Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 234
Posty od 46 do 54 z 54
  1. #46
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 luty 2015
    Skąd
    Opoczno
    Wiek
    29
    Postów
    9
    Auto
    Marea sedan 2.0 20V 150 kM
    Rocznik
    2000
    Witam Podpinam się do tematu.
    Mam taki problem, że regulacja od temp nie działa w żadnej pozycji leci takie powietrze jakie jest na zewnątrz mimo wyłączonego wentylatora, jak auto już złapie temp to do środka wali mi ciepłym powietrzem z silnika mimo że wiatrak jest w pozycji 0 (musze zamykac wszystkie nawiewy żebym sie nie ugotował w środku. Sprawdzałem ten czujnik ktory jest za tą małą kratką między przyciskami klimy i obiegu wewnętrznego. Wyczyściłem go bo był cały brudny ale nic to nie dało.Ten mały wiatraczek działa. Próbowałem zrobić diagnostykę za pomocą tego opisu z drugiej strony ale żadnych błędów mi nie wyświwetliło. W zasadzie reakcji wyświetlacza nie było żadnej.

    Czy prócz tej klapy która jest zaraz za filtrem kabinowym jest potem jakiś dodatkowa klapa??? Pod komputerem wyświetlił się błąd mieszalnika powietrza. Jak zlokalizować ten mieszalnik??? Może się gdzieś zawiesił czy cuś??



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #47
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 luty 2015
    Skąd
    Opoczno
    Wiek
    29
    Postów
    9
    Auto
    Marea sedan 2.0 20V 150 kM
    Rocznik
    2000
    Widzę że nikt nie odpowiedział, ja w tym czasie doszedłem że winę ponosi silniczek sterując klapką mieszalnika powietrza zlokalizowany od strony kierowcy w tunelu środkowym
    Marea Club Polska ::
    Działa jedynie w pozycjach skrajnych LO- HI kiedy dam na pośrednią temp ani drgnie. Byłem dziś na złomowisku i podmieniłem taki silniczek tyle że chodził tak samo jak mój czyli skrajne pozycje... Wiec wychodzi na to że to chyba nie on jest winny..

    Myślicie że może to być zabrudzona bieżnia potencjometru od regulacji temp na pokrętle?? Jakieś inne pomysły?

  4. #48
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Myślę że pierwsze co to zacznij od diagnostyki klimatyzacji. Robisz to bez komputera - pokrętłami i wyświetla Ci stan klimy na wyświetlaczu licznika.
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  5. #49
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 luty 2015
    Skąd
    Opoczno
    Wiek
    29
    Postów
    9
    Auto
    Marea sedan 2.0 20V 150 kM
    Rocznik
    2000
    U mnie ta diagnostyka nie działa nic sie nie wyświetla :/ Robię wszystko zgodnie ze schematem.... Próbowałem kilka razy.

  6. #50
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    No to jednak coś musisz źle robić..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  7. #51
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 luty 2015
    Skąd
    Opoczno
    Wiek
    29
    Postów
    9
    Auto
    Marea sedan 2.0 20V 150 kM
    Rocznik
    2000
    Tak generalnie mam za mało czynnika w klimie ale nie wiem czy to istotne
    Zrobiłem przed chwilą tą diagnostykę i chyba się udało

    Wyświetliło
    Error CLI ale to akurat wiedziałem
    i
    Er 00
    Ale czy on coś w ogóle oznacza??? Na jakimś forum kilku osobom tez taki błąd wyświetliło ale nie wiedzieli od czego on jest.

