Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 53
  1. #16
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 październik 2013
    Skąd
    Katowice
    Postów
    29
    Auto
    Bravo 2.0 HGT 147 KM + LPG
    Rocznik
    1996
    Witam

    [COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]

    wymieniłam kabel i klemy. teraz sprawdzałam czy znowu rozrusznik zaskoczy i zaskoczył,ale tez coś strzeliło i po prostu już nawet kontrolki się nie swiecą. obstawiam ze teraz muszę poszukać nowego kompa,ale też mam pewność ze to musi być jakieś zwarcie...



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Klubowicz
    Dołączył
    07 grudzień 2010
    Skąd
    Rudna
    Postów
    52
    Auto
    Fiat Bravo sx JTD 115km
    Rocznik
    03.2001
    a odpalił czy tylko rozrusznik krecil? jak cos strzeliło mogła sie cela oberwać w aku..
    Zadne pompowtryski tylko commonrail....

  4. #18
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 październik 2013
    Skąd
    Katowice
    Postów
    29
    Auto
    Bravo 2.0 HGT 147 KM + LPG
    Rocznik
    1996
    tylko rozrusznik nawet nie tyle kręcił co chodził jak odkurzacz,bo bendix nie zaskakiwał w ogóle :/

  5. #19
    Klubowicz
    Dołączył
    07 grudzień 2010
    Skąd
    Rudna
    Postów
    52
    Auto
    Fiat Bravo sx JTD 115km
    Rocznik
    03.2001
    sprawdz kable na rozruszniku jak dasz rade nie wiem jak w hgt ale u mmie jest on na dole i moze gdzies sie woda dostala i prad nie dochodzi. Wg mnie on gdzies mase gubi i stad Twoje problemy
    Ostatnio edytowane przez Piotrek0902 ; 29-10-2013 o 22:11
    Zadne pompowtryski tylko commonrail....

  6. #20
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 październik 2013
    Skąd
    Katowice
    Postów
    29
    Auto
    Bravo 2.0 HGT 147 KM + LPG
    Rocznik
    1996
    no u mnie tez jest od spodu ale muszę albo na kanał go wepchać albo podnieść bo niestety tak to nawet łba się wcisnąć nie da tak żeby coś lepiej obejrzeć. Ja mam w nim akuś w bagażniku bo mam lpg no i po zainstalowaniu reduktora pod maską miejsca brak. nie wiem już czy to ma jakieś większe znaczenie czy nie?

  7. #21
    Klubowicz
    Dołączył
    07 grudzień 2010
    Skąd
    Rudna
    Postów
    52
    Auto
    Fiat Bravo sx JTD 115km
    Rocznik
    03.2001
    a jak masz wyprowadzone kable pod maske dołem pod autem? ja bym najpierw sprawdził to, a co do rozrusznika na lewarku spokojnie tyle go podniesiesz tylko podłóż jakies cegły na wszelkie w żeby ci na głowe nie spadł jak sie pod niego wdrapiesz bo ja tym lewarkom nie mozna wierzyc.
    Zadne pompowtryski tylko commonrail....

  8. #22
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 październik 2013
    Skąd
    Katowice
    Postów
    29
    Auto
    Bravo 2.0 HGT 147 KM + LPG
    Rocznik
    1996
    idą środkiem.Plus mi idzie wewnątrz,ale minus chyba dołem...także faktycznie tu by mógł być problem. Plus wczoraj już oglądałam cały (pół auta rozkręciłam) jest cały i zdrowy. Minus idzie mi od razu z akusia do blachy i drugi kabel chowa mi sie pod butlą ( mam w kole zapasowym).

  9. #23
    Klubowicz
    Dołączył
    07 grudzień 2010
    Skąd
    Rudna
    Postów
    52
    Auto
    Fiat Bravo sx JTD 115km
    Rocznik
    03.2001
    sprawdz to i daj znac jakie wyniki, swoja droga to mega szacun za chec krecenia srubek przez plec piekna
    Zadne pompowtryski tylko commonrail....

  10. #24
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 październik 2013
    Skąd
    Katowice
    Postów
    29
    Auto
    Bravo 2.0 HGT 147 KM + LPG
    Rocznik
    1996
    dzięki a co do celi w akusiu to jakby strzeliła to chyba chociaż kontrolki by mi się zapalały,czy się mylę? Bo tak tu teraz siedzę i myślę co z czym tu ożenić...

  11. #25
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    20 lipiec 2012
    Skąd
    Niemcy
    Wiek
    33
    Postów
    800
    Auto
    Fiat Coupe Turbo 16v
    Rocznik
    1994
    Cytat Napisał madziutek Zobacz post
    dzięki a co do celi w akusiu to jakby strzeliła to chyba chociaż kontrolki by mi się zapalały,czy się mylę? Bo tak tu teraz siedzę i myślę co z czym tu ożenić...
    Niekoniecznie.

  12. #26
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 październik 2013
    Skąd
    Katowice
    Postów
    29
    Auto
    Bravo 2.0 HGT 147 KM + LPG
    Rocznik
    1996
    no to fajnie czyli że do nabycia nowy akuś jak coś czy jak?jak dalej kontrolki nie będą mi się zapalać to może być wina celi ale może też w czymś innym tkwić problem?Będę musiała jutro tam zajrzeć jak się to ma w akusiu.A jak to nie wina celi to co dalej może być powodem?

  13. #27
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    20 lipiec 2012
    Skąd
    Niemcy
    Wiek
    33
    Postów
    800
    Auto
    Fiat Coupe Turbo 16v
    Rocznik
    1994
    W pierwszej kolejności to podmień aku na jakiś egzemplarz który działa, później ewentualnie biegnij po nowy

    Moim zdaniem powodów może być dużo i trzeba je eliminować według listy

  14. #28
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 październik 2013
    Skąd
    Katowice
    Postów
    29
    Auto
    Bravo 2.0 HGT 147 KM + LPG
    Rocznik
    1996
    to proszę podaj mi listę a ja to po kolei posprawdzam i może "będziemy w domu" a akuś mam nowy jeszcze na gwarancji,ale czy takie coś ona obejmuje? :/ muszę zobaczyć.

  15. #29
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    20 lipiec 2012
    Skąd
    Niemcy
    Wiek
    33
    Postów
    800
    Auto
    Fiat Coupe Turbo 16v
    Rocznik
    1994
    W pierwszej kolejności akumulator. Bez stabilnego napięcia potrafią się dziać prawdziwe cuda.
    Co do gwarancji to powinna obejmować zwarcie w celi.

    Jeśli akumulator jest w 100% pewny to warto sprawdzić czy ecu dostaje napięcie i ile tego napięcia jest. Później napięcie na pompie. No i dla świętego spokoju awaryjny wyłącznik zasilania pompy.

  16. #30
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Jakby padła jedna cela to by napięcie spadło do pewnie 10-11V więc kontrolki by świeciły. Na moje pierwsze co wyciągnąć go, naładować i ew. jechać na test (większe sklepy z akumulatorami mają testery).
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT


 
Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Kilka mankamentów mojego autka
    Napisany przez artkami na forum Stilo
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 27-01-2013, 11:20
  2. No to mamy zagadkę......
    Napisany przez Ali na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 20-02-2011, 10:16
  3. Dziwne zachowanie mojego autka:(
    Napisany przez porcik na forum Stilo
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 13-08-2010, 07:26
  4. Poszukuje Czesci do mojego JTD!
    Napisany przez oBLEha na forum Punto II
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 29-05-2010, 12:54

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl