Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 27 z 27
  1. #16
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 lipiec 2014
    Skąd
    Bielsko-Biała
    Wiek
    34
    Postów
    11
    Auto
    Brava 1.6 HSX
    Rocznik
    2000
    Tak Panowie, to jest wersja CF3, w takim razie z tego co piszecie jest to wersja 103KM Eh i kolektor wydechowy mam pęknięty, jak się przygazuje to są przedmuchy z pęknięcia. Oczywiście kolektora za chiny nie mogę znaleźć więc pozostanie mi albo go czymś uszczelnić i tak jeździć albo wykręcić i dać może to ktoś pospawa. Tylko jak widzę te nakrętki 12mm to boje się że się, że się urwą, a i pod 2 nakrętki co trzymają kolektor do głowicy mam przykręconą łapę od pompy chyba wspomagania czyli wnioskuję, że trzeba zrzucić pasek napędzający pompę - eh ...



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,222
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    Dokręcania kolektora wydechowego zwykle jest ciężkie, tam są szpilki wiec da się je wymienić ale jak się ukreca równo z głowica to będzie problem je wydobyć. A pospawac nie wiem czy się da bo to żeliwo :/
    Jest: Nuova Bravo 1.4 tjet '09
    Było: Brava 1.2 16V '00 LPG, Uno 1.4 '97 LPG, Uno 1.1 '94 LPG
    Nie pomagam na priv

  4. #18
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Ja spawałem u siebie kolektor to po spawaniu tak go ściągnęło że nadawał się na śmieci.. Spawać tylko na aucie można próbować ale to dobry sprzęt i dobry spawacz musi być a i tak pewności nie ma czy nie puści. Z demontażem i montażem nowego nie powinno być problemu. Nakrętki muszą być miedziane - nie powinny się zapiekać.

    Mi jedna szpilka kiedyś pękła - bez problemu wykręciłem ją wykrętakiem. Fotki są w temacie bravo.
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  5. #19
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    4,625
    Auto
    Stilo MJTD 1.9 8V 120 KM
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał scyhe Zobacz post
    Oczywiście kolektora za chiny nie mogę znaleźć
    to zależy gdzie szukasz...

    FIAT BRAVO 1.6 KOLEKTOR WYDECHOWY (5141381079) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

    http://allegro.pl/fiat-brava-1-6-16v...292056078.html
    Nie pomagam na PW. Masz problem, załóż temat albo dopisz się do istniejącego.

  6. #20
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 lipiec 2014
    Skąd
    Bielsko-Biała
    Wiek
    34
    Postów
    11
    Auto
    Brava 1.6 HSX
    Rocznik
    2000
    Kolego doczytaj wyżej jaki mam kolektor. Niestety gdyby to chodziło o ten to już dawno bym go miał u siebie Ja mam w moim kolektorze sondę lambda wkręconą od góry a katalizator przychodzi do kolektora od dołu na 5 szpilek. Na razie kupiłem klej wysokotemperaturowy do 1200 stopni i mam zamiar przejechać nim wzdłuż rysy pęknięcia w nadziei, że coś się uszczelni Boję się faktycznie odkręcić kolektor z uwagi na szpilki głowicy. Co do spawania to podobno są magicy co to wykonują, kolektor ma być solidnie podgrzany w piecu i potem baardzo powoli ochładzany.

  7. #21
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Jeżeli już to nie klejem tylko glinką (cementem) do tłumików.. Może trochę wytrzyma.

    Z tym kolektorem i spawaniem jego to przede wszystkim chodzi chyba o to żeby całość skręcić na jakimś stelażu i dopiero potem spawać.. Odpuszczanie to wiadomo - u mnie też kolega to robił i niestety parę mm mi ściągnęło a parę mm to przy tych 8 szpilkach robi bardzo dużą różnicę..
    Ostatnio edytowane przez byrrt ; 06-05-2015 o 07:32
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  8. #22
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    07 maj 2012
    Skąd
    zielonki
    Wiek
    25
    Postów
    589
    Auto
    Passat CC 3.6 DSG 4motion
    Rocznik
    2009
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    Ja spawałem u siebie kolektor to po spawaniu tak go ściągnęło że nadawał się na śmieci.. Spawać tylko na aucie można próbować ale to dobry sprzęt i dobry spawacz musi być a i tak pewności nie ma czy nie puści.
    Jak chcesz spawać żeliwny kolektor na aucie?

  9. #23
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Normalnie pajel tak jak to robią tłumikarze Bo robią.. Choć nie zawsze się da
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  10. #24
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    07 maj 2012
    Skąd
    zielonki
    Wiek
    25
    Postów
    589
    Auto
    Passat CC 3.6 DSG 4motion
    Rocznik
    2009
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    Normalnie pajel tak jak to robią tłumikarze Bo robią.. Choć nie zawsze się da
    gratuluję spawania kolektora żeliwnego "na zimno"...
    Ostatnio edytowane przez pajel ; 07-05-2015 o 12:21

  11. #25
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    39
    Postów
    2,748
    Auto
    Fiat Stilo MW 1.9 JTD 16v
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał pajel Zobacz post
    gratuluję spawania kolektora żeliwnego "na zimno"...
    Odpala silnik, parę razy w tube da i kolektor czerwony jak znalazł.Ściąga klemę i jazda
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9JTD ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Jest:Fiat Stilo MW 1.9 16v JTD 04'

  12. #26
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    07 maj 2012
    Skąd
    zielonki
    Wiek
    25
    Postów
    589
    Auto
    Passat CC 3.6 DSG 4motion
    Rocznik
    2009
    Cytat Napisał Zielony Zobacz post
    Odpala silnik, parę razy w tube da i kolektor czerwony jak znalazł.Ściąga klemę i jazda
    genialny pomysł...

  13. #27
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,644
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał pajel Zobacz post
    gratuluję spawania kolektora żeliwnego "na zimno"...
    Wiesz co pajel nie wiem czy do końca na zimno, z tego co wiem to jest on rozgrzewany, ale nie wnikałem.. W każdym bądź razie takie usługi świadczą firmy zajmujące się wydechami i jakoś z tego żyją - nie wnikam z jakim skutkiem.
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. problem z silnikiem gp 1.3 j 90km
    Napisany przez megusia na forum Grande Punto
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 21-08-2014, 10:48
  2. Stilo 1.6 16V 103KM, Skrzynia biegów uszkodzona
    Napisany przez szparag86 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 28-01-2013, 19:51
  3. marea 1.6 103KM ocena wykresów
    Napisany przez remikelektronik na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 01-08-2011, 21:55
  4. Moje Grande Punto 1.3 90KM
    Napisany przez konmit na forum Moje auto
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 28-12-2009, 09:15

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat bravo 1.6 90km 2009

fiat bravo 1.6 90km

fiat brava 1.6 90km

roznica silnik 1.6 16v fiat

fiat brava 1 6 16v 90 a 103 km

sprzedam komputer fiat brava 1 6 16v 103km

bravo 1 6 90 km

fiat brabo 1 6 90 km

brava 1.6 103

wtrysk paliwa fiat brava 1.6 16v 103 km

fiat bravo 1.6 y

fiat brava 1.6 16v 182a4 moc silnika

182a4000

fiat brava rozni sie 1.9 od 1.6

182b6 182a4 forum

bravo 1.6 103

fiat bravo 1 6 90KM

brawa 1.6 16v moc

Silnik 1.6 brawa siena czym sie rozni

fiat brava 16v 90km

fiat bravo 1.4 16v 90km gdzie jest komputer

Tagi dla tego tematu

http://www.iparts.pl