  8. #52
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    No fakt, że ten błąd 00 to nie wiele mówi.. Ale jak masz za mało czynnika to bym zaczął od tego, przejrzyj też czujniki temp.
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  9. #53
    Klubowicz
    Dołączył
    01 kwiecień 2011
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    30
    Postów
    247
    Auto
    Croma 1.9 MultiJet 8v 120@166 KM EGR OFF
    Rocznik
    10.2010
    Cytat Napisał Podkopnik Zobacz post
    Widzę że nikt nie odpowiedział, ja w tym czasie doszedłem że winę ponosi silniczek sterując klapką mieszalnika powietrza zlokalizowany od strony kierowcy w tunelu środkowym
    Marea Club Polska ::
    Działa jedynie w pozycjach skrajnych LO- HI kiedy dam na pośrednią temp ani drgnie. Byłem dziś na złomowisku i podmieniłem taki silniczek tyle że chodził tak samo jak mój czyli skrajne pozycje... Wiec wychodzi na to że to chyba nie on jest winny..
    Jak jeszcze jeździłem Bravo, również podejrzenia padły na ten element - naprawa bieżni silniczka nic nie dała - trzeba by było ten element dostać nowy, ponieważ używki są już w stanie takim jak te nasze - czyli działają w skrajnych pozycjach. Ilość czynnika nie ma akurat w tym wypadku znaczenia, ponieważ klima nie musi być włączona, aby sterować temperaturą, zresztą u mnie ilość była odpowiednia - to uprzedzając słowa ewentualnych czepialskich

    Dodam jeszcze, że ja z kolei wymieniałem ten wewnętrzny czujnik temp. (termistor) na fabrycznie nowy i również nic to nie dało.

  10. #54
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 kwiecień 2014
    Skąd
    Łódź
    Postów
    8
    Auto
    Superszybka Multipla 1,9/16V M-jet 198KM/398NM 6-speed
    Rocznik
    1999
    Cytat Napisał Zielony Zobacz post
    Kiedyś zainstalowałem najnowszego FES-a i była tam opcja skanowania złącza.Po skanie była widoczna centralka od klimy,więc jak macie obd to jest tam pin od diagnostyki.
    Ale jak coś zawsze samemu można sprawdzić czy nie ma jakiś błędów w sterowniku:
    -zapłon musi być wyłączony
    -przekręcamy pokrętło ogrzewania na pozycję HI czyli maksymalne grzanie
    -pokrętło kierunku nawiewu ustawiamy na pozycję MAX DEF
    -pokrętło od prędkości wentylatora ustawiamy na 0
    -włączmy zapłon i w ciągu 10 sekund przekręcamy pokrętłem od prędkości wentylatora z pozycji 0 do AUTO w ten sposób : 0->AUTO->0->AUTO->0 (czyli mamy wykonać cztery ruchy pokrętłem między pozycją 0 a AUTO)
    -po przekręceniu pokrętłem cztery razy na wyświetlaczu licznika pojawią się ewentualne numery błędów.
    - kolejne kody błędu wyświetlą się po 3 sekundach
    - po ostatnim kodzie błędu wyświetli się przebieg
    Odkopię trochę temat. Czy to jest pełna lista kodów, bo spotkałem się z błędami , których nie ma na tej liście np "76" i "101" ?
    Multipla 1,9/16V M-jet 198KM/398Nm


 
Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 234

Podobne tematy

  1. Mega problem z wysoka temperaturą - Brava 1.2
    Napisany przez Rick na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 11-09-2012, 18:03
  2. Dziwne objawy z temperaturą Brava 1.6 16v
    Napisany przez reks na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 29-08-2012, 23:16
  3. Problem z temperaturą cinquecento 900
    Napisany przez kamilek101 na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 17-11-2011, 11:42
  4. Problem z temperaturą
    Napisany przez Siwy1982 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 24-05-2011, 09:15
  5. Problem z temperaturą - CC900
    Napisany przez wyposazony na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 06-04-2009, 22:21

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat brava wymiana panela nawiewu

fiat bravo II nawiew

klapa nawiewu seicento

fiat bravo problem z regulacja temperatury

fiat brawo jak ustawic silniczki klap ciepla

termistor klimatyzacji brava 1.2

termistor klimatyzacji brava

blad odczytu temperatury klima marea

fiat klapa regulacji temperatury nawiewu

temperatura parownika jtd

fiat silnik klapy regulacji temperatury nawiewu

problem z nawiewami w fiacie bravo 1.2 16v

regulacja temperatury powietrza nagrzewnicy brava jtd

sterowanie nagrzewnicy marea

centralka klimy fiat brava

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl