Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 25 z 25
  1. #16
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 sierpień 2012
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    34
    Postów
    54
    Auto
    Fiat brava 1999, 1.2 16v
    Cytat Napisał Malinowy92 Zobacz post
    jedyny problem właśnie było z ta śrubą, ale obcięłęm poprostu tę śrube i wbiłem do środka cała zabawa zajęła mi 4 godzinki, tylkoże wymieniłem też łożyska w kole , szczęki, bębny i przewody hamulcowe, wybicie starych łożysk było dziecinnie proste i tak samo wbicie ich jedynie z czym miełem problem ro z amortyzatorem.. bo mi śruba wpadła w podłużnice i musiałęm poszukać inna ale teraz jest już wszystko ok zastanawiam się tylko jeszcze nad wyrzuceniem korektora siły hamowania, bo kupiłem sportowe sprężyny i amortyzatory i będzie poprostu tył będzie szybciej hamować niż tył, a to nie zdaje egzaminu przy hamowaniu z dużej prędkości..
    Aha czyli moze byc prościej. Bo ja właśnie po utrąceniu łba śrubie za nic nie mogłem jej wbić do środka nie było takiej możliwości.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 wrzesień 2012
    Skąd
    świętokrzyskie
    Postów
    3
    Auto
    brava 1.4 12v
    ja jestem już po wymianie łożysk na tulejach z obu stron. Tuleje był do tego stopnia zniszczone że koło było lekko skrzywione. A co do korektora - jak jest sprawny to lepiej nie ruszać.

  4. #18
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 sierpień 2012
    Skąd
    Gdańsk
    Wiek
    25
    Postów
    11
    Auto
    Fiat Brava 1.6 16V Automat
    u mnie problemu nie było z wbiciem śruby. mam tylko nadzieje że mnie kolega zrozumiał, bo nie obcięłem "nakrętki " od wewnątrz, tylko "główke " śruby od zewnątrz potem wbilem go do środka i w połowie obcięłem bo mi o bak wadził.. z prawej strony jak już wiedzałęm o co chodzi to nie bawiłęm się w odkręcanie nakrętki od wewnątrz tylko odrazugłówke obcięłęm i się nie męczyłęm
    Ostatnio edytowane przez Malinowy92 ; 18-09-2012 o 14:09

  5. #19
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał Malinowy92 Zobacz post
    widocznie kolega coś nie zrozumiał
    Jak usuniesz kolektor to z marszu masz maksymalne ciśnienie na cylinderki i każde ostrzejsze hamowanie to poślizg tylnych kół (spróbuj sobie na łuku przyhamować ) Kolektor nie podwyższa ciśnienia tylko je obniża.. Poza tym jest on regulowany w pewnym zakresie i można to sobie też doregulować do niższego zawieszenia..

    I niz zaczyna hamować szybciej bo hamują jednocześnie ale chodzi o ciśnienie idące na hamulce tylnie i przednie. Przód jak się nie mylę przy pustym aucie przejmuje 70-90% siły hamowania.
    Ostatnio edytowane przez byrrt ; 18-09-2012 o 14:11
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  6. #20
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 sierpień 2012
    Skąd
    Gdańsk
    Wiek
    25
    Postów
    11
    Auto
    Fiat Brava 1.6 16V Automat
    z doświadczenia wiem że przy glebie nie możę być korektora, przerabiałęm to w poprzednim samochodzie, tak więc 3mam się tego co napisałęm

  7. #21
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał Malinowy92 Zobacz post
    z doświadczenia wiem że przy glebie nie możę być korektora, przerabiałęm to w poprzednim samochodzie, tak więc 3mam się tego co napisałęm
    Twoje auto, Twoje życie, ale nie ryzykuj życia innych.. Zwykła logika - jak może lepiej trzymać się drogi auto, które ma po 25% na przednie i tylnie koła? Kolektor nawet jak jest auto niżej ciągle powoduje zmniejszenie ciśnienia i logiczne.. Nie o takich rzeczach słyszałem ale jak mówie takie przeróbki są po prostu bezmyślne i krótkowzroczne.. Potrafisz logicznie wytłumaczyć sens wywalenia kolektora?

    Wysyłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  8. #22
    Klubowicz
    Dołączył
    14 grudzień 2012
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    410
    Auto
    Fiat Brava 1.6 16v ELX 90km
    Rocznik
    96' przed FL / LPG - II generacji
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    Twoje auto, Twoje życie, ale nie ryzykuj życia innych.. Zwykła logika - jak może lepiej trzymać się drogi auto, które ma po 25% na przednie i tylnie koła? Kolektor nawet jak jest auto niżej ciągle powoduje zmniejszenie ciśnienia i logiczne.. Nie o takich rzeczach słyszałem ale jak mówie takie przeróbki są po prostu bezmyślne i krótkowzroczne.. Potrafisz logicznie wytłumaczyć sens wywalenia kolektora?

    Wysyłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2
    Prawa strona |--\ (schemacik) leży. Mam cały zestaw naprawczy. Wiem, wiem roboty od uja.
    Pytanie. Mój znajomy twierdzi,że dwa dni trwa wymiana. Podobno łatwiej belkę wymienić. Czy waszym zdaniem jest sens wymienic całą belkę, czy jedną stronę ?
    Ile za to biorą mechanicy - jedna strona. ?
    F/I/A/T

  9. #23
    Master
    Dołączył
    05 listopad 2009
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    18
    Postów
    1,121
    Auto
    Fiat Marea Weekend 1.9JTD
    Rocznik
    1999
    Aleś dowalił odkop :/
    Cytat Napisał Zokolic Zobacz post
    Mój znajomy twierdzi,że dwa dni trwa wymiana. Podobno łatwiej belkę wymienić.
    dwa dni... pod warunkiem, że jedzie z Zakopanego do Szczecina po części wymiana belki może i łatwiejsza, ale znacznie bardziej pracochłonna. Poza tym wymienisz belkę na używaną, a za miesiąc znów padnie Ci tuleja? Daj spokój...
    They see me trollin', they hatin'
    Marea Weekend 1.9 JTD CF2 oraz: Focus MK2 1.6TDCi, Thalia 1.4 i Nuova Bravo 1.4 T-Jet
    Nie pomagam przez PW

  10. #24
    Klubowicz
    Dołączył
    14 grudzień 2012
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    410
    Auto
    Fiat Brava 1.6 16v ELX 90km
    Rocznik
    96' przed FL / LPG - II generacji
    Cytat Napisał karwoj25 Zobacz post
    Aleś dowalił odkop :/

    dwa dni... pod warunkiem, że jedzie z Zakopanego do Szczecina po części wymiana belki może i łatwiejsza, ale znacznie bardziej pracochłonna. Poza tym wymienisz belkę na używaną, a za miesiąc znów padnie Ci tuleja? Daj spokój...
    Jaki odkop - wydaje mi się, że nie ma celu zakładania nowego tematu, skoro był już omawiany.

    Mam zestaw CX Śruba tuleja uszczelniacze, itd.
    Wydałem na niego 38 zł, firma CX, pewnie jakaś totalna lipa.
    Nie wydaje mi się, aby auto pokonało jeszcze 250k
    Koło jest pochylone i auto ściąga.
    Czy macie informacje ile może kosztować wymiana prawego łożyska (znaczy całego zestawu naprawczego belki) ?
    F/I/A/T

  11. #25
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    19 marzec 2013
    Skąd
    kraśnik
    Wiek
    50
    Postów
    702
    Auto
    marea 1,9 JTD 105 / Bravo 1,4 12V
    Rocznik
    1999
    wymieniałem u siebie - lewa strona łatwiejsza - 6 godzin prawa trudniejsza , bo zbiornik trzeba stroną opuścić i bardziej miałem zapieczoną śrubę - zeszło 12 godzin , ja obcinam łeb śruby diaxem i wbijam do środka - wygodniej , a mechanik ? to zależy właśnie od okolic - jak dasz temu co to robił to na pewno będzie wiedział , że prze...e i wyceni a jak oddasz tam gdzi nie robił to może powie 80 , ale faktycznie za 2 dni odbierzesz samochód . A od tych czasów trzeba odliczyć czas na browara - jak się człek wk.wi , a to jest przy każdej urwanej śrubie drążka


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. Tylna belka palio 1.4 98r
    Napisany przez 1.4adrian na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 11-05-2011, 21:42
  2. tylna belka Fiat Marea
    Napisany przez boggora na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 05-03-2011, 12:47
  3. [zawieszenie] Tylna belka fiat Marea
    Napisany przez sebastianm-1989 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post: 26-08-2010, 19:55
  4. Oś belka tylna Fiat Marea
    Napisany przez Witek15145 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 20-12-2009, 09:59
  5. Tylna belka
    Napisany przez talrep na forum Ducato III
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 10-03-2009, 21:49

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat brava tylna belka

belka tylna fiat marea

fiat marea tylna belka

tylna belka fiat marea

tylna belka brava

tylna belka fiat bravo

os tylna fiat marea

belka tylna fiat palio

belka fiat marea

wymiana tylnej belki brava

wymiana belki tylnej brava

TYLNA BELKA FIATA

fiat brava belka tylna

tylna os fiat

cena wymiany przedniej belki fiat ducato

naprawa tylnej osi Fiat Brava

tylna belka marea

BELKA TYLNA FIAT BRAVO

belka tylna mareatylna belka fiat ducatotylna os fiat palioBELKA TYLNA FIAT BRAVA

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl