Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 23 z 23
  1. #16
    Klubowicz
    Dołączył
    04 listopad 2011
    Skąd
    Mielec/Ostrowiec Św./Kielce
    Wiek
    29
    Postów
    285
    Auto
    Bravo 1,9JTD GT
    Odpuść tuning wolnossącego silnika to duże koszta a małe przyrosty
    po koleji musisz robić pierdoły które zajmą dużo czasu i pieniędzy a i tak duzo tym nie ugrasz
    musisz zacząć od dolotu powietrza.
    zimny ze zderzaka + wkładka filtra K&N może coś da
    rury w dolocie idealnie gładkie nie znam tego silnika ale jeśli są karbowane to zmieniasz na nierdzewki i kolanka albo szukasz dedykowanego dolotu
    polerowanie kanałów dolotowych w silniku
    polerowanie przepustnicy
    polerowanie gniazd wtrysków
    Wydech - wycięcie katalizatora
    kolektor wydechowy jesli gdzieś dorwiesz 4-2-1 to coś pomoże w Twojej sytuacji

    Dalej zagłębiasz się w silnik
    powiększasz zawory
    zmieniasz wałki rozrządu

    Potem dodatkowy komputer do zestrojenia wszystkiego od nowa

    Temat rzeka moze ugrasz przy wszystkich modach +20KM, jeśli Cie zniechęciłem to dobrze bo szkoda pieniędzy, czasu i nerwów
    no chyba ze jesteś prawdziwym zapaleńcem i masz amiar trzymać dłużej faitaa, bo późniejs zkoda go bedzie sprzedać
    Ostatnio edytowane przez jacjacek ; 04-03-2012 o 15:48



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    25 grudzień 2011
    Skąd
    Czechowice-Dziedzice
    Wiek
    31
    Postów
    280
    Auto
    Fiat Brava 1.6 16V
    Jest różnica między 1.2 16V a 1.6 16V, teściu ma Brava 1.2 16V i przyśpieszenie najlepsze od ok 3200 - 3300 obr/s gdzie zauważyłem że silnik najmniej pali jak ciągnie się go do 3500 obr/s także po mieście jeżdżę tym autem na 3 biegu, w moim Brava 1.6 16V generalnie przyśpieszenie czuć nawet od 2000obr/s ale to przekłada się na spalanie, na każdym biegu ciągnę go do 3000obr/s i jak na razie nie narzekam... na mieście wbijam 4 bieg przy 50km/h i bezproblemowo się toczę

  4. #18
    Klubowicz
    Dołączył
    15 styczeń 2012
    Skąd
    Brzeszcze City
    Wiek
    28
    Postów
    406
    Auto
    VW Passat 2.8 V6 Syncro ,Fiat Punto 1.1
    Proszę was 1.2 75km chcecie tuningować? heh

    To ma jeździć a TJUNING można robić jak fura ma 200 kucy albo więcej wtedy to gra warta świeczki.

  5. #19
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    25 grudzień 2011
    Skąd
    Czechowice-Dziedzice
    Wiek
    31
    Postów
    280
    Auto
    Fiat Brava 1.6 16V
    danielciagala skoro tuningują Maluchy czy też CC 700 to można 1.2, w sumie też racja jakbym chciał coś mocniejszego to myślał bym o swapie silnika, tuning silnika zyskasz max 20 kucyków przy dość sporemu zaopatrzeniu w $$$$ gdzie chyba lepiej wrzucić mocniejszy silnik

  6. #20
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    16 październik 2011
    Skąd
    Legionowo
    Postów
    522
    Auto
    Bravo 1.2 16v
    Rocznik
    02/2000
    Nikt tu nie chce nic "tjuningować"

  7. #21
    Klubowicz
    Dołączył
    15 styczeń 2012
    Skąd
    Brzeszcze City
    Wiek
    28
    Postów
    406
    Auto
    VW Passat 2.8 V6 Syncro ,Fiat Punto 1.1
    Po prostu musiałem to napisać.
    Osobiście jak się mam brać za zwiększanie mocy w jakimś aucie to musi być dobra i pewna baza ku temu.

    Btw. Uważam że silnik 1.2 zbiera się całkiem dobrze.

  8. #22
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    A odnośnie "szkody" to tata ma Fabię 1.4 75km (bo tak naprawdę były chyba ze 3 rodzaje 1.4) od nowości z salonu.. Fakt, że kombi, ale ona chyba nie jest wiele cięższa od zwykłej (bo i jak na kombi dość małe auto).. Dla mnie ten samochód to raczej dziadkowóz bez przyspieszenia, ale z kolei jeździłem też nowym C3 z silnikiem 1.1 - kżyż na drogę - tico lepiej przyspiesza (i tu się nie zbijam)..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  9. #23
    Klubowicz
    Dołączył
    15 styczeń 2012
    Skąd
    Brzeszcze City
    Wiek
    28
    Postów
    406
    Auto
    VW Passat 2.8 V6 Syncro ,Fiat Punto 1.1
    Ojciec ma 1.2 75km w Palio weekend i powiem szczerze że fajnie to chodzi ( jak na małą pojemność) Dzieki temu że ma jeden wałek to ładnie ciągnie od dołu.


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. Bravo 1.6 16v falujące obroty
    Napisany przez poochaty na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 28
    Ostatni post: 09-01-2014, 16:11
  2. bravo 1.4 12v -wysokie obroty
    Napisany przez brawka na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post: 28-02-2012, 16:10
  3. Siena 1.2 8v jakie powinna mieć obroty na biegu jałowym???
    Napisany przez dudu$ na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 15-05-2010, 13:06
  4. jakie sprzęgło do bravo 1.6 16v?
    Napisany przez czator na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 23-06-2009, 15:08
  5. [silnik] Jakie obroty TD 100KM
    Napisany przez Mc_Homer na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 02-02-2009, 18:30

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat brava 1.2 tuning

wykres mocy moment obrotowy bravo 1.2 16v

fiat brava 1.2 16v tuning

brava 1.2 tuning

albea 1.2 16v wykres momentu obrotowego i mocy

jakie obroty w silnikach 16v

fiat bravo 1.2 tuning

fiat brava 1.2 modyfikacje

fiat bravo 1.2 16v tuning

jakie obroty silnika przy 100 kmh fiat brava

fiat siena 1.2 optymalne obroty

najlepsze obroty dla silnika 16v

bravo marea zmieniam biegi do 2000 spalanie

fiat brava 1.2 dolot

fiat brava 1.2 wykres momentu

remap silnika bravo 1.2

brava 1 6 zmieniam biegi przy 2.5 obrotow

optymalne obroty silnika fiata bravo

moment obrotowy fiat bravo 1.2 16v

tuning fiata brava 1.2

brava 1.2 wykres momentu

Jakie Optymalne obroty silnika

fiat 1.2 16v duze obroty

brava 1.2 16v modyfikacje

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl