Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 7 z 9 PierwszyPierwszy ... 56789 OstatniOstatni
Posty od 91 do 105 z 123
  1. #91
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 luty 2012
    Skąd
    Bielsko-Biała
    Postów
    11
    Auto
    Croma 1.9 AUTOMAT
    Rocznik
    2006
    Jak dobrze pamiętam, torx przykręca serwo do karoserii a nakrętka pompę do serwa więc wystarczy tylko nakrętki. Dostęp zgadza się fatalny dlatego podkładki "C" i tylko poluzować.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #92
    Klubowicz
    Dołączył
    26 styczeń 2015
    Skąd
    Poznań
    Postów
    141
    Auto
    Croma 1,9/150 A/T
    Rocznik
    2005
    Ach, nie mogłem sobie odpuścić. Pożyczyłem skrzynkę narzędzi od sąsiadów i udało mi się podłożyć pod pompę podkładki grubości około 1,5-2,0 mm.
    Przejechałem się i różnica temperatur nie większa niż 10stopni celsjusza. Efektu trzymania hamulca przy przełączaniu z D na N , na przykład przed
    garbem zwalniającym, nie zauważyłem.
    Jutro przejadę się dalej ale wychodzi na to, że faktycznie serwo jest problemem.

  4. #93
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 luty 2012
    Skąd
    Bielsko-Biała
    Postów
    11
    Auto
    Croma 1.9 AUTOMAT
    Rocznik
    2006
    Na pewno będzie dobrze a 10 stopni to żadna różnica, ręką praktycznie nie wyczuwalna i może być z tego że klocki trochę dotykają tarczy.
    A jeśli chodzi o serwo to nie odbija do końca, bo prawdopodobnie pod wpływem lat sprężyna w środku traci swoje właściwości, po rozebraniu nic innego nie stwierdziłem, oczywiście część jest nie do naprawy tylko do wymiany.
    Jak będziesz wymieniał to odkręć 2 rurki które prowadzą od pompy przy module ABS a nie będziesz musiał odpowietrzać całego układu. Wystarczy że przy montażu podczas przykręcania ich ponownie naciśniesz delikatnie hamulec tak aby powietrze uciekło z tego odcinka i płyn wyciekał (bez bąbelków) na moduł ABS/ESP.

  5. #94
    Klubowicz
    Dołączył
    26 styczeń 2015
    Skąd
    Poznań
    Postów
    141
    Auto
    Croma 1,9/150 A/T
    Rocznik
    2005
    Trochę dłuższa trasa 20km w tym miasto i różnica tył - 8 stopni, przód 10 stopni.
    Jedno mnie tylko zastanawia. Czy to faktycznie waku dawało za wysokie ciśnienie czy może normalne (właściwe) ciśnienie
    było za duże dla czegoś spierdzielonego w układzie ?
    Wiem, że wymyślam ale boję się cieszyć, że w końcu znalazłem...bo jeśli nie to....
    No dobra, teraz muszę poszukać jakiegoś serwa w dobrej cenie.

  6. #95
    Klubowicz
    Dołączył
    08 grudzień 2014
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    37
    Postów
    362
    Auto
    Croma 1.9 MJtd 16V
    Rocznik
    2005
    arturrozet rozumiem, ze kupowales nowe serwo do siebie. Brales zmiennik czy oryginal? Ile majatku kosztowalo?

  7. #96
    Klubowicz
    Dołączył
    26 styczeń 2015
    Skąd
    Poznań
    Postów
    141
    Auto
    Croma 1,9/150 A/T
    Rocznik
    2005
    Pisał, że oryginał kupował ale nie w ASO, żeby taniej było.

  8. #97
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 luty 2012
    Skąd
    Bielsko-Biała
    Postów
    11
    Auto
    Croma 1.9 AUTOMAT
    Rocznik
    2006
    ponad 400 zł, oryginał TRW, było identyczne łącznie ze wszystkimi znakami i numerami.

  9. #98
    Klubowicz
    Dołączył
    26 styczeń 2015
    Skąd
    Poznań
    Postów
    141
    Auto
    Croma 1,9/150 A/T
    Rocznik
    2005

    Problem rozwiązany. Winną okazało się wspomaganie pompy hamulcowej.
    Podawało zbyt duże ciśnienie (podciśnienie). Zmiana długości króćca w waku załatwiła sprawę.
    Nie trzeba było zmieniać sprzętu.
    Auto hamuje jak trzeba i tylko wtedy kiedy trzeba.
    Temperatury na wszystkich czterech kołach dokładnie takie same :-))
    Przy okazji wrzuciliśmy auto na hamownię. 160,9Hp/4035Rpm i 346,4Nm/2572Rpm
    Nic nie było modzone, po prostu tak jest :-)

    Dziękuję wszystkim za pomoc w znalezieniu problemu.

  10. #99
    Klubowicz
    Dołączył
    08 grudzień 2014
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    37
    Postów
    362
    Auto
    Croma 1.9 MJtd 16V
    Rocznik
    2005
    Cytat Napisał eror Zobacz post
    Problem rozwiązany. Winną okazało się wspomaganie pompy hamulcowej.
    Podawało zbyt duże ciśnienie (podciśnienie). Zmiana długości króćca w waku załatwiła sprawę.
    Nie trzeba było zmieniać sprzętu.
    Auto hamuje jak trzeba i tylko wtedy kiedy trzeba.
    Temperatury na wszystkich czterech kołach dokładnie takie same :-))
    Przy okazji wrzuciliśmy auto na hamownię. 160,9Hp/4035Rpm i 346,4Nm/2572Rpm
    Nic nie było modzone, po prostu tak jest :-)

    Dziękuję wszystkim za pomoc w znalezieniu problemu.
    Spoko, ze sie udalo A powiedz jak zmieniles dlugosc tego ciegna? Ciecie/szlifowanie czy jest jakas regulacja?

  11. #100
    Klubowicz
    Dołączył
    08 grudzień 2014
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    37
    Postów
    362
    Auto
    Croma 1.9 MJtd 16V
    Rocznik
    2005
    Kolego eror. Ponawiam moja prosbe o podzielenie sie dokladnym rozwiazaniem problemu. Mysle, ze kilka osob na pewno by skorzystalo.

  12. #101
    Master
    Dołączył
    12 styczeń 2008
    Skąd
    Jastrzębie Zdrój
    Wiek
    62
    Postów
    1,479
    Auto
    Cromka 1.9 automat Mitsubishi Colt 1,1
    Rocznik
    2010
    Cytat Napisał eror Zobacz post
    Ach, nie mogłem sobie odpuścić. Pożyczyłem skrzynkę narzędzi od sąsiadów i udało mi się podłożyć pod pompę podkładki grubości około 1,5-2,0 mm.
    Przejechałem się i różnica temperatur nie większa niż 10stopni celsjusza. Efektu trzymania hamulca przy przełączaniu z D na N , na przykład przed
    Zapewne te podkładki załatwiły sprawę, ale najlepiej niech to potwierdzi kolega eror
    Była Marea Weekend ELX 1,8 , BRC sekwencja
    Przez 7 latek Tempra 1,6 gażnik
    Uniden 78 elite

    „Ciężka praca i brak rozrywek sprawiają, że będziesz cholernym nudziarzem, a twoja żona bogatą wdową.” Edward Evan Evans-Pritchard. Pamiętajcie o wypoczynku!

  13. #102
    Klubowicz
    Dołączył
    08 grudzień 2014
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    37
    Postów
    362
    Auto
    Croma 1.9 MJtd 16V
    Rocznik
    2005
    Wydaje mi sie, ze podkladki byly tylko rozwiazaniem tymczasowym. Chodzi mi o to czy jest tam jakas mozliwosc regulacji na serwie czy tez trzeba rzezbic. Coz, poczekam az kolega eror sie wypowie.

  14. #103
    Master
    Dołączył
    07 grudzień 2012
    Skąd
    Bielsko
    Wiek
    63
    Postów
    2,723
    Auto
    Bravo 1,4 +Evo 1,4 + Tipo SW EASY 1,4 120KM
    Rocznik
    2011....i....2012....i....2018
    Regulacja teoretycznie jest .Kluczyk chyba 7 ,ale bardzo ciężko ruszyć. Robiłem podobną operację w Bravo II i skończyło się na podkładkach bo bałem się uszkodzić serwa.

  15. #104
    Klubowicz
    Dołączył
    26 styczeń 2015
    Skąd
    Poznań
    Postów
    141
    Auto
    Croma 1,9/150 A/T
    Rocznik
    2005
    No cóż, dzisiaj podjechałem do firmy w związku z tym, że auto po ostrzejszej jeździe (jakieś 3-4 km z obrotami 2500-4000) przeszło w tryb awaryjny i wyłączyło turbo.
    Rano wszystko wróciło do normy ale i tak chciałem żeby odczytali błędy - "za niskie lub za wysokie ciśnienie z turbiny".
    Niestety nie udało mi się wyciągnąć dokładnych informacji jak to zrobili.
    Na pewno modzili coś w waku od pompy. Tam ponoć jest jakiś popychacz ale mnie nie było przy robocie. Trochę się podśmiechując oznajmili, że to tajne i jak ktoś chce mieć zrobione to niech do nich przyjedzie.
    Jeśli uda mi się w przyszłości coś konkretnego wyciągnąć to na pewno się z Wami podzielę.

  16. #105
    Klubowicz
    Dołączył
    21 grudzień 2014
    Skąd
    Ropczyce
    Wiek
    44
    Postów
    416
    Auto
    Croma 2,4 Multijet
    Rocznik
    2008
    Napisałeś to w temacie o hamulcach więc nie wiem czy ktoś tutaj będzie coś szukał w tym temacie. Prawdopodobnie ruszyli kilka razy dźwignią od kierownicy może się przycinała, czy to pomoże to każe ci się po jakimś czasie, bo jak to kierownica się przycina to czeka Cię chyba regeneracja turbosprężarki w najbliższej przyszłości.


 
Strona 7 z 9 PierwszyPierwszy ... 56789 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Nie grzeją swiece. Przekaznik? Czujnik?
    Napisany przez xadrianx90 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 24-07-2014, 23:36
  2. [silnik] Fiat Scudo 97< strasznie długo grzeją świece żar
    Napisany przez djpawlo21 na forum Scudo
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 03-07-2011, 09:28
  3. grzeją się hamulce
    Napisany przez nowicjusz na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 11-03-2011, 11:58
  4. Przekładka ASR
    Napisany przez Wafer na forum Stilo
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 01-02-2010, 16:57
  5. Nie grzeją świece żarowe, komunikat "Preheat Fault"
    Napisany przez fenix na forum Stilo
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 16-01-2009, 15:37

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plcroma-446grzejace-sie-hamulce-po-przekatnej-27402

problem hamulce fiat croma

punto 1 hamuje po przekatnej

grzeja sie hamulce

https:fiatklubpolska.plcroma-446grzejace-sie-hamulce-po-przekatnej-274022

pompa abs powod goracych tarcz hamulca

hsmulce hsmuja po przekontnej

blokowanie kol croma

grzeja sie tarcze po przekatnej

fiat croma serwo

grzejace sie hamulce w jezdzie miejskiej

fiat croma problem z hamulcami

https:fiatklubpolska.plcroma-446grzejace-sie-hamulce-po-przekatnej-274028

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl