Zawsze lepiejtqk niż naklejenie grubszych kostek pianki jak to ma miejsce w Astrze 5.
Powoduje to też, że podłoga po położeniu siedzeń jest prawie równa. Ale parę centymetrów się traci.
Wysłane z mojego SGP621 przy użyciu Tapatalka
Zawsze lepiejtqk niż naklejenie grubszych kostek pianki jak to ma miejsce w Astrze 5.
Powoduje to też, że podłoga po położeniu siedzeń jest prawie równa. Ale parę centymetrów się traci.
Wysłane z mojego SGP621 przy użyciu Tapatalka
Ostatnio edytowane przez ffun ; 12-03-2017 o 15:28
Tylne dywaniki z sedana nie pasują do HB są dłuższe
Penery
Siedziałem dziś w salonie w wersji HB. Dwa spostrzezenia: radio tam było takie zwykłe jak w sedanie, niedotykowe. Czy to znaczy że to radio ala tablet możnaby zamontować do sedana? Deska jest taka sama?
HB ma super podsufitkę. Nie taka filcowania tylko jakby materiałowa z przetłoczenia mi. Bardzo to poprawia estetykę. Reszta jak w sedanie.
Wytloczce pod podłogą była i mi się to podoba, bezpieczniki, srubokrety żaróweczki wszystko tam można sobie ładnie poukładać. Będzie fajne.
Ostatnio edytowