetty minun Xperia XZ laitteesta Tapatalkilla
Olej wymieniony, skrzynia hm... chodzi jeszcze bardziej płynnie. Subiektywne uczucie - wcześniej zmiany nie były takie łagodne, zniknął też odgłos jakby zapowietrzonego kaloryfera. Z euforią poczekam jeszcze parę dni. Z ciekawych rzeczy - przychodzi do mnie gość i pyta się mnie, czy ja wiem czy w skrzyni był korek czy miarka. Ja mówię, że nie wiem - a oni mi na to, że nie ma ani tego ani tego... wsadzili mi korek i po sprawie.
Zaprosili mnie na oglądanie koloru. Nie zdążyłem ale na samym początku olej był czarnobrązowy...
Kolego Twój post jest najlepszym przykładem dla wszystkich niedowiarków i "fachofcóf" od ASB. Żur na początku najlepiej pokazuje jak ciężko olej pracuje. Co do euforii to spokojnie m/z już możesz (piątek) świętować lub po prostu cieszyć się z łagodnej pracy skrzyni. Będzie Pan zadowolony. Ja po wymianie w swojej ASB wiem, że to nie są wyrzucone pieniądze. Szerokości.
PS. A i do Cro łatwiej się będzie jechało
O jakie fajne urządzonko, ale oni pokazuje dopływ świeżego oleju?
Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu
Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM
Na tym sprzęcie robione:
To na zdjęciu i filmiku to okienko kontrolne z czymś w rodzaju miarki - ile galonów na minutę przepływa przez układ.
Dokładnie tak Wymiana statyczna nie ma kompletnie sensu, bo jak to ujął właściciel serwisu - pomimo mieszalności oleju, to stary a nowy ma inne właściwiości i nie ma bata, żeby przepracowany olej działał w układzie tak samo, jak świeży. Mam nalepkę, ze mam zjawić się za 40 000 km na kolejną wymianę.
Na razie staram się za bardzo nie być huraoptymistą - skrzynia po tym, jak rozciekła się uszczelka, trochę jakby bulgotała (chwilę na zimnym oraz w przechyłach). Teraz tego nie było, ale czas pokaże. Bo skrzynię też się odpowietrza... Chłopaki pojeździli autem, powiedzieli żebym sobie sprawdził łączniki bo chyba coś stuka i to nie zawsze, jeden z zatroskaną minął mówi, że jakiś plastik na masce lata (taaaa, znów ten ozdobny element na mace pod szybą wyskoczył) i mi to przyczepili Na moje słowa, że ten ZF 4HP20 to niby taki awaryjny, pokręcił głową
Ostatnio edytowane przez pääkäyttäjä ; 03-02-2017 o 17:13
Czy jest szansa, że będziesz w końcu mówił dobrze o fijacie?
Wysłano z LG V10 H960A
Dyskusja z właścicielem VW o motoryzacji nie ma sensu, tak jak gra w szachy z gołębiem.
Nieważne jak dobry jestem w szachy, gołąb przewróci figury, nasra na planszę i będzie się puszył jakby wygrał.
Jest Bo jak czasem na niego patrzę to myślę, że "a może jednak nie..."