Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 56
  1. #16
    Klubowicz
    Dołączył
    22 październik 2009
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    233
    Auto
    Peugeot 206
    parę faktów;>
    Fiat Ulysse zadebiutował razem ze Citroenem Evansion, Lancią Zeta oraz Peugeotem 806
    Ulysse to mieszkanka fiata z beukołtem ;> - włosko- francuski ;>

    więc/według mnie kabel powinien pasować... i może soft podejśc..
    więc bardziej celował bym w serwis/diagnostykę Peugota...
    więc cofam że Fiat to nie Peugot:p

    ale zdjęcie pokaż:>



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Klubowicz
    Dołączył
    12 styczeń 2008
    Skąd
    Wolbrom/Beaconsfield
    Wiek
    43
    Postów
    105
    Auto
    Alfa 156 SW/Nuova Delta 1.6 16V/Delta Integrale 16V
    Cytat Napisał tomxx Zobacz post
    Fiat to nie Peugot;> kabel może być ten sam.. ale soft na bank inny ;>
    W tym przypadku to jest Peugeot i Citroen i FiatEcuScan nie bangla z tym pojazdem.
    Włoskie samochody są ja Media Markt...nie dla idiotów.

  4. #18
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 luty 2011
    Skąd
    Wrocław Psie Pole
    Postów
    90
    Auto
    Lancia Phedra 2.2 JTD
    Cytat Napisał tomxx Zobacz post
    Fiat to nie Peugot;> kabel może być ten sam.. ale soft na bank inny ;>
    Jak by nie patrzeć w przypadku rodziny Eurovan, jakimi są Ulysse mk1, Peugeot 806, Citroen Evasion i Lancia Zeta można powiedzieć, że w tym przypadku Fiat=Peugeot i owego Ulysse diagnozuje się narzędziami od Peugeota notabene ta sama zasada obowiązuje w przypadku zestawu Eurovan2 (Ulysse mkII, Peugeot 807, Citroen C8 oraz Lancia Phedra), więc jaki wniosek się nasuwa... ? Soft do diagnostyki jest dokładnie taki sam
    Pozdrawiam
    Zbyszek

    Oltcit Club - o jezzzu...
    Fiat UNO 1.1 Fire - 1984 - dawał radę
    Fiat Punto 55S - 1996 - był ze mną 10 lat
    Alfa Romeo 145 - 1997 - jest ze mną do dziś
    Lancia Phedra 2.2 JTD - i rodzinka wygodnie jedzie w komplecie

  5. #19
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 maj 2011
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    54
    Postów
    33
    Auto
    Fiat Ulysse 2.0 JTDEL 2001r.
    Cytat Napisał aquarius01 Zobacz post
    Tak tylko na marginesie bo koledzy w kwestii samego pytania już odpowiedzieli - nie ma takiego modelu jak Ulysses i pochodna od tego słowa odmiana Ulysses'a. Od samego początku jest to Ulysse i tej nazwy się nie odmienia. "Ulisses" chyba większości kojarzy się z mitologią grecką i stąd ta nadinterpretacja co nie zmienia faktu, że nazwa tego samochodu brzmi zdecydowanie inaczej - dokładnie tak jak nazwa tego działu
    Oczywiście masz rację, napisałem tak, ponieważ bardzo często w różnych miejscach np. w sklepach, warsztatach używają takiej niepoprawnej formy tzw. żargonu i ta zła forma jakoś przylgnęła do mnie. Dzięki za czujność Zbyszku.

    Do tomxx: jesteś pewien, że ten zestaw pokazany na fotce zadziała, pomimo braku możliwości wyboru typu auta w interfejsie softu?
    I jaką przejściówkę wybrać, wersję 1,2 czy może 3? Jak to sprawdzić?

  6. #20
    Klubowicz
    Dołączył
    22 październik 2009
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    233
    Auto
    Peugeot 206
    Bardziej chodzi mi tutaj o kabel a nie o soft więc:
    według mnie OBD2+przejściówka... bądź drożej poszukać(o wiele drożej) prosto pod peugota...
    ew. jeśli jest to na "jeden strzał" to warto podjechać gdzieś do fachowców i dać te parę złotych...

  7. #21
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 luty 2011
    Skąd
    Wrocław Psie Pole
    Postów
    90
    Auto
    Lancia Phedra 2.2 JTD
    Cytat Napisał tomxx Zobacz post
    Bardziej chodzi mi tutaj o kabel a nie o soft więc:
    Myślę, że Twoje zdanie w poprzednim poście jest jednoznaczne...

    Cytat Napisał tomxx Zobacz post
    według mnie OBD2+przejściówka... bądź drożej poszukać(o wiele drożej) prosto pod peugota...
    ew. jeśli jest to na "jeden strzał" to warto podjechać gdzieś do fachowców i dać te parę złotych...
    A ja zamiast kupować kable, przelotki i łamany soft, który nie zawsze będzie działał zgodnie z oczekiwaniami - nie wspominam już, że grzebanie w BSI bez doświadczenia może skutkować unieruchomieniem samochodu - poszukałbym w okolicy posiadacza Peugeot Planet lub Lexia. A gdzie ? Choćby na forum Peugeota a zaoszczędzone pieniądze przeznaczył na ewentualna naprawę
    Pozdrawiam
    Zbyszek

    Oltcit Club - o jezzzu...
    Fiat UNO 1.1 Fire - 1984 - dawał radę
    Fiat Punto 55S - 1996 - był ze mną 10 lat
    Alfa Romeo 145 - 1997 - jest ze mną do dziś
    Lancia Phedra 2.2 JTD - i rodzinka wygodnie jedzie w komplecie

  8. #22
    Klubowicz
    Dołączył
    22 październik 2009
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    233
    Auto
    Peugeot 206
    Kto co lubi:>
    jeden lubi samochód do mechanika
    jeden lubi pogrzebać i mieć radochę jak zapali

    ja chyba niedługo kupuję VAG 405 ;>
    Ostatnio edytowane przez tomxx ; 10-08-2011 o 14:51

  9. #23
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 luty 2011
    Skąd
    Wrocław Psie Pole
    Postów
    90
    Auto
    Lancia Phedra 2.2 JTD
    Cytat Napisał tomxx Zobacz post
    jeden lubi pogrzebać i mieć radochę jak zapali
    Dodać jednak należy, że do tego pogrzebać trzeba mieć choć trochę smykałki inaczej skończy się niezłym zonk'iem
    Pozdrawiam
    Zbyszek

    Oltcit Club - o jezzzu...
    Fiat UNO 1.1 Fire - 1984 - dawał radę
    Fiat Punto 55S - 1996 - był ze mną 10 lat
    Alfa Romeo 145 - 1997 - jest ze mną do dziś
    Lancia Phedra 2.2 JTD - i rodzinka wygodnie jedzie w komplecie

  10. #24
    Klubowicz
    Dołączył
    22 październik 2009
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    233
    Auto
    Peugeot 206
    Bądź dzwonem jak źle skręcisz;P

    dobra sprzedam kabel KKL (tak około 50zł -cena do uzgodnienia) (ten z obd2) bo jednak napaliłem się na skaner normalny...
    Ostatnio edytowane przez tomxx ; 10-08-2011 o 15:22

  11. #25
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 maj 2011
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    54
    Postów
    33
    Auto
    Fiat Ulysse 2.0 JTDEL 2001r.
    Upsss....... to jestem w punkcie wyjścia Faktycznie chodzi o kasację drobnego błędu po wyjęciu wtyczki od mapsensora, musiałem zmierzyć napięcie na włączonym silniku i po ponownym uruchomieniu silnika zapaliła się kontrolka Check Engine. Tak poza tym auto jeździ i pracuje dobrze.
    Mimo wszystko dziękuję za wszelkie sugestie.
    Może ktoś ma jakieś pomysły?

  12. #26
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    21 sierpień 2010
    Skąd
    slaskie
    Postów
    45
    Auto
    ulysse 2.0t
    Wstawiam zdjecia tego gniazda o ktore prosiles. Ciezki dostep aparatem wiec wyszlo nienajlepiej.




  13. #27
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Oleśnica (wlkp)
    Wiek
    41
    Postów
    5,366
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Cytat Napisał fire41 Zobacz post
    musiałem zmierzyć napięcie na włączonym silniku i po ponownym uruchomieniu silnika zapaliła się kontrolka Check Engine. Tak poza tym auto jeździ i pracuje dobrze.
    Jest duża szansa, że kontrolka zgaśnie, ale błąd pozostanie w pamięci.
    ECU jeżeli rozpozna, że błąd nie ma już miejsca to wygasi kontrolkę, ale jak wspomniałem zapis błędu pozostanie.

