Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 32
  1. #16
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 luty 2013
    Skąd
    Krk
    Wiek
    32
    Postów
    1
    Auto
    Bravo 2.0 Multijet
    Rocznik
    2009
    Ja osobiście nie polecam 1.9 150KM z prostej przyczyny, więcej pali. Lepiej Kupić 1.6 i zrobić chiptuning



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    10 luty 2013
    Skąd
    Bytom
    Postów
    9
    Auto
    Bravo II 1.9 Multijet
    Rocznik
    2007
    Czy ktoś wymieniał już świece żarowe w silniku 120 KM?

  4. #18
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    30
    Postów
    8,249
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    ja przymiarkę robiłem. według moich obserwacji nie jest źle. w kolektorze masz otwory żeby ja wyciągnąć z głowicy i dojście tez nie jest straszne.

  5. #19
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    10 luty 2013
    Skąd
    Bytom
    Postów
    9
    Auto
    Bravo II 1.9 Multijet
    Rocznik
    2007
    A jak z wykręcaniem, bo jak chciałem wykręcić z volvo s60 to nie dawało rady.

  6. #20
    Klubowicz
    Dołączył
    08 luty 2013
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    35
    Postów
    40
    Auto
    Bravo 1.9 JTD CF3
    Rocznik
    2000
    Bierz 120km i jak będzie Ci mało zmienisz soft na 150km spokojnie. Dwumasa jest ta sama w 120km i w wersji 150km, sam dopowiedz sobie reszte, więc nie ma co sie zastanawiać. Te 120km w mieście styknie, chyba, że oczekujesz super wrażeń to jak mówie chip i o sprawie.

  7. #21
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    30
    Postów
    8,249
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    150 daje niezłe wrażenia ale jak ktoś chce mieć emocje podczas jazdy to bierze benzynę z turbo. 120 KM to taki kompromis oszczędności i dynamiki.

  8. #22
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    10 luty 2013
    Skąd
    Bytom
    Postów
    9
    Auto
    Bravo II 1.9 Multijet
    Rocznik
    2007
    Co do świec żarowych to w silniku 120 km 1.9 MJTD są problemy z dostępem, tzn żeby dojść do świec trzeba zdemontować EGR, i wszystkie przewody co lecą od strony rozrządu, nie jest to łatwa praca oryginalnie były tam świece Boscha, i tego modelu nie ma zamiennika Beru, ewentualnie jest DENSO.

  9. #23
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 luty 2013
    Skąd
    a
    Postów
    7
    Auto
    BRAVO 1.9 Multijet 150 KM
    Rocznik
    2008
    Zdecydowanie 150 KM

  10. #24
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 czerwiec 2013
    Skąd
    katowice
    Wiek
    41
    Postów
    3
    Auto
    bravo 1.9 multijet
    Rocznik
    2009
    mam 120ke nigdy 150ki nie kupuj prasa odradza a ja z doswiadczenia

  11. #25
    Klubowicz
    Dołączył
    01 czerwiec 2013
    Skąd
    Poznań
    Wiek
    33
    Postów
    43
    Auto
    Bravo 2.0 Multijet
    Rocznik
    2009
    Bzdura 1.9 bardzo udana jednostka.
    CZARNY DIABEŁ [color=#FF0000]2.0 M-JET SPORT [/color] [color=#FF0000]213,9 KM[/color] [color=#FF4000]POWERED BY DYNO.PL[/color]

  12. #26
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    07 maj 2013
    Skąd
    Rzeszów
    Wiek
    36
    Postów
    162
    Auto
    Bravo II - 1.9 16V M-jet
    Rocznik
    2008
    Ja też mam 150ke i złego słowa o niej nie powiem a na jesień ruszam z mocą delikatnie. W planach 170KM i 375Nm.

  13. #27
    Klubowicz
    Dołączył
    13 listopad 2012
    Skąd
    Ostrów Wielkopolski
    Wiek
    35
    Postów
    277
    Auto
    Croma II FL 2.4 Multijet Automat + FSO 125p '88
    Rocznik
    2008
    Mocy nigdy za wiele. Ja bym się nie zastanawiał i brał 150.

  14. #28
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    21 czerwiec 2013
    Skąd
    Olkusz
    Postów
    1
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet
    Rocznik
    2007
    jak komuś zależy na osiągach to 150 a jak na ekonomii to 120,

  15. #29
    Klubowicz
    Dołączył
    13 listopad 2012
    Skąd
    Ostrów Wielkopolski
    Wiek
    35
    Postów
    277
    Auto
    Croma II FL 2.4 Multijet Automat + FSO 125p '88
    Rocznik
    2008
    Cytat Napisał tedy205 Zobacz post
    jak na ekonomii to 120
    Moim zdaniem różnica w ekonomii jest pomijalna. To nie jest 2.4

  16. #30
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    07 maj 2013
    Skąd
    Rzeszów
    Wiek
    36
    Postów
    162
    Auto
    Bravo II - 1.9 16V M-jet
    Rocznik
    2008
    Kiedyś jednego dnia jeździłem tym i tym i 16v pracuje ciszej. Oba auta miały podobny brzebieg km.


 
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Zaolejony kolektor ssący 1,9 JTD 150kM.
    Napisany przez podroznik11 na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 04-04-2012, 08:05
  2. BRAVO II 1.4 120km - KUPNO- Czy watro?
    Napisany przez Rick na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 30
    Ostatni post: 20-02-2012, 19:40
  3. Odpowiedzi: 42
    Ostatni post: 29-12-2011, 13:33
  4. Nagly spadek mocy w dieslu.
    Napisany przez fuse na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 12-11-2010, 00:09
  5. jak podnieść moc w dieslu
    Napisany przez zozo1 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 14-02-2009, 15:25

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat bravo 1.9 jtd 150km opinie

fiat bravo 1.9 multijet opinie

fiat bravo 1.9 jtd 120 km opinie

fiat bravo 150km opinie

fiat bravo sport opinie

fiat bravo 1.9 multijet 150 opinie

fiat bravo 2 1.9 jtd 150km opiniefiat bravo 150km1.9 jtd 120 czy 150fiat bravo 1.9 jtd 150fiat bravo 1.9 jtd opiniefiat bravo 1.9 120 km opiniebravo 150kmfiat bravo 1.9 jtd 120 czy 150fiat bravo 1.9 150km opiniefiat bravo 1.9 jtdfiat bravo 1.9 jtd 120km opiniefiat bravo 1.9 jtd 150kmfiat bravo 2007 1.9 jtd opiniefiat bravo 1.9 150 opiniebravo 150km opiniefiat bravo 2 1.9 jtd opiniefiat bravo 1.9 jtd 150 opiniefiat bravo 2 1.9 jtdbravo sport opinie

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl