Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 8 z 8 PierwszyPierwszy ... 678
Posty od 106 do 116 z 116
  1. #106
    Klubowicz
    Dołączył
    26 styczeń 2015
    Skąd
    Poznań
    Postów
    141
    Auto
    Croma 1,9/150 A/T
    Rocznik
    2005
    Zaczynam mieć tego auta dosyć....



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #107
    Klubowicz
    Dołączył
    08 grudzień 2014
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    30
    Postów
    328
    Auto
    Croma 1.9 MJtd 16V
    Rocznik
    2005
    Cytat Napisał eror Zobacz post
    Zaczynam mieć tego auta dosyć....
    Cos sie znowu podzialo?

  4. #108
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 styczeń 2015
    Skąd
    Częstocowa
    Wiek
    41
    Postów
    50
    Auto
    Croma 1.9
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał eror Zobacz post
    Zaczynam mieć tego auta dosyć....
    kolego eror - ja stawiam na zawor overboost - takie małe gówienko na pasie przednim. u mnie objawy były identyczne jak mówisz. zawór znajduje się w fatalnym miejscu, mimo że jest zamknięty to kurz dostaje sie do środka i tłoczek przestaje chodzić co daje taki efekt że przy mocnym deptaniu wyłącza się turbo. zgaszenie silnika pomaga. mnie turbo wyłączył w trakcie wyprzedzania - na szczęście na dwupasmówce. dziwne uczucie...
    ja rozebrałem zawór (niby nierozbieralny) wymyłem, wysuszyłem, nasmarowalem olejem silikonowym i od dwóch lat mam spokój

  5. #109
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 czerwiec 2013
    Skąd
    gliwice
    Postów
    5
    Auto
    croma 1,9 150KM
    Rocznik
    2005
    witam wszystkich
    można kogoś prosić o rade
    mam podobny problem do opisywanego -gorące prawe przednie koło i było lekko gorące lewe tylne (było bo już jest ok)
    problem sie ujawnił podczas przypadkowej kontroli stanu hamulców klocki z przodu miały przejechane ok. 8tyś z prawej strony zostały same blachy a z lewej jeszcze prawie połowa grubości klocka z tyłu klocki miały też różnice z lewej strony połowa klocka z prawej prawie cały
    po wymianie tarcz i klocków z przodu i przejechaniu kilkuset km okazało sie że prawe koło się grzeje i zacząłem szukać przyczyny
    termometr pokazywał po przejechaniu przez centrum miasta LP 60st PP 140st LT 60st PT 30st
    po przejechaniu kilkunastu km bez używania hamulców temperatura LP 30st PP 110st
    wyczyściłem jeszcze raz tłoczki prowadniczki zacisku -bez zmian
    wymiana przewodu z prawej strony - bez zmian
    podłożenie blaszek 2mm miedzy pompę hamulcową a serwo -była zmiana taka że i tu ciekawostka z przodu koła miały po równo 120-130 st. z tyłu 90-100 st.
    bez blaszek taka sama trasa LP 50st. PP110 st. LT 50st. PT 20 st.
    jazda bez bezpiecznika abs - bez zmian
    wymiana uszczelek w pompie hamulcowej z tyłu zmiana TEMPERATURA LT= PT z przodu bez zmian LP do 100-150st PP 50-70 st
    oczywiście na postoju koła sią kręcą bez żadnych oporów a stacji diagnostycznej hamulce bez problemów wszystko książkowo
    I CO TU JEST NIE TAK ????

    [COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]

    mała pomyłka po wymianie uszczelek w pompie temperatura z przodu PP 100-150st. a LP 50-70st.

  6. #110
    Klubowicz
    Dołączył
    30 wrzesień 2013
    Skąd
    KRK
    Postów
    354
    Auto
    CROMA 1,9 8V MultiJet 120KM
    Rocznik
    2008
    Witam!
    Składając pewne fakty domyślam się, że i mnie dopadła bolączka związana z hamulcami.
    W zeszłym roku zauważyłem, że prawa tylna tarcza ma skorodowany brzeg - niby nic ale klocek jakoś nie do końca dociskał tarczę. Dodatkowo, na wiosnę wymieniłem komplet z przodu bo w trakcie innej naprawy okazało się, że wewnętrzny prawy klocek to już tylko blacha! Zewnętrzny miał jeszcze ok 5 mm a klocki na lewym przodzie były na grubość ok 6-7 mm. W międzyczasie wymieniłem też komplet z tyłu bo okazało się, że - pomimo wyczyszczenia i przetoczenia tarczy - problem korozji i pisku przy hamowaniu powraca. Teraz jestem po przeglądzie rejestracyjnym i okazało się, że lewy przedni tłoczek jakoś słabo dociska klocki przy lekkim naciśnięciu pedału hamulca. Dopiero mocniejsze naciśnięcie powoduje równomierny rozdział sił.
    Chyba trzeba będzie sprawdzić temperatury tarcz po trasie - może też mam duże rozbieżności?
    Czy istnieje jakiś inny sposób naprawy/regulacji pompy niż owe podkładki? Zastanawiał się ktoś nad konkretną przyczyną takiego stanu rzeczy (wadliwa konstrukcja/wykonanie pompy, problem z trwałością etc?)???
    Największe zagrożenia dla Polski to nacjonalizm i klerykalizm - Jerzy Giedroyc

  7. #111
    Master
    Dołączył
    07 grudzień 2012
    Skąd
    Bielsko
    Wiek
    57
    Postów
    1,709
    Auto
    Bravo 1,4 i Grande1.2
    Rocznik
    2011 ........ i ......2009
    Zamiast podkładek to po wykręceniu pompy z serwa, wystaje bolec z regulacją, i tam wkręca się, lub wykręca śrubę .

  8. #112
    Klubowicz
    Dołączył
    30 wrzesień 2013
    Skąd
    KRK
    Postów
    354
    Auto
    CROMA 1,9 8V MultiJet 120KM
    Rocznik
    2008
    Cytat Napisał KOBRA Zobacz post
    Zamiast podkładek to po wykręceniu pompy z serwa, wystaje bolec z regulacją, i tam wkręca się, lub wykręca śrubę
    O właśnie, i takiej odpowiedzi szukałem
    Dzięki i pozdrawiam serdecznie!
    Największe zagrożenia dla Polski to nacjonalizm i klerykalizm - Jerzy Giedroyc

  9. #113
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 czerwiec 2013
    Skąd
    gliwice
    Postów
    5
    Auto
    croma 1,9 150KM
    Rocznik
    2005
    witam
    dodam jeszcze ze niedawno wymieniłem pompe hamulcową na nową i bez zmian
    po raz kolejny klocki z prawego przodu do wymiany po lewej jak nowe

  10. #114
    Klubowicz
    Dołączył
    08 grudzień 2014
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    30
    Postów
    328
    Auto
    Croma 1.9 MJtd 16V
    Rocznik
    2005
    Cytat Napisał KOBRA Zobacz post
    Zamiast podkładek to po wykręceniu pompy z serwa, wystaje bolec z regulacją, i tam wkręca się, lub wykręca śrubę .
    Jak już kolega odgrzał kotleta to dodam, że tam żadnej regulacji nie ma.

    Cytat Napisał ololek123 Zobacz post
    witam
    dodam jeszcze ze niedawno wymieniłem pompe hamulcową na nową i bez zmian
    po raz kolejny klocki z prawego przodu do wymiany po lewej jak nowe
    Bo to kolego nie w pompie tkwi problem, ale w serwie hamulca.

  11. #115
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 lipiec 2012
    Skąd
    Piaseczno
    Wiek
    34
    Postów
    869
    Auto
    Croma 2.4 JTD
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał ololek123 Zobacz post
    witam
    dodam jeszcze ze niedawno wymieniłem pompe hamulcową na nową i bez zmian
    po raz kolejny klocki z prawego przodu do wymiany po lewej jak nowe
    Prawy przód do wymiany a czy lewy tył również?
    Czy sprawdzałeś po przejechaniu kilkuset metrów które kola się grzeją?

  12. #116
    Klubowicz
    Dołączył
    25 marzec 2012
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    175
    Auto
    Tipo 1.4 t-Jet
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał stevenek Zobacz post
    Bo to kolego nie w pompie tkwi problem, ale w serwie hamulca.
    Czyli co, wystarczy wymienić tą gruchę czarną wraz ze zbiorniczkiem? Trochę wydaje się to nielogiczne, że na jedno koło daje większe ciśnienie, a na pozostałe nie, nie rozumiem tego.
    Mam ten sam problem, już mnie to zaczyna wkurzać na maksa, już 5 razy robiłem hamulce, a tu ledwo 15 tysięcy nakręcone.


 
Strona 8 z 8 PierwszyPierwszy ... 678

Podobne tematy

  1. Nie grzeją swiece. Przekaznik? Czujnik?
    Napisany przez xadrianx90 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 24-07-2014, 23:36
  2. [silnik] Fiat Scudo 97< strasznie długo grzeją świece żar
    Napisany przez djpawlo21 na forum Scudo
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 03-07-2011, 09:28
  3. grzeją się hamulce
    Napisany przez nowicjusz na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 11-03-2011, 11:58
  4. Przekładka ASR
    Napisany przez Wafer na forum Stilo
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 01-02-2010, 16:57
  5. Nie grzeją świece żarowe, komunikat "Preheat Fault"
    Napisany przez fenix na forum Stilo
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 16-01-2009, 15:37

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

problem hamulce fiat croma

punto 1 hamuje po przekatnej

grzeja sie hamulce

fiat croma problem z hamulcami

grzejace sie hamulce w jezdzie miejskiej

fiat croma serwo

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl