Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 6 z 7 PierwszyPierwszy ... 4567 OstatniOstatni
Posty od 76 do 90 z 93
Like Tree1lubi to!

Temat: Co raz większy muł  

  1. #76
    Master
    Dołączył
    14 styczeń 2008
    Skąd
    dziki kraj
    Postów
    3,467
    Auto
    osobowe
    Rocznik
    nieistotny
    I jeszcze jedno pytanko, jak zrobiłeś że FES Ci próbkuje kilka razy na sekunde ? bo mój tak nie robi i nie ma nigdzie opcji żeby to przestawić.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #77
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    45
    Postów
    2,861
    Auto
    Fiat Stilo MW 1.9 JTD 16v
    Rocznik
    2004
    Oj tego to Ci nie powiem,bo nie mam pojęcia.Może to jest w opcjach ustawienia złącza COM lub coś takiego Jak będę robił logi to się przyglądnę.
    Ale opis to byś zmienił,chyba że sentyment pozostał po Maryśce

    EDIT:Zrobiłem fotki dekla od sterownika świec i z każdej strony jest po dwa zaczepy,czyli w sumie jest ich osiem.Włóż głębiej jakiś mocniejszy śrubokręt i powinno puścić.


    [ Dodano: 2010-07-19, 20:59 ]
    Witam.Zrobiłem w sobotę logi bo jak pisałem wcześniej,silnik ma zmułkę w okolicach 3tyś rpm no i wydaje mi się że trochę za dużo pali.
    Kod:
    Czas	Obroty silnika	Otwarcie zaworu overboost	Mierzone cisnienie doladow.	Docel. cisnienie doladowania	Mierzona masa powiet.	Docel. masa powietrza	TAG
    	rpm	%	mBar	mBar	mg/i	mg/i	 
    0.0	1545.0000	68.3200	1306.0000	1219.0000	582.4000	478.8000	
    1.0	1597.0000	68.2700	1338.0000	1228.0000	586.3000	477.6000	
    2.0	1637.0000	68.2100	1370.0000	1779.0000	667.3000	1204.5000	
    3.1	1742.0000	71.1000	1651.0000	1841.0000	777.2000	1200.8000	
    4.1	1876.0000	68.7500	1839.0000	1893.0000	854.1000	1200.7000	
    5.1	1992.0000	64.0900	1945.0000	1931.0000	893.9000	1200.0000	
    6.1	2101.0000	59.1200	2011.0000	1947.0000	932.2000	1200.0000	
    7.1	2214.0000	54.1200	2030.0000	1962.0000	925.7000	1200.0000	
    8.1	2327.0000	51.3200	1978.0000	1960.0000	901.7000	1200.0000	
    9.2	2453.0000	48.8300	1939.0000	1957.0000	880.5000	1200.0000	
    10.2	2557.0000	48.0300	1940.0000	1976.0000	906.3000	1200.0000	
    11.2	2682.0000	45.5800	2021.0000	1999.0000	875.3000	1200.0000	
    12.2	2778.0000	48.9800	1911.0000	2013.0000	881.6000	1200.0000	
    13.2	2888.0000	48.6200	1970.0000	2020.0000	911.1000	1200.0000	
    14.2	3002.0000	46.8500	2033.0000	2029.0000	926.0000	1200.7000
    15.2	3107.0000	44.9900	2038.0000	2041.0000	921.7000	1200.8000
    16.3	3215.0000	43.7500	2035.0000	2053.0000	926.4000	1200.6000
    17.3	3319.0000	42.8500	2052.0000	2066.0000	923.7000	1200.4000
    18.3	3431.0000	42.1600	2077.0000	2084.0000	931.3000	1200.2000
    19.3	3533.0000	41.4100	2095.0000	2099.0000	930.8000	1200.1000
    20.3	3620.0000	40.8000	2098.0000	2109.0000	931.2000	1200.2000
    21.3	3726.0000	39.9900	2115.0000	2120.0000	940.6000	1200.3000
    22.3	3812.0000	39.7100	2133.0000	2136.0000	950.8000	1200.2000
    23.3	3896.0000	38.9700	2160.0000	1355.0000	624.7000	1033.2000
    24.4	2804.0000	40.0000	1204.0000	1155.0000	443.5000	624.1000
    A to drugi log z FES-a

    Kod:
    Czas	Obroty silnika	Otwarcie zaworu overboost	Mierzone cisnienie doladow.	Docel. cisnienie doladowania	Mierzona masa powiet.	Docel. masa powietrza	TAG
    	rpm	%	mBar	mBar	mg/i	mg/i	 
    0.0	1558.0000	68.0000	1189.0000	1119.0000	524.1000	386.8000	
    0.8	1571.0000	68.0000	1197.0000	1142.0000	524.5000	1319.5000	
    1.7	1611.0000	73.2800	1306.0000	1778.0000	642.9000	1201.8000	
    2.5	1696.0000	72.2800	1525.0000	1824.0000	731.2000	1200.4000	
    3.4	1802.0000	70.4100	1684.0000	1865.0000	778.2000	1200.4000	
    4.2	1898.0000	69.8300	1796.0000	1909.0000	832.8000	1200.6000	
    5.1	1992.0000	65.4300	1886.0000	1935.0000	884.2000	1200.0000	
    5.9	2091.0000	61.1800	1967.0000	1947.0000	926.5000	1200.0000	
    6.7	2187.0000	56.4500	2033.0000	1960.0000	952.6000	1200.0000	
    7.6	2283.0000	52.7900	2026.0000	1959.0000	911.7000	1200.0000	
    8.4	2385.0000	50.1300	1979.0000	1958.0000	903.4000	1200.0000	
    9.3	2490.0000	48.0600	1946.0000	1963.0000	888.3000	1200.0000	
    10.1	2599.0000	47.2000	1968.0000	1987.0000	915.8000	1200.0000	
    11.0	2715.0000	45.3200	2005.0000	2005.0000	873.9000	1200.0000	
    11.8	2786.0000	48.7300	1907.0000	2013.0000	879.6000	1200.0000
    12.7	2894.0000	48.5700	1948.0000	2021.0000	900.3000	1200.0000
    13.5	2986.0000	47.3700	2009.0000	2027.0000	924.3000	1200.3000
    14.4	3081.0000	45.6000	2039.0000	2039.0000	931.5000	1200.7000
    15.2	3173.0000	44.5000	2038.0000	2045.0000	932.9000	1200.7000
    16.0	3266.0000	43.1800	2047.0000	2058.0000	919.9000	1200.9000
    16.9	3358.0000	42.5500	2060.0000	2073.0000	928.5000	1200.5000
    17.7	3457.0000	41.7600	2085.0000	2091.0000	936.2000	1200.3000
    18.6	3546.0000	41.0800	2095.0000	2101.0000	919.0000	1200.3000
    19.4	3641.0000	40.8700	2094.0000	2111.0000	929.6000	1200.2000
    20.2	3736.0000	39.9500	2118.0000	2124.0000	943.5000	1200.1000
    21.1	3816.0000	39.6100	2142.0000	2138.0000	951.0000	1200.1000
    21.9	3904.0000	39.0000	2161.0000	2144.0000	956.0000	1200.3000
    22.8	3991.0000	37.9200	2164.0000	1384.0000	613.0000	1203.3000
    23.6	3281.0000	40.0000	1276.0000	1136.0000	490.9000	556.3000
    Widać że ma ciągle mało powietrza.Czwarty bieg,od 1500rpm do 4000rpm z pedałem w podłodze.
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
    Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'

  4. #78
    Master
    Dołączył
    14 styczeń 2008
    Skąd
    dziki kraj
    Postów
    3,467
    Auto
    osobowe
    Rocznik
    nieistotny
    No coś mało powietrza, tak do 1100 powinno dobijać to wtedy byloby już git bo powyżej jak mi jeden spec powiedział to idealnie nigdy nie będzie.

  5. #79
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    45
    Postów
    2,861
    Auto
    Fiat Stilo MW 1.9 JTD 16v
    Rocznik
    2004
    To gdzie włożyć ręce żeby to poprawić Wymieniłem pedał gazu na ten który nie pasował bo zahaczał o hamulec,ale go po wyginałem tak jak ten stary i zniknęło szarpnięcie przy ruszaniu,ale spalanie jest dalej spore i to mnie przeraża.

    Mam jeszcze problem z prędkościomierzem bo przeważnie nie działa.Jest taki myk że gdy wyłączy się pod czas jazdy to aut lekko przyśpieszy,a gdy się załączy to lekko zwolni.Czuć to tylko pod czas jazdy ze stałą prędkością.Wczoraj zdemontowałem licznik i poprawiłem podejrzane luty,ale to nic nie dało.
    Może ktoś sprawdzić w schemacie jak jest zasilany czujnik w skrzyni od licznika,bo ja mam dokumentację ale do 99 roku,a tam jest jakoś inaczej.
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
    Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'

  6. #80
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 marzec 2012
    Skąd
    Kielce
    Postów
    11
    Auto
    Fiat Marea Weekend 1.9JTD
    Rocznik
    2002
    u mnie wywaliło podobne błędy ale samochód normalnie jeździ z tym że nie działa licznik nie bije kilometrów ani nie pokazuje prędkości oraz nie wiem co maja z tym wspólnego światła dzienne że nie działają

  7. #81
    Master
    Dołączył
    05 styczeń 2011
    Skąd
    Olsztyn, Barczewo
    Postów
    1,028
    Auto
    Marea 1.9 TD 75
    Cytat Napisał Zielony Zobacz post
    jak jest zasilany czujnik w skrzyni od licznika
    ogólnie to jest chyba tak że impuls z czujnika idzie na kompa a dopiero z kompa na zegar.
    " .... i spojrzał Pan na naszą pracę i był zadowolony a potem zapytał o nasze zarobki i gdy się dowiedział - usiadł i zapłakał..."

  8. #82
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    45
    Postów
    2,861
    Auto
    Fiat Stilo MW 1.9 JTD 16v
    Rocznik
    2004
    Cóż by tu napisać Temat już nie nowy a licznik działa w najlepsze.Powodem problemów były zimne luty w czujniku na skrzyni biegów.Czujnik jest nie rozbieralny,ale oczywiście udało się go reanimować,mimo że nie wygląda ładnie po złożeniu
    W temacie o mojej maryśce jest o nim wzmianka i foto.
    Ale zamulenie w okolicach 3000 rpm jest nadal i nie wiem co jest jego przyczyną
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
    Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'

  9. #83
    Master
    Dołączył
    05 styczeń 2011
    Skąd
    Olsztyn, Barczewo
    Postów
    1,028
    Auto
    Marea 1.9 TD 75
    Cytat Napisał Zielony Zobacz post
    Temat już nie nowy a licznik działa w najlepsze.
    Rzeczywiście, zasugerowałem się ostatnim postem i nie spojrzałem na wcześniejsze daty.
    " .... i spojrzał Pan na naszą pracę i był zadowolony a potem zapytał o nasze zarobki i gdy się dowiedział - usiadł i zapłakał..."

  10. #84
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    krzychu1989 kolego zwracaj uwagę na daty postów bo odgrzewasz co najmniej starego kotleta..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  11. #85
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 marzec 2012
    Skąd
    Kielce
    Postów
    11
    Auto
    Fiat Marea Weekend 1.9JTD
    Rocznik
    2002
    ok już będę wiedział na przyszłość
    u mnie już wszystko działa spalony był bezpiecznik pod schowkiem

  12. #86
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    45
    Postów
    2,861
    Auto
    Fiat Stilo MW 1.9 JTD 16v
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał Zielony Zobacz post
    Ale zamulenie w okolicach 3000 rpm jest nadal i nie wiem co jest jego przyczyną


    Jak już odkopaliście to może pomożecie
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
    Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'

  13. #87
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    Pytam rutynowo, czy wszystko od Turbo sprawdziłeś? W tym przedziale turbawka powinna dmuchać maksymalnie.
    Dobrze byłoby wpiąć się w wąż i sprawdzić ile daje bar'ów.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi

  14. #88
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    45
    Postów
    2,861
    Auto
    Fiat Stilo MW 1.9 JTD 16v
    Rocznik
    2004
    Turbo tłoczy dobrze,tylko komp w okolicach tych obrotów jak by na sekundę-dwie przykręcił dawkę paliwa i zaraz ciąg wraca dalej.Wpisałem to w Google to sporo osób ma ten problem.
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
    Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'

  15. #89
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    Turbo dziura jakaś w innym zakresie obrotów... muszę sprawdzić u siebie, a w sumie to zwrócić na to uwagę.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi

  16. #90
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    45
    Postów
    2,861
    Auto
    Fiat Stilo MW 1.9 JTD 16v
    Rocznik
    2004
    Aha dodam tylko że jeżeli równomiernie wciskam pedał gazu,to owy zanik mocy prawie nie występuje ale wystarczy wcisnąć od razu trochę więcej i zadyszka wraca.
    I jeszcze jedno na ten temat a mianowicie,na jedynce-dwójce ma to miejsce w okolicach 3000-3200 rpm a na przykład na czwórce-piątce spada do okolic 2700-2800rpm.
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
    Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'


 
Strona 6 z 7 PierwszyPierwszy ... 4567 OstatniOstatni

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

czujnik turbiny bravo td

fiat turbina za male cisnienie

zawor overboost bravo TD

fiat marea 1.9td zawor sterujacy turbo

1.9td marea zawor overboost

za male cisnienie doladowania croma

Jak naprawic elektrozawor fiat brava

bravo 1.9TD nie dziala sztanga

klapa gaszaca jtd

1 9td wastgate

fiat bravo wieszajacy sie zawor

dzialanie turbiny fiat bravo1.9.td

jak sprawdzic.zawor.na turbinie bravo td

overboost raz dziala raz nie jtd

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl