Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 3 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Posty od 31 do 45 z 63

Temat: Bravo HGT VIS  

  1. #31
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał CichyJerry Zobacz post
    u mnie nie jest całośc..
    To masz nie oryginał z tego wynika bo oryginalnie układ wydechowy jest w jednym kawałku..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #32
    Klubowicz
    Dołączył
    31 marzec 2012
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    32
    Postów
    59
    Auto
    Bravo HGT VIS
    Co do wydechu mojego to zaraz chyba wyjdę na 1h-2h z pracy i jadę to zrobić bo mnie trafi coś Z nowości gotowe wyjścia na tweetery do słupków które już siedzą w aucie (słupki w czarnej chropowatej skórze)

    dscf9292y.jpg
    [COLOR="#FF0000"]Jest: HGTa VIS R5 20V[/COLOR]

    Było: Bravo 1.4 12v aka 12-to voltówka

    [COLOR="#008000"]www.ekipapoludnie.pl[/COLOR]

  4. #33
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2012
    Skąd
    Chełmek (KOS....)
    Wiek
    29
    Postów
    1,757
    Auto
    Audi A4 B5 Sedan 1.8 ADR 125KM 98'
    Rocznik
    10.1998
    Też bym chciał wychodzić z pracy na godzinkę lub 2 i podłubać coś przy aucie
    sam robiłeś te mocowania na tweetery?

  5. #34
    Klubowicz
    Dołączył
    31 marzec 2012
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    32
    Postów
    59
    Auto
    Bravo HGT VIS

    Odp: Bravo HGT VIS

    Nie, mocowania robil znajomy z wydechem rozwiazana zagadka..jest szczelny i stan perfekto problem byl na 2 garze..poczatkowo niby cewka ale to jednak swiece..prawie wszystkie usmazone po przebiegu ponad 20k..NGK

    Wysłane z mojego LG-P760 za pomocą Tapatalk 2
    [COLOR="#FF0000"]Jest: HGTa VIS R5 20V[/COLOR]

    Było: Bravo 1.4 12v aka 12-to voltówka

    [COLOR="#008000"]www.ekipapoludnie.pl[/COLOR]

  6. #35
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    usmażone ? hmm a jaki miałes model swiec ? jedno elektrodowe ? moze warto zainwestowac w irydowe ?
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  7. #36
    Klubowicz
    Dołączył
    31 marzec 2012
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    32
    Postów
    59
    Auto
    Bravo HGT VIS
    Cytat Napisał yacub Zobacz post
    usmażone ? hmm a jaki miałes model swiec ? jedno elektrodowe ? moze warto zainwestowac w irydowe ?
    Przedtem były NGK jakieś, teraz też znów są NGK V-Line dwu elektrodowe Przy następnej zmianie pomyślę na irydowymi
    [COLOR="#FF0000"]Jest: HGTa VIS R5 20V[/COLOR]

    Było: Bravo 1.4 12v aka 12-to voltówka

    [COLOR="#008000"]www.ekipapoludnie.pl[/COLOR]

  8. #37
    Master
    Dołączył
    04 grudzień 2012
    Skąd
    Łęczyca
    Wiek
    23
    Postów
    1,564
    Auto
    1.6 16V Brava
    nigdy się nie spotkałem z usmażonymi świecami... tez mam NGK dwu elektrodowe.. i ani troche osadu..

  9. #38
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    07 maj 2012
    Skąd
    zielonki
    Wiek
    25
    Postów
    589
    Auto
    Passat CC 3.6 DSG 4motion
    Rocznik
    2009
    ale sztrucel

  10. #39
    Klubowicz
    Dołączył
    31 marzec 2012
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    32
    Postów
    59
    Auto
    Bravo HGT VIS
    Cytat Napisał pajel Zobacz post
    ale sztrucel
    jakbym Cię nie znał to może bym uwierzył pokaż swoje Turbo na FKP

    w ostatnim czasie:

    - zamontowany Depo gauge z temperaturą oleju, ale nie podłączony jeszcze bo czujnik chce mieć w misce olejowej
    - tweetery przerzucone w słupki - poprawa audio na +++ zdecydowanie względem ori miejsc przy podszybiu
    - wymiana żarnika od xenonu bo oczywiście jeden znów się musiał spalić
    - uruchomiony ori centralny tak żeby działał z przycisku w pilocie (przełożony sprawny odbiornik w podsufitce i pastylki w kluczykach z rozbitego JTD)
    - usunięte emblematy z karoserii, zostały tylko Abarthy...mam kupiony nowy Bravo_HGT na tylną klapę ale znów 155_20v nie da się kupić więc narazie będzie bez



    oprócz tego wrzucony letni setup i jakoś walczymy z zimą
    [COLOR="#FF0000"]Jest: HGTa VIS R5 20V[/COLOR]

    Było: Bravo 1.4 12v aka 12-to voltówka

    [COLOR="#008000"]www.ekipapoludnie.pl[/COLOR]

  11. #40
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    07 maj 2012
    Skąd
    zielonki
    Wiek
    25
    Postów
    589
    Auto
    Passat CC 3.6 DSG 4motion
    Rocznik
    2009
    a mówiłem że parch

  12. #41
    Klubowicz
    Dołączył
    31 marzec 2012
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    32
    Postów
    59
    Auto
    Bravo HGT VIS
    Dawno się tu nic nie działo a działo się oj działo

    Jakoś w kwietniu poszedł wp**u wąż chłodnicy..oczywiście musiał paść ten idący za blokiem silnika...a jak wiadomo dostęp jest masakryczny...

    waz.jpg

    Na szczęście padło niedaleko domu, chmura dymu i zorientowałem się od razu więc nic groźnego się nie stało, nowy wąż, Dynagel 5L i HGTa żyła na nowo

    W maju zrobiła się pogoda więc przyszła pora na doprowadzenie lakieru do normalnego stanu po zimie...

    polerka1.jpgpolerka2.jpg

    Przy okazji odświeżyłem zaciski bo już były w kiepskim stanie...

    zaciski.jpg



    Później była drobna przygoda gdy Lanos chciał przemodelować drzwi ale zdążyłem uciec i skończyło się na delikatnych rysach które udało się spolerować w 90%, nadeszła też pora na zmianę oleju więc wpadł Motul X-clean 5w40 i filtr oleju Mann

    Jakoś dwa tygodnie temu nastąpiła najgorsza "przygoda" odkąd mam HGTe...

    awaria1.jpgawaria2.jpg

    To co widać na pierwszym foto to jest jakiś plastik który wpadł pod pasek przy dolnym kole od rozrządu..jak to się stało jest dla mnie zagadką do dnia dzisiejszego bo pod silnikiem jest osłona, osłona od rozrządu ma minimalny prześwit Pierwsza diagnoza wiadomo..tłokiem po zaworach bo urwało dużo zębów od paska (Conti) więc zacząłem rozglądać się za 2.4 z Stilo albo 2.0 Turbo..ale po kilku dniach przyszły radosne nowiny...obróciło wał o niecałe 90 stopni a w HGT 90 stopni to wartość graniczna do "zderzenia"..ustawiony rozrząd, pomiary kompresji i wyszło ponad 14 bar na każdy cylindrze więc uffffffffffffffffffffff Skończyło się dużym szczęściu w nieszczęściu czyli nowy rozrząd, uszczelka pod deklem zaworów, simmering i HGTa żyje Jeden minus potwierdzający to co wiadomo nie od dziś..mechanicy nie potrafią ustawić dobrze rozrządu w R5 i będę musiał zrobić korektę bo jest coś nie tak, ale nie dniach będzie poprawione

    Wpadły też "włoskie" ramki tablic rejestracyjnych i obecnie wyglądamy tak...

    CAM00150.jpg
    [COLOR="#FF0000"]Jest: HGTa VIS R5 20V[/COLOR]

    Było: Bravo 1.4 12v aka 12-to voltówka

    [COLOR="#008000"]www.ekipapoludnie.pl[/COLOR]

  13. #42
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2012
    Skąd
    Chełmek (KOS....)
    Wiek
    29
    Postów
    1,757
    Auto
    Audi A4 B5 Sedan 1.8 ADR 125KM 98'
    Rocznik
    10.1998
    Cytat Napisał Andrew Zobacz post
    W maju zrobiła się pogoda więc przyszła pora na doprowadzenie lakieru do normalnego stanu po zimie...
    Napisz czym odświeżałeś lakier

  14. #43
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Masakra z tym rozrządem i jednocześnie fuks jak nie wiem co Byłyby duże koszta.. Coś ostatnio często ludzie piszą o padniętych rozrządach..

    ps. śliczna fura
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  15. #44
    Klubowicz
    Dołączył
    31 marzec 2012
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    32
    Postów
    59
    Auto
    Bravo HGT VIS
    Cytat Napisał Andrew Zobacz post
    Napisz czym odświeżałeś lakier
    Maszyną step1 czyli cleaner a potem ręcznie step 2 i step 3 czyli politura i wosk, wszystko oparte o pada Meguiars i produkty Meguiars, musiały sprawdzić w garażu dokładne nazwy..ale szału nie ma bo miałem kupować nowe natomiast tych była resztka i chciałem wykończyć..następnym razem będzie czymś lepszym

    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    Masakra z tym rozrządem i jednocześnie fuks jak nie wiem co Byłyby duże koszta.. Coś ostatnio często ludzie piszą o padniętych rozrządach..

    ps. śliczna fura
    Fakt fuks straszny i przyznaj że cieplutko mi się zrobiło z perspektywą 3-4 tyś na remont ale no skończyło się pomyślnie Tak czy inaczej za większy niefart uznaje że w ogóle do tego doszło bo jakim cudem ?! obstawiałem że nawalił po prostu pasek, rolki..a tu taka historia..tymbardziej ze rozrząd złożony na pasku Conti a cała reszta SKF..miały nie całe 30 tyś km nabite..

    Dzięki
    Ostatnio edytowane przez byrrt ; 30-06-2013 o 22:16 Powód: poprawiłem cytat - klikaj kolego na "cytuj wyżej zaznaczony tekst" w poście który cytujesz
    [COLOR="#FF0000"]Jest: HGTa VIS R5 20V[/COLOR]

    Było: Bravo 1.4 12v aka 12-to voltówka

    [COLOR="#008000"]www.ekipapoludnie.pl[/COLOR]

  16. #45
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2012
    Skąd
    Chełmek (KOS....)
    Wiek
    29
    Postów
    1,757
    Auto
    Audi A4 B5 Sedan 1.8 ADR 125KM 98'
    Rocznik
    10.1998
    I tak efekt jest b.dobry


 

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

bravo hgt vis

vis fiat

opinie na temat bravo hgt vis

bravo hgt

fiat bravo hgt vis

hgt vis

bravo hgt 155 vis co to

nowe emblematy fiat brava 1.4 12v

fiat braho hgt opinie

miska olejowa fiat bravo hgt

r5 20v vis 155 opinie

Czesci bravo vis

bravo hgt vis sprawdzenie

bravo hgt vis nie dziala

Ustawienie rozrzadu bravo vis

bravo hgt vis opinie

fiat bravo hgt 155 vis opinie

dolot vis

bravo hgt club

emblemat 155 20v

bravo hgt emblemat

bravo hgt vis informacje

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl