Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 28 z 28
  1. #16
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,621
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał adrian12321
    Te fiaty nie są w ocynku, poprzednicy za to byli: Tipo, Tempra
    masz na mysli Bravo?

    auta te posiadały ocynkowaną blachę karoserii co zapobiegało powstawaniu ognisk korozyjnych nawet podczas gdy blacha była bez lakieru
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Fiat_Bravo



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    23 styczeń 2009
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    34
    Postów
    2,366
    Auto
    Peugeot 406 - z dużym sercem
    Rocznik
    2001
    Cytat Napisał boch
    Cytat:
    auta te posiadały ocynkowaną blachę karoserii co zapobiegało powstawaniu ognisk korozyjnych nawet podczas gdy blacha była bez lakieru
    Dodam jeszcze że ocynk szedł po całości, a nie tak jak w VałWeju B5 do szyb na elementach nieotwieranych, na otwieranych w ogóle nie ma ocynku
    Too[color=blue] Fiat [/color]Too Furious - R.I.P.

  4. #18
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 sierpień 2010
    Skąd
    Białystok
    Postów
    18
    Auto
    Fiat Brava 1.4 12V
    Pierwszy raz słyszę, że Bravo było robione w ocynku. Jednak jak były to musiał on być naprawdę słabej jakości niż w poprzednim modelu ze stajni fiata (Tipo). Dlatego do końca nie ufam wikipedii na ten temat, bo jak wiadomo, wiadomości tam można edytować samemu, a jak ktoś nie do końca wie coś na dany temat, to pożniejsi czytelnicy są wprowadzani w błąd (nie mówię, że tym razem tak jest). Mój Tipolot (20 letni) ma już teraz nowego właściciela a blachy miał lepsze niż niejedne auto 4-5 letnie, natomiast na temat blach mojej Bravy to szkoda słów...

  5. #19
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia/Lębrok
    Postów
    11,077
    Auto
    FF 1.8 TDCi
    Rocznik
    2001
    podobno od 99 po lifcie miały ocynk bbm, ja tak owy posiadam u siebie, a w moim poprzednim bravolocie z 97 tego nie było.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -FF 1.8 TDCi
    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP

  6. #20
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    23 styczeń 2009
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    34
    Postów
    2,366
    Auto
    Peugeot 406 - z dużym sercem
    Rocznik
    2001
    Ja mam ocynk na 101% r96, rdzewieje tylko w jednym miejscu, a dokładnie na styku przedniego błotnika, zderzaka i nadkola, parch jest wielości 3x1cm i taki stan utrzymuje się od 2 lat.
    Ale z tego co widzę u mnie w mieście to zależy jaki egzemplarz trafisz, jeździ jedna brava z 95r kupiona u lokalnego dilera, blacharka jest przepiękna, żadnych parchów wykwitów i innych, ale jeździ też bravo z 00r które ma tak zeżarte progi że aż żal patrzeć.

    Dobra koniec off top bo będę posty kasował.
    rafal735r sterownik jest najprędzej w komorze silnikowej szukaj takiej czarnej puszki z jakimiś napisami.
    Too[color=blue] Fiat [/color]Too Furious - R.I.P.

  7. #21
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,621
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    z tego co wiem, nawet Cinquecento i Punto mialy powloki antykorozyjne, wiec brak ocynku we flagowym modelu Fiata w latach 90 (samochod roku 1996) bylby czystym nonsensem. polecam tez rozdzial 11 ksiazki "BRAVO Brava" niejakiego Józefa Zembowicza traktujacy o nadwoziu. pierwszy akapit mowi wszystko. oczywiscie korozja moze wylazic w miejscach newralgicznych. lata robia swoje...

  8. #22
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 marzec 2011
    Skąd
    ID
    Postów
    22
    Auto
    Bravo
    Cytat Napisał waho.
    Ja mam ocynk na 101% r96, rdzewieje tylko w jednym miejscu, a dokładnie na styku przedniego błotnika, zderzaka i nadkola, parch jest wielości 3x1cm i taki stan utrzymuje się od 2 lat.
    Ale z tego co widzę u mnie w mieście to zależy jaki egzemplarz trafisz, jeździ jedna brava z 95r kupiona u lokalnego dilera, blacharka jest przepiękna, żadnych parchów wykwitów i innych, ale jeździ też bravo z 00r które ma tak zeżarte progi że aż żal patrzeć.

    Dobra koniec off top bo będę posty kasował.
    rafal735r sterownik jest najprędzej w komorze silnikowej szukaj takiej czarnej puszki z jakimiś napisami.
    To poszukam. A korozji u mnie tez nie ma jak narazie. A jest z 97r. jak nrazie dobrze chodzi juz 3 dzien. troche czasem te obroty szaleja. Znaczy raz ma 900-1000 a czasem (na ssaniu zapewne) 1200-1300.

  9. #23
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    23 styczeń 2009
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    34
    Postów
    2,366
    Auto
    Peugeot 406 - z dużym sercem
    Rocznik
    2001
    Falujące jałowe obroty w 1.4 to norma, trzeba naprawdę dobrego speca żeby to zlikwidować.
    Too[color=blue] Fiat [/color]Too Furious - R.I.P.

  10. #24
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    BBM były w ocynku koniec kropka W moim aucie z grudnia 98 nie ma śladu korozji na blachach zewnętrznych.. NIC.. Może i był garażowany - tego nie wiem ale rdzy nie ma i tyle..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  11. #25
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 marzec 2011
    Skąd
    ID
    Postów
    22
    Auto
    Bravo
    Cytat Napisał waho.
    Falujące jałowe obroty w 1.4 to norma, trzeba naprawdę dobrego speca żeby to zlikwidować.
    Własnie wymienilem juz tyle czesci, a obroty dalej skacza bez roznicy czy silnik jest zimny czy cieply. Czy chodzi na LPG czy na PB. Podaczas jazdy specjalnie wciskam sprzeglo i patrze na obrotomierz co sie dzieje. Obroty chodza od 900 do 1300. Skoki sa rozne i w roznych odstepach czasu. Po przygazowaniu obroty schodza juz do innej wartosci. W zasadzie nie przeszkadza mi to. Zeby nie bylo obrotomierza to pewnie bym tego nie zauwazyl.

  12. #26
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    23 styczeń 2009
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    34
    Postów
    2,366
    Auto
    Peugeot 406 - z dużym sercem
    Rocznik
    2001
    Cytat Napisał rafal735r
    Obroty chodza od 900 do 1300.
    A to już nie jest normalne.
    Jeśli by skakało 800-900 czy też 900-1000 to ok. Muszę podumać co by Ci tu dalej poradzić.

    U mnie jest często tak, że jak daje po garach ostro to później nastawnik jałowego ma jakby laga i zdarza się że obroty spadają do 600 obr/min, zaraz odbijają na 1000, a później stabilizują się na 800-850obr/min fakt też jest taki że nigdy nie gaśnie.
    Too[color=blue] Fiat [/color]Too Furious - R.I.P.

  13. #27
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 marzec 2011
    Skąd
    ID
    Postów
    22
    Auto
    Bravo
    Dzis mialem taka sytuacje. Silnik nie gasnie, ale chodzi na 600 potem podbija do 1000 i tak dalej. Ale tylko na benzynie. Na gazie chodzi rowno.

  14. #28
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    23 styczeń 2009
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    34
    Postów
    2,366
    Auto
    Peugeot 406 - z dużym sercem
    Rocznik
    2001
    Taki urok 1.4 12v, mnie na gazie też chodzi dobrze.
    Too[color=blue] Fiat [/color]Too Furious - R.I.P.


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. Punto 1.2 + gaz, jak się sprawuje?
    Napisany przez miszko na forum Punto
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 25-12-2009, 20:21

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

sonda lambda fiat brava 1.4 jakie koszty

fiat bravo 1.4 12v jakie lpg

jaki koszt instalacji gazowej fiat brava 1.4 12v

1 4 12 v brava cena instalacji gazowej

koszt instalacji gazowej fiat bravo 1.4

fiat brava 1.4 12v opinie-koszt gazu

instalacja gazowa fiat brava 1.4 12v

fiat brava 1 4 12v na lpg jakie

gdzie znajduje sie silnik krokowy w fiacie brava 1.4 12V

gdzie znajduje sie silniczek krokowy fiat brava 1.4 12v

instalacja gazowa do bravo 1.4 12v

instalacja gazowa fiat brava 1.4 cena

fiat brava lpg 1.4 bialystok

silniczek krokowy Fiat Bravo 1.4 12V

bravo 1.4 a gaz fabryczny

fiat bravo 1.4 montaz lpg

sonda lambda fiat brava 1.4 12v

instalacja gazowa fiat brawa 1 4 cena

fiat bravo 1.4 fabryczna instalacja lpg

gaz do fiata brawa ceny 1.4 12

jaka jest najlepsza instalacja lpg do fiata bravo 1.4

komputer do fiata brava 1 4 v 12

silnik krokowy instalacji gazowej fiat brava

silniczek krokowy fiat brava 1.4 12v alegro

http://www.iparts.pl