    Ewentualnie pokuś się na kabel, soft jest dostępny Ktoś musi przetrzeć szlak
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  14. #28
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 maj 2011
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    54
    Postów
    33
    Auto
    Fiat Ulysse 2.0 JTDEL 2001r.
    Cytat Napisał miszko Zobacz post
    Jest duża szansa, że kontrolka zgaśnie, ale błąd pozostanie w pamięci.
    ECU jeżeli rozpozna, że błąd nie ma już miejsca to wygasi kontrolkę, ale jak wspomniałem zapis błędu pozostanie.
    A czy może się tak zdarzyć, że po przejechaniu określonego odcinka np. kilkudziesięciu kilometrów auto przejdzie w tryb awaryjny i będzie koniec z jazdy? Właśnie w sobotę wyjeżdżam z rodzinką nad morze i nie byłoby miło aby autko wykręciło mi taki numer. Kurcze, przecież zdjąłem tylko wtyczkę z czujnika a błąd nie powstał w czasie jazdy, mam nadzieję, że to był błąd chwilowy.

    Cytat Napisał miszko Zobacz post
    Ewentualnie pokuś się na kabel, soft jest dostępny Ktoś musi przetrzeć szlak
    Pozostaje pytanie-jaki kabel wybrać (przejściówki są aż 3)

  15. #29
    Klubowicz
    Dołączył
    22 październik 2009
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    233
    Auto
    Peugeot 206
    Kabel - wejście do Peugota 308
    kabel obd2 - najlepiej KKL+CAN bo nie wiem jak się w peugotach patrzy na linie...

    soft-? albo tóry jest podobny do tego fiata... albo coś fiatowskiego..
    podobne
    Citroenem Evasion
    Lancia Zeta
    Peugeotem 806

    kontrolka ? - odczep klemę od akumulatora na chwilę... zwykle pomaga..
    Ostatnio edytowane przez tomxx ; 10-08-2011 o 21:21

  16. #30
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 maj 2011
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    54
    Postów
    33
    Auto
    Fiat Ulysse 2.0 JTDEL 2001r.
    Cytat Napisał tomxx Zobacz post
    Kabel - wejście do Peugota 308
    kabel obd2 - najlepiej KKL+CAN bo nie wiem jak się w peugotach patrzy na linie...
    tomxx jesteś pewien, że ten kabelek będzie pasował do mojego auta? Mam wątpliwości...
    Ten co wskazałeś jest do Ulysse z 95' ponieważ ma gniazdo na 30 pinów
    Cytat Napisał kamasutra80 Zobacz post
    To ja tez zapytam jaki moge dopasowac w swojego ulysse 95 2.0t benzyna. Z tego co wiem to mam gniazdo na 30 pinow i jakis stary system. Interesuje mnie diagnozowanie sondy/czujniki itp oraz wykresy. Ciezko go podlaczyc u elektrykow bo nikt nie ma takiego interfejsu.
    gniazdo w moim Ulysse z 2001' ma pinów 16, więc to typowe gniazdo do interfejsów ELM327 i KKL, wystarczy porównać fotografie
    widok dniazda-Ulysse z 2001'.jpg Adapter z gniazda OBD2 na wtyk Peugeot Citroen 30 pin.jpg

    OK, z klemą spróbuję jutro.


 
Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Jaki Interfejs Diagnostyczny pod Brava
    Napisany przez DrV na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 39
    Ostatni post: 18-01-2012, 23:07
  2. [osprzęt silnika] Dobry interfejs diagnostyczny
    Napisany przez pavloalpin na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post: 14-01-2011, 00:02
  3. Interfejs Diagnostyczny do Pandy 1.3
    Napisany przez marcinbl na forum Panda
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post: 22-12-2010, 18:43
  4. Interfejs diagnostyczny - Siena 1.2 8V '99
    Napisany przez dingo148 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 13-11-2010, 11:12
  5. ABS Pomóżcie
    Napisany przez patrykpolak6 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post: 05-12-2009, 23:26

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat ulysse gniazdo diagnostyczne

fiat ulysse diagnostyka

gdzie jest gniazdo OBD peugeot 806

gniazdo diagnostyczne citroen evasion

interfejs fiat ecu scan usb

peugeot 806 gniazdo diagnostyczne

fiatecuscan ulysse

jaki kabel serwisowy i program do citroena evasion

fiat punto 1.2 1997 ecu scan

Interfejs Fiat ECU Scan USB we wtyku OBD2

adapter z gniazda obd2 na wtyk peugeot citroen 30 pin

gniazdo diagnostyczne peugeot 806

fiat ulysse program diagnostyczny

gniazdo diagnostyczne fiat ulysse

diagnostyka fiata kablem kkl

gniazdo interfejsu ulysse

program diagnostyczny fiat ulysse

peugeot 806 od kiedy obd2

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl