Ostatnio naszło mnie, aby zamienić się na jakiś czas na Kappę albo 166 lub Puga 607... ale chyba zmieni się mi status rodzinny, to może jednak Ugly zostanie...![]()
Ostatnio naszło mnie, aby zamienić się na jakiś czas na Kappę albo 166 lub Puga 607... ale chyba zmieni się mi status rodzinny, to może jednak Ugly zostanie...![]()
Ostatnio edytowane przez pääkäyttäjä ; 25-01-2017 o 16:17
A co wymyślały?
Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 500 tys. km przebiegu
Audi A8L D4 3.0l TFSI V6 kompresor, Quattro, 8HP tiptronic - na podróże
Audi A8L D3 4.2l V8, Quattro, 6HP tiptronic - odjechała do lepszego świata
Audi A6 2.8l V6, FWD, CVT mulitronic - do pracy
Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM
Ta sama śpiewka - stara skrzynia, że taka wymiana wypłucze syf, że oni potem nie chcą abym się narazal na dodatkowe koszta. A czeski serwis wypytał o to, jak zachowuje się auto, czy było coś przy skrzyni w ogole robione i dlaczego chcę wymienić olej.
Lähetetty minun Xperia XZ laitteesta Tapatalkilla![]()
A dlaczego chcesz? Coś się dzieje czy szukasz guza?![]()
Wysłano z LG V10 H960a
Dyskusja z właścicielem VW o motoryzacji nie ma sensu, tak jak gra w szachy z gołębiem.
Nieważne jak dobry jestem w szachy, gołąb przewróci figury, nasra na planszę i będzie się puszył jakby wygrał.
Jakiś czas temu puściła mi uszczelka między chłodniczką a skrzynią.
Nie wiem, ile zgubiłem oleju , jak długo tak jeździłem (choć ja stawiam na trzy dni) i jaki olej mi do niej w serwisie dolali.
Generalnie, nic się nie dzieje ale czasem skrzynia piszczy albo mam wrażenie, ze olej w konwerterze bulgocze na zimnym albo na przechyle.
Więc wymienię olej a potem albo będę płakał dalej albo cieszył wafla. Od dolania oleju mam wrażenie, że skrzynia głośniej pracuje. Nazywam to profilaktyką - a jak serwis zaczyna gadkę od "panie, to stare auto i my nie chcemy mieć potem problemów" bez wstępnej diagnozy to kłaniam się i dziękuję. Tu facet wypytał mnie o to i tamto, zażądał szczerej odpowiedzi i jak faktycznie skrzynia nie szarpie, nie zrzuca biegów, nie robi czegoś a la przygazówka przed zmianą biegu, to nic się nie powinno stać. A odgłosy - faktycznie, może to być przepracowany olej wymieszany z nowym.
Ostatnio edytowane przez pääkäyttäjä ; 27-01-2017 o 12:11
Jestem umówiony na 3 lutego na wymianę oleju w ASB. Przypomnę się abyście mi kciuki za mnie trzymali
Lähetetty minun Xperia XZ laitteesta Tapatalkilla![]()
Siedzę w poczekalni w Klimkovicach. Po przesłuchaniu mnie i zapoznaniu się z moimi zeznaniami, śledczy zabrali Fjateła na diagnozę i wymianę. Uśmiechali się, gdy podawałem powody niechęci polskich serwisów ASB do dynamicznej wymiany oleju...
Fakt? Jo? Přece ty ZetEfky jsou celkem v pohodě a jednoduché...
Lähetetty minun Xperia XZ laitteesta Tapatalkilla![]()
Olej w skrzyni przed wymiana (tu już nie ma koloru kaki ale nadal to nie to):
Jak wrócę do PL, zamieszczę krotki filmik jak kolor zmienia sie z hovno hnědého na czerwony
Lähetetty minun Xperia XZ laitteesta Tapatalkilla![]()
Olej wymieniony, skrzynia hm... chodzi jeszcze bardziej płynnie. Subiektywne uczucie - wcześniej zmiany nie były takie łagodne, zniknął też odgłos jakby zapowietrzonego kaloryfera. Z euforią poczekam jeszcze parę dni. Z ciekawych rzeczy - przychodzi do mnie gość i pyta się mnie, czy ja wiem czy w skrzyni był korek czy miarka. Ja mówię, że nie wiem - a oni mi na to, że nie ma ani tego ani tego... wsadzili mi korek i po sprawie.
Zaprosili mnie na oglądanie koloru. Nie zdążyłem ale na samym początku olej był czarnobrązowy...
Kolego Twój post jest najlepszym przykładem dla wszystkich niedowiarków i "fachofcóf" od ASB. Żur na początku najlepiej pokazuje jak ciężko olej pracuje. Co do euforii to spokojnie m/z już możesz (piątek) świętować lub po prostu cieszyć się z łagodnej pracy skrzyni. Będzie Pan zadowolony. Ja po wymianie w swojej ASB wiem, że to nie są wyrzucone pieniądze. Szerokości.
PS. A i do Cro łatwiej się będzie jechało![]()
O jakie fajne urządzonko, ale oni pokazuje dopływ świeżego oleju?
Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 500 tys. km przebiegu
Audi A8L D4 3.0l TFSI V6 kompresor, Quattro, 8HP tiptronic - na podróże
Audi A8L D3 4.2l V8, Quattro, 6HP tiptronic - odjechała do lepszego świata
Audi A6 2.8l V6, FWD, CVT mulitronic - do pracy
Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM
Na tym sprzęcie robione:
To na zdjęciu i filmiku to okienko kontrolne z czymś w rodzaju miarki - ile galonów na minutę przepływa przez układ.
Dokładnie takWymiana statyczna nie ma kompletnie sensu, bo jak to ujął właściciel serwisu - pomimo mieszalności oleju, to stary a nowy ma inne właściwiości i nie ma bata, żeby przepracowany olej działał w układzie tak samo, jak świeży. Mam nalepkę, ze mam zjawić się za 40 000 km na kolejną wymianę.
Na razie staram się za bardzo nie być huraoptymistą - skrzynia po tym, jak rozciekła się uszczelka, trochę jakby bulgotała (chwilę na zimnym oraz w przechyłach). Teraz tego nie było, ale czas pokaże. Bo skrzynię też się odpowietrza... Chłopaki pojeździli autem, powiedzieli żebym sobie sprawdził łączniki bo chyba coś stuka i to nie zawsze, jeden z zatroskaną minął mówi, że jakiś plastik na masce lata (taaaa, znów ten ozdobny element na mace pod szybą wyskoczył) i mi to przyczepiliNa moje słowa, że ten ZF 4HP20 to niby taki awaryjny, pokręcił głową
![]()
Ostatnio edytowane przez pääkäyttäjä ; 03-02-2017 o 17:13
Czy jest szansa, że będziesz w końcu mówił dobrze o fijacie?![]()
Wysłano z LG V10 H960A
Dyskusja z właścicielem VW o motoryzacji nie ma sensu, tak jak gra w szachy z gołębiem.
Nieważne jak dobry jestem w szachy, gołąb przewróci figury, nasra na planszę i będzie się puszył jakby wygrał.
JestBo jak czasem na niego patrzę to myślę, że "a może jednak nie..."
![]()