Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 3 z 7 PierwszyPierwszy 12345 ... OstatniOstatni
Posty od 31 do 45 z 104
Like Tree9lubi to!

Temat: Problemy z odpaleniem Cromy  

  1. #31
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 grudzień 2014
    Skąd
    Myślibórz
    Wiek
    43
    Postów
    51
    Auto
    Fiat Croma 2.4
    Rocznik
    2008
    Jak tylko wyjade z servisu dam znać. Pozdrawiam. A tak na marginesie koło fotela kierowcy w podłodze jest coś jak gumowy przycisk z przekreślonym dystrybutorem do paliwa,co to jest Panowie

    [COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]

    Czy sterownik ASB o który pytasz odpowiada za sterowanie automatyczną skrzynią biegów?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #32
    Klubowicz
    Dołączył
    21 grudzień 2014
    Skąd
    Ropczyce
    Wiek
    44
    Postów
    416
    Auto
    Croma 2,4 Multijet
    Rocznik
    2008
    Przycisk to awaryjny wyłącznik pompy paliwowej, w razie wypadku odłącza paliwo. Tak sterownik ASB steruje Automatyczną Skrzynią Biegów

  4. #33
    TMK
    TMK jest nieaktywny
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    03 luty 2013
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    47
    Postów
    846
    Auto
    Croma 1.9 8V 120@160KM
    Rocznik
    2008
    Włącznik, o ile dobrze pamiętam.

  5. #34
    Klubowicz
    Dołączył
    21 grudzień 2014
    Skąd
    Ropczyce
    Wiek
    44
    Postów
    416
    Auto
    Croma 2,4 Multijet
    Rocznik
    2008
    Służy do awaryjnego odłączania pompy paliwa dlatego napisałem wyłącznik ale i stwierdzenie włącznik może być bo po awaryjnym wyłączeniu można go włączyć

  6. #35
    pu3
    pu3 jest nieaktywny
    Klubowicz
    Dołączył
    06 marzec 2014
    Skąd
    Puszczykowo
    Postów
    248
    Auto
    Croma 2.4 MultiJet
    Rocznik
    09.2009
    zadzwoniłem do warsztatu dowiedziałem się,że nowy soft sterownika ASB poprawia płynność zmiany biegównie i kosztuje 100zł.generalnie nie są zbyt wylewni w dzieleniu się informacjami.
    zastanawiam się czy warto cena do przyjecia ale czy nie bedzie gorzej? u mnie od poczatku czasami szarpie przy
    redukcji z 5 na 4, ale to podobno wina któregoś tam kosza sprzeglowego.
    Ostatnio edytowane przez pu3 ; 14-05-2015 o 14:16

  7. #36
    Klubowicz
    Dołączył
    21 grudzień 2014
    Skąd
    Ropczyce
    Wiek
    44
    Postów
    416
    Auto
    Croma 2,4 Multijet
    Rocznik
    2008
    Generalnie u mnie jak na tak duży przebieg bo mam już 200 tyś powinno być gorzej ale nie ma jakiś drastycznych szarpnięć raczej normalna praca ASB. Wczoraj poszperałem ciut po necie i raczej nigdzie nie znalazłem informacji o takim oficjalnym sofcie chyba ze nie chwalą się tym zbytnio żeby nie wyszło że tamten był błędny i aktualizacja powinna być gratis.

    Dzwoniłem do serwisu fiata w Rzeszowie to nic nie wiedzą na temat aktualizacji softu, ale oczywiście przyjechać podłączyć pod komputer i sprawdzić za 153 zł
    Ostatnio edytowane przez Python28 ; 14-05-2015 o 14:38

  8. #37
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 grudzień 2014
    Skąd
    Myślibórz
    Wiek
    43
    Postów
    51
    Auto
    Fiat Croma 2.4
    Rocznik
    2008
    Zobaczymy co powiedza mi w szczecinie za wgranie oprogramowania zeby lepiej odpalał wycenili na 200 pln moja croma ma 220 tys. I jak jade przez miasto to mam włączony manual bo na automacie dzieją się różne rzeczy zmienia w górę w dół pewnie jak by mogła zmieniła by w bok. Przedstawie sytuacje w serwisie zobacze czy zaproponuja ten soft.

  9. #38
    pu3
    pu3 jest nieaktywny
    Klubowicz
    Dołączył
    06 marzec 2014
    Skąd
    Puszczykowo
    Postów
    248
    Auto
    Croma 2.4 MultiJet
    Rocznik
    09.2009
    gość do którego dzwonilem serwisuje też Alfę Romeo i moze to soft z Alfy?, bo ASB te same

  10. #39
    Klubowicz
    Dołączył
    21 grudzień 2014
    Skąd
    Ropczyce
    Wiek
    44
    Postów
    416
    Auto
    Croma 2,4 Multijet
    Rocznik
    2008
    W takim układzie u mnie skrzynia odpukać jeszcze nie jest w tragicznym stanie przełożenia zmienia prawidłowo. Pewien jesteś tego przebiegu? Masz auto od nowości?

  11. #40
    pu3
    pu3 jest nieaktywny
    Klubowicz
    Dołączył
    06 marzec 2014
    Skąd
    Puszczykowo
    Postów
    248
    Auto
    Croma 2.4 MultiJet
    Rocznik
    09.2009
    auto mam rok,sprawdzone po VIN na forum Alfy, w lipcu 2011 moja croma była w servisie(Italia) i odnotowano przebieg 49600km.Teraz przebieg 174000km.Przez rok przejachalem 30000km.Wnoskuje z powyższego,ze przebieg realny.

  12. #41
    Klubowicz
    Dołączył
    21 grudzień 2014
    Skąd
    Ropczyce
    Wiek
    44
    Postów
    416
    Auto
    Croma 2,4 Multijet
    Rocznik
    2008
    Bardziej chodziło mi o kolegę technol bp jemu skrzynia już wariuje.

  13. #42
    pu3
    pu3 jest nieaktywny
    Klubowicz
    Dołączył
    06 marzec 2014
    Skąd
    Puszczykowo
    Postów
    248
    Auto
    Croma 2.4 MultiJet
    Rocznik
    09.2009
    no moja też niedomaga.jadnak lepiej cytowac

  14. #43
    Klubowicz
    Dołączył
    21 grudzień 2014
    Skąd
    Ropczyce
    Wiek
    44
    Postów
    416
    Auto
    Croma 2,4 Multijet
    Rocznik
    2008
    W prawdzie to nie wątek o skrzyniach biegów ale znalazłem informację w internecie że jakiś człowiek w Zielonej Górze naprawia skrzynie biegów i kompleksowa naprawa skrzyni tak że zostaje wymienione wszystko zostaje tylko sam kadłub kosztuje 5800zł ciekaw jestem ile po takiej regeneracji taka skrzynia działa bez problemów.

    Z tego co pisze kolega technol to raczej nie pomoże już zmiana oprogramowania i raczej bez remontu skrzyni się nie obejdzie, a z tymi wszystkimi remontami jak z loterią. Wszystko zależy od tego jakich podzespołów użyją do regeneracji, jak ktoś pójdzie w Chinszczyznę to szkoda kasy i czasu, dobrze było by to zrobić raz a dobrze.

  15. #44
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 grudzień 2014
    Skąd
    Myślibórz
    Wiek
    43
    Postów
    51
    Auto
    Fiat Croma 2.4
    Rocznik
    2008
    Wiesz auto kupiłem z salonu fiata w Szczecinie i przebieg jest wiarygodny. Natomiast dzisiaj rano moja cromcia zastrajkowała na całego ok 10 min prób odpalenia i nic później z wielkim trudem odpaliła ale chodziła jak ursus i całkowity brak reakcji na gaz i tak przez 2 min po czym wszystko mineło. Zobaczymy co jutro powiedzą w servisie. Panowie co to za rura gruba idzie do kolektora ssącego od strony akumulatora jest cała w takiej mazi olej coś takiego czy to są oznaki agonii mojego silnika.

  16. #45
    Klubowicz
    Dołączył
    21 grudzień 2014
    Skąd
    Ropczyce
    Wiek
    44
    Postów
    416
    Auto
    Croma 2,4 Multijet
    Rocznik
    2008
    Rura ta idzie od chłodnicy powietrza do kolektora ssącego, maź wewnątrz rury może świadczyć o kończącej się turbosprężarce która przepuszcza coraz więcej oleju. Jeżeli nalot masz na zewnątrz tej rury świadczy to o jakiejś nieszczelności w układzie dolotowym powietrza. Musisz sprawdzić jaki masz stan kolektora ssącego wewnątrz, czy nie jest cały zarośnięty sadzą z EGR, czy czujnik ciśnienia doładowania ma jeszcze możliwość mierzenia tego ciśnienia, jak kolektor jest bardzo brudny to czujnik jest zarośnięty sadzą. Gdybyś miał uszkodzone klapy wirowe i nie pracowały by prawidłowo podczas rozruchy były by zamknięte to również był by problem z odpaleniem auta.


 
Strona 3 z 7 PierwszyPierwszy 12345 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Punto 1.2 problemy z odpaleniem
    Napisany przez gawęda na forum Punto
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post: 06-07-2017, 15:37
  2. Problemy z odpaleniem na ciepłym silniku
    Napisany przez BartekBravo na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 26-01-2015, 21:07
  3. problemy z odpaleniem
    Napisany przez megoscooter na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 06-03-2014, 21:00
  4. Problemy z odpaleniem, brak pomysłów 1.2 16V
    Napisany przez Robkoo na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post: 24-12-2013, 11:07
  5. problemy z odpaleniem samochodu
    Napisany przez dzawien na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 21-08-2013, 16:40

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

excess radiat fiat croma

croma mala dawka paliwa

Opel czujnik temperatury powietrza dolotowego fiat croma gdzie jest

foat croma ciezko odpala w sloncu

co to za przycis w fiatcroma przy siedzeniu kierowcy w podlodze

Excess radiant fluid temparature

croma nie chce odpalic

fiat croma problem z odpaleniem

fiat croma problemy

excess radiat fluid temper fiat croma

croma masa powietrza zasysanego a oczekiwana

croma fluid temperature fuel

fiat croma slaby akumulatot zbyt wysoko temperatura

croma fluid temp

problem z odpalaniem croma

fiat croma problem z odpalaniem

https:fiatklubpolska.plcroma-446problemy-z-odpaleniem-cromy-28477

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl