Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 10 z 10
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 styczeń 2019
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    25
    Postów
    10
    Auto
    Fiat Ulysse II
    Rocznik
    2003

    P0261 i praca na 3 cylindry po rozgrzaniu

    Witam. Od pewnego czasu mam problem z moim Ulysse 2.0 16v 2003r. Mianowicie gdy się rozgrzeje silnik zaczyna pracować na 3 gary i wyskakuje błąd P0261. Nie ma różnicy czy PB czy LPG.. w co celować ? z góry dzięki za pomoc



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    05 październik 2015
    Skąd
    było Świętochłowice jest okolice Pilzna ; )
    Postów
    215
    Auto
    Ulysse 2.0JTD
    Rocznik
    2002

    Talking

    Cytat Napisał stoprodziadzior Zobacz post
    Witam. Od pewnego czasu mam problem z moim Ulysse 2.0 16v 2003r. Mianowicie gdy się rozgrzeje silnik zaczyna pracować na 3 gary i wyskakuje błąd P0261. Nie ma różnicy czy PB czy LPG.. w co celować ? z góry dzięki za pomoc
    napięcie na wtryskach ,bezpiecznik w bsm od pompy paliwa ,pompa paliwa okablowanie a dokładnie zielonej korozji ....ciśnienie paliwa na szynie
    Pamiętaj jak silnik ma dobrze na pb to i na lpg też będzie dobrze
    możliwe że kuchenka ci mapy pieprzy z pb...można twardy reset zrobić bez podpięcia podtlenku LPG i jazda 300km na pb...adaptacje

    zapłon świece rozumiem sprawdzone?

    szukaj kogoś z planetem lexią
    albo do o.Tadeusza na mszę
    : )
    Ostatnio edytowane przez volvgangster ; 18-05-2019 o 21:14

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 styczeń 2019
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    25
    Postów
    10
    Auto
    Fiat Ulysse II
    Rocznik
    2003
    Cytat Napisał volvgangster Zobacz post
    napięcie na wtryskach ,bezpiecznik w bsm od pompy paliwa ,pompa paliwa okablowanie a dokładnie zielonej korozji ....ciśnienie paliwa na szynie
    Pamiętaj jak silnik ma dobrze na pb to i na lpg też będzie dobrze
    możliwe że kuchenka ci mapy pieprzy z pb...można twardy reset zrobić bez podpięcia podtlenku LPG i jazda 300km na pb...adaptacje

    zapłon świece rozumiem sprawdzone?

    szukaj kogoś z planetem lexią
    albo do o.Tadeusza na mszę
    : )
    Ha poszedłem na mszę jak radziłeś i stwórca powiedział mi przez ojca "wymień wtryskiwacz od PB" i zadziałało :p teraz mam za to inny problem a mianowicie samochód podczas hamowania np na światłach po zatrzymaniu potrafi sobie zgasnąć albo się poddusić.. dodam że jest to automat AL4 i nie wiem czy zabierać się za skrzynie (olej, konwenter) czy może coś jeszcze innego.. jestem w tym temacie już zielony bo to mój pierwszy automat

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    05 październik 2015
    Skąd
    było Świętochłowice jest okolice Pilzna ; )
    Postów
    215
    Auto
    Ulysse 2.0JTD
    Rocznik
    2002
    Nie wiem jak tam w benzynowym silniku jest ale obstawiam silnik krokowy który za wolne obroty odpowiada...popatrz czy wszystko dobrze po wymianie wtrysku poskładałeś

  6. #5
    Master
    Dołączył
    12 listopad 2012
    Skąd
    Żory
    Postów
    1,203
    Auto
    Marea weekend 2,0 20v /Mercedes 300SE 87r /Plymouth Valiant 61r
    Rocznik
    1997
    Cytat Napisał stoprodziadzior Zobacz post
    h po zatrzymaniu potrafi sobie zgasnąć albo się poddusić.
    Za dawkowanie paliwa na biegu jałowym odpowiada silniczek krokowy, ale do jego prawidłowej pracy niezbędne są poprawne odczyty sondy lambda, temperatury silnika i położenia przepustnicy. Podobne objawy może powodować nieszczelny dolot (zasysanie lewego powietrza).
    Specjalista z zakresu rekonstrukcji wypadków drogowych i odszkodowań powypadkowych.

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 styczeń 2019
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    25
    Postów
    10
    Auto
    Fiat Ulysse II
    Rocznik
    2003
    Cytat Napisał hak64 Zobacz post
    Za dawkowanie paliwa na biegu jałowym odpowiada silniczek krokowy, ale do jego prawidłowej pracy niezbędne są poprawne odczyty sondy lambda, temperatury silnika i położenia przepustnicy. Podobne objawy może powodować nieszczelny dolot (zasysanie lewego powietrza).
    Dolot jest raczej szczelny bo walczyłem z nim jakiś czas temu (błąd P1160). Wymieniłem uszczelki pod kolektorem, MAP Sensor, podmieniłem nawet przepustnicę, a okazało się że to uszczelki na wtryskiwaczach które wymieniłem na nowe oryginalne. Sondy lambda mają prawidłowe napięcia, temperature silnika czujnik także dobrze wskazuje (sprawdzane PP2000). Z krokowcem jest taki problem, że jest zespolony z przepustnicą i nie wiem jak by to sprawdzic..

  8. #7
    Klubowicz
    Dołączył
    05 październik 2015
    Skąd
    było Świętochłowice jest okolice Pilzna ; )
    Postów
    215
    Auto
    Ulysse 2.0JTD
    Rocznik
    2002
    Podmianka na inny lub przeprowadzenie adaptacji

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 styczeń 2019
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    25
    Postów
    10
    Auto
    Fiat Ulysse II
    Rocznik
    2003
    Cytat Napisał volvgangster Zobacz post
    Podmianka na inny lub przeprowadzenie adaptacji
    I tu zaczyna się kolejny zament.. pp2000 nie można zrobić adaptacji rzekomo.. pytałem na kilku warsztatach zajmujacych się diagnostyką itd czy jest możliwość zrobienia adaptacji to usłyszałem że w tym aucie nie robi się adaptacji i weź bądź człowieku mądry z tym wszystkim...

  10. #9
    Klubowicz
    Dołączył
    05 październik 2015
    Skąd
    było Świętochłowice jest okolice Pilzna ; )
    Postów
    215
    Auto
    Ulysse 2.0JTD
    Rocznik
    2002
    666310622 dzwoń pogadamy

  11. #10
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 styczeń 2019
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    25
    Postów
    10
    Auto
    Fiat Ulysse II
    Rocznik
    2003
    Cytat Napisał volvgangster Zobacz post
    666310622 dzwoń pogadamy
    Ok dzięki. Jak tylko będę miał chwilę to zadzwonie


 

Podobne tematy

  1. Czyżby 3 cylindry?
    Napisany przez alexander_Felix na forum Silniki benzynowe Tipo
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 17-01-2018, 11:10
  2. Fiat Brava 1.6 103KM - nierówna praca silnika po rozgrzaniu
    Napisany przez filek na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 23-05-2016, 07:59
  3. Nie chodzi na dwa cylindry
    Napisany przez kru_czekd na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 79
    Ostatni post: 19-04-2011, 20:25
  4. pali na dwa cylindry
    Napisany przez arko1397 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 06-02-2011, 14:58
  5. Pali na dwa cylindry
    Napisany przez Kajetan.Kisiel na forum Punto II
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 21-05-2010, 08:19

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

https://www.iparts.pl