Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 4 z 11 PierwszyPierwszy ... 23456 ... OstatniOstatni
Posty od 46 do 60 z 162
Like Tree16lubi to!

Temat: Kupiłem kromkę i mam kilka pytań.  

  1. #46
    Klubowicz
    Dołączył
    17 czerwiec 2016
    Skąd
    Bydgoszcz
    Wiek
    43
    Postów
    187
    Auto
    Croma 1.9 Multijet 16V Dynamic
    Rocznik
    2008
    Tada!!! Navi kontra Piniu - 0:1 dla Pinia Albo złe płyty albo złym programem nagrywane. Kupiłem verbatim, nagrałem nie programem z predkoscią 1x tylko normalnie poprzez windows jak leci i poszło. Navi działa! Nie wiecie jaki jestem szczęśliwy bo już mnie chcieli 5 stów kasowac

    Zmieniarka mp3 jakaś konkretna musi być czy obojętnie byle miała wiązke do fiata?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #47
    Klubowicz
    Dołączył
    16 czerwiec 2015
    Skąd
    Bielsko-Biała
    Postów
    101
    Auto
    Croma 1.9 JTD 16V
    Rocznik
    06.2005
    Gratulacje.
    FIAT STILO ZMIENIARKA PŁYT CD (6351925719) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

    Numer Fiata to 735273184. Ale zmieniarka to płyty CD tylko, mp3 odtwarza tylko radio.

  4. #48
    Klubowicz
    Dołączył
    17 czerwiec 2016
    Skąd
    Bydgoszcz
    Wiek
    43
    Postów
    187
    Auto
    Croma 1.9 Multijet 16V Dynamic
    Rocznik
    2008
    Nie nie... chodzilo mi o emulator zmieniarki, zle okreslilem

    Wysłane z mojego HTC Desire 816 przy użyciu Tapatalka

  5. #49
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    34
    Postów
    5,086
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Tu na forum ktoś pisał, że płyty trzeba wypalić w trybie DAO (Disc at Once) a nie SAO (Session at Once). Generalnie domyślny tryb w wielu produktach do wypalania ma tryb SAO ustawiony.

  6. #50
    Klubowicz
    Dołączył
    05 marzec 2012
    Skąd
    Gliwice
    Wiek
    47
    Postów
    331
    Auto
    Fiat Croma 1.9 16V 150KM DPF Emotion
    Rocznik
    10.2007
    Cytat Napisał piniasty Zobacz post
    Nie nie... chodzilo mi o emulator zmieniarki, zle okreslilem

    Wysłane z mojego HTC Desire 816 przy użyciu Tapatalka
    Jak chcesz aby działało sterowanie cyfrową zmieniarką z kierownicy to kupuj dedykowany sprzęt do Fiata, jak będzie np. do audi to nie będzie dobrze.

  7. #51
    Klubowicz
    Dołączył
    17 czerwiec 2016
    Skąd
    Bydgoszcz
    Wiek
    43
    Postów
    187
    Auto
    Croma 1.9 Multijet 16V Dynamic
    Rocznik
    2008
    Tak myslalem

    Wysłane z mojego HTC Desire 816 przy użyciu Tapatalka

  8. #52
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 sierpień 2016
    Skąd
    Wałcz
    Postów
    90
    Auto
    croma 1.9 Multijet 150 KM
    Rocznik
    2008
    Witam.
    Kupiłem kromkę i mam parę pytań
    Napiszę w punktach.
    1. Niedługo wyjazd do rodzinki - w obie strony jakieś 600 km - chcę wlać millers one shot żeby przeczyścić wtryski - poprzedni właściciel zmienił filtr paliwa - dobry pomysł?
    2. Po wyjeżdżeniu zbiornika po każdym tankowaniu do pełna chcę dolewać 150 ml ravenol scooter i millers eco max jakieś 50 ml - dobry pomysł?
    3. Jaki ON - tankuję na Orlenie w centrum mojej metropolii - zwykły eko diesel czy lepiej verwa - od razu napiszę że skłaniam się do zwykły eko + w/w dodatki - dobry pomysł?
    4. Z innej beczki - na środku podszybia mam dziwny plastikowy "kapturek" - jak by jakiś czujnik albo mała kamerka w osłonie - co to może być bo w instrukcji jakoś nie mogę trafić ?
    5. Jaką jazdę preferujecie żeby dbać o silnik i dwumasę - chodzi mi o zakres obrotów utrzymywanych podczas ciągłej jazdy - po przestudiowaniu kilkunastu rożnych forum i artykułów skłaniam się do takiego dobierania przełożeń aby zakres obrotów był zbliżony do 2000 - czyli krótko - 50km/h przez miasto na biegu 3 - a zmiany na wyższy po przekroczeniu 2500 - dość szybko (bez strzału ze sprzęgła) tak żeby podczas zmiany obroty spadły max do 1500 - ok?
    Narazie tyle.

  9. #53
    Klubowicz
    Dołączył
    25 październik 2015
    Skąd
    Poznań
    Postów
    203
    Auto
    Fiat Croma
    Rocznik
    2007
    O ciezkie pytania
    Ja osobiscie zadnych cudow nie leje-nie mam do nich zaufania . Wazniejsze wg. mnie jest regularne serwisowanie. Ja akurat co 10tys w kazdym aucie jakie mam wymieniam wszystkie filtry i nigdy nie mialem problemow .Leje zwykla ON . Kapturek to chyba czujnik smrodu AQS.Nigdy nie zastanawiam sie na jakim biegu mam jechać i jakie obroty trzymac -bez przesady - biegi sa po to by je zmianiac w zaleznosni od sytuacji. Jak Ci bedzie miala dwumasa silnik czy cokolwiek zdechnac to i tak zdechnie.

  10. #54
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,043
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Cytat Napisał zino Zobacz post
    1. Niedługo wyjazd do rodzinki - w obie strony jakieś 600 km - chcę wlać millers one shot żeby przeczyścić wtryski - poprzedni właściciel zmienił filtr paliwa - dobry pomysł?
    2. Po wyjeżdżeniu zbiornika po każdym tankowaniu do pełna chcę dolewać 150 ml ravenol scooter i millers eco max jakieś 50 ml - dobry pomysł?
    To jest bardzo cieżkie do stwierdzenia czy pomoże. Ogólnie jeśli wlejesz teraz nic się nie stanie, jednak czy wlewać to za każdym tankowaniem, śmiało mogę powiedzieć po co? Nie lepiej dołożyć 10/15 gr do Vervy?



    Cytat Napisał zino Zobacz post
    4. Z innej beczki - na środku podszybia mam dziwny plastikowy "kapturek" - jak by jakiś czujnik albo mała kamerka w osłonie - co to może być bo w instrukcji jakoś nie mogę trafić ?
    Jest to czujnik nasłonecznienia, potrzebny do trybu Auto Klimatyzacji


    Cytat Napisał zino Zobacz post
    5. Jaką jazdę preferujecie żeby dbać o silnik i dwumasę - chodzi mi o zakres obrotów utrzymywanych podczas ciągłej jazdy - po przestudiowaniu kilkunastu rożnych forum i artykułów skłaniam się do takiego dobierania przełożeń aby zakres obrotów był zbliżony do 2000 - czyli krótko - 50km/h przez miasto na biegu 3 - a zmiany na wyższy po przekroczeniu 2500 - dość szybko (bez strzału ze sprzęgła) tak żeby podczas zmiany obroty spadły max do 1500 - ok?
    Ile for, osób, tyle wersji. Tak naprawdę nie wolno też jeździć na zbyt niskich obrotach, wtedy właśnie uszkadza się dwumasa, czy EGR, który wypala się nieprawidłowo.
    Jeśli będziesz jechał długi odcinek przed dłuższy czas ze stałą prędkością na 6 biegu, uwierz mi, ale silnik nie ucierpi za bardzo. Sam pojeździj i zobacz jak najlepiej Ci opowiada.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  11. #55
    Klubowicz
    Dołączył
    31 styczeń 2016
    Skąd
    Sieradz
    Wiek
    32
    Postów
    113
    Auto
    Fiat Croma 1,9 Multijet 120
    Rocznik
    2006
    To czujnik nasłonecznienie. Też leje normalna ropę ale na dużych stacjach a do ropy leje tylko olej 2t w ilości 50 ml na 10 l a co do obrotów to też staram się utrzymywać zakres 1500 do 2500 chyba że to autostrada więc przy prędkości 150 km (licznika) mam więcej niż 2500 obr.

  12. #56
    Klubowicz
    Dołączył
    25 październik 2015
    Skąd
    Poznań
    Postów
    203
    Auto
    Fiat Croma
    Rocznik
    2007
    O to sie mylilem A smrodu to ktory to czujnik?

  13. #57
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 luty 2013
    Skąd
    war-maz
    Postów
    33
    Auto
    Croma 1,9 Multijet 120 KM
    Rocznik
    09.2006
    Cytat Napisał desmo999 Zobacz post
    O to sie mylilem A smrodu to ktory to czujnik?
    Pod kratką na podszybiu, na środku mniej więcej. Jak wymieniasz filtr przeciwpyłkowy, to po prawej stronie.

  14. #58
    Klubowicz
    Dołączył
    31 styczeń 2016
    Skąd
    Sieradz
    Wiek
    32
    Postów
    113
    Auto
    Fiat Croma 1,9 Multijet 120
    Rocznik
    2006
    A co do paliw premium to czytałem wiele w internecie na różnych forach i jakoś nikt ich za bardzo nie chwali więc chyba nie ma co przepłacać lepiej co jakiś czas samemu coś dolać wtedy jest większa pewność co i ile się wlało.

  15. #59
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 maj 2016
    Skąd
    Rzeszów
    Wiek
    42
    Postów
    89
    Auto
    Fiat Croma 1,9 Multijet 120 manual 6
    Rocznik
    2008
    Bez jaj, 1500 obrotów to za mało. Więcej pali i się męczy. Najlepszy i najbardziej ekonomiczny jest zakres ok. 2200 obrotów.
    lukq lubi to.

  16. #60
    Klubowicz
    Dołączył
    31 styczeń 2016
    Skąd
    Sieradz
    Wiek
    32
    Postów
    113
    Auto
    Fiat Croma 1,9 Multijet 120
    Rocznik
    2006
    Może źle to napisałem 1500 nie mówię że z takim jeździć ale starać się żeby nie spadały poniżej a jak jest stabilna jazda to właśnie tak ok 2000 też zależy czy jedzie się samemu czy pełen załadunek. Czym większy ciężar tym staram się nie schodzić poniżej 1800 obr.


 
Strona 4 z 11 PierwszyPierwszy ... 23456 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Kupiłem Stilo z Skywindow mam kilka pytań
    Napisany przez lexy na forum Stilo
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 30-10-2014, 18:45
  2. Kilka pytań o JTD
    Napisany przez warrior na forum Rozmowy o technice
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 16-06-2014, 21:05
  3. Kilka usterek kilka pytań ???
    Napisany przez wwlbravo na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 16-04-2012, 10:03
  4. Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 29-03-2012, 14:38
  5. kilka pytań
    Napisany przez ksx na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post: 21-11-2008, 15:15

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu