Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 5 123 ... OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 63
  1. #1
    Klubowicz
    Dołączył
    23 październik 2012
    Skąd
    dąbrowa tarnowska
    Wiek
    31
    Postów
    239
    Auto
    Stilo Abarth 2,4
    Rocznik
    2002

    Unhappy Kody błędów airbag ktoś może je rozwinąć

    Witam czy ktoś jest w stanie rozwinąć poniższe kody błędów tj, w skutek czego powstaja/ły. I co mam zrobić z tym ECU ?? wymienić?? Dodam, że po skasowaniu błędów znów się pojawiają.


    INFORMACJE TECHNICZNE
    Kod ISO 55 26 86 02 15
    98
    Dostawca BREED
    Wersja sprzetu 0.1
    Wersja oprogramowania 0.3
    Data (rok/dzien) 97/029
    Numer seryjny 2066
    Wytlaczanie 00 46 47 93 64

    OBECNOŚĆ BŁĘDÓW OD MOMENTU NAWIĄZANIA KOMUNIKACJI
    0001 (AirBag) Usterka ECU 350001 MEM
    0010 Niskie napięcie na lampie 350010 MEM
    0D01 (AirBag) Wewnętrzna usterka ECU 350D01 MEM
    0002 Napięcie akumulatora spadło poniŜej 10 V 350002 ATT


    PIERWSZY ODCZYT STANÓW PARAMETRÓW
    Liczb.zadzialan napinacza 0



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Czym Ty to skanowałeś? Nie możesz się FESem podłączyć?
    Te wewnętrzne usterki trochę brzydko wyglądają..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    23 październik 2012
    Skąd
    dąbrowa tarnowska
    Wiek
    31
    Postów
    239
    Auto
    Stilo Abarth 2,4
    Rocznik
    2002
    3003057640.jpgTo mi koleś skanował jakimś kompem magneti marelli, a mam FESa i nie moge się skomunikować z ECU airbag natomiast z silnikiem ok czytam wszystko ( ciekawostka ,że za pomocą tego interfejsu w alfie szwagra połączył sie FES z airbag i abs a z silnikiem nie ) , interfejs jaki posiadam to: " Interfejs diagnostyczny FIAT K + VAG OBD2 USB przeznaczony jest do samochodów marki Fiat, Alfa Romeo, Lancia + VAG + adapter obd1 3 pin z dwoma klipsami "
    Ostatnio edytowane przez mazitechnoboy ; 11-03-2013 o 10:44

  5. #4
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Oczywiście wiesz, że używając przejściówki 3 pin nie manipulujesz przełącznikiem na kablu?
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  6. #5
    Klubowicz
    Dołączył
    23 październik 2012
    Skąd
    dąbrowa tarnowska
    Wiek
    31
    Postów
    239
    Auto
    Stilo Abarth 2,4
    Rocznik
    2002
    No teraz już dzięki Tobie wiem , to w jakiej pozycji ma być wtedy przełącznik ?? jest engine, abs, airbag i pozycja nieopisana nazwa tylko "12/13" ( w alfie szwagra 166 było bez przejściówki - i tez nie czytało mi silnika akurat )

  7. #6
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Jak używasz przejściówek to zawsze przełącznik tak jakbyś silnik skanował - czyli engine Te przejściówki mają za zadanie w skrócie takie same co ten przełącznik
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  8. #7
    Klubowicz
    Dołączył
    23 październik 2012
    Skąd
    dąbrowa tarnowska
    Wiek
    31
    Postów
    239
    Auto
    Stilo Abarth 2,4
    Rocznik
    2002
    No takie samo zadanie jak przełącznik, ale jak to skoro złącze do airbagu i silnika wygladają tak samo więc jak interface rozpozna z czym się łączy. Ale nic sprawdze dziś wieczorem czy sie połaczy z tym airbag

  9. #8
    Klubowicz
    Dołączył
    06 październik 2012
    Skąd
    Radom
    Postów
    396
    Auto
    Brava 1.6 16v Stilo 1.9 16v Punto 1.2 16v ELX Speedgear
    Rocznik
    1996 2005 2001
    tam jest dip swith przełączający szynę komunikacji K na różne piny we wtyczce więc jak masz przejściówkę to linia K jest na 7 pinie więc przełącznik musi być na silniku

  10. #9
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,222
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    Cytat Napisał mazitechnoboy Zobacz post
    No takie samo zadanie jak przełącznik, ale jak to skoro złącze do airbagu i silnika wygladają tak samo więc jak interface rozpozna z czym się łączy
    Nie musi. Jeśli wybierzesz połączenie do ECU mając podpięte poduchy to się nie połączysz i odwrotnie. Ustawiasz przełącznik na engine, podłączasz się pod wtyczkę jasiów i musi śmigać.

  11. #10
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    05 czerwiec 2012
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    23
    Postów
    875
    Auto
    Bravo 1.4 12v
    Rocznik
    1996
    Przełącz włącznik na 7 i się połączysz

  12. #11
    Klubowicz
    Dołączył
    23 październik 2012
    Skąd
    dąbrowa tarnowska
    Wiek
    31
    Postów
    239
    Auto
    Stilo Abarth 2,4
    Rocznik
    2002
    Panowie jesteście wielcy a oto fotki z błędów odczytane FESemfes errors.JPGfes name.JPG Dodam również, że kasowani błędów nic nie daje nawet na sekunde nie znikają. Ale widząc bład : control unit faulty ... nie mam już w sumie pytań - szrot
    Ostatnio edytowane przez mazitechnoboy ; 11-03-2013 o 23:17

  13. #12
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Na moje to wyciągnij centralkę i zobacz czy Ci jej nie zalało może.. Cieknąca nagrzewnica potrafi takie cuda zrobić..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  14. #13
    Klubowicz
    Dołączył
    23 październik 2012
    Skąd
    dąbrowa tarnowska
    Wiek
    31
    Postów
    239
    Auto
    Stilo Abarth 2,4
    Rocznik
    2002
    Mam zamiar się zabrać za to dziś co prawda nie czuje zapachu płynu w aucie ani nie ubywa w zbiorniczku, ale może kiedyś ktoś to już robil, ogólnie jak kupowałem auto to koleś mówił, że kontrolka airbag zaczęła świecić od swapa silnika ale jakoś nie chce mi się w to wierzyć

  15. #14
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,222
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    Tak mu było najwygodniej powiedzieć Niestety centralka jasiów jest tak ładnie umiejscowiona, że cieknąca nagrzewnica (co nie jest rzadkością w BBMach) ją po prostu zalewa i mogą dziać się takie cuda ;/ A jaki miałes silnik przed swapem? Zajechany taki sam czy coś innego?

  16. #15
    Klubowicz
    Dołączył
    23 październik 2012
    Skąd
    dąbrowa tarnowska
    Wiek
    31
    Postów
    239
    Auto
    Stilo Abarth 2,4
    Rocznik
    2002
    Ponoć taki sam silnik, ale kto to wie.... i kto to wie czy faktycznie był przekładany


 
Strona 1 z 5 123 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Kody błędów dla OBDII
    Napisany przez seth na forum Diagnostyka, interfejsy, kody błędów
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 02-08-2012, 18:33
  2. Brak mocy, dziwne kody błędów
    Napisany przez lysy na forum Doblo
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 16-07-2012, 15:31
  3. [kody błędów]
    Napisany przez marcinbl na forum Panda
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 23-02-2011, 20:42
  4. [silnik] Kody błędów punto 1.2 16v
    Napisany przez kubekm5 na forum Punto II
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 13-12-2010, 12:55
  5. Skąd bierzecie kody błędów
    Napisany przez Bonzo na forum Stilo
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 30-03-2010, 11:32

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

kody bledu 86 fiat punto

sensor airbag fiat bravo 1.9 2007

00464793640

zasilanie kntrolki airbag w doblokasowanie bmasa od poduszki stilomarea airbag pineper sensor poduszekairbag marea akumulatorfiat airbag bledy 2e 32za male napiecie na sensorze airbagdoblo kasowanie poduszekstill r60-20 kody bledow
http://www.iparts.pl