Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Posty od 31 do 35 z 35
Like Tree6lubi to!

Temat: Trzaski przy kręceniu kierownicą  

  1. #31
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    3,194
    Auto
    Grande Punto Emotion 1.4 8v, 500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo
    Rocznik
    04.2007, 04.2016
    Cytat Napisał FiatPrime Zobacz post
    Krowa i Marx przejechali po 80 tyś. na ori w swoich Punto/Mito/500.
    Weź przestać wymyślać, dobra? Jeżeli nie pamiętasz ile przejechały moje auta, to z łaski swej dopytaj się u źródła, bo w jednym przypadku grubo niedoszacowałeś Konkretnie, to GP na fabrycznych łącznikach przejechało 170tyś.km, gdyby nie rozerwały się gumy, to pewnie jeszcze by jeździły, a tak piach przesmarował i poszły do kubła. 500X 41tyś i na wymianę na razie się nie zanosi. W jednym masz rację, fabryczne przez moment miały przebieg 80tyś, ale tylko w przypadku GP... Pincecie brakuje do 80 jeszcze 3 lat przy aktualnych przebiegach.
    Ostatnio edytowane przez krowka1978 ; 12-03-2019 o 10:57



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #32
    Master
    Dołączył
    14 listopad 2017
    Skąd
    Gdańsk
    Postów
    1,000
    Auto
    Tipo SW 1,4 2017 Duster 1.5 dCi 4x2 2018
    Rocznik
    2017
    Nic osobistego Krowa.

    Po prostu w Tipo mimo waszych zapewnień lecą szybko. I widać nie tylko mnie. Nawiązanie raczej do dysput sprzed pół roku gdzieście wychwalali w niebiosa, a ludziom po kolei lecą łączniki - i nie tylko z rzeczy o których wspominałem Przebiegi podałem z pupy, bo szczerze mówiąc nic mnie nie obchodziły Inna eksploatacja auta.

    Pozdrawiam Króweczko :*

  4. #33
    Master
    Dołączył
    02 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    2,642
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Ja na drugich łącznikach w mito przejechałem ok. 70 tys. Zaczął stukać niedawno kilka dni przed sprzedażą. Ale to były takie łączniki po 20-30 zł/szt. które zardzewiały zaraz za kilka dni.
    Wniosek jest taki że w tipo dają jeszcze większy shit albo że jest to mocno związane z charakterem użytkowania auta.
    W tipo na razie przejechane 18 tys. i cisza.

  5. #34
    Master
    Dołączył
    14 listopad 2017
    Skąd
    Gdańsk
    Postów
    1,000
    Auto
    Tipo SW 1,4 2017 Duster 1.5 dCi 4x2 2018
    Rocznik
    2017
    Mehle HD też badziew, a jeszcze nie słyszałem aby padły jak ori.

    No i 4 lata gwary.

    Więc krzywdy nie ma 70pln/szt.

  6. #35
    Klubowicz
    Dołączył
    17 sierpień 2018
    Skąd
    południowe rubieże Polski
    Postów
    126
    Auto
    Tipo SW 1.4 (95KM) Pop
    Rocznik
    2018
    Cytat Napisał kammar Zobacz post
    Cytat Napisał kammar Zobacz post
    U mnie pojawiają się dziwny trzask z "układu kierowniczego", kiedy odpalam zimne auto i ruszam np. po nocy.

    Wygląda to tak, że wsiadam do auta, odpalam, i przy pierwszym ruchu kierownicą coś lekko stuknie. Tylko raz, góra dwa. Później w czasie całej jazdy, albo jak auto miało tylko krótki postój nic nie stuka.
    Cytat Napisał Redzio Zobacz post
    U mnie tak objawiał się początek łącznika stabilizatora, ASO oczywiście nie mogło nic znaleźć więc sam znalazłem.
    Cytat Napisał cac Zobacz post
    Kammar ja miałem u siebie też taką sytuację że codziennie rano 1-2 stuki. Jak się okazało to one ciągle były, tylko podczas jazdy opór był lżejszy i nie było to słyszalne. Postanowiłem sprawdzić i okazało się że stukało zawsze kiedy ruszałem kierownicą podczas postoju (po 1 puku na każdą stronę . ...Przyjęli, zdiagnozowali jako bodajże silniczek wspomagania i ... zamówili bo tego nie ma nigdzie. Po 2 miechach zadzwonili że jest , wymienili i nic juz nie stuka.

    Reasumując - sugeruję na stojącym aucie pomachać kierownicą lewo-prawo i koniecznie na suchym, twardym podłożu.
    U mnie wygląda na to, że stuk pojawia się tylko po odpaleniu zimnego auta, stuknie tylko 1-2 razy, później w czasie jazdy nic, w czasie postoju na odpalonym aucie również (czy to stojąc na światłach czy podczas prób parkingowych). Natomiast z tego co Ty piszesz wygląda na to, że na każdym postoju miałeś te stuki, jak tylko opór na asfalcie był większy.

    Wygląda na to, że kolega @Redzio miał rację, u mnie ASO również zdiagnozowało to jako łącznik stabilizatora. Najpierw przez 10 min nie umieli nic znaleźć, ale jak auto chwilę było nieruszane to podobno to znaleźli. W tym tygodniu mam jechać na wymianę, bo akurat nie mieli tego łącznika na miejscu. Dam znać czy problem ustąpił.
    Potwierdzam,, @Redzio miał rację, wymiana łącznika stabilizatora pomogła.


 
Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123

Podobne tematy

  1. Dziwny odgłos przy kręceniu kierownicą
    Napisany przez Armoth na forum Croma
    Odpowiedzi: 43
    Ostatni post: 01-03-2017, 21:28
  2. skrzypi/trzeszczy przy kręceniu kierownicą
    Napisany przez piszu86 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 02-08-2013, 13:07
  3. Buczenie przy kręceniu kierownicą na postoju
    Napisany przez lucas7911 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 27
    Ostatni post: 12-04-2013, 19:24
  4. Trzaski przy kręceniu kierownicą
    Napisany przez meshuggah1981 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 10-01-2012, 12:41
  5. Obcieranie przy kręceniu kierownicą
    Napisany przez aferka1970 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 21-05-2011, 13:41

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

https://www.iparts.pl