Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 52
  1. #16
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    02 wrzesień 2009
    Skąd
    Łódź
    Postów
    6
    Auto
    Brava 1,6 16v

    Duże spalanie i nadmierna ilość CO2 w spalinach

    Witam, mam problem z moją bravą 1,6 16v. Od jakiegoś czasu sporo pali na benzynie. Paliła po mieście tak 7,5- 8l teraz pali chyba z 12l poza tym norma CO2 w spalinach jest przekroczona. Na diagnostyce nic nie wyszło najwyżej wtryskiwacze chodzą wolniej o 0,01s. Wśród opinii kilku mechaników są sonda lambda, pompa paliwa, rozrząd (był wymieniany jakies 10000km temu). Proszę pomóżcie.
    Maciek



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Klubowicz
    Dołączył
    09 sierpień 2009
    Skąd
    Zory
    Postów
    45
    Auto
    Brava 1.2 16v

    Re: Duże spalanie i nadmierna ilość CO2 w spalinach

    Cytat Napisał kacol
    Witam, mam problem z moją bravą 1,6 16v. Od jakiegoś czasu sporo pali na benzynie. Paliła po mieście tak 7,5- 8l teraz pali chyba z 12l poza tym norma CO2 w spalinach jest przekroczona. Na diagnostyce nic nie wyszło najwyżej wtryskiwacze chodzą wolniej o 0,01s. Wśród opinii kilku mechaników są sonda lambda, pompa paliwa, rozrząd (był wymieniany jakies 10000km temu). Proszę pomóżcie.
    sam sobie odpowiedziales, sprawdz sonde w pierwszej kolejnosci a pozniej reszte

  4. #18
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    02 wrzesień 2009
    Skąd
    Łódź
    Postów
    6
    Auto
    Brava 1,6 16v
    A mógłbyś mi powiedzieć jak sprawdzić sondę? Słyszałem jeszcze, że to może być uszkodzony wydech, czy to może być prawda?
    Maciek

  5. #19
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    17 wrzesień 2008
    Skąd
    Katowice
    Postów
    1,003
    Auto
    Nuovo Bravo 1,6 multijet Brava 1,9JTD
    Cytat Napisał kacol
    A mógłbyś mi powiedzieć jak sprawdzić sondę?
    Albo komputer i wtedy powie czy jest błąd sondy czy nie albo trzeba sprawdzić jakie sygnały daje sonda bo może być tak, ze sygnał daje ale błędny i komputer wtedy nie wybija błędu.

    Co do wydechu to jak masz duża nieszczelność przed sondom to część spalin ucieka bokiem i siłą rzeczy sonda musi dawać niewłaściwe sygnały.

  6. #20
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    02 styczeń 2008
    Skąd
    |°Bielsko-Biała°|
    Postów
    182
    Auto
    Celica V 2.0 GTi a była Tempra 1.6 159.A3.000
    rozwijając w/w zazwyczaj w gniazdkach diagnostycznych można się wpiąć z miernikiem i zobaczyć jakie napięcie daje sonda lub lepiej oscyloskopem i zobaczyć przebieg sygnału z sony jak wygląda, nie tylko napięcie...
    jak masz Bardzo Nieszczelny wydech to wtedy też sonda może źle mierzyć i zalewa Ci silnik zbyt bogatą mieszanką
    [scroll:dad7a214d3]......3........................................... ......................2........................... ......................................1........... ........................=_\/< kaBOOM!!!>-/\_=........ [/scroll:dad7a214d3]
    sprzedana :cry: Tempra 1.6 Gaźniczek z LPG
    Celica 2.0 GTi jeszcze jeździ ;- )
    [size=1] http://www.nizu.pl nizu.pl hehe inne moje pierdoły [/size]

  7. #21
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    17 wrzesień 2008
    Skąd
    Katowice
    Postów
    1,003
    Auto
    Nuovo Bravo 1,6 multijet Brava 1,9JTD
    Olej dolałeś dopiero jak się zapaliła czerwona kontrolka ciśnienia oleju? Dolewałeś go na ciepłym silniku? Wlałeś "ma oko" 2 litry czy sprawdzałeś.
    Jaki masz teraz poziom oleju na zimnym silniku, najlepiej po całej nocy stania?

    W najlepszym wypadku przelałeś olej do silnik i wyrzygał go do przepustnicy i stąd biorą się twoje problemy.

  8. #22
    Klubowicz
    Dołączył
    29 grudzień 2008
    Skąd
    Brzeźnica
    Postów
    41
    Auto
    Fiat Brava 1.6 16v + LPG
    Witam
    Mam pytanie odnośnie tej sondy i wysokiego spalania od jakiegos czasu bierze mi ok 15 l gazu a nigd mi tyle nie palił a mam instalacje ok 2 lat nawet po wymianie filtrów itp rzeczy ani nie było lepiej ani gorzej palił cały czas równo do do 0,5 l różnicy a tu od jakiegos czasu nie mam pojecia w sumie to jak wymianiłem termostat to po jakims czasie się takie jazdy zaczeły robic (ale się rozpisałem a miało byc o lambdzie ) mam walniety łącznik elastyczny (gruchot) na rórze czy też od tego moze tak wariowac. Dodam jeszcze że byłem na regulacji 3 razy i nic

  9. #23
    Master
    Dołączył
    12 styczeń 2008
    Skąd
    Jastrzębie Zdrój
    Wiek
    56
    Postów
    1,158
    Auto
    Cromka 1.9 automat
    Rocznik
    2010
    Cytat Napisał rysio84
    Witam
    Mam pytanie odnośnie tej sondy i wysokiego spalania od jakiegos czasu bierze mi ok 15 l gazu a nigd mi tyle nie palił a mam instalacje ok 2 lat nawet po wymianie filtrów itp rzeczy ani nie było lepiej ani gorzej palił cały czas równo do do 0,5 l różnicy a tu od jakiegos czasu nie mam pojecia w sumie to jak wymianiłem termostat to po jakims czasie się takie jazdy zaczeły robic (ale się rozpisałem a miało byc o lambdzie ) mam walniety łącznik elastyczny (gruchot) na rórze czy też od tego moze tak wariowac. Dodam jeszcze że byłem na regulacji 3 razy i nic
    Tutaj masz napisane jak sprawdzić sondę lambda
    http://fiatforum.com.pl/topics47/za-...3091.htm#24062
    Była Marea Weekend ELX 1,8 , BRC sekwencja
    Przez 7 latek Tempra 1,6 gażnik
    Uniden 78 elite

    „Ciężka praca i brak rozrywek sprawiają, że będziesz cholernym nudziarzem, a twoja żona bogatą wdową.” Edward Evan Evans-Pritchard. Pamiętajcie o wypoczynku!

  10. #24
    Klubowicz
    Dołączył
    29 grudzień 2008
    Skąd
    Brzeźnica
    Postów
    41
    Auto
    Fiat Brava 1.6 16v + LPG
    Byłem kiedyś na kompie i nie wykazało żadnych odchyleń tylko że gosciu sprawdzał to na benzynie a nie na gazie

  11. #25
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 maj 2010
    Skąd
    Wadowice
    Postów
    5
    Auto
    Bravo 1.6 16v

    Bravo 1.6 16v 103km za duzo pali

    witam mam problem z fiatem od jakiegos czasu auto zwaryjowało i pali mi okolo 16-18l benzyny na 100km to jest nie normalne ... auto ani nie spadlo z mocy ani nie zyskało mocy a jednak spalanie jest prawie 2 razy wieksze dodam ze wymieniałem sonde jakies 3 miesiace temu na nową poza tym nie wiem dlaczego jajk silnik sie zagrzeje to falują mi obroty sa one przez jakis czas na 900 a po chwili spadają na 400/300/500 zalezy i wtedy strasznie szarpie silnikiem ale nie gaśnie .... jesli mogl by mi ktos pomoc to bardzo prosze o informacje na emaila do mnie xarosx@interia.pl lub tu na forum.. był bym bardzo wdzieczny

  12. #26
    Klubowicz
    Dołączył
    26 lipiec 2009
    Skąd
    Katowice
    Postów
    93
    Auto
    Brava 1.2 16v 99r. SX
    Silnik krokowy, albo lambda (wymieniłeś na nieoryginalną). Sprawdź czy sonda się nie zawiesiła na którymś z zakresów/pod kompa auto podepnij. Nie dymi na czarno?

  13. #27
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 maj 2010
    Skąd
    Wadowice
    Postów
    5
    Auto
    Bravo 1.6 16v
    sonda jest z bosha i juz sprawdzilem wlasnie przed chwila i działa poprawnie ;/
    silniczek krokowy jest do obrotow ale czy moze az tak zwiekszyc zużycie paliwa ??
    nie nie auto nie dymi na czarno

  14. #28
    Klubowicz
    Dołączył
    26 lipiec 2009
    Skąd
    Katowice
    Postów
    93
    Auto
    Brava 1.2 16v 99r. SX
    Oczywiście jak stoisz w miejscu obroty falują? jak jedziesz i puścisz gaz + wrzucisz na luz to też? jak tak to na moje oko nic innego jak krokowy. Jak nie chcesz na razie pchać kasy możesz poczyścić z złożonymi rękoma żeby to dało więcej niż umarłemu kadzidło i ten silnik krokowy i przepustnicę. Ew. pod kompa wycieczka, albo kupno kabli za ~50dych i obcykanie się z czym się to je (wtedy wiadoma sprawa, dożywotnio darmowe podpinanie pod kompa masz na własną rękę). Może to tyle moich przypuszczeń, ale wg. mnie wiele większych hockówklocków nie może być

  15. #29
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 maj 2010
    Skąd
    Wadowice
    Postów
    5
    Auto
    Bravo 1.6 16v
    tak tak dokladnie czy stoje w miejscu czy jadac wyzuce bieg i bedzie na luzie tak samo falują obroty tylko jak silnik jest zagrzany ... na zimnym nic sie nie dzieje . Wiem ze kable wn mam nie ciekawe wiec mogą miec przebicie. Silniczek wczoraj wyczyscilem ale to nic nie dalo wrecz jest gorzej jak go wykrecilem teraz potrafi nawet zgasnac i to spalanie mnie strasznie martwi. Nie zarobie na dojazdy do pracy jak tak dalej bedzie.

  16. #30
    Klubowicz
    Dołączył
    20 grudzień 2009
    Skąd
    Poznań
    Postów
    37
    Auto
    Palio
    Korzystając z okazji może ktoś pomoże w podłączeniu fiata pod kompa? Jakim programem, jakim kablem to robicie?
    Palio 1.2LPG made in Brazil


 
Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Spalanie, stacje. przebiegi, olej
    Napisany przez Albercik na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 70
    Ostatni post: 14-09-2011, 13:35
  2. [silnik] Brak mocy i dymienie
    Napisany przez Leonardo na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post: 22-03-2011, 12:30
  3. Brak mocy po wymianie wydechu
    Napisany przez luke na forum Multipla
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 28-01-2009, 16:02
  4. [silnik] Spadek mocy w JTD! POMOCY!!!!
    Napisany przez talerz9 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 17-01-2009, 18:57
  5. [osprzęt silnika] Falujące obroty, wysokie spalanie- sonda l
    Napisany przez klusza na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 26-12-2008, 02:48

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

cewka a spalanie

objawy uszkodzonej sondy lambda stilo

sonda lambda objawy fiat bravo

fiat stilo 1.2 16v objawy zepsutej sondy lambda

filtr powietrza a spadek mocy

sonda lambda objawy bravo 1.2

filtr powietrza spadek mocy

objawy uszkodzonej sondy lambda fiat stilo

duze spalanie fiat stilo 1.2

czy fiat stilo ma kat wyprzedzania zaplonu

spadki mocy w fiacie bravo

cewka zaplonowa a spadek mocy

duze spalanie fiat stilo

wysokie spalanie lacznik elastyczny

objawy zepsucia sondy lambda fiat bravo

czy uszkodzona cewka wplywa na spaliny

zepsuta cewkw wieksz spalanie

http://www.iparts.pl