Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 17 z 17
  1. #16
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 styczeń 2008
    Skąd
    dziki kraj
    Postów
    3,467
    Auto
    osobowe
    Rocznik
    nieistotny
    NIe wiem jak to jest przy pompach wysokiego ciśnienia i czy czasem nie wymagają one ciągłego podawania paliwa jak benzyniak, no jeszcze w TD pompa w baku pracuej tylko przy rozruchu a później juz paliwko jest ssane przez pompe wtryskową.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    17 wrzesień 2008
    Skąd
    Katowice
    Postów
    1,003
    Auto
    Nuovo Bravo 1,6 multijet Brava 1,9JTD
    Przyczyną moich i pewnie nie tylko moich problemów była niesprawna pompa paliwo (w baku), po wymianie wyjeździłem 3 baki do końca i jeszcze pare do połowy i jest dobrze. Auto nie gaśnie, nie przerywa, nie ma "zająknięcia" silnika przy mocnym przyspieszaniu koło 3 tys obrotów. Wszystko gra i buczy, śmiga jak powinno.
    Stara pompa była poklejona czymś i w jej obudowie było troszkę szlamu, po wypłukaniu i sprawdzeniu "w wiaderku też przerywała jak nie była cała przykrywa paliwem. Prawdopodobnie gdzieś u góry się rozszczelniła i łapała powietrze. Podobno można to łatać ale kupiłem całą nówkę, nie wkład i działa bez problemów.
    Dlatego jak ktoś kiedyś ma lub będzie miał takie problemy to radzę sprawdzić najpierw "szybkozłaczki" na pompie czy są szczelne a jak tam jest dobrze to niestety pompa do wymiany, która swoje kosztuje. Można wcześniej dla upewnienia zrobić test wiaderkowy ale chyba i tak trzeba szykować gotówkę


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 25-03-2009, 14:51
  2. [osprzęt silnika] jaki olej
    Napisany przez pawlonik na forum Punto II
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 01-02-2009, 22:15
  3. [osprzęt silnika] Nierówne obroty
    Napisany przez lukvwp na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 25-10-2008, 23:53
  4. [osprzęt silnika] kolektor wydechowy
    Napisany przez artur 2310 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 18-08-2008, 21:13
  5. [osprzęt silnika] Wariujący obrotomierz
    Napisany przez Andrzej_F12 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 18-08-2008, 20:27

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

filtr paliwa fiat bravo 1.9 multijet

bravo 1.9 jtd filtr paliwa

filtr paliwa bravo 1.9 jtd

filtr paliwa fiat bravo 1.9 jtd

filtr paliwa fiat brava 1.9 jtd

filtr powietrza bravo 1.9

wymiana filtra paliwa fiat brava jtd

wymiana filtra fiat bravo 2007

co powoduje zabrudzony filtr paliwa jtd

filtr paliwa fiat brava 1.9jtd

filtr paliwa fiat bravo 1.9 jtd multijet

jaki filtr paliwa bravo jtd

zawor zwrotny paliwa diesel multijet

zasilanie paliwem bravo 1 9 td

marea weekend 19jtd filtr paliwa zanieczyszczony objawy

filtr paliwa fiat bravo

filtr paliwowy fiat brava 1.9

filtr paliwa bravo 1.9 jtd 105

http://www.iparts.pl