Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
Co do wydechu mojego to zaraz chyba wyjdę na 1h-2h z pracy i jadę to zrobić bo mnie trafi coś Z nowości gotowe wyjścia na tweetery do słupków które już siedzą w aucie (słupki w czarnej chropowatej skórze)
dscf9292y.jpg
[COLOR="#FF0000"]Jest: HGTa VIS R5 20V[/COLOR]
Było: Bravo 1.4 12v aka 12-to voltówka
[COLOR="#008000"]www.ekipapoludnie.pl[/COLOR]
Też bym chciał wychodzić z pracy na godzinkę lub 2 i podłubać coś przy aucie
sam robiłeś te mocowania na tweetery?
Nie, mocowania robil znajomy z wydechem rozwiazana zagadka..jest szczelny i stan perfekto problem byl na 2 garze..poczatkowo niby cewka ale to jednak swiece..prawie wszystkie usmazone po przebiegu ponad 20k..NGK
Wysłane z mojego LG-P760 za pomocą Tapatalk 2
[COLOR="#FF0000"]Jest: HGTa VIS R5 20V[/COLOR]
Było: Bravo 1.4 12v aka 12-to voltówka
[COLOR="#008000"]www.ekipapoludnie.pl[/COLOR]
usmażone ? hmm a jaki miałes model swiec ? jedno elektrodowe ? moze warto zainwestowac w irydowe ?
GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression
nigdy się nie spotkałem z usmażonymi świecami... tez mam NGK dwu elektrodowe.. i ani troche osadu..
ale sztrucel
jakbym Cię nie znał to może bym uwierzył pokaż swoje Turbo na FKP
w ostatnim czasie:
- zamontowany Depo gauge z temperaturą oleju, ale nie podłączony jeszcze bo czujnik chce mieć w misce olejowej
- tweetery przerzucone w słupki - poprawa audio na +++ zdecydowanie względem ori miejsc przy podszybiu
- wymiana żarnika od xenonu bo oczywiście jeden znów się musiał spalić
- uruchomiony ori centralny tak żeby działał z przycisku w pilocie (przełożony sprawny odbiornik w podsufitce i pastylki w kluczykach z rozbitego JTD)
- usunięte emblematy z karoserii, zostały tylko Abarthy...mam kupiony nowy Bravo_HGT na tylną klapę ale znów 155_20v nie da się kupić więc narazie będzie bez
oprócz tego wrzucony letni setup i jakoś walczymy z zimą
[COLOR="#FF0000"]Jest: HGTa VIS R5 20V[/COLOR]
Było: Bravo 1.4 12v aka 12-to voltówka
[COLOR="#008000"]www.ekipapoludnie.pl[/COLOR]
a mówiłem że parch
Dawno się tu nic nie działo a działo się oj działo
Jakoś w kwietniu poszedł wp**u wąż chłodnicy..oczywiście musiał paść ten idący za blokiem silnika...a jak wiadomo dostęp jest masakryczny...
waz.jpg
Na szczęście padło niedaleko domu, chmura dymu i zorientowałem się od razu więc nic groźnego się nie stało, nowy wąż, Dynagel 5L i HGTa żyła na nowo
W maju zrobiła się pogoda więc przyszła pora na doprowadzenie lakieru do normalnego stanu po zimie...
polerka1.jpgpolerka2.jpg
Przy okazji odświeżyłem zaciski bo już były w kiepskim stanie...
zaciski.jpg
Później była drobna przygoda gdy Lanos chciał przemodelować drzwi ale zdążyłem uciec i skończyło się na delikatnych rysach które udało się spolerować w 90%, nadeszła też pora na zmianę oleju więc wpadł Motul X-clean 5w40 i filtr oleju Mann
Jakoś dwa tygodnie temu nastąpiła najgorsza "przygoda" odkąd mam HGTe...
awaria1.jpgawaria2.jpg
To co widać na pierwszym foto to jest jakiś plastik który wpadł pod pasek przy dolnym kole od rozrządu..jak to się stało jest dla mnie zagadką do dnia dzisiejszego bo pod silnikiem jest osłona, osłona od rozrządu ma minimalny prześwit Pierwsza diagnoza wiadomo..tłokiem po zaworach bo urwało dużo zębów od paska (Conti) więc zacząłem rozglądać się za 2.4 z Stilo albo 2.0 Turbo..ale po kilku dniach przyszły radosne nowiny...obróciło wał o niecałe 90 stopni a w HGT 90 stopni to wartość graniczna do "zderzenia"..ustawiony rozrząd, pomiary kompresji i wyszło ponad 14 bar na każdy cylindrze więc uffffffffffffffffffffff Skończyło się dużym szczęściu w nieszczęściu czyli nowy rozrząd, uszczelka pod deklem zaworów, simmering i HGTa żyje Jeden minus potwierdzający to co wiadomo nie od dziś..mechanicy nie potrafią ustawić dobrze rozrządu w R5 i będę musiał zrobić korektę bo jest coś nie tak, ale nie dniach będzie poprawione
Wpadły też "włoskie" ramki tablic rejestracyjnych i obecnie wyglądamy tak...
CAM00150.jpg
[COLOR="#FF0000"]Jest: HGTa VIS R5 20V[/COLOR]
Było: Bravo 1.4 12v aka 12-to voltówka
[COLOR="#008000"]www.ekipapoludnie.pl[/COLOR]
Masakra z tym rozrządem i jednocześnie fuks jak nie wiem co Byłyby duże koszta.. Coś ostatnio często ludzie piszą o padniętych rozrządach..
ps. śliczna fura
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
Maszyną step1 czyli cleaner a potem ręcznie step 2 i step 3 czyli politura i wosk, wszystko oparte o pada Meguiars i produkty Meguiars, musiały sprawdzić w garażu dokładne nazwy..ale szału nie ma bo miałem kupować nowe natomiast tych była resztka i chciałem wykończyć..następnym razem będzie czymś lepszym
Fakt fuks straszny i przyznaj że cieplutko mi się zrobiło z perspektywą 3-4 tyś na remont ale no skończyło się pomyślnie Tak czy inaczej za większy niefart uznaje że w ogóle do tego doszło bo jakim cudem ?! obstawiałem że nawalił po prostu pasek, rolki..a tu taka historia..tymbardziej ze rozrząd złożony na pasku Conti a cała reszta SKF..miały nie całe 30 tyś km nabite..
Dzięki
Ostatnio edytowane przez byrrt ; 30-06-2013 o 23:16 Powód: poprawiłem cytat - klikaj kolego na "cytuj wyżej zaznaczony tekst" w poście który cytujesz
[COLOR="#FF0000"]Jest: HGTa VIS R5 20V[/COLOR]
Było: Bravo 1.4 12v aka 12-to voltówka
[COLOR="#008000"]www.ekipapoludnie.pl[/COLOR]
I tak efekt jest b.dobry