Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 234
Posty od 46 do 47 z 47

Temat: Ciśnienie turbo  

  1. #46
    Klubowicz
    Dołączył
    12 lipiec 2014
    Skąd
    Gdańsk
    Wiek
    33
    Postów
    305
    Auto
    Croma 1.9 16v JTD
    Rocznik
    2005
    Cytat Napisał RafalWawa Zobacz post
    shit.... a juz myslałem ze jest dobrze, ale dzisiaj jeszcze jeden test, rozbieg na S,ce, 4-ty bieg i but w podłogę...no i wywaliło
    Załącznik 20876 ....

    Wygląda wiec na to ze problem jest nadal, a to co poprawiłęm wymieniając wężyk to inny temat "przy okazji" (bo poprawa dynamiki jest wyraźna)

    Co więc do diabła może być??? map sensor? zawór overboost?
    Stawiam wstęnie na overboosta - bo o awarii "staje" na poziomie 49,9 % i nie drgnie .. .ale nie wiem - ma ktoś jakieś jeszcze sugestie, jak sprawdzić co padło?
    .... bo turbo.. troche mi nie pasuje , powinienem czuc różnicę dynamiki..
    To co piszą chłopaki ma jak najbardziej sens, wygląda to na zaciętą geometrię. Ewentualnie możesz to sprawdzić zciągająć wężyk z gruszki przy turbo i spróbować poruszać tym cynglem. Nie jest to wygodne, bo przez osłonę termiczną dostęp jest ciężki.

    Jak masz trasę przed sobą, zabierzesz kompa i nie będziesz butował będzie dobrze

    Ostatnio kolega w Trójmieście regenerował swoją, kosztowało to trochę więcej bo wymienili mu praktycznie wszystko na nowe i zapłacił 750 zł, więc samo czyszczenie napewno nie powinno kosztować dużo.
    Trzeba tylko pamiętać, że po ściągnięciu turbo z kolektorem wylotowym, trzeba go zapewno splanować + wymienić uszczelkę. Jeżeli zdecydujesz się na regenerację pełną to jeszcze trzeba wymienić olej.
    To są dodatkowo koszty o których często się zapomina



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #47
    Klubowicz
    Dołączył
    24 luty 2015
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    244
    Auto
    Toyota C-HR HSD / Mondeo 2.2 TDCI 175KM / była Croma 1.9 150KM
    Rocznik
    2016 / 2008 / 2005
    Cuda, panie...cuda (choć do świąt jeszcze trochę)...

    NIe miałem czasu wyczyścić tego turbo i tak jeździłęm od sierpnia, a że znów mi sięszykuje dłuższy wyjazd, to już dogadałem wstęnie termin na robotę, a tu... auto zaczęło jakby lepiej jeździć. Zaboootowałem więc na 4-ce na S2, obroty doszły do 4500 i ..nic, żadnego błedu. Zrobiłem to nastęnego dnia, i też nic.. Dzisiaj wziąłem ze sobą kompa i ... wynik jak na wykresie

    2015 11 30 a.jpg

    Widać że ciśnienie jest ładnie ograniczane, o wiele lepiej pracuje też zawór overboost (poprzednio załączał sięsporadycznie), choć nadal ciśnienie mierzone jest nieco większe niż oczekiwane. Ale błędu już nie ma..
    Poprzednio było tak..

    2015 08 25 error.jpg

    Samo się naprawiło? Fakt, że jeździłęm trochę ostrzej startując i intensywniej korzystałem z dynamiki licząc że " a nóż widelec coś sięprzepcha w turbo i zacznie działać"... modły zostały wysłuchane, czy jak? Miła niespodzianka ze strony auta.. pytanie tylko czy dalej interesować się tym nieco większym ciśnieniem zmierzonym niż oczekiwanym... ale tu prędzej bym egr podejrzewał że cuś puszcza...


 
Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 234

Podobne tematy

  1. Kupię kompletny silnik 2.0 20v turbo lub 2.0 16 turbo.
    Napisany przez JareczKu na forum Kupię
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 07-12-2014, 23:27
  2. Ciśnienie w kołach
    Napisany przez daro55 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 25-07-2014, 21:17
  3. Ciśnienie w kołach
    Napisany przez Armoth na forum Croma
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 23-04-2014, 00:54
  4. Ciśnienie wtryskiwaczy 1.9TD
    Napisany przez Bdm na forum Scudo
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 23-08-2011, 13:06
  5. ciśnienie
    Napisany przez sharp na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 03-03-2010, 16:51

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

p0237 fiat

fiat croma p0237

p0237

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl