Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 11 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 153
Like Tree6lubi to!

Temat: Zakup Tipo  

  1. #16
    Master
    Dołączył
    02 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,526
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Zamawiałem do produkcji. Wyprodukowany we wrześniu 2017 odbiór październik. Dostałem rabat pt. Vip - tak było na fakturze(ha, ha vip i tipo :-)) a to dlatego że kupwałem wcześniej u tego samego dealera nowe auto. Ale podobne ceny były w necie zwłaszcz jakiś dealer z ełku. Tle że to 2 lata temu ceny jednak troche rosną.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Master
    Dołączył
    07 czerwiec 2017
    Skąd
    Białystok
    Postów
    3,780
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-JET LPG Lounge
    Rocznik
    2017
    Tak, opłaca się.

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Cytat Napisał cenzura Zobacz post
    Mam pytanko, czy opłaca się nowe Tipo sedan Lounge 1.4 95km z pakietem city i z kolorem metalizowanym w cenie 54 900zł?
    Lepszy
    Power
    Gamoniu

  4. #18
    Master
    Dołączył
    19 październik 2017
    Skąd
    SBI
    Postów
    1,193
    Auto
    Tipo HB 1.4T
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał Micru Zobacz post

    W kwestii Seata - aktualnie w grę mocniej wszedł Leon, zaproponowali cenę 65 za 1.5 tsi, kolor i wersja ok. Od Fiata żadnej tak dobrej oferty jeszcze nie mam(chodzi o wielkość rabatu). Sprzedawcom Fiata jakoś mniej zależy, a w Seacie utrata wartości też powinna być ok i mają 5 lat gwarancji. Na razie zbieram oferty i czekam na dobrą ofertę na Tipo.
    Za takie pieniądze z tym silnikiem to Seata bym brał bez zastanowienia.

  5. #19
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 czerwiec 2018
    Skąd
    Bydgoszcz REISKI AUTO
    Wiek
    33
    Postów
    65
    Auto
    Tipo sedan 1,4 95KM
    Rocznik
    2017
    Micru, być może rozmawiałeś ze mną odnośnie Fiata Tipo HB w Bydgoszczy ew. z kolegą jak coś to napisz na PW. co do wielkości rabatu w Seacie, to rabat liczony procentowo przy wyższej cenie wyjściowej auta zawsze będzie wychodził większy.

  6. #20
    XJ6
    XJ6 jest nieaktywny
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 luty 2019
    Skąd
    Z miasta
    Wiek
    35
    Postów
    17
    Auto
    Alfa Giulietta
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał Micru Zobacz post
    Giulia jest od 124k aktualnie, czyli jakieś 3x Tipo

    Wielkość wnętrza nie ma dla mnie dużego znaczenia, bagażnik też nie. Focus mk3 jest ciasny w środku i ma bodajże 340l bagażnika, ale dla mojej rodziny 2+1, gdzie przez 90% czasu jeździ 1 osoba jest jak najbardziej ok, a na wakacje do Grecji też dojechał. Generalnie kupiłbym kolejnego Focusa w Dieslu, ale mk4 jest droższy o 15k od poprzedniej generacji, a dodatkowo żadnego benzynowego czterocylindrowca nie mają(2.3 nie liczę), a z tymi 3-cylindrami to bywa różnie.

    Dzięki za cenne uwagi, jestem zaskoczony tak negatywnymi opiniami na temat Giulietty, spodziewałem się po niej dużo lepszych materiałów we wnętrzu niż w Tipo, które, gdy oglądałem wersję Pop, były delikatnie mówiąc średnie. Gdy będę oglądał Alfę zwrócę na to uwagę.

    Leon wygląda bardzo fajnie, jeździ przyzwoicie, chociaż do Focusa mu daleko, ale ma 1 problem - silnik, który stosunkowo dużo pali - ok. 7,5l(przy tej samej jeździe Focus TDCi palił około 5,5l, a Bravo Tjet 9l), a którego nie można zagazować. Miałem go przez 3 miesiące do testów i był bardzo przyjemny. Dodatkowo Giulietta i Leon schodzą z rynku, co spowoduje większą utratę wartości. Dlatego faworytem wydaje się Tipo.

    Czy idzie kupić Tipo 1.4 T Jet w wersji Pop w granicach 50k, czy te ceny, które są na stocku Fiata są ostateczne? Aktualnie zaczynają się od 53900.
    Micru idź do Alfy i obejrzyj Giuliettę, bo to co piszą, że w Giulietcie materiały są gorsze niż w Tipo to jakiś żart. Nie przejmuj się spadkiem ceny tego auta, bo te Alfy wbrew obiegowym opiniom bardzo dobrze tę cenę trzymają.
    Jeszcze jedno. Przejedź się Tipo i Giuliettą. Jeździłeś Focusem, a tam jest wielowahacz z tyłu. W tipo to belka, a w Alfie też wielowahacz. Przy Giulietcie Tipo to balia na kołach. Doznasz szoku po przesiadce. Alfa ma bardzo bezpośredni układ kierowniczy. Do tego system DNA (tryby jazdy). Giulietta to auta z innej póki niż Tipo. Nie krytykuję go, bo też się nim interesowałem, ale nie ma co się kłócić z faktami.

  7. #21
    Master
    Dołączył
    02 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,526
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Nie jest z innej półki tylko dla innego klienta. Materaiły ani lepsze ani gorsze ten sam abs w większości tworzyw tylko kokpit twardy (to ostrzeżenie dla fetyszystów miękkich desek rozdzielczych). Zdecydowanie ładniejsze stylistycznie i z dbałością o designerskie detale (w tipo z tym jest słabo). Auto bardziej "nerwowe" precyzyjniejsze w prowadzeniu, mniej komfortowe, głośniejsze ( bo takie chyba ma być i mniej praktyczne. Niemal identyczne przyspieszenie vmax nie dziwota bo ten sam układ napędowy (w bazowej bo są jescze MA) z różnicą w cenie 30 % za model u schyłku swojej produkcji bo to też może ma znaczenie. Nie krytykuję alfy, po prostu to są jej cechy, mam do niej wielki sentyment i po tipo jak pozwoli zdrowie i nie trzeba będzie suvokredensem jeździć może znów będzie alfa jak się jeszcze na rynku obstanie.
    Ostatnio edytowane przez marx30 ; 22-01-2020 o 22:20
    nightingale79 lubi to.

  8. #22
    Klubowicz
    Dołączył
    07 maj 2017
    Skąd
    Lubasz
    Postów
    227
    Auto
    linea
    Rocznik
    2008
    Witam ,nie wiedziałem w jakim temacie się zapytać ,może ktoś tutaj coś podpowie ,teraz mam Tipo 1,6 sedan w automacie koniec 2017 rok ,sprawuje się dobrze ,jednak na dzisiaj kupiłbym z takim napędem kombi ,ale niestety takich nie ma już w sprzedaży ,można kupić automat tylko w dislu ,nigdy nie miałem auta w dislu i pytanko może ktoś jest na forum z automatem w dislu ,jak to jeżdzi ,parę zdań by napisał czy warto wchodzić w ten model ,boję się trochę disla filtr dpf wypalania i tam inne przygody np 2masa

  9. #23
    Klubowicz
    Dołączył
    10 marzec 2019
    Skąd
    DJ
    Postów
    119
    Auto
    Tipo Station Wagon Longue 1.6 M-Jet 16v 120KM DDCT
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał tipomirek Zobacz post
    Witam ,nie wiedziałem w jakim temacie się zapytać ,może ktoś tutaj coś podpowie ,teraz mam Tipo 1,6 sedan w automacie koniec 2017 rok ,sprawuje się dobrze ,jednak na dzisiaj kupiłbym z takim napędem kombi ,ale niestety takich nie ma już w sprzedaży ,można kupić automat tylko w dislu ,nigdy nie miałem auta w dislu i pytanko może ktoś jest na forum z automatem w dislu ,jak to jeżdzi ,parę zdań by napisał czy warto wchodzić w ten model ,boję się trochę disla filtr dpf wypalania i tam inne przygody np 2masa
    Ja mam przyjemność jeździć Tipo SW Longue MJet 120 KM, w automacie DDCT. Uważam, że to auto to chyba jeden z niewielu wariantów Tipo, który sprawia przyjemność podczas jazdy. Zero problemów mechanicznych, żadnych kłopotów z trakcją, skrzynia DDCT jest świetnie spasowana z silnikiem, nisko osiągalny maksymalny moment obrotowy, to uśmiech na buzi przy ruszaniu spod świateł - murowany mój silnik praktycznie nie bierze oleju, do tej pory jedna była jego wymiana po 20kkm z Selenii na Mobila i po kolejnych 12kkm zero ubytków. W zasadzie na tym forum nie mam co robić, bo zero problemów z Tipo poza jednym, który wynikł ze sposobu użytkowania samochodu, a był nim niedoladowany akumulator, ale to nie przypadłość Fiata, tylko bardzo krótkie odcinki jakie dziennie są pokonywane przy wykorzystaniu wszystkich modułów komfortu, teraz - grzanie foteli, rozmrazanie auta, system s&s, a w lecie klima non stop. Problemów z dpf tipo nie sygnalizuje żadnych, ale to może dlatego, że staram się dość regularnie przedmuchac Tipka na niemieckich autostradach z prędkością maksymalną xd. Niestety odbija się to na średnim spalaniu ropy, bo nie udało mi się zejść ze średnim spalaniem na przestrzeni ostatnich 12 tys km poniżej 6,8L /100...

    Wysłane z mojego S2 przy użyciu Tapatalka

  10. #24
    Klubowicz
    Dołączył
    07 maj 2017
    Skąd
    Lubasz
    Postów
    227
    Auto
    linea
    Rocznik
    2008
    Cytat Napisał Chipo Zobacz post
    Ja mam przyjemność jeździć Tipo SW Longue MJet 120 KM, w automacie DDCT. Uważam, że to auto to chyba jeden z niewielu wariantów Tipo, który sprawia przyjemność podczas jazdy. Zero problemów mechanicznych, żadnych kłopotów z trakcją, skrzynia DDCT jest świetnie spasowana z silnikiem, nisko osiągalny maksymalny moment obrotowy, to uśmiech na buzi przy ruszaniu spod świateł - murowany mój silnik praktycznie nie bierze oleju, do tej pory jedna była jego wymiana po 20kkm z Selenii na Mobila i po kolejnych 12kkm zero ubytków. W zasadzie na tym forum nie mam co robić, bo zero problemów z Tipo poza jednym, który wynikł ze sposobu użytkowania samochodu, a był nim niedoladowany akumulator, ale to nie przypadłość Fiata, tylko bardzo krótkie odcinki jakie dziennie są pokonywane przy wykorzystaniu wszystkich modułów komfortu, teraz - grzanie foteli, rozmrazanie auta, system s&s, a w lecie klima non stop. Problemów z dpf tipo nie sygnalizuje żadnych, ale to może dlatego, że staram się dość regularnie przedmuchac Tipka na niemieckich autostradach z prędkością maksymalną xd. Niestety odbija się to na średnim spalaniu ropy, bo nie udało mi się zejść ze średnim spalaniem na przestrzeni ostatnich 12 tys km poniżej 6,8L /100...

    Wysłane z mojego S2 przy użyciu Tapatalka
    Dziękuję za konkretną odpowiedz ,robię 15-18 tyś rocznie ,główne jazdy to codzienne pozamiejskie do 20 kilometrów ,jakieś wyjazdy sobotnie 100-200 kilomert,i kilka autostradowych mam w jedną stronę ponad 300 kilometrów 130-140 km na godz ,jakie mógłbym mieć spalanie średnie ,teraz przy tym silniku mam 6,4-6,7 l,jeszcze napisz jak z wyciszeniem kabiny

  11. #25
    Klubowicz
    Dołączył
    10 marzec 2019
    Skąd
    DJ
    Postów
    119
    Auto
    Tipo Station Wagon Longue 1.6 M-Jet 16v 120KM DDCT
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał tipomirek Zobacz post
    Dziękuję za konkretną odpowiedz ,robię 15-18 tyś rocznie ,główne jazdy to codzienne pozamiejskie do 20 kilometrów ,jakieś wyjazdy sobotnie 100-200 kilomert,i kilka autostradowych mam w jedną stronę ponad 300 kilometrów 130-140 km na godz ,jakie mógłbym mieć spalanie średnie ,teraz przy tym silniku mam 6,4-6,7 l,jeszcze napisz jak z wyciszeniem kabiny
    Powinieneś być zadowolony z Tipo w dieslu. Szczerze mówiąc to jestem bardzo zaskoczony kultura pracy MJeta, szczególnie przy wyższych prędkościach. Wydaje mi się, ze opony zimowe generują większy hałas niż silnik przy 170 km i więcej na godzinę

    a co do spalania przy prędkości autostradowej? szczerze mówiąc nie wiem silnik wówczas ma ok 2,2 -2,5 tys obr/min więc nie powinien palić więcej niż 5,5L ale zgaduję, bo z tym silniczkiem aż grzech nie jechać więcej, oczywiście w Niemczech ;P
    Ostatnio edytowane przez Chipo ; 26-01-2020 o 15:21

  12. #26
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 styczeń 2020
    Skąd
    Oborniki
    Postów
    21
    Auto
    Tipo 1.4 T-Jet
    Rocznik
    2020
    Cytat Napisał XJ6 Zobacz post
    Micru idź do Alfy i obejrzyj Giuliettę, bo to co piszą, że w Giulietcie materiały są gorsze niż w Tipo to jakiś żart. Nie przejmuj się spadkiem ceny tego auta, bo te Alfy wbrew obiegowym opiniom bardzo dobrze tę cenę trzymają.
    Jeszcze jedno. Przejedź się Tipo i Giuliettą. Jeździłeś Focusem, a tam jest wielowahacz z tyłu. W tipo to belka, a w Alfie też wielowahacz. Przy Giulietcie Tipo to balia na kołach. Doznasz szoku po przesiadce. Alfa ma bardzo bezpośredni układ kierowniczy. Do tego system DNA (tryby jazdy). Giulietta to auta z innej póki niż Tipo. Nie krytykuję go, bo też się nim interesowałem, ale nie ma co się kłócić z faktami.
    Właśnie wróciłem z małej zagranicznej wycieczki, oczywiście Focusem, a potem zabrałem się za spacer po salonach. Wnioski - jest gorzej niż było 5 lat temu...

    Z Tipo szału nie było, w środku w wersji Pop trochę straszy tandetnym plastikiem, chociaż samo auto było ok, przesiadka z Focusa jest bolesna
    Alfę oceniam zdecydowanie lepiej, w środku spoko, chociaż moim zdaniem kierownica psuje wnętrze tego auta, właściwości jezdne prawie jak mój Focus i co Alfa to Alfa Co do spadku ceny to aktualnie masz rację - 5 latki są za około 50k, pytanie co będzie po zakończeniu produkcji, albo co gorsza zniknięciu Alfy z rynku jak Lancii.
    Leon w wersji, którą mógłbym kupić nie jeździ już tak dobrze, jak wersja, którą testowałem wcześniej - tamta niby jakaś utwardzona była. Dodatkowo brak możliwości założenia LPG, też schodzi z rynku i chyba za bardzo przypomina mi Octavię.
    Coraz mniej wiem w którą stronę iść, bo byłem nastawiony na tipo.
    Jeśli nie znajdę czegoś co mnie przekona w 100% to chyba poczekam na VW ID3.

  13. #27
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    14 czerwiec 2016
    Skąd
    Kraków
    Postów
    49
    Auto
    Bravo 1.4 Tjet
    Rocznik
    2007
    Na chwilę obecną noszę się z zamiarem kupna tipo . Ktoś może się wypowiedzieć jak wygląda kwestia wygłuszenia wnętrza/ zestopniowania skrzyni biegów w przypadku 95/120 km benzyn? Głównie chodzi mi o to czy jest jakaś różnica w obrotach pomiędzy tjetem/wolnossącym i jak się prezentują w przedziale 90/140km/h. Z tego co czytalem to w wolnossącym pierwsze 2 biegi są strasznie krotkie.
    Chcę się przesiać z bravo 2 150km.

  14. #28
    Master
    Dołączył
    02 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,526
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    To dostaniesz taką samą skrzynię jak bravo . W tjecie przy 120 kmh na 6 jest 3000 rpm. Wygłuszenie bardzo przyzwoite zaglądałem tu i ówdzie i np podłoga w grubym poliuretanie nie filcu, generalnie sporo ciszej niż np punto, mito. Przesiadka na 95 chyba byłaby mocno bolesna.
    Ostatnio edytowane przez marx30 ; 31-01-2020 o 19:13

  15. #29
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    14 czerwiec 2016
    Skąd
    Kraków
    Postów
    49
    Auto
    Bravo 1.4 Tjet
    Rocznik
    2007
    Czyli dalej słynna m32? Coś gdzieś czytałem że po 2012 już tak nie padały te skrzynie. Cuz na budziku już prawie 240kkm więc myślę że pora na coś nowego . Patrzyłem w konfigurator (który mi nie działa w przypadku tipo nie wiem czy też tak macie ) i wersja która mnie interesowała czyli hatchback longue /s design tjet + lakier, felgi 17, parktroniki , bixenon większy ekran multimediów kosztował cennikowo coś koło 90k a to jak na fiata "ciut" za dużo . Rozważałem też nowe Clio z automatem na wypasie też coś koło tego wyszło. Za to wolnossak w sedanie z bajerami wyszło jakieś 65k. Nie potrzebuję samochodu do szaleństw zależy mi na spokojnej bezproblemowej eksploatacji ,a fiat jako jeden z nielicznych ma silniki 4 cylindrowe w ofercie .

  16. #30
    Master
    Dołączył
    15 czerwiec 2018
    Skąd
    Zabrze
    Wiek
    40
    Postów
    1,596
    Auto
    Fiat Tipo SW 1.4 T-Jet LPG
    Rocznik
    2018
    C635 masz w t-jet

    Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka
    *edyta: cyferki się przestawiły
    Ostatnio edytowane przez Szary83 ; 01-02-2020 o 08:54


 
Strona 2 z 11 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Zakup samochodu Tipo
    Napisany przez Lukio132 na forum Tipo
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 27-11-2019, 12:33
  2. Zakup nowego Tipo
    Napisany przez ArekBo na forum Tipo
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 14-02-2019, 23:57
  3. Zakup Tipo
    Napisany przez krystian4321 na forum Tipo
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 29-10-2018, 19:11
  4. zakup alufelg do TIPO
    Napisany przez grzesinfo na forum Opony i felgi Tipo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 02-05-2018, 12:19
  5. Zakup Tipo SW
    Napisany przez twinskillers na forum Tipo
    Odpowiedzi: 25
    Ostatni post: 08-08-2017, 21:15

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl