Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu
Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM
Tak. Że wypłucze się stary syf, że to rozszczelni skrzynię, że mogą paść zawory.
A oni nie chcą się wozić potem z naprawą skrzyni. A na koniec usłyszałem, że jak chcę to mi zrobią ale nie biorą odpowiedzialności, jak się coś stanie po dynamicznej.
Najlepiej, jakbym z ASO przyniósł opinię, że mogę zmienić olej w ten sposób w tak starym aucie. LOL.
Co ciekawe, Vauxhalle tłuczone są też w Gliwicach... w niewielkiej ilości ale są.Wpierw myślałem, że to Toyota, bo ta kierownica bardzo podobna.
Wiedziałem, że ten dzień kiedyś nadejdzie - wracanie się do domu zaraz po wyjściu, przynosi pecha Gaziarze musieli coś odpiąć, bo blokada mi nie działała jak widać - przy tankowaniu (wkładając klucz do kieszeni) przypadkiem nacisnąłem sobie przycisk otwierania drzwi... Skończyło się tylko na urwanej klapce. Nic to - spawanie plastiku w pierwszej kolejności. Potem ewentualnie wymiana i malowanie
==
W międzyczasie, wpadło nowe sterowanie Connectem - koniec ze złamanym joystikiem.
Z zepsutych rzeczy - wymiana jednej z żarówek w trzecim stopie
Parę dni testów i nie powiem... S-Max jest fajny :-) Diesel, wszystkomający. Denerwujący stop & go. Tylne siedzenia w trzecim rzędzie składają się na płasko. Dość sporo miejsca ale trzeci rząd siedzeń dla liliputa. Średnie spalanie (przy tutejszym stylu jedzenia) - cca 6.5 litra.
Fiacie, strzeż się :-P Jutro do ciebie wracam.
Lähetetty minun Xperia XZ laitteesta Tapatalkilla
Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu
Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM
Da się wymienić ale najpierw spróbuję to profesjonalnie skleić.
Trójka dzieci, on z żoną i babcia - 6 osób. Na bagaże w bagaju zostaje mało miejsca w S-Max. Z trumną na dachu wiele się zmienia. Auto jest dosyć żwawe
Przybieżeli do Betlejem Fja-te-łeeem... Dokulalimy się do Zagrzebia. Na wjeździe do miasta stuknęło 180 000 km.
Pozdro.
I Wasze zdrowie (jarmark świąteczny trwa do 30.12)
Lähetetty minun Xperia XZ laitteesta Tapatalkilla
181 116 km - wymiana zamka klapy (po raz trzeci). Nie kapuję, o co chodzi z tym zamkiem...
Minął rok razem. Do końca miesiąca zastanowię sie nad trzymaniem go albo zmienię na Toledo lub Mondeo
Lähetetty minun Xperia XZ laitteesta Tapatalkilla
Ale to mniejsze auta...
Tak czytam i czytam i średnio co X post mówisz, że sprzedaż Ulyska. A tak coś chyba Cię trzyma przy nim...
Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu
Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM
To jest chyba już miłość.
Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
Regulamin | Szukaj | Skargi | Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat
Jest:
-rower
-Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
-Volvo V50 2.0
Było:
-Brava 1.4 S 75 KM
-Marea 1.9 JTD na FKP|
-FF 1.8 TDCi
Nie wiem. Ja sie szybko nudzę autami a ostatnie upierdliwe usterki doprowadziły mnie do szewskiej pasji - z Seatem tak nie mam Toledo III jest prawie tak samo duży (ale niższy) - o ile dla kogoś 27 centymetrów to "prawie tak samo". Mondeo kombi jest dłuższy o prawie 8 centymetrów o tak samo pakowny (tym akurat kiedyś powoziłem). Zaczynam być zmęczony włoskimi i niestety francuskimi rozwiązaniami.
Zobaczymy pod koniec miesiaca.
Lähetetty minun Xperia XZ laitteesta Tapatalkilla
W nocy niby było - 22°C, w nocy widziałem -16°C. Zzzzzimnooo, pokręcił i odpalił.
Ice cold.
Lähetetty minun Xperia XZ laitteesta Tapatalkilla
Klapka paliwa "profesjonalnie" sklejona (udałem się do zakłądu, gdzie spawają plastik a facet popatrzył i skleił mi to klejem do PP, wcześniej traktujac powierzchnie aktywatorem).
Auto teraz dwa tygodnie postoi (no chyba, że Karolinie Seat nie odpali i się zdecyduje )... ja znów w GB, tym razem romansuję z Renault Clio IV 1.5 dCi z 6 biegową ASB
15936359_10210870282969758_5107342222055018667_o.jpg
A tak się spytam. Co robisz, że masz tyle fajnych okazji pojeździć wieloma autami? Nie ukrywam, że sam bym sobie pojeździł
Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu
Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM
Rzuciłem Windowsy i Chmury w p... Teraz to jestem inżynierem aplikacji dla pewnego producenta silników Do Derby jeżdżę regularnie od początku października. Z firmą z GB mam też umowę o pracę (swoją drogą - nowe doświadczenie, pracować dla firmy w UK będąc w Polsce). Nie wiedziałem, że Polakowi mieszkającemu w Polsce, jest możliwe pracować w firmie nie majacej nawet oddziału w kraju, z którego pochodzi pracownik. Ma to swoje minusy - muszę podatek dochodowy płacic sam (oczywiście, wynagrodzenie jest powiększone o tę kwotę). Resztę płaci pośrednik, firma która ma umowę z moim pracodawcą i zapewnia pozostałe zaplecze pracownicze.
A auta... dostaję takie auto, jakie jest w wypożyczalni (firma ma umowę z Enterprise). Gdyby nie to, że loty są jakie są (z Derby, najbliższe lotnisko to East Midlands ale z lotami z Polski - Katowice/Kraków/Ostrava, jest kiepsko; a tak to albo lecę do Doncaster, Birmingham, Liverpoolu lub Leeds), dostałbym firmowego Civica (mamy cztery):
honda_civic_firma.jpg
Na miejscu nie siedzę cały czas w biurze. Np. jutro jadę do Barnoldswick (gdziekolwiek to jest). W poniedziałek miałem do wyboru Clio, Fiestę i Juke ale tym razem wolałem diesla - więc poszło Clio. Czyli od października przewinęły się Hyundai i10, Vauxhall Mokka, Vauxhall Astra, Ford S-Max, wspomniana Honda Civic
Ostatnio edytowane przez pääkäyttäjä ; 11-01-2017 o 17:38