Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 23 z 23
  1. #16
    Klubowicz
    Dołączył
    04 listopad 2011
    Skąd
    Mielec/Ostrowiec Św./Kielce
    Wiek
    36
    Postów
    285
    Auto
    Bravo 1,9JTD GT
    Odpuść tuning wolnossącego silnika to duże koszta a małe przyrosty
    po koleji musisz robić pierdoły które zajmą dużo czasu i pieniędzy a i tak duzo tym nie ugrasz
    musisz zacząć od dolotu powietrza.
    zimny ze zderzaka + wkładka filtra K&N może coś da
    rury w dolocie idealnie gładkie nie znam tego silnika ale jeśli są karbowane to zmieniasz na nierdzewki i kolanka albo szukasz dedykowanego dolotu
    polerowanie kanałów dolotowych w silniku
    polerowanie przepustnicy
    polerowanie gniazd wtrysków
    Wydech - wycięcie katalizatora
    kolektor wydechowy jesli gdzieś dorwiesz 4-2-1 to coś pomoże w Twojej sytuacji

    Dalej zagłębiasz się w silnik
    powiększasz zawory
    zmieniasz wałki rozrządu

    Potem dodatkowy komputer do zestrojenia wszystkiego od nowa

    Temat rzeka moze ugrasz przy wszystkich modach +20KM, jeśli Cie zniechęciłem to dobrze bo szkoda pieniędzy, czasu i nerwów
    no chyba ze jesteś prawdziwym zapaleńcem i masz amiar trzymać dłużej faitaa, bo późniejs zkoda go bedzie sprzedać
    Ostatnio edytowane przez jacjacek ; 04-03-2012 o 16:48



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Klubowicz
    Dołączył
    25 grudzień 2011
    Skąd
    Czechowice-Dziedzice
    Wiek
    38
    Postów
    279
    Auto
    Fiat Brava 1.6 16V
    Jest różnica między 1.2 16V a 1.6 16V, teściu ma Brava 1.2 16V i przyśpieszenie najlepsze od ok 3200 - 3300 obr/s gdzie zauważyłem że silnik najmniej pali jak ciągnie się go do 3500 obr/s także po mieście jeżdżę tym autem na 3 biegu, w moim Brava 1.6 16V generalnie przyśpieszenie czuć nawet od 2000obr/s ale to przekłada się na spalanie, na każdym biegu ciągnę go do 3000obr/s i jak na razie nie narzekam... na mieście wbijam 4 bieg przy 50km/h i bezproblemowo się toczę

  4. #18
    Klubowicz
    Dołączył
    15 styczeń 2012
    Skąd
    Brzeszcze City
    Wiek
    35
    Postów
    406
    Auto
    VW Passat 2.8 V6 Syncro ,Fiat Punto 1.1
    Proszę was 1.2 75km chcecie tuningować? heh

    To ma jeździć a TJUNING można robić jak fura ma 200 kucy albo więcej wtedy to gra warta świeczki.

  5. #19
    Klubowicz
    Dołączył
    25 grudzień 2011
    Skąd
    Czechowice-Dziedzice
    Wiek
    38
    Postów
    279
    Auto
    Fiat Brava 1.6 16V
    danielciagala skoro tuningują Maluchy czy też CC 700 to można 1.2, w sumie też racja jakbym chciał coś mocniejszego to myślał bym o swapie silnika, tuning silnika zyskasz max 20 kucyków przy dość sporemu zaopatrzeniu w $$$$ gdzie chyba lepiej wrzucić mocniejszy silnik

  6. #20
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    16 październik 2011
    Skąd
    Legionowo
    Postów
    522
    Auto
    Bravo 1.2 16v
    Rocznik
    02/2000
    Nikt tu nie chce nic "tjuningować"

  7. #21
    Klubowicz
    Dołączył
    15 styczeń 2012
    Skąd
    Brzeszcze City
    Wiek
    35
    Postów
    406
    Auto
    VW Passat 2.8 V6 Syncro ,Fiat Punto 1.1
    Po prostu musiałem to napisać.
    Osobiście jak się mam brać za zwiększanie mocy w jakimś aucie to musi być dobra i pewna baza ku temu.

    Btw. Uważam że silnik 1.2 zbiera się całkiem dobrze.

  8. #22
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    A odnośnie "szkody" to tata ma Fabię 1.4 75km (bo tak naprawdę były chyba ze 3 rodzaje 1.4) od nowości z salonu.. Fakt, że kombi, ale ona chyba nie jest wiele cięższa od zwykłej (bo i jak na kombi dość małe auto).. Dla mnie ten samochód to raczej dziadkowóz bez przyspieszenia, ale z kolei jeździłem też nowym C3 z silnikiem 1.1 - kżyż na drogę - tico lepiej przyspiesza (i tu się nie zbijam)..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  9. #23
    Klubowicz
    Dołączył
    15 styczeń 2012
    Skąd
    Brzeszcze City
    Wiek
    35
    Postów
    406
    Auto
    VW Passat 2.8 V6 Syncro ,Fiat Punto 1.1
    Ojciec ma 1.2 75km w Palio weekend i powiem szczerze że fajnie to chodzi ( jak na małą pojemność) Dzieki temu że ma jeden wałek to ładnie ciągnie od dołu.


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. Bravo 1.6 16v falujące obroty
    Napisany przez poochaty na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 28
    Ostatni post: 09-01-2014, 17:11
  2. bravo 1.4 12v -wysokie obroty
    Napisany przez brawka na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post: 28-02-2012, 17:10
  3. Siena 1.2 8v jakie powinna mieć obroty na biegu jałowym???
    Napisany przez dudu$ na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 15-05-2010, 14:06
  4. jakie sprzęgło do bravo 1.6 16v?
    Napisany przez czator na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 23-06-2009, 16:08
  5. [silnik] Jakie obroty TD 100KM
    Napisany przez Mc_Homer na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 02-02-2009, 19:30

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat brava 1.2 tuning

wykres mocy moment obrotowy bravo 1.2 16v

fiat brava 1.2 16v tuning

fiat brava 1.2 modyfikacje

jakie obroty w silnikach 16v

brava 1.2 tuning

fiat bravo 1.2 tuning

albea 1.2 16v wykres momentu obrotowego i mocy

fiat bravo 1.2 16v tuning

fiat siena 1.2 optymalne obroty

fiat 1.2 16v duze obroty

moment obrotowy fiat bravo 1.2 16v

fiat brava 1.2 dolot

remap silnika bravo 1.2

brava obroty optymalne

najlepsze obroty dla silnika 16v

optymalne obroty dla 16v

fiat brava 1.2 wykres momentu

bravo marea zmieniam biegi do 2000 spalanie

brava 1 6 zmieniam biegi przy 2.5 obrotow

Jakie Optymalne obroty silnika

tuning fiata brava 1.2

brava 1.2 16v modyfikacje

jakie obroty lubi silnik 1.9 jdt

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl