Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Posty od 31 do 45 z 54
  1. #31
    Klubowicz
    Dołączył
    01 kwiecień 2011
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    30
    Postów
    247
    Auto
    Croma 1.9 MultiJet 8v 120@166 KM EGR OFF
    Rocznik
    10.2010
    Wiesz co, wymieniłem sam termistor przed tym małym wentylatorkiem i żadnych zmian - chyba trzeba wymienić cały ten sterownik od klamotyzacji.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #32
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Może zamiast go wymieniać wziąłbyś i się podpiął do kompa
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  4. #33
    Klubowicz
    Dołączył
    01 kwiecień 2011
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    30
    Postów
    247
    Auto
    Croma 1.9 MultiJet 8v 120@166 KM EGR OFF
    Rocznik
    10.2010
    Sądzisz że coś to da? już dawno to zrobiłem, jak również diagnostykę klimy. Zero błędów

  5. #34
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Podłączałeś do kompa sprawdzać błędy czy obserwować wszystkie parametry? Przecież klima w tych autach jest naprawdę prosta - nie ma tam specjalnej filozofii!
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  6. #35
    Klubowicz
    Dołączył
    01 kwiecień 2011
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    30
    Postów
    247
    Auto
    Croma 1.9 MultiJet 8v 120@166 KM EGR OFF
    Rocznik
    10.2010
    No właśnie, a jednak problem często się zdarza i nikt nie potrafi go rozwiązać. Jedynie sprawdzałem błędy, nie wiem czy są jakieś inne możliwości, jeżeli tak to proszę o wskazówkę

  7. #36
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał martinez Zobacz post
    jeżeli tak to proszę o wskazówkę
    Pisałem już o tym wcześniej
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  8. #37
    Klubowicz
    Dołączył
    01 kwiecień 2011
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    30
    Postów
    247
    Auto
    Croma 1.9 MultiJet 8v 120@166 KM EGR OFF
    Rocznik
    10.2010
    Jakie parametry ? W FES nie odnalazłem żadnych dotyczących działania klimy..

  9. #38
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Fes zdaje się nie łapie sterownika klimy, ale examiner na pewno umożliwia odczyt..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  10. #39
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,222
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    Haha, kto ma egzaminera? Toż to do ASO trza jechać i bulić...

  11. #40
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Jak wolisz wymienić pół instalacji klimy to proszę bardzo.. Ja mam np. examinera w aso za 50zł jak się dogadam więc wg. mnie rozsądnie.
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  12. #41
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 styczeń 2012
    Skąd
    Krosno
    Wiek
    26
    Postów
    19
    Auto
    Marea Weekend 1,9 TD 100
    dzisiaj trochę sie tym bawiłem wziąłem odkręcilem ten silniczek koło nóg tam i wziąłem suszarke do włosów ustawiłem temp na 22 stopnie ustawiłem auto i wio dmucham suszarka do tego wiatraczka i na początku nic sie nie działo tylko zmieniała sie tylko prętkosc dmuchawy dopiero po jakis 10 minutach zaczął ten silniczek działać a mianowicie dmuchajac suszarka zaczął tak sie obracać w jedną stronę a jak przestałem suszarka dmuchać to w druga i tak w kółko czyli auto działa tylko dopiero po chwili pytanie czemu ?? później dałem dmuchawe na 1 bieg i tu zdziwko działa tak samo jak by było na auto ale później jak przestałem dmuchać suszarka to znowu dziwny motyw dając na max zimne powietrze silniczek przekrecil sie tak żeby leciało zimne ale dając już na 18 stopni to pomału kręcił sie w druga stronę aż do końca i tutaj jest coś nie tak tylko co ?

  13. #42
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    A działa Ci wentylatorek między przyciskami klimy i obiegu? Bo on reguluje temp w zależności od temp w środku auta..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  14. #43
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 styczeń 2012
    Skąd
    Krosno
    Wiek
    26
    Postów
    19
    Auto
    Marea Weekend 1,9 TD 100
    działa nawet go nasmarowalem :-)

  15. #44
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 grudzień 2008
    Skąd
    Kraków
    Postów
    93
    Auto
    Marea Weekend 1.8 HLX
    Cześć,

    mam podobny problem, jak powyżej opisane. Pokrętłem od temperatury operuję w trybie manualnym (nie auto). Ciepłe powietrze pojawia się dopiero po przekręceniu na max grzanie, w pozostałych przypadkach leci zimne. Mam wrażenie, że może to być kwestia potencjometru. Gdzie go mogę znaleźć? Czy jest zintegrowany z pokrętłem? Może preparat usuwający tlenki typu KONTAKT sobie z tym poradzi..

    [COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]

    Natrafiłem też na taki temat: Dziwny problem z ogrzewaniem
    Opis problemu odpowiada mojej sytuacji i wygląda na to, że na pokrętle jest jakaś linka.. Czy ktoś to przerabiał już?

  16. #45
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Albo potencjometr albo czujnik temperatury, ew. wiatraczek w kokpicie.. Może tam by należało zajrzeć..
    Zrób diagnostykę klimy i zobacz czy błędu nie wywali.. Jak nie wiesz jak poszukaj nie raz było
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT


 
Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Mega problem z wysoka temperaturą - Brava 1.2
    Napisany przez Rick na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 11-09-2012, 18:03
  2. Dziwne objawy z temperaturą Brava 1.6 16v
    Napisany przez reks na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 29-08-2012, 23:16
  3. Problem z temperaturą cinquecento 900
    Napisany przez kamilek101 na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 17-11-2011, 11:42
  4. Problem z temperaturą
    Napisany przez Siwy1982 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 24-05-2011, 09:15
  5. Problem z temperaturą - CC900
    Napisany przez wyposazony na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 06-04-2009, 22:21

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat brava wymiana panela nawiewu

fiat bravo II nawiew

klapa nawiewu seicento

fiat bravo problem z regulacja temperatury

fiat brawo jak ustawic silniczki klap ciepla

termistor klimatyzacji brava 1.2

termistor klimatyzacji brava

blad odczytu temperatury klima marea

fiat klapa regulacji temperatury nawiewu

temperatura parownika jtd

fiat silnik klapy regulacji temperatury nawiewu

problem z nawiewami w fiacie bravo 1.2 16v

regulacja temperatury powietrza nagrzewnicy brava jtd

sterowanie nagrzewnicy marea

centralka klimy fiat brava

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl