Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 10 z 10 PierwszyPierwszy ... 8910
Posty od 136 do 146 z 146

Temat: Zakup Cromki  

  1. #136
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 kwiecień 2014
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    33
    Auto
    Croma 1.9 Multijet 150KM
    Rocznik
    2007
    Emotion miało w standardzie a inne wersje mają jeśli kupujący zamówił jako wyposażenie dodatkowe i dopłacił oczywiście



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #137
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 marzec 2014
    Skąd
    Kraków
    Postów
    31
    Auto
    Croma 1.9 150km automat
    Rocznik
    2005
    to jeszcze chciałem spytać o różnice aut przed i po lifcie czy poza zmianą blachy i wzorów tapicerki coś zmienili? stara wersja dla mnie wygląda jak z poprzedniej epoki:/
    Gdzieś pisali, że poprawili klapy wirowe w 1.9 16v ale mechanik mówił, że niczym się nie różnią.
    Czy ogólnie jakość plastików i tapicerki polepszyli czy niczym się nie różnią? Warto dopłacać sporo to wersji po lifcie jeśli mam do wyboru egzemplarze w podobnym stanie?
    stara wersja dla mnie wygląda jak z poprzedniej epoki:/ ale różnica w cenie spora
    pozdr

  4. #138
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    05 wrzesień 2013
    Skąd
    Klucze
    Wiek
    47
    Postów
    586
    Auto
    Croma 1,9 16V Emotion manual HEAVY METAL SCHWARZ METALLIC
    Rocznik
    2008.01.14
    Jest po prostu ładniejsza ale czy warto dopłacić? Ja od początku polowałem na po lifcie i jakoś się udało kupić w miarę bezwypadkowe (klapa z tyłu była malowana ale sprzedający mnie o tym uprzedził ) i serwisowane do końca bo do października a w listopadzie ją kupiłem. Chyba warto dopłacić i kupić coś z młodszego rocznika, takie jest moje zdanie.

  5. #139
    Klubowicz
    Dołączył
    12 lipiec 2014
    Skąd
    Gdańsk
    Wiek
    33
    Postów
    305
    Auto
    Croma 1.9 16v JTD
    Rocznik
    2005
    Czy jest ładniejsza to jest kwestia gustu Mi się akurat podoba przed liftowa bardziej:>

    Silniki są praktycznie takie same, kolega ma Alfą 159 z 2007 z identycznym motorem i mamy podobne problemy

    Kolektor został poprawiony to fakt. Ale i tak bez zaślepienia EGR i porządnym wyczyszczeniu kolekotra (trzeba go wymontować) się nie obejdzie. Czyściliśmy i mój przedzmianowy i kolegi pozmianowy i oba były zawalone okrutnie.

    Jedynie co, to jego klapki wydawały się być mądrzej osadzone. Co i tak nie uchroni ich przed urwaniem i wpadnięciem w zawory jeśli się nie zajmie EGRem i czyszczeniem kolektora.

  6. #140
    Klubowicz
    Dołączył
    14 marzec 2013
    Skąd
    śląskie
    Wiek
    33
    Postów
    360
    Auto
    Fiat Croma 1.9Jtd M-jet
    Rocznik
    2007
    Kolektor zostal poprawiony? W moim odczuciu jest zdecydowanie gorszy od aluminiowego. W plastikowych urywaja sie klapki

  7. #141
    Klubowicz
    Dołączył
    18 maj 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    205
    Auto
    Fiat Croma 1.9 16v 110KW aut.
    Rocznik
    2006
    Lepiej kupić przed lifta ale doposażonego...
    U mnie jest nawet webasto a od polifta (ubogiego z początku produkcji) zaoszczędziłem kilka tysi....

  8. #142
    Klubowicz
    Dołączył
    12 lipiec 2014
    Skąd
    Gdańsk
    Wiek
    33
    Postów
    305
    Auto
    Croma 1.9 16v JTD
    Rocznik
    2005
    @scrabit
    Masz racje - poprawiony to za dużo powiedziane - zmodyfikowany może lepiej Klapki się urywają bo syfiący EGR zawala kolektory nagarem, o który potem się te klapki zacinają.
    W starych kolektorach powodowało to luzy na osiach i ciśnienie doładowania uciekało w atmosfere.
    Plastikowe kolektory są inaczej zbudowane i uciekanie doładowania to nie problem (dlatego może poźniej wykrywa się awarię). Natomiast nager z EGR powoduje, że poprostu wypadają i potrafią wpaść zawory.

    Najlepszym rozwiązaniem w przypadku plastikowego, jest wyjęcię go, przeczysczenie (to akurat dobrze zrobić w obu przypadkach) i ocenienie stanu klapek. U kolegi w Alfie, po oględzinach wróciły z powrotem do auta.

  9. #143
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 marzec 2014
    Skąd
    Kraków
    Postów
    31
    Auto
    Croma 1.9 150km automat
    Rocznik
    2005
    no i krowa zakupiona
    zdecydowałem się na starszy egzemplarz (2005), ale w bogatej wersji i z kosmicznie niskim przebiegiem (103 tyś) kupiony bezpośrednio od prywatnej osoby z Niemiec. Mailowo wszystko miałem dokładnie opisane (niesprawne turbo i lekka korozja za klapie bagażnika), gość okazał się bardzo miły i pomocny dodatkowo utargowałem 1/3 ceny Z poważniejszych wad auto ma jeszcze walnięty jeden amortyzator ale z wymianą nie powinno być problemu bo to tylny.
    Dziwi mnie tylko ta korozja w okolicach klamki klapy bagażnika, bo auto nie było walnięte ani malowane, a rdza we fiacie to raczej coś dziwnego. chyba że się mylę? sporo rdzy jest też jeszcze na tylnym zawieszeniu ale to akurat częsty widok w tych autach z tego co zauważyłem.
    Po wstępnej zabawie już na miejscu turbo jest ok (wystarczyło poprawić wężyk od n75), auto odzyskało moc i nie wywala już błędu. Z rzeczy niepokojących mam korekty wtrysków bo jeden ma prawie +4 ale nie wiem czy coś mój kabelek nie przekłamuję bo jeden ma na stałe 0.0 czy tak w ogóle może być?
    Na razie auto zaczęło w miarę ok jeździć ale ciągle jest lekko zamulone na niskich obrotach (kopa dostaje dopiero od 2300-2400 obrotów) wstępnie podejrzewam, że to przez zasyfiony kolektor?
    pozdr

  10. #144
    Klubowicz
    Dołączył
    14 marzec 2013
    Skąd
    śląskie
    Wiek
    33
    Postów
    360
    Auto
    Fiat Croma 1.9Jtd M-jet
    Rocznik
    2007
    Jaki masz kolektor? Powinieneś miec alu..

  11. #145
    Klubowicz
    Dołączył
    12 lipiec 2014
    Skąd
    Gdańsk
    Wiek
    33
    Postów
    305
    Auto
    Croma 1.9 16v JTD
    Rocznik
    2005
    Mam tak samo z tą korektą wtrysku pokazującą stale 0. Przeszukałem chyba cały dostępny internet i znalazłem tylko kilka osób zgłaszających ten sam problem ale zero rozwiązania. Chyba tak musi być.
    Dolej jakiegoś czyściwa do wtrysków i sprawdż korekty. Zakładam, że sprawdzasz na rozgrzanym silniku i jałowym biegu z wyłączonymi wszystkim ekstra źródłami poboru (dmuchawy, światła itd.).
    Korozję delikatną przy klamce też mam:/

  12. #146
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 marzec 2014
    Skąd
    Kraków
    Postów
    31
    Auto
    Croma 1.9 150km automat
    Rocznik
    2005
    kolektor oczywiście alu, wyśle go na regenerację przy okazji rozrządu (obecnie listwa na klapach jest cała ale już lekko się poci na jednym łożysku), ogólnie kolektor jest mocno zasyfiony i podejrzewam, że to może mieć wpływ na moc przy niższych obrotach, czy nie spodziewać się cudów po czyszczeniu i szukać innej przyczyny?
    co do korozji to czym może to być spowodowane akurat w tym miejscu?
    a jeśli chodzi o korekty to podejrzewam, że może to być wina kabla albo programu, spróbuję go podpiąć u speca od wtrysków może odczyta coś innego
    pozdr


 
Strona 10 z 10 PierwszyPierwszy ... 8910

Podobne tematy

  1. Zakup Cromy
    Napisany przez bartek6622 na forum Croma
    Odpowiedzi: 35
    Ostatni post: 11-12-2013, 12:37
  2. Przyszły zakup
    Napisany przez TriXter na forum Croma
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 27-04-2013, 18:07
  3. zakup pandy
    Napisany przez kede86 na forum Panda
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 14-10-2012, 08:36
  4. Prośba o zakup części
    Napisany przez seth na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 13-07-2012, 15:54
  5. Zakup Stilo?
    Napisany przez seth na forum Stilo
    Odpowiedzi: 144
    Ostatni post: 15-04-2011, 19:07

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat croma

autka.pl opinie

eper.fiatklubpolska.plnaviK

fiat croma 2006

zakup cromki

fiat croma ii

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl