Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 7 z 8 PierwszyPierwszy ... 5678 OstatniOstatni
Posty od 91 do 105 z 116
  1. #91
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 luty 2012
    Skąd
    Bielsko-Biała
    Postów
    11
    Auto
    Croma 1.9 AUTOMAT
    Rocznik
    2006
    Jak dobrze pamiętam, torx przykręca serwo do karoserii a nakrętka pompę do serwa więc wystarczy tylko nakrętki. Dostęp zgadza się fatalny dlatego podkładki "C" i tylko poluzować.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #92
    Klubowicz
    Dołączył
    26 styczeń 2015
    Skąd
    Poznań
    Postów
    141
    Auto
    Croma 1,9/150 A/T
    Rocznik
    2005
    Ach, nie mogłem sobie odpuścić. Pożyczyłem skrzynkę narzędzi od sąsiadów i udało mi się podłożyć pod pompę podkładki grubości około 1,5-2,0 mm.
    Przejechałem się i różnica temperatur nie większa niż 10stopni celsjusza. Efektu trzymania hamulca przy przełączaniu z D na N , na przykład przed
    garbem zwalniającym, nie zauważyłem.
    Jutro przejadę się dalej ale wychodzi na to, że faktycznie serwo jest problemem.

  4. #93
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 luty 2012
    Skąd
    Bielsko-Biała
    Postów
    11
    Auto
    Croma 1.9 AUTOMAT
    Rocznik
    2006
    Na pewno będzie dobrze a 10 stopni to żadna różnica, ręką praktycznie nie wyczuwalna i może być z tego że klocki trochę dotykają tarczy.
    A jeśli chodzi o serwo to nie odbija do końca, bo prawdopodobnie pod wpływem lat sprężyna w środku traci swoje właściwości, po rozebraniu nic innego nie stwierdziłem, oczywiście część jest nie do naprawy tylko do wymiany.
    Jak będziesz wymieniał to odkręć 2 rurki które prowadzą od pompy przy module ABS a nie będziesz musiał odpowietrzać całego układu. Wystarczy że przy montażu podczas przykręcania ich ponownie naciśniesz delikatnie hamulec tak aby powietrze uciekło z tego odcinka i płyn wyciekał (bez bąbelków) na moduł ABS/ESP.

  5. #94
    Klubowicz
    Dołączył
    26 styczeń 2015
    Skąd
    Poznań
    Postów
    141
    Auto
    Croma 1,9/150 A/T
    Rocznik
    2005
    Trochę dłuższa trasa 20km w tym miasto i różnica tył - 8 stopni, przód 10 stopni.
    Jedno mnie tylko zastanawia. Czy to faktycznie waku dawało za wysokie ciśnienie czy może normalne (właściwe) ciśnienie
    było za duże dla czegoś spierdzielonego w układzie ?
    Wiem, że wymyślam ale boję się cieszyć, że w końcu znalazłem...bo jeśli nie to....
    No dobra, teraz muszę poszukać jakiegoś serwa w dobrej cenie.

  6. #95
    Klubowicz
    Dołączył
    08 grudzień 2014
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    30
    Postów
    330
    Auto
    Croma 1.9 MJtd 16V
    Rocznik
    2005
    arturrozet rozumiem, ze kupowales nowe serwo do siebie. Brales zmiennik czy oryginal? Ile majatku kosztowalo?

  7. #96
    Klubowicz
    Dołączył
    26 styczeń 2015
    Skąd
    Poznań
    Postów
    141
    Auto
    Croma 1,9/150 A/T
    Rocznik
    2005
    Pisał, że oryginał kupował ale nie w ASO, żeby taniej było.

  8. #97
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 luty 2012
    Skąd
    Bielsko-Biała
    Postów
    11
    Auto
    Croma 1.9 AUTOMAT
    Rocznik
    2006
    ponad 400 zł, oryginał TRW, było identyczne łącznie ze wszystkimi znakami i numerami.

  9. #98
    Klubowicz
    Dołączył
    26 styczeń 2015
    Skąd
    Poznań
    Postów
    141
    Auto
    Croma 1,9/150 A/T
    Rocznik
    2005

    Problem rozwiązany. Winną okazało się wspomaganie pompy hamulcowej.
    Podawało zbyt duże ciśnienie (podciśnienie). Zmiana długości króćca w waku załatwiła sprawę.
    Nie trzeba było zmieniać sprzętu.
    Auto hamuje jak trzeba i tylko wtedy kiedy trzeba.
    Temperatury na wszystkich czterech kołach dokładnie takie same :-))
    Przy okazji wrzuciliśmy auto na hamownię. 160,9Hp/4035Rpm i 346,4Nm/2572Rpm
    Nic nie było modzone, po prostu tak jest :-)

    Dziękuję wszystkim za pomoc w znalezieniu problemu.

  10. #99
    Klubowicz
    Dołączył
    08 grudzień 2014
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    30
    Postów
    330
    Auto
    Croma 1.9 MJtd 16V
    Rocznik
    2005
    Cytat Napisał eror Zobacz post
    Problem rozwiązany. Winną okazało się wspomaganie pompy hamulcowej.
    Podawało zbyt duże ciśnienie (podciśnienie). Zmiana długości króćca w waku załatwiła sprawę.
    Nie trzeba było zmieniać sprzętu.
    Auto hamuje jak trzeba i tylko wtedy kiedy trzeba.
    Temperatury na wszystkich czterech kołach dokładnie takie same :-))
    Przy okazji wrzuciliśmy auto na hamownię. 160,9Hp/4035Rpm i 346,4Nm/2572Rpm
    Nic nie było modzone, po prostu tak jest :-)

    Dziękuję wszystkim za pomoc w znalezieniu problemu.
    Spoko, ze sie udalo A powiedz jak zmieniles dlugosc tego ciegna? Ciecie/szlifowanie czy jest jakas regulacja?

  11. #100
    Klubowicz
    Dołączył
    08 grudzień 2014
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    30
    Postów
    330
    Auto
    Croma 1.9 MJtd 16V
    Rocznik
    2005
    Kolego eror. Ponawiam moja prosbe o podzielenie sie dokladnym rozwiazaniem problemu. Mysle, ze kilka osob na pewno by skorzystalo.

  12. #101
    Master
    Dołączył
    12 styczeń 2008
    Skąd
    Jastrzębie Zdrój
    Wiek
    56
    Postów
    1,158
    Auto
    Cromka 1.9 automat
    Rocznik
    2010
    Cytat Napisał eror Zobacz post
    Ach, nie mogłem sobie odpuścić. Pożyczyłem skrzynkę narzędzi od sąsiadów i udało mi się podłożyć pod pompę podkładki grubości około 1,5-2,0 mm.
    Przejechałem się i różnica temperatur nie większa niż 10stopni celsjusza. Efektu trzymania hamulca przy przełączaniu z D na N , na przykład przed
    Zapewne te podkładki załatwiły sprawę, ale najlepiej niech to potwierdzi kolega eror
    Była Marea Weekend ELX 1,8 , BRC sekwencja
    Przez 7 latek Tempra 1,6 gażnik
    Uniden 78 elite

    „Ciężka praca i brak rozrywek sprawiają, że będziesz cholernym nudziarzem, a twoja żona bogatą wdową.” Edward Evan Evans-Pritchard. Pamiętajcie o wypoczynku!

  13. #102
    Klubowicz
    Dołączył
    08 grudzień 2014
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    30
    Postów
    330
    Auto
    Croma 1.9 MJtd 16V
    Rocznik
    2005
    Wydaje mi sie, ze podkladki byly tylko rozwiazaniem tymczasowym. Chodzi mi o to czy jest tam jakas mozliwosc regulacji na serwie czy tez trzeba rzezbic. Coz, poczekam az kolega eror sie wypowie.

  14. #103
    Master
    Dołączył
    07 grudzień 2012
    Skąd
    Bielsko
    Wiek
    57
    Postów
    1,715
    Auto
    Bravo 1,4 i Grande1.2
    Rocznik
    2011 ........ i ......2009
    Regulacja teoretycznie jest .Kluczyk chyba 7 ,ale bardzo ciężko ruszyć. Robiłem podobną operację w Bravo II i skończyło się na podkładkach bo bałem się uszkodzić serwa.

  15. #104
    Klubowicz
    Dołączył
    26 styczeń 2015
    Skąd
    Poznań
    Postów
    141
    Auto
    Croma 1,9/150 A/T
    Rocznik
    2005
    No cóż, dzisiaj podjechałem do firmy w związku z tym, że auto po ostrzejszej jeździe (jakieś 3-4 km z obrotami 2500-4000) przeszło w tryb awaryjny i wyłączyło turbo.
    Rano wszystko wróciło do normy ale i tak chciałem żeby odczytali błędy - "za niskie lub za wysokie ciśnienie z turbiny".
    Niestety nie udało mi się wyciągnąć dokładnych informacji jak to zrobili.
    Na pewno modzili coś w waku od pompy. Tam ponoć jest jakiś popychacz ale mnie nie było przy robocie. Trochę się podśmiechując oznajmili, że to tajne i jak ktoś chce mieć zrobione to niech do nich przyjedzie.
    Jeśli uda mi się w przyszłości coś konkretnego wyciągnąć to na pewno się z Wami podzielę.

  16. #105
    Klubowicz
    Dołączył
    21 grudzień 2014
    Skąd
    Ropczyce
    Wiek
    37
    Postów
    399
    Auto
    Croma 2,4 Multijet
    Rocznik
    2008
    Napisałeś to w temacie o hamulcach więc nie wiem czy ktoś tutaj będzie coś szukał w tym temacie. Prawdopodobnie ruszyli kilka razy dźwignią od kierownicy może się przycinała, czy to pomoże to każe ci się po jakimś czasie, bo jak to kierownica się przycina to czeka Cię chyba regeneracja turbosprężarki w najbliższej przyszłości.


 
Strona 7 z 8 PierwszyPierwszy ... 5678 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Nie grzeją swiece. Przekaznik? Czujnik?
    Napisany przez xadrianx90 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 24-07-2014, 23:36
  2. [silnik] Fiat Scudo 97< strasznie długo grzeją świece żar
    Napisany przez djpawlo21 na forum Scudo
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 03-07-2011, 09:28
  3. grzeją się hamulce
    Napisany przez nowicjusz na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 11-03-2011, 11:58
  4. Przekładka ASR
    Napisany przez Wafer na forum Stilo
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 01-02-2010, 16:57
  5. Nie grzeją świece żarowe, komunikat "Preheat Fault"
    Napisany przez fenix na forum Stilo
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 16-01-2009, 15:37

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

problem hamulce fiat croma

punto 1 hamuje po przekatnej

grzeja sie hamulce

fiat croma problem z hamulcami

grzejace sie hamulce w jezdzie miejskiej

fiat croma serwo

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl