Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 36
Like Tree1lubi to!

Temat: zużyte tarcze po 48 tys.  

  1. #16
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Wiek
    32
    Postów
    1,077
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg BRC32/Barracuda 115
    Rocznik
    2017
    Sam komplet tarcz i klocków na całe auto przyzwoitego producenta to koszt 700-800zl plus robota. Do ceny z ASO jeszcze daleko, z jakością też u nich różnie bywa. Cena nie zawsze idzie z jakością. Poniżej wrzucam zdjęcie tarczy z przodu u mnie sprzed tygodnia.

    Wysłane z mojego FIG-LX1 przy użyciu Tapatalka
    Ostatnio edytowane przez steyr ; 03-04-2020 o 20:12



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Master
    Dołączył
    07 czerwiec 2017
    Skąd
    Białystok
    Postów
    2,534
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-JET LPG Lounge
    Rocznik
    2017
    Pokazujecie zdjęcia tarcz z zewnętrznej strony, a zobaczcie o ile bardziej tarcze z przodu zużywają się od wewnątrz! Tam jaki jest rant, ten od zewnątrz to pikus...

    A i w tjet z przodu tarcze 281/26 - pamiętajcie...
    Lepszy
    Power
    Gamoniu

  4. #18
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Wiek
    32
    Postów
    1,077
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg BRC32/Barracuda 115
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał Qvadrat Zobacz post
    Pokazujecie zdjęcia tarcz z zewnętrznej strony, a zobaczcie o ile bardziej tarcze z przodu zużywają się od wewnątrz! Tam jaki jest rant, ten od zewnątrz to pikus...

    A i w tjet z przodu tarcze 281/26 - pamiętajcie...
    Sprawdzałem ostatnio, rzeczywiście minimalnie większy rant jest od wewnetrznej strony. Zresztą u mnie klocki od wewnętrznej strony są zużyte o ~1mm więcej niż te od strony zewnętrznej. Przy wymianie wyczyszczę wszystko, nasmaruje prowadnicę i zmienię płyn hamulcowy. Za jakiś czas się okaże czy klocki dalej się zużywają więcej od wewnętrznej strony.

  5. #19
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2017
    Skąd
    Sosnowiec
    Wiek
    36
    Postów
    1,511
    Auto
    Tipo Sedan 1.4 N/A Lounge
    Rocznik
    2016
    Chyba to nie dziwne ze bardziej od strony tłoczka jest zużycie?

  6. #20
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Wiek
    32
    Postów
    1,077
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg BRC32/Barracuda 115
    Rocznik
    2017
    Teoretycznie nie jest dziwne, ale rzadko się z tym spotykam przeważnie nie widać różnicy w zużyciu pomiędzy zewnętrznym a wewnętrznym klockiem.

    Wysłane z mojego FIG-LX1 przy użyciu Tapatalka

  7. #21
    Master
    Dołączył
    07 czerwiec 2017
    Skąd
    Białystok
    Postów
    2,534
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-JET LPG Lounge
    Rocznik
    2017
    Tipo i brawo tak maja... coś mi mechanik wspominał...
    Lepszy
    Power
    Gamoniu

  8. #22
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 maj 2018
    Skąd
    TG
    Postów
    12
    Auto
    Tipo 1.4 LPG SW S-Design
    Rocznik
    2018
    W poniedziałek rano jestem umówiony z mechanikiem na oględziny. A powiedzcie, jeżeli musiałbym wymieniać cały komplet, to jakie firmy klocków i tarcz polecacie? Wszystko z jednej marki czy jakieś konkretne modele?

  9. #23
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 październik 2017
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    70
    Auto
    Tipo Pop 1.4 sedan
    Rocznik
    2x.02.2016
    Ja jak będę wymieniał, to na dzień dzisiejszy zdecydowany jestem na komplet textara oczywiście przód. Jazda 95% miasto.

  10. #24
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Wiek
    32
    Postów
    1,077
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg BRC32/Barracuda 115
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał brixtom Zobacz post
    W poniedziałek rano jestem umówiony z mechanikiem na oględziny. A powiedzcie, jeżeli musiałbym wymieniać cały komplet, to jakie firmy klocków i tarcz polecacie? Wszystko z jednej marki czy jakieś konkretne modele?
    U mnie też raczej wpadnie komplet z Textar-a pewnie w tym tygodniu.

  11. #25
    Master
    Dołączył
    07 czerwiec 2017
    Skąd
    Białystok
    Postów
    2,534
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-JET LPG Lounge
    Rocznik
    2017
    Ja mam komplet Zimmermana....
    Lepszy
    Power
    Gamoniu

  12. #26
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Wiek
    32
    Postów
    1,077
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg BRC32/Barracuda 115
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał Qvadrat Zobacz post
    Ja mam komplet Zimmermana....
    Jakie wrażenia? Zastanawiałem się nad Zimmermanem wychodzi chyba ok ~100pln drożej od kompletu Textar-a.

  13. #27
    Master
    Dołączył
    07 czerwiec 2017
    Skąd
    Białystok
    Postów
    2,534
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-JET LPG Lounge
    Rocznik
    2017
    Hamują trochę lepiej od fabrycznego zestawu ale tarcze ate i klocki brembo hamowały jeszcze lepiej. Textar ma miękkie klocki i będą bardzo pylić...
    Lepszy
    Power
    Gamoniu

  14. #28
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Wiek
    32
    Postów
    1,077
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg BRC32/Barracuda 115
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał Qvadrat Zobacz post
    Hamują trochę lepiej od fabrycznego zestawu ale tarcze ate i klocki brembo hamowały jeszcze lepiej. Textar ma miękkie klocki i będą bardzo pylić...
    To już wolę pylenie niż piszczenie jak to często się zdarza przy twardszych klockach. Ile osób tyle opinii jak poczytałem w sieci na temat pylenia zestawów Textara. Zresztą fabryczne też pylą.
    Ostatnio edytowane przez steyr ; 06-04-2020 o 07:48

  15. #29
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 maj 2018
    Skąd
    TG
    Postów
    12
    Auto
    Tipo 1.4 LPG SW S-Design
    Rocznik
    2018
    Ok, byłem u mechanika. Po pierwsze wyśmiał ASO za te 2500 zł za wymianę. Po oględzinach powiedział, że: klocki tył max 20% zużycia, tarcza ok. Przemierzy mi ją w środę. Klocki przód wystarczyłyby jeszcze na jakieś 5k km. Ale ja sobie wymienię te klocki na Brembo w środę. Także, wg mechanika nie jest tak źle. Jednak ASO chyba lubi straszyć i naciągać. Dzięki za pomoc i opinie.

  16. #30
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2017
    Skąd
    Sosnowiec
    Wiek
    36
    Postów
    1,511
    Auto
    Tipo Sedan 1.4 N/A Lounge
    Rocznik
    2016
    Cytat Napisał Qvadrat Zobacz post
    Hamują trochę lepiej od fabrycznego zestawu ale tarcze ate i klocki brembo hamowały jeszcze lepiej. Textar ma miękkie klocki i będą bardzo pylić...
    Bałbym się bardziej piszczenia niż pylenia


 
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Tarcze na tył
    Napisany przez patryk691 na forum Croma
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post: 03-11-2017, 14:44
  2. Tarcze od 1.2 16V do 1.6 16V
    Napisany przez asykom15 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 11-04-2015, 20:50
  3. Tarcze 1.6 16v
    Napisany przez waciak na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 29
    Ostatni post: 13-06-2013, 15:04
  4. Tarcze z tyłu...?
    Napisany przez DanioxD na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 12-04-2011, 10:31
  5. Tarcze + klocki
    Napisany przez repjansmks na forum Punto II
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 22-02-2011, 21:01

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

https://www.iparts.pl