masz na mysli Bravo?Napisał adrian12321
http://pl.wikipedia.org/wiki/Fiat_Bravoauta te posiadały ocynkowaną blachę karoserii co zapobiegało powstawaniu ognisk korozyjnych nawet podczas gdy blacha była bez lakieru
masz na mysli Bravo?Napisał adrian12321
http://pl.wikipedia.org/wiki/Fiat_Bravoauta te posiadały ocynkowaną blachę karoserii co zapobiegało powstawaniu ognisk korozyjnych nawet podczas gdy blacha była bez lakieru
Dodam jeszcze że ocynk szedł po całości, a nie tak jak w VałWeju B5 do szyb na elementach nieotwieranych, na otwieranych w ogóle nie ma ocynkuNapisał boch
Too[color=blue] Fiat [/color]Too Furious - R.I.P.
Pierwszy raz słyszę, że Bravo było robione w ocynku. Jednak jak były to musiał on być naprawdę słabej jakości niż w poprzednim modelu ze stajni fiata (Tipo). Dlatego do końca nie ufam wikipedii na ten temat, bo jak wiadomo, wiadomości tam można edytować samemu, a jak ktoś nie do końca wie coś na dany temat, to pożniejsi czytelnicy są wprowadzani w błąd (nie mówię, że tym razem tak jest). Mój Tipolot (20 letni) ma już teraz nowego właściciela a blachy miał lepsze niż niejedne auto 4-5 letnie, natomiast na temat blach mojej Bravy to szkoda słów...
podobno od 99 po lifcie miały ocynk bbm, ja tak owy posiadam u siebie, a w moim poprzednim bravolocie z 97 tego nie było.
Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
Regulamin | Szukaj | Skargi | Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat
Jest:
-rower
-Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
-Volvo V50 2.0
Było:
-Brava 1.4 S 75 KM
-Marea 1.9 JTD na FKP|
-FF 1.8 TDCi
Ja mam ocynk na 101% r96, rdzewieje tylko w jednym miejscu, a dokładnie na styku przedniego błotnika, zderzaka i nadkola, parch jest wielości 3x1cm i taki stan utrzymuje się od 2 lat.
Ale z tego co widzę u mnie w mieście to zależy jaki egzemplarz trafisz, jeździ jedna brava z 95r kupiona u lokalnego dilera, blacharka jest przepiękna, żadnych parchów wykwitów i innych, ale jeździ też bravo z 00r które ma tak zeżarte progi że aż żal patrzeć.
Dobra koniec off top bo będę posty kasował.
rafal735r sterownik jest najprędzej w komorze silnikowej szukaj takiej czarnej puszki z jakimiś napisami.
Too[color=blue] Fiat [/color]Too Furious - R.I.P.
z tego co wiem, nawet Cinquecento i Punto mialy powloki antykorozyjne, wiec brak ocynku we flagowym modelu Fiata w latach 90 (samochod roku 1996) bylby czystym nonsensem. polecam tez rozdzial 11 ksiazki "BRAVO Brava" niejakiego Józefa Zembowicza traktujacy o nadwoziu. pierwszy akapit mowi wszystko. oczywiscie korozja moze wylazic w miejscach newralgicznych. lata robia swoje...
To poszukam. A korozji u mnie tez nie ma jak narazie. A jest z 97r. jak nrazie dobrze chodzi juz 3 dzien. troche czasem te obroty szaleja. Znaczy raz ma 900-1000 a czasem (na ssaniu zapewne) 1200-1300.Napisał waho.
Falujące jałowe obroty w 1.4 to norma, trzeba naprawdę dobrego speca żeby to zlikwidować.
Too[color=blue] Fiat [/color]Too Furious - R.I.P.
BBM były w ocynku koniec kropka W moim aucie z grudnia 98 nie ma śladu korozji na blachach zewnętrznych.. NIC.. Może i był garażowany - tego nie wiem ale rdzy nie ma i tyle..
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
Własnie wymienilem juz tyle czesci, a obroty dalej skacza bez roznicy czy silnik jest zimny czy cieply. Czy chodzi na LPG czy na PB. Podaczas jazdy specjalnie wciskam sprzeglo i patrze na obrotomierz co sie dzieje. Obroty chodza od 900 do 1300. Skoki sa rozne i w roznych odstepach czasu. Po przygazowaniu obroty schodza juz do innej wartosci. W zasadzie nie przeszkadza mi to. Zeby nie bylo obrotomierza to pewnie bym tego nie zauwazyl.Napisał waho.
A to już nie jest normalne.Napisał rafal735r
Jeśli by skakało 800-900 czy też 900-1000 to ok. Muszę podumać co by Ci tu dalej poradzić.
U mnie jest często tak, że jak daje po garach ostro to później nastawnik jałowego ma jakby laga i zdarza się że obroty spadają do 600 obr/min, zaraz odbijają na 1000, a później stabilizują się na 800-850obr/min fakt też jest taki że nigdy nie gaśnie.
Too[color=blue] Fiat [/color]Too Furious - R.I.P.
Dzis mialem taka sytuacje. Silnik nie gasnie, ale chodzi na 600 potem podbija do 1000 i tak dalej. Ale tylko na benzynie. Na gazie chodzi rowno.
Taki urok 1.4 12v, mnie na gazie też chodzi dobrze.
Too[color=blue] Fiat [/color]Too Furious - R.I.P.