Ja osobiście nie polecam 1.9 150KM z prostej przyczyny, więcej pali. Lepiej Kupić 1.6 i zrobić chiptuning
Ja osobiście nie polecam 1.9 150KM z prostej przyczyny, więcej pali. Lepiej Kupić 1.6 i zrobić chiptuning
Czy ktoś wymieniał już świece żarowe w silniku 120 KM?
A jak z wykręcaniem, bo jak chciałem wykręcić z volvo s60 to nie dawało rady.
Bierz 120km i jak będzie Ci mało zmienisz soft na 150km spokojnie. Dwumasa jest ta sama w 120km i w wersji 150km, sam dopowiedz sobie reszte, więc nie ma co sie zastanawiać. Te 120km w mieście styknie, chyba, że oczekujesz super wrażeń to jak mówie chip i o sprawie.
Co do świec żarowych to w silniku 120 km 1.9 MJTD są problemy z dostępem, tzn żeby dojść do świec trzeba zdemontować EGR, i wszystkie przewody co lecą od strony rozrządu, nie jest to łatwa praca oryginalnie były tam świece Boscha, i tego modelu nie ma zamiennika Beru, ewentualnie jest DENSO.
Zdecydowanie 150 KM
mam 120ke nigdy 150ki nie kupuj prasa odradza a ja z doswiadczenia
Bzdura 1.9 bardzo udana jednostka.
CZARNY DIABEŁ[color=#FF0000]2.0 M-JET SPORT [/color] [color=#FF0000]213,9 KM[/color] [color=#FF4000]POWERED BY DYNO.PL[/color]
Ja też mam 150ke i złego słowa o niej nie powiem a na jesień ruszam z mocą delikatnie. W planach 170KM i 375Nm.
Mocy nigdy za wiele. Ja bym się nie zastanawiał i brał 150.
jak komuś zależy na osiągach to 150 a jak na ekonomii to 120,
Kiedyś jednego dnia jeździłem tym i tym i 16v pracuje ciszej. Oba auta miały podobny brzebieg km.