Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 5 123 ... OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 69
  1. #1
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    16 październik 2011
    Skąd
    Legionowo
    Postów
    522
    Auto
    Bravo 1.2 16v
    Rocznik
    02/2000

    Wymiana wahacza - dot. sworznia

    Witam,

    Dziś zakładałem nowy wahacz i powiedźcie mi ile musi on wejść w zwrotnicę bo nie wiem czy odpowiednio mi wskoczył... ? Bo teraz trochę tylko czubek wystaje. On musi wejść do samego końca ?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    09 wrzesień 2008
    Skąd
    Kalisz
    Postów
    814
    Auto
    Brava jtd
    na sworzniu masz takie przetoczenie przez które przechodzi śruba zabezpieczająca sworzeń. jak wsuniesz sworzeń za płytko lub za głęboko to nie włożysz śruby.

  4. #3
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    16 październik 2011
    Skąd
    Legionowo
    Postów
    522
    Auto
    Bravo 1.2 16v
    Rocznik
    02/2000
    No nie wiedziałem o tym ale ścisło weszła nawet bardzo musiałem puknąć i weszło. Myślę, że dobrze...

  5. #4
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,636
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Tak jak kolega marcin.b2508 pisze - jak udało Ci się wkręcić śrubę zabezpieczającą to masz dobrze wsadzony sworzeń.
    Inaczej się po prostu nie da
    Po to jest śruba zabezpieczająca żeby bez niej nie dało się sworznia wyciągnąć
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  6. #5
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    16 październik 2011
    Skąd
    Legionowo
    Postów
    522
    Auto
    Bravo 1.2 16v
    Rocznik
    02/2000
    Hmm Panowie, pukanie w kole na dołkach po założeniu ustało całkowicie ale po przejechaniu kilkunastu km znów puka aczkolwiek delikatnie i nie tak jak wtedy. Czy możliwe, żeby ta śruba zabezpieczająca była wyrobiona bądź ten otwór na sworzeń w zwrotnicy? Bo skoro po założeniu nie pukało nic nawet na dużych dołach to wina musi leżeć w tym zabezpieczeniu bądź samej zwrotnicy...

  7. #6
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,636
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Może puka co innego lub nie tylko swożeń.. A czemu nie pukało? Może wahacz był jakoś napięty.. Skręcałeś finalnie jak auto stało na kołach?

    Wysyłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  8. #7
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    16 październik 2011
    Skąd
    Legionowo
    Postów
    522
    Auto
    Bravo 1.2 16v
    Rocznik
    02/2000
    Dziś na zbieżności wszystko sprawdzone nie ma nic luzów. nie pasuje mi tu ta zwrotnica ewidentnie... Pierwszym razem jak wymieniłem wahacz (ten sam) jakoś w marcu był to GH jakaś tania lipa i od początku pukało i na szarpakach latał sworzeń nie wiem czy w zwrotnicy czy gdzie ale diagnosta powiedział sworzeń do wymiany. Teraz włożyłem delphi oryginalny i nie pukało na początku nic. I teraz zaczęło. Myślę, że dopasował się jakoś w zwrotnicy i ma znów w niej luz dlatego może pukać...

  9. #8
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,636
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    W zwrotnicy to nie sądzę.. A gumy stabilizatora jak tam? U mnie dokładnie taka sama historia - po wymianie jakoejś części zawsze mam wrażenie że jest lepiej ale suma sumarum nadal puka. I co gorsza też diagności mówią, że wszystko ok..

    Wysyłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  10. #9
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    16 październik 2011
    Skąd
    Legionowo
    Postów
    522
    Auto
    Bravo 1.2 16v
    Rocznik
    02/2000
    Wszystko ok... aa no i koło ma ten luz jak się szarpię bardzo mocno do siebie ale tylko jak auto stoi na ziemi, na podnośniku nie było tego luzu. Dziwna sprawa, stawiałem wcześniej na ta poduszkę amortyzatora ale też dobra. NIe daje mi spokoju ta zwrotnica, z czego by był ten luz na kole?

  11. #10
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,366
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    da się kupić oddzielnie gumy, podkładki i nakrętkę łącznika stabilizatora?

  12. #11
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    09 wrzesień 2008
    Skąd
    Kalisz
    Postów
    814
    Auto
    Brava jtd
    BOCH na 100% tylko w całości. cały kompletny łącznik. podjedz na Wiatraki 4 do p.Borowskiego on tam przeważnie ma alternatywę dla każdego klienta. zaczynając od made in china przez pośrednie na markowych kończąc.

  13. #12
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,366
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    już sprawa załatwiona. znajomy wymieni mi łącznik na inny, kompletny w Minimocie, bo tam załatwiał. sklep Borowskiego znam. czasami odwiedzam dzięki.

  14. #13
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,636
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Do końca nie wiem czy tych gum nie da się kupić bo na pewno można kupić łączniki bez tych gum..

    Wysyłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  15. #14
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    10,968
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    Też gdzieś kiedyś na allegro widziałem same gumy.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  16. #15
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    16 październik 2011
    Skąd
    Legionowo
    Postów
    522
    Auto
    Bravo 1.2 16v
    Rocznik
    02/2000
    Orientuje się przynajmniej ktos jaka wchodzi tam dokładnie śruba na to zabezpieczenie sworznia?


 
Strona 1 z 5 123 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Sworzeń wahacza.
    Napisany przez Docio na forum Doblo
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post: 30-09-2016, 12:21
  2. Wymiana wahacza
    Napisany przez decomanifest na forum Stilo
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 17-11-2013, 10:14
  3. [zawieszenie] wymiana wahacza
    Napisany przez asgerd na forum Uno
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post: 29-08-2012, 15:28
  4. Wymiana wahacza a ustawianie zbieżności.
    Napisany przez maras na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 27
    Ostatni post: 28-07-2011, 12:40
  5. [zawieszenie] tuleje wahacza przód i naprawa wahacza tył
    Napisany przez Gardziel na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post: 06-02-2011, 23:22

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

wymiana wahacza fiat bravo

wymiana wahacza fiat marea

wymiana wahacza marea

fiat brava wymiana wahacza

jak wymienic wahacz fiat brava

brava wymiana wahacza

wahacze fiat brava

wymiana wahacza bravowymiana tulei wahacza fiat stilowymiana wahaczy fiat bravofiat bravo wymiana wachaczajak wymienic wahacz fiat bravowymiana sworznia wahacza fiat bravastilo wymiana wahaczafiat bravo wymiana wahaczawymiana wahacza fiat stilofiat brava 1.2 sworzniewymiana wahacza bravafiat stilo wymiana tulei wahacza znaki na sworzniuwymiana wachacza fiat bravawymiana tulei wahacza fiat bravaile kosztuje wymiana sworznia wahacza fiat brava

Tagi dla tego tematu