Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 22 z 22
  1. #16
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 lipiec 2014
    Skąd
    Brzeg
    Postów
    35
    Auto
    Fiat Bravo 2 1.4 multiair
    Rocznik
    2011/2012
    Mam pytanie czy wina tego dławienia się może być być ze strony komputera po tym całym remoncie silnika?

    2 pytanie czy komputer jest połączony z Imo i czy da się wgrać nowe oprogramowanie do kompa?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,330
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    Tak, komputer powinien być połączony z immo. Da sie wgrać nowy soft do komputera, ale nie zrobisz tego przez złącze diagnostyczne i jest to generalnie robota dla elektronika.
    Jest: Nuova Bravo 1.4 tjet '09
    Było: Brava 1.2 16V '00 LPG, Uno 1.4 '97 LPG, Uno 1.1 '94 LPG
    Nie pomagam na priv

  4. #18
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 lipiec 2014
    Skąd
    Brzeg
    Postów
    35
    Auto
    Fiat Bravo 2 1.4 multiair
    Rocznik
    2011/2012
    Jest opcja wymienić komputer żeby immo potem normalnie działało i reszta elektroniki bez jakiś większych kombinacji?

  5. #19
    Klubowicz
    Dołączył
    14 grudzień 2012
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    410
    Auto
    Fiat Brava 1.6 16v ELX 90km
    Rocznik
    96' przed FL / LPG - II generacji
    Cytat Napisał dewil Zobacz post
    Jest opcja wymienić komputer żeby immo potem normalnie działało i reszta elektroniki bez jakiś większych kombinacji?
    Jestem po wymianie Ecu w moim, nie ma większych kombinacji.
    Potrzebne ci Ecu, wraz z dedykowanym do niego imo. Przepinasz imo pod kierownicą, tak samo z ecu,
    Krótko mówiąc zmieniasz komplet.

    Jedyne co się zmieni to przebieg, auto nie wyczuje zmiany, u mnie śmiga.
    F/I/A/T

  6. #20
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 lipiec 2014
    Skąd
    Brzeg
    Postów
    35
    Auto
    Fiat Bravo 2 1.4 multiair
    Rocznik
    2011/2012
    Ostatnio zauważyłem ze na 1 cylindrze jak odpinam przewód to 0 reakcji prawie, a mech mi mierzył ciśnienie i jest ok a mimo tu prawie brak reakcji;/ wymieniłem nawet świece przewody podmieniałem kopułkę i dalej tak samo. Co może być przyczyną?

  7. #21
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 lipiec 2014
    Skąd
    Brzeg
    Postów
    35
    Auto
    Fiat Bravo 2 1.4 multiair
    Rocznik
    2011/2012
    Już wiem co było nie tak. Okazało się że padł kolektor ssący i po wymianie wszystko wróciło do normy, także temat do zamknięcia.

  8. #22
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,330
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    Cytat Napisał dewil Zobacz post
    Okazało się że padł kolektor ssący
    W jakim sensie padł?


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 31-07-2013, 22:58
  2. Nierówna praca Silnika
    Napisany przez Kamil2062 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 08-03-2013, 21:27
  3. Nierówna praca silnika
    Napisany przez bartez833 na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 26-08-2010, 17:46
  4. [silnik] Nierówna Praca Silnika
    Napisany przez PictBridge na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 25-07-2010, 13:31
  5. Nierówna praca silnika
    Napisany przez Leon1987 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post: 28-03-2009, 20:27

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl