Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 22
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 lipiec 2014
    Skąd
    Brzeg
    Postów
    35
    Auto
    Fiat Bravo 2 1.4 multiair
    Rocznik
    2011/2012

    Unhappy Nierówna praca silnika

    Witam mam taki problem z moim fiacikiem, silnik odpala normalnie ale potem jakby się przydławia i przy tym też słychać z tłumika takie jakby dudnienie jakby był sportowy wydech. Robiłem ostatnio cała głowice i wszystko co jest w środku mam wymienione. Mechanik posprawdzał też świece, kable, kopułke, ciśnienie na zaworach mam idealne, wymienił ostatnio cały monowtrysk, rozrząd mam roczny ale sprawdzał też ustawienia paska 1 ząbek w te i 2 stronę i nic. Czujniki mam też chyba wszystkie wymienione i nic dalej tak samo chodzi, mechanik się poddał bo już sam nie wie co jest. Może wy mi coś doradzicie co może być
    A jeszcze właśnie komputer jest połączony z immo?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 lipiec 2014
    Skąd
    Częstochowa
    Wiek
    29
    Postów
    7
    Auto
    Brava 1.4 12V S
    Rocznik
    1998
    Mam taki sam problem,oczekuje również na odpowiedź

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 lipiec 2014
    Skąd
    Brzeg
    Postów
    35
    Auto
    Fiat Bravo 2 1.4 multiair
    Rocznik
    2011/2012
    Czy nikt nic nie wie? Bo coś taka cisza

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    14 grudzień 2012
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    410
    Auto
    Fiat Brava 1.6 16v ELX 90km
    Rocznik
    96' przed FL / LPG - II generacji
    Dudnienie z wydechu to bardzo ogólne pojecie.
    Czy silnik telepie ?
    Czy regulował ktoś kąt wyprzedzenia zapłonu / jeźeli steruje tym elektronika jak w przypadku 1.6 to proponuję od tego zacząć.
    F/I/A/T

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 lipiec 2014
    Skąd
    Brzeg
    Postów
    35
    Auto
    Fiat Bravo 2 1.4 multiair
    Rocznik
    2011/2012
    Właśnie silnik prawie ani drgnie to tak jakby się czymś dławił, a jeżeli chodzi o ten kąt to steruje tym elektronika. Jak można wyregulować to elektronicznie?

  7. #6
    Klubowicz
    Dołączył
    19 grudzień 2012
    Skąd
    Brzeg
    Wiek
    34
    Postów
    169
    Auto
    126pe/Stilo 1.2 16v
    Rocznik
    1988/2002
    sprawdź czy działa w obudowie w filtrze powietrza klapka która przełącza zimne/ ciepłe powietrze do silnika. może sięzawiesiło i silnik dostaje gorące powietrze i wtedy będzie się mulił a nawet może szarpać.

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 lipiec 2014
    Skąd
    Brzeg
    Postów
    35
    Auto
    Fiat Bravo 2 1.4 multiair
    Rocznik
    2011/2012
    prawdopodobnie mam rozsypany katalizator bo aż dzwoni w środku i on może blokować przepływ spalin.

  9. #8
    Klubowicz
    Dołączył
    19 grudzień 2012
    Skąd
    Brzeg
    Wiek
    34
    Postów
    169
    Auto
    126pe/Stilo 1.2 16v
    Rocznik
    1988/2002
    to wywal kata i daj rurke. jak w dowodzie masz kat to musi być. Tłumikarz Ci to zrobi za 50zł

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 lipiec 2014
    Skąd
    Brzeg
    Postów
    35
    Auto
    Fiat Bravo 2 1.4 multiair
    Rocznik
    2011/2012
    Dzisiaj zauważyłem lużne przewody i nie bardzo wiem od czego są tu zamieszczam zdjęcia.

    DSC_0124.jpgDSC_0125.jpg

  11. #10
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 lipiec 2014
    Skąd
    Brzeg
    Postów
    35
    Auto
    Fiat Bravo 2 1.4 multiair
    Rocznik
    2011/2012
    Przepraszam że tak dopisuję, ale czy komputer jest przypisany do imo? Czy można jakoś wgrać nowe oprogramowanie do komputera?

  12. #11
    Klubowicz
    Dołączył
    14 grudzień 2012
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    410
    Auto
    Fiat Brava 1.6 16v ELX 90km
    Rocznik
    96' przed FL / LPG - II generacji
    Cytat Napisał dewil Zobacz post
    Przepraszam że tak dopisuję, ale czy komputer jest przypisany do imo? Czy można jakoś wgrać nowe oprogramowanie do komputera?
    Ogólnie powiem tak, u mnie w 1.6 mówili róznie a to wydmuchana uszczelka pod głowicą a mimo to zrobiłem juz 50k
    auto pracuje na 4 świece a mimo to kuleje, okazuje się, że pekł mi łącznik elastyczny - auto odżyło co było powodem ? Zapchany kat?
    Napiszę , bo czasem prozaiczne rzeczy najbardziej wku.. denerwują.
    F/I/A/T

  13. #12
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 lipiec 2014
    Skąd
    Brzeg
    Postów
    35
    Auto
    Fiat Bravo 2 1.4 multiair
    Rocznik
    2011/2012
    Dalej tak samo się dzieje pomimo wyrzucenia kata , może ciut lepiej ale na wolnych dalej telepie. Mechanik mi podpowiedział że może to być wina komputera, że dawkuje za dużo paliwa i się dławi. I tak się zastanawiam czy dać sobie spokój już z tym i zostawić jak jest.;/

    A wiesz może co to za wtyczki są na zdjęciach wyżej?

  14. #13
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    09 grudzień 2013
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    35
    Postów
    618
    Auto
    Brava 1.6
    Rocznik
    2001
    Wtyczki wyglądają jak pozostałości po alarmie (jednomodułowy, najprawdopdobniej coś w stylu Fox). Pewnie jak rozetniesz te dwa wystające kabelki to nie zapalisz samochodu

  15. #14
    Klubowicz
    Dołączył
    09 grudzień 2013
    Skąd
    tomaszow
    Wiek
    40
    Postów
    441
    Auto
    Służbowe
    Rocznik
    12.2000
    jak sie dławi to pewnie pompka za male cisnienei daje.
    typowa usterka w monowtrysku boscha to ceknący regulator cisnienia.
    cisnienie ma byc 1 bar
    po zdjeciu pokrywy wtrysku ma byc sucho na przepustnicy po włączeniu zapłonu

  16. #15
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 lipiec 2014
    Skąd
    Brzeg
    Postów
    35
    Auto
    Fiat Bravo 2 1.4 multiair
    Rocznik
    2011/2012
    Ja mam nowy monowtrysk, bo mechanik myślał że to właśnie tamten stary jest wadliwy, że zalewa go i się dławi.


 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 31-07-2013, 22:58
  2. Nierówna praca Silnika
    Napisany przez Kamil2062 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 08-03-2013, 21:27
  3. Nierówna praca silnika
    Napisany przez bartez833 na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 26-08-2010, 17:46
  4. [silnik] Nierówna Praca Silnika
    Napisany przez PictBridge na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 25-07-2010, 13:31
  5. Nierówna praca silnika
    Napisany przez Leon1987 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post: 28-03-2009, 20:27

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl