Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 19 12311 ... OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 278
  1. #1
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,623
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006

    Jebańczyk czyli Fiat Bravo 1.6 16V + gazownia

    witam

    Bravo to moje pierwsze własne auto. do tej pory miałem okazję pośmigać Polonezem, Fiatem Uno, Peugeotem 207, Fordem Escortem. dzięki temu miałem już mniej więcej orientację jaki samochód chce mieć i jakie wyposażenie powinien posiadać. na początku wybór padł na Rovera 200

    Opinie Rover 200 III • Opinie o Twoim aucie • AutoCentrum.pl

    jednak zasięgając opinii wśród znajomych, mechaników oraz użytkowników postanowiłem sobie Rovera odpuścić. głównym powodem był dość głośny silnik podatny na przegrzewanie (często padająca UPG) oraz ewentualne problemy z serwisem (calowe klucze, kłopoty z diagnostyką komputerową).

    i tak oto pewnego dnia kupiłem niby z pewnego źródła Fiata Bravo 1.6 16 (90KM) rocznik 1996 + LPG sekwencja ESGI.

    wyposażenie:

    - centralny zamek z kluczyka
    - wspomaganie kierownicy
    - klimatyzacja
    - elektryczne szyby (szczegóły w opisie)
    - elektryczne lusterka
    - 2 poduszki powietrzne (szczegóły w opisie)

    2a.jpg
    Jebańczyk


    nie ukrywam, że kupując auto poszedłem na przysłowiowy żywioł i zaślepiony sekwencyjną instalacją LPG i związanymi z tym oszczędnościami na paliwie, pewnych rzeczy nie wychwyciłem. a czego nie wychwyciłem:

    - padniętej nagrzewnicy
    - tylnej klapy po przekładce (kluczyk nie pasuje) - nie przeszkadza, ale można było zbijać cenę
    - zmostkowanej kontrolki SRS z kontrolką błędu układu wtryskowo-zapłonowego - czyli działających poduszek prawdopodobnie brak. poduszka pasażera jest. odkryłem to niestety dopiero 3 miesiące później przy okazji awarii cewki zapłonowej. oczywiście sprzedający o niczym "nie wiedział"
    - zamulonych prowadnic szyb (czas podnoszenia poniżej krytyki)

    auto ma swoje wady i zalety. z tych ostatnich z pewnością ładna, ponadczasowa sylwetka. wady... z tych konstruktorskich, ogromny promień skrętu oraz spora awaryjność, która zapewne zależy od szczęścia jak i danego ezgemplarza. ja szczęścia nie miałem. sami poczytajcie...
    już miesiąc po zakupie wjechałem do tłumikarza. coś wibrowało w okolicach wydechu podczas przyśpieszania. sprzedający twierdził że to poluzowany na obejmie wydech. jak się okazało puszczał na spawach katalizator. zresztą jego stan i tak kwalfikował go do wymiany. obyło się bez kosztów
    dwa tygodnie później zastąpiłem pęknięty zderzak zupełnie nowym zderzakiem wyrwanym okazyjnie na allegro za naprawdę śmieszne pieniądze. niestety lakiernik się nie popisał i kolor, a właściwie odcień lekko odstaje od reszty. niby nie przeszkadza, ale przy okazji coś z tym zrobię.
    większe problemy pojawiły się zimą. czasami auto nie paliło na wszystkie gary. punktem kulminacyjnym była kontrolka marchewy na desce i po wizycie u mechanika skończyło się wymianą cewki zapłonowej na zamiennik VALEO.
    nastała wiosna, a z nią przyszło telepanie zimnego silnika. pojechałem na burzę mózgów i okazało się że oprócz błędów cewki czysto. błędy wykasowano i stwierdzono że cewka jest dobra, a błędy pozostały po poprzedniej cewce. także rada na przyszłość - wymieniacie wadliwą część - kasujecie błędy, bo inaczej są później wątpliwości.
    no ale nic, komputer "niby" czysty, więc postanowiłem sprawdzić komprechę. i oto co mamy. I÷III cylinder 13 bar, IV cylinder 10,5. zdaniem mechanika różnica jest większa niż książkowe 10%, wobec czego należałoby przeprowadzić remont głowicy, bo to jest jego zdaniem przyczyna telepania silnika. koszty spore, nie decyduję się. może kiedyś. w zamian za to wymieniam sprzęgło na LUK. sprzęgło oczywiście nówka z alledrogo, wymiana niedrogo różnica kolosalna. miękki pedał sprzęgła. brak szarpania przy ruszaniu. jest dobrze.
    zapominając zupełnie o telepaniu po uruchomieniu, zacząłem zastanawiać się nad okazjonalnym gaśnięcim auta na gazie podczas dojazdu do skrzyżowania. pojechałem do mechanika. wyskoczył oczywiście błąd cewki co mechanik skwitował stwierdzeniem - wszystkiemu winna instalacja gazowa, jedź pan do gazownika. tak też zrobiłem. diagnostyka LPG niczego nie wychwyciła. adaptacja nic nie pomogła. szkoda czasu i pieniedzy. zacząłem drążyć temat w internecie. okazuje się, iż przyczyn gaśnięcia Bravo 1.6 16V może być ok. 25! na pierwszym miejscu wymienia się silnik krokowy, brudną przepustnicę, przegnitą wiązkę i nieszczelny dolot. na następnych pozycjach uwalone serwo, problem z mapsensorem (przy okazji ogromne spalanie), strzeloną sondę lambda i problemy z cewką - ZNÓW TA CEWKA!!!
    kupiłem krokowca na allegro za niecałe 30 zł. wyczyściłem przepustnicę - właściwie to była czyściutka. było dobrze przez 1 dzień. poźniej jeszcze gorzej. wróciłem do starego. w międzyczasie konsultacje z pewnym specem z forum LPG i oto mam diagnozę - wymienić listwę wtryskową VALTEK (czerwony) na coś lepszego. dwutygodniowe testy na nowym VALTEKU wypadly negatywnie, a więc nie czekając dłużej stara listwa VALTEK do śmieci, a w jej miejsce MASTER. przy okazji poprosiłem o ominięcie cewki zapłonowej w podłączeniach gazu. udało się, gaśnięcie zniknęło. okazyjnie pojawiają się spadki obrotów, ale to aż tak bardzo nie przeszkadza. jest dobrze. no ale nie może być dobrze! polubiłem problemy w związku z czym postanowiłem sprawdzić czy po zmianie podłączenia instalacji LPG, wciąż występują błędy cewki. udałem się więc do speca diagnosty od FIAT/ALFA ROMEO. niestety, błąd cewki zadomowił się w moim komputerze na dobre i wcale nie ma zamiaru zniknąć. kilkukrotne próby wykasowania zakończyły się fiaskiem. błąd wraca wraz z kolejnym podłączeniem diagnostyki. diagnostyk sugeruje całkowite odłączenie elektryki instalacji LPG. tak też robie, korzystając ze znajomości z pewnym naprawdę cierpliwym gazownikiem. po powrocie na diagnostykę błąd cewki mówi dzień dobry i nie chce powiedzieć do widzenia. dajemy za wygraną. prawdopodobnie strzelona centralka silnika. w drodze powrotnej przygoda. poczułem się jak rolnik. auto zamienia się w traktor, a na desce marchewka. ponowana diagnostyka: firmowy już błąd cewki i uwaga niespodzianka: błąd wtryskiwacza 2. jestem właśnie po naprawie. okazało się, że do wymiany kwalfikowały się dwa wtryskiwacze. jeden lał (IV cylinder), drugi zgłaszał błąd na diagnostyce i na desce. teraz silnik bardzo ładnie pracuje, nie telepie po odpaleniu. mechanik, który auto naprawiał twierdzi, że zniknęły również błędy cewki. nie wierzę. czekam z cierpliwością na pierwszy numer jaki odpali mi auto. nie trzeba było czekać długo. 5 dni po naprawie auto ma okazjonalne problemy z obrotami po wciśnięciu sprzęgła. czyli to samo co kiedyś na gazie, tyle że teraz na benzynie. zjawisko pojawia się bez większej reguły. nie chce mi się jeździć już po mechanikach więc zacznę dłubać sam. oczywiście liczę na Waszą pomoc, a o wynikach poinforumuję. teraz już wiecie dlaczego moje Bravo to "Jebańczyk"

    to be continued...

    tak jeszcze tytułem wstępu. kupując auto nie patrzcie na jego zalety. patrzcie na jego wady. najlepiej zabrać ze sobą mechanika i dwie najbardziej upierdliwe baby w okolicy. to się naprawdę sprawdza. omijajcie auta z instalacją LPG. w dobie drogiej benzyny i jeszcze droższej ropy do każdego auta z instalacją LPG należy podchodzić niezwykle powściągliwie, a nawet podejrzliwie. jeśli się decydujemy, to konieczna będzie wizyta na stacji diagnostycznej, gdzie oprócz rzeczy oczywistych sprawdzimy kompresję i błędy sterownika. w naszym kraju nie sprzedaje się aut bez niuansów...
    Ostatnio edytowane przez boch ; 05-12-2011 o 18:39



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Zebrałem się i przeczytałem cały "artykuł" o Jebańczyku
    Muszę przyznać, że trochę miałeś tych przygód no i masz dalej. Powodzenia.
    Czy po zakupie tej Valeo, próbowałeś ją jeszcze jakoś podmienić później?

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  4. #3
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    34
    Postów
    5,290
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    W Lancii gdzie mam też ten motor też już cewkę wymieniałem. Ale problem powstał kiedy raz nie chciała mi odpalić. Kontrolka się zapaliła. Wymieniłem cewkę i od 1,5 roku spokój.
    Więc cewki w 1.6 to chyba jakaś przypadłość.
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu,

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic
    Audi A6 2.8l V6, mulitronic (CVT)
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  5. #4
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,623
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał lukq Zobacz post
    Zebrałem się i przeczytałem cały "artykuł" o Jebańczyku
    Muszę przyznać, że trochę miałeś tych przygód no i masz dalej. Powodzenia.
    Czy po zakupie tej Valeo, próbowałeś ją jeszcze jakoś podmienić później?
    dzięki czy podmieniałem... prawie załatwiłem od kolegi z forum oryginalną cewkę Beru, ale w tym samym czasie padły mi wtryskiwacze, więc podmiana nie doszła do skutku. gadałem z moim gazownikiem, postara się załatwić oryginał ze szrotu. zobaczymy...
    kilka prawidłowości dotyczących gaśnięcia:

    - gaśnie/przygasa/spada na obrotach po wciśnięciu sprzegła gdy silnik lekko się zagrzeje - wskazówka między 2 a 5 kreską od dołu. kiedy silnik nabierze temperatury roboczej, zjawisko nie występuje.
    - gaśnie zwłaszcza wtedy kiedy wciśnięciu sprzęgła towarzyszy równoczesny skręt kierownicą bądź wciśnięcie pedału hamulca

    tak się zastanawiam, czy po wymianie 2 wtryskiwaczy, nie należałoby przypadkiem wykasować adaptacji? być może dwa niesprawne wtryski miały wpływ na tworzenie mapy wtrysków? na pewno próba dynamiczna z podłączoną diagnostyką sporo wyjaśni. ale to dopiero po świętach. póki co, mechanik ma cały parking zawalony autami

    Cytat Napisał miszko Zobacz post
    W Lancii gdzie mam też ten motor też już cewkę wymieniałem. Ale problem powstał kiedy raz nie chciała mi odpalić. Kontrolka się zapaliła. Wymieniłem cewkę i od 1,5 roku spokój.
    Więc cewki w 1.6 to chyba jakaś przypadłość.
    trzech mechaników twierdzi, że ten zamiennik który obecnie posiadam działa prawidłowo. auto pali na dotyk, silnik pracuje równo. niestety, nikt nie potrafi wytłumaczyć błędów na kompie. brak fachowców. tyle Wam powiem.
    zauważyłem na aukcjach allegro, że wszystkie używane cewki Beru mają pęknięcie. występuje ono zawsze w tym samym miejscu. to samo miała cewka, którą miałem poprzednio u siebie. tak samo wyglądała cewka, którą załatwiłem na podmiankę. to może mieć wpływ na jej prace (przebicia itp.)?
    Ostatnio edytowane przez boch ; 11-12-2011 o 17:13

  6. #5
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Zastanawiam się czy na to wszystko co się u Ciebie dzieje nie ma wpływu spadek mocy elektrycznej.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  7. #6
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,623
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    czyli co, altek? też brałem to pod uwagę, ale prąd ładowania mierzony dwukrotnie jest prawidłowy. akumulator roczny, Centra.

  8. #7
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Trzyma stałe ładowanie, jakie?
    Poszukałbym tu jeszcze przyczyny.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  9. #8
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,623
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    nie pamiętam jakie było dokładnie, ale szwagier elektryk mierzył podczas kupna samochodu. sprawdzane było również później u gazownika. nikt nie miał zastrzeżeń. mimo wszystko trop, który wrzuciłeś potraktuje poważnie
    co do błędu cewki, to pojawia się właściwie chwilę po jego wykasowaniu - bez odpalania silnika, więc alternator nie ma z tym nic wspólnego. co innego z przygasaniem. może coś jest na rzeczy...
    Ostatnio edytowane przez boch ; 11-12-2011 o 17:31

  10. #9
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    34
    Postów
    5,290
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Moja cewka, którą miałem też miała to pęknięcie. Ten typ tak ma. Zaś tą co kupiłem (używany oryginał) też miała to pęknięcie. To pęknięcie akurat przechodzi na łączeniu dwóch cewek.
    U mnie objawiało się to tym, że jak zgasiłem auto i za krótki czas chciałem odpalić to nie chciało. Np. zatankowałem paliwo, przychodzę i nie pali. Kilkukrotne próby dopiero dawały efekt.
    A na komputerze już nie pamiętam co za błąd był, coś chyba z zanikiem napięcia. Nie pamiętam. Ale u mnie za to pojawiał się wtedy gdy cewka zaniemogła. Pamiętam też, że kiedyś przy wilgotnym porannym odpalani na tej starej cewce auto nie pracowało poprawnie, wypadał zapłon. Po wymianie do dzisiaj zero problemów, ale kupiłem używany oryginał.
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu,

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic
    Audi A6 2.8l V6, mulitronic (CVT)
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  11. #10
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,623
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał miszko Zobacz post
    Ale u mnie za to pojawiał się wtedy gdy cewka zaniemogła. Pamiętam też, że kiedyś przy wilgotnym porannym odpalani na tej starej cewce auto nie pracowało poprawnie, wypadał zapłon.
    miałem to samo na starej cewce Beru. strasznie kangurzył podczas ruszania w deszczowe dni. nie wiedziałem co się dzieje. wyglądało to jak nauka jazdy
    co do diagnostyki, to błąd cewki występuje jako błąd zapamiętany. nie jest to błąd aktywny. kto wie, może zamiennik wysyła jakieś dziwne sygnały do ECU i stąd ten błąd?

    wczoraj gadałem ze znajomym nt. serwa hamulcowego jako przyczyny gaśnięcia mojego auta. twierdzi, że jeśli po wciśnięciu hamulca na biegu jałowym nic się nie dzieje ze wskazówka obrotomierza, to serwo można spokojnie wykluczyć. także serwo spada na razie na koniec listy. a harmonogram na dziś przedstawia się następująco:

    1. kasowanie adaptacji/regulacja przepustnicy (TPS/krokowy)
    2. podmiana cewki zapłonowej
    3. podmiana czujnika temperatury płynu chłodzącego
    4. kontrola alternatora/napięcia ładowania
    5. wymiana sterownika silnika
    Ostatnio edytowane przez boch ; 11-12-2011 o 18:44

  12. #11
    Master
    Dołączył
    07 wrzesień 2009
    Skąd
    Ząbki
    Wiek
    31
    Postów
    1,492
    Auto
    BRAK
    widzę że trafiłeś na tak wadliwego fiata jak ja kiedy kupowałem sienkę. Moje auto było od rodziców szwagra z oryginalnym przebiegiem 95kkm. Ostatnio w pracy podliczałem ile wydałem na naprawy tego auta w ciągu 1,5 roku (przejechane 24tyś km). Jak podliczyłem wszystko co pamiętałem to wyszło mi 8 tyś zł a za auta zapłaciłem niespełna 6tyś zł. Ja radzę Tobie sprzedanie tego auta i kupienie czegoś innego. Może to być również fiat bravo, wątpię żebyś trafił jeszcze raz na tak wadliwą sztukę. Jeżeli jednak nie chcesz go sprzedawać to może warto pojechać do porządnego elektryka w celu sprawdzenia całej wiązki elektrycznej. Mnie się coś wydaje że twoje problemy mogą byś spowodowane właśnie jej uszkodzeniem . Cena na Allegro: motoAllegro.

  13. #12
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,623
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    dużo kasy poszło na tzw. naprawy eksploatacyjne czyli wymiana akumulatora, sprzęgła, nagrzewnicy, łożyska na przegubie wew, listwy wtryskowej LPG, dwóch wtryskiwaczy benzyny. w przypadku tych ostatnich ich wymianę zawdzięczam właściwie sobie, ponieważ jeździłem z oparami paliwa w zbiorniku. teraz auto zatankowane do pełna + STP, więc wtryskiwacze są mam nadzieję bezpieczne. pozostałe wydatki, to przede wszystkim diagnostyka komputerowa. łączny koszt podłączania auta pod kompy to ok. 250 zł. dzięki tym wszystkim awariom, naprawom auta, mam sporą orientację w temacie co gdzie i za ile. poza tym, Fiat nie jest drogi jeśli chodzi o części i naprawy i jest to jedyna pocieszająca okoliczność.

    czy sprzedawać... nie wiem czy będzie mi się opłacało. jeśli wyprowadzę kwestię gaśnięcia silnika, to mam sprawne, jeżdżące auto w którym wiem co jest. kupno następnego, to kolejna loteria i kolejne (nowe) forum. we Fiata już bym się raczej nie bawił chociaż nie ukrywam, że podoba mi się Stilo:

    http://otomoto.pl/fiat-stilo-jtd-klima-C22112891.html
    Ostatnio edytowane przez boch ; 12-12-2011 o 21:49

  14. #13
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,623
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    gazownik załatwił mi dzisiaj na podmianę używaną (niby sprawną) cewkę CHAMPION. po odpaleniu spoko, silnik chodzi gładko, brak kontrolki błędu na desce rozdzielczej. wracając jednak do domu gdzieś tak w połowie drogi silnik zaczął pracować na parę cylindrów i oczywiście wyskoczyła marchewa. wróciłem do poprzedniej cewki i gra muzyka.
    przy okazji wymiany cewki miałem chwilę grozy ze zbiorniczkiem wyrównawczym. patrzę na niego z przodu i nie widzę płynu! Myślę sobie - no to mam powód gaśnięcia silnika. nie ma płynu w odpowiednich ilościach więc wariuje czujnik temperatury. Poczekałem aż ostygnie silnik i zaczynam dolewać... no i ZONK. płynu było ok, tylko kiepska widoczność (zmrok) i zmatowiały, przybrudzony zbiorniczek wyrównawczy nie pozwalają na prawidłowy odczyt. normalnie nic nie widać. nowy to 50 zł...

    FIAT BRAVA / BRAVO 95- / MAREA 96- 1.6 Zbiorniczek wyrównawczy BRAVA / BRAVO 95- / MAREA 96- Zbiorniczki/czujniki - części samochodowe - Układ Termiczny / FIAT

  15. #14
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    17 luty 2009
    Skąd
    Kalisz
    Wiek
    36
    Postów
    272
    Auto
    fiat stilo 1.6 16v +lpg BRC sekwencja
    Cytat Napisał boch Zobacz post
    dużo kasy poszło na tzw. naprawy eksploatacyjne czyli wymiana akumulatora, sprzęgła, nagrzewnicy, łożyska na przegubie wew, listwy wtryskowej LPG, dwóch wtryskiwaczy benzyny. w przypadku tych ostatnich ich wymianę zawdzięczam właściwie sobie, ponieważ jeździłem z oparami paliwa w zbiorniku. teraz auto zatankowane do pełna + STP, więc wtryskiwacze są mam nadzieję bezpieczne. pozostałe wydatki, to przede wszystkim diagnostyka komputerowa. łączny koszt podłączania auta pod kompy to ok. 250 zł. dzięki tym wszystkim awariom, naprawom auta, mam sporą orientację w temacie co gdzie i za ile. poza tym, Fiat nie jest drogi jeśli chodzi o części i naprawy i jest to jedyna pocieszająca okoliczność.

    czy sprzedawać... nie wiem czy będzie mi się opłacało. jeśli wyprowadzę kwestię gaśnięcia silnika, to mam sprawne, jeżdżące auto w którym wiem co jest. kupno następnego, to kolejna loteria i kolejne (nowe) forum. we Fiata już bym się raczej nie bawił chociaż nie ukrywam, że podoba mi się Stilo:

    Fiat Stilo JTD/KLIMA, 2002r., 1900cm3, 115 KM - otomoto.pl
    a juz myślałem ze masz spokój z bravo po wymianie wtrysków,tez mam niemiłe wspomnienia z poprzednim autem (brava).Stilo jak najbardziej polecam Ci narazie nie narzekam na nie.ps.pamiętam o tej kostce od podswietlania tabl rej.jak ja znajde i bede leciał przez miasto dam Ci znać.
    ZIBI RPS SLU.KTO MA RENOME... C N O 2 P E J A

  16. #15
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,623
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    spoko. daj znać to podjadę w wiadome miejsce

    a co do auta, po wymianie wtrysków nie ma telepania po porannym odpaleniu, nie kangurzy przy ruszaniu i prawdopodobnie nie będzie znikać paliwo w czasie jazdy na LPG. miałem wrażenie, że cosik ubywa (lejący IV wtryskiwacz). teraz powinno być git majonez. jutro dzwonie do Borowskiego żeby się umowić na kompa. poprzednio przy spadających obrotach wystarczyła diagnostyka, kasowanie adaptacji, ustawienie korokowca i TPS'a. mam nadzieję, że tym razem będzie podobnie.
    gaziarz załatwia kolejną cewkę. tym razem będzie oryginał i tym razem odpale auto i poczekam aż się auto nagrzeje. ponoć połowa walniętych cewek szwankuje dopiero po jakimś czasie od odpalenia (nagrzanie silnika do temperatury roboczej).

    Stilo to naprawdę fajne auto. troche dziwi jego kiepska sprzedaż, która przyspożyła Włochom ogromnych strat. być może na kiepską sprzedaż miała wpływ dość duża awaryjność poprzedników czyli Brava/Bravo.. ciekawa sprawa.


 
Strona 1 z 19 12311 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Fiat Bravo 1.6 16V Problemy z pradem...
    Napisany przez spaf_antynazi na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post: 11-01-2014, 18:06
  2. Sprzedam części Fiat Marea (Bravo, Brava) 1.6 16V 1.8 16V
    Napisany przez pawelek_krak na forum Sprzedam
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 25-07-2012, 20:44
  3. Fiat Bravo 1.2 16v Machoska
    Napisany przez machos89 na forum Moje auto
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 27-06-2010, 13:43
  4. Pompa Paliwa Fiat Bravo 1.6 16V
    Napisany przez -misiek-88 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 14-01-2010, 21:24
  5. Fiat bravo 2000r 1.2 16v
    Napisany przez edek1178 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 29-10-2009, 08:45

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat brava 1.6 16v opinie

fiat bravo 1.6 16v opinie

fiat brava 1.6 opinie

http:fiatklubpolska.plmoje-auto-462jebanczyk-czyli-fiat-bravo-1-6-16v-gazownia-13708

fiat 1.6 16v opinie

fiat bravo 1.6

silnik fiat 1.6 16v opinie

fiat bravo 1.6 opinie

fiat bravo 1.6 16v spalanie

fiat brava 1.6

opinie fiat bravo 1.6

fiat brava 1.6 16v spalanie

opinie fiat brava 1.6dargaz kuczewola opiniefiat 1 6 16v opiniecewka fiat 1.6ADAPTACJA KLIMA FIAT BRAVOfiat brava 1.6 16v gaz opiniefiat brava 1.6 16v wymiana cewkiKejnosc zaplonu fiat brava 1.6silnik krokowy bravo 1.6

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl