Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 12 z 12
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 styczeń 2019
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    30
    Postów
    10
    Auto
    Fiat Ulysse II
    Rocznik
    2003

    P0261 i praca na 3 cylindry po rozgrzaniu

    Witam. Od pewnego czasu mam problem z moim Ulysse 2.0 16v 2003r. Mianowicie gdy się rozgrzeje silnik zaczyna pracować na 3 gary i wyskakuje błąd P0261. Nie ma różnicy czy PB czy LPG.. w co celować ? z góry dzięki za pomoc



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    volvgangster
    Guest

    Talking

    Cytat Napisał stoprodziadzior Zobacz post
    Witam. Od pewnego czasu mam problem z moim Ulysse 2.0 16v 2003r. Mianowicie gdy się rozgrzeje silnik zaczyna pracować na 3 gary i wyskakuje błąd P0261. Nie ma różnicy czy PB czy LPG.. w co celować ? z góry dzięki za pomoc
    napięcie na wtryskach ,bezpiecznik w bsm od pompy paliwa ,pompa paliwa okablowanie a dokładnie zielonej korozji ....ciśnienie paliwa na szynie
    Pamiętaj jak silnik ma dobrze na pb to i na lpg też będzie dobrze
    możliwe że kuchenka ci mapy pieprzy z pb...można twardy reset zrobić bez podpięcia podtlenku LPG i jazda 300km na pb...adaptacje

    zapłon świece rozumiem sprawdzone?

    szukaj kogoś z planetem lexią
    albo do o.Tadeusza na mszę
    : )
    Ostatnio edytowane przez volvgangster ; 18-05-2019 o 22:14

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 styczeń 2019
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    30
    Postów
    10
    Auto
    Fiat Ulysse II
    Rocznik
    2003
    Cytat Napisał volvgangster Zobacz post
    napięcie na wtryskach ,bezpiecznik w bsm od pompy paliwa ,pompa paliwa okablowanie a dokładnie zielonej korozji ....ciśnienie paliwa na szynie
    Pamiętaj jak silnik ma dobrze na pb to i na lpg też będzie dobrze
    możliwe że kuchenka ci mapy pieprzy z pb...można twardy reset zrobić bez podpięcia podtlenku LPG i jazda 300km na pb...adaptacje

    zapłon świece rozumiem sprawdzone?

    szukaj kogoś z planetem lexią
    albo do o.Tadeusza na mszę
    : )
    Ha poszedłem na mszę jak radziłeś i stwórca powiedział mi przez ojca "wymień wtryskiwacz od PB" i zadziałało :p teraz mam za to inny problem a mianowicie samochód podczas hamowania np na światłach po zatrzymaniu potrafi sobie zgasnąć albo się poddusić.. dodam że jest to automat AL4 i nie wiem czy zabierać się za skrzynie (olej, konwenter) czy może coś jeszcze innego.. jestem w tym temacie już zielony bo to mój pierwszy automat

  5. #4
    volvgangster
    Guest
    Nie wiem jak tam w benzynowym silniku jest ale obstawiam silnik krokowy który za wolne obroty odpowiada...popatrz czy wszystko dobrze po wymianie wtrysku poskładałeś

  6. #5
    Master
    Dołączył
    12 listopad 2012
    Skąd
    Żory
    Postów
    1,292
    Auto
    Marea weekend 2,0 20v /Mercedes 300SE 87r /Plymouth Valiant 61r
    Rocznik
    1997
    Cytat Napisał stoprodziadzior Zobacz post
    h po zatrzymaniu potrafi sobie zgasnąć albo się poddusić.
    Za dawkowanie paliwa na biegu jałowym odpowiada silniczek krokowy, ale do jego prawidłowej pracy niezbędne są poprawne odczyty sondy lambda, temperatury silnika i położenia przepustnicy. Podobne objawy może powodować nieszczelny dolot (zasysanie lewego powietrza).
    Specjalista z zakresu rekonstrukcji wypadków drogowych i odszkodowań powypadkowych.

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 styczeń 2019
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    30
    Postów
    10
    Auto
    Fiat Ulysse II
    Rocznik
    2003
    Cytat Napisał hak64 Zobacz post
    Za dawkowanie paliwa na biegu jałowym odpowiada silniczek krokowy, ale do jego prawidłowej pracy niezbędne są poprawne odczyty sondy lambda, temperatury silnika i położenia przepustnicy. Podobne objawy może powodować nieszczelny dolot (zasysanie lewego powietrza).
    Dolot jest raczej szczelny bo walczyłem z nim jakiś czas temu (błąd P1160). Wymieniłem uszczelki pod kolektorem, MAP Sensor, podmieniłem nawet przepustnicę, a okazało się że to uszczelki na wtryskiwaczach które wymieniłem na nowe oryginalne. Sondy lambda mają prawidłowe napięcia, temperature silnika czujnik także dobrze wskazuje (sprawdzane PP2000). Z krokowcem jest taki problem, że jest zespolony z przepustnicą i nie wiem jak by to sprawdzic..

  8. #7
    volvgangster
    Guest
    Podmianka na inny lub przeprowadzenie adaptacji

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 styczeń 2019
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    30
    Postów
    10
    Auto
    Fiat Ulysse II
    Rocznik
    2003
    Cytat Napisał volvgangster Zobacz post
    Podmianka na inny lub przeprowadzenie adaptacji
    I tu zaczyna się kolejny zament.. pp2000 nie można zrobić adaptacji rzekomo.. pytałem na kilku warsztatach zajmujacych się diagnostyką itd czy jest możliwość zrobienia adaptacji to usłyszałem że w tym aucie nie robi się adaptacji i weź bądź człowieku mądry z tym wszystkim...

  10. #9
    volvgangster
    Guest
    666310622 dzwoń pogadamy

  11. #10
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 styczeń 2019
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    30
    Postów
    10
    Auto
    Fiat Ulysse II
    Rocznik
    2003
    Cytat Napisał volvgangster Zobacz post
    666310622 dzwoń pogadamy
    Ok dzięki. Jak tylko będę miał chwilę to zadzwonie

  12. #11
    Klubowicz
    Dołączył
    05 marzec 2016
    Skąd
    Białystok
    Postów
    106
    Auto
    Fiat ulysse
    Rocznik
    04.2004
    Cytat Napisał stoprodziadzior Zobacz post
    Witam. Od pewnego czasu mam problem z moim Ulysse 2.0 16v 2003r. Mianowicie gdy się rozgrzeje silnik zaczyna pracować na 3 gary i wyskakuje błąd P0261. Nie ma różnicy czy PB czy LPG.. w co celować ? z góry dzięki za pomoc
    Witam po długiej nieobecności.Autko to samo , jeżdzi , bo nie ma wyboru.U mnie podobny objaw , po odpaleniu , śmierdzi benzyną i przez 500-1000 m trzęsie autem.Po tym czasie cyka , jak zegareczek.A że mam pecha do pseudofachowców , to już 2 robiło , tzn chciało kapitalny remont , wymienili cewki ,świece . Bez zmian.Też myślę ,że to może być coś z wtryskiem na benzynie , bo tylko po odpaleniu.
    Auto na Pb 98 śmiga , jak rakieta. Meśki i Bmw nie maja szans ha ha.Pozdrawiam

  13. #12
    Klubowicz
    Dołączył
    28 wrzesień 2014
    Skąd
    na skraju grodu
    Postów
    229
    Auto
    Ulysse2.0 ; 500L 1,4 ; GrC4Picasso 1,6HDi
    Rocznik
    500L 12.12, Picasso 12/09
    Marku ; nie pamiętam już czy zespól cewek(kasetę) miałeś wymienianą na nową ? moze masz już możliwośc podpięcia auta pod Lexię lub Diagboxa ?
    kody błedów by wiele pomogły w diagnozie
    może gdzieś wilgoć robi zmieszanie -deszcz nie spływa ... mu na silnik /

    ps mój emerytowany Ulysse 97r stoi od jesieni -może 2 razy przejechałem w zimie po parę kilometrów , jak podładuje aku to staruje aż miło -a dla odmiany wtryskiwacz gazu Matrix domaga się interwencji
    Ostatnio edytowane przez sympatyk ; 29-03-2020 o 16:23


 

Podobne tematy

  1. Czyżby 3 cylindry?
    Napisany przez alexander_Felix na forum Silniki benzynowe Tipo
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 17-01-2018, 12:10
  2. Fiat Brava 1.6 103KM - nierówna praca silnika po rozgrzaniu
    Napisany przez filek na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 23-05-2016, 08:59
  3. Nie chodzi na dwa cylindry
    Napisany przez kru_czekd na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 79
    Ostatni post: 19-04-2011, 21:25
  4. pali na dwa cylindry
    Napisany przez arko1397 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 06-02-2011, 15:58
  5. Pali na dwa cylindry
    Napisany przez Kajetan.Kisiel na forum Punto II
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 21-05-2010, 09:19

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl