Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 22 z 22
  1. #16
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 lipiec 2014
    Skąd
    Brzeg
    Postów
    16
    Auto
    Fiat Bravo 2 1.4 multiair
    Rocznik
    2011/2012
    Mam pytanie czy wina tego dławienia się może być być ze strony komputera po tym całym remoncie silnika?

    2 pytanie czy komputer jest połączony z Imo i czy da się wgrać nowe oprogramowanie do kompa?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,222
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    Tak, komputer powinien być połączony z immo. Da sie wgrać nowy soft do komputera, ale nie zrobisz tego przez złącze diagnostyczne i jest to generalnie robota dla elektronika.
    Jest: Nuova Bravo 1.4 tjet '09
    Było: Brava 1.2 16V '00 LPG, Uno 1.4 '97 LPG, Uno 1.1 '94 LPG
    Nie pomagam na priv

  4. #18
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 lipiec 2014
    Skąd
    Brzeg
    Postów
    16
    Auto
    Fiat Bravo 2 1.4 multiair
    Rocznik
    2011/2012
    Jest opcja wymienić komputer żeby immo potem normalnie działało i reszta elektroniki bez jakiś większych kombinacji?

  5. #19
    Klubowicz
    Dołączył
    14 grudzień 2012
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    410
    Auto
    Fiat Brava 1.6 16v ELX 90km
    Rocznik
    96' przed FL / LPG - II generacji
    Cytat Napisał dewil Zobacz post
    Jest opcja wymienić komputer żeby immo potem normalnie działało i reszta elektroniki bez jakiś większych kombinacji?
    Jestem po wymianie Ecu w moim, nie ma większych kombinacji.
    Potrzebne ci Ecu, wraz z dedykowanym do niego imo. Przepinasz imo pod kierownicą, tak samo z ecu,
    Krótko mówiąc zmieniasz komplet.

    Jedyne co się zmieni to przebieg, auto nie wyczuje zmiany, u mnie śmiga.
    F/I/A/T

  6. #20
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 lipiec 2014
    Skąd
    Brzeg
    Postów
    16
    Auto
    Fiat Bravo 2 1.4 multiair
    Rocznik
    2011/2012
    Ostatnio zauważyłem ze na 1 cylindrze jak odpinam przewód to 0 reakcji prawie, a mech mi mierzył ciśnienie i jest ok a mimo tu prawie brak reakcji;/ wymieniłem nawet świece przewody podmieniałem kopułkę i dalej tak samo. Co może być przyczyną?

  7. #21
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 lipiec 2014
    Skąd
    Brzeg
    Postów
    16
    Auto
    Fiat Bravo 2 1.4 multiair
    Rocznik
    2011/2012
    Już wiem co było nie tak. Okazało się że padł kolektor ssący i po wymianie wszystko wróciło do normy, także temat do zamknięcia.

  8. #22
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,222
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    Cytat Napisał dewil Zobacz post
    Okazało się że padł kolektor ssący
    W jakim sensie padł?


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 31-07-2013, 22:58
  2. Nierówna praca Silnika
    Napisany przez Kamil2062 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 08-03-2013, 21:27
  3. Nierówna praca silnika
    Napisany przez bartez833 na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 26-08-2010, 17:46
  4. [silnik] Nierówna Praca Silnika
    Napisany przez PictBridge na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 25-07-2010, 13:31
  5. Nierówna praca silnika
    Napisany przez Leon1987 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post: 28-03-2009, 20:27

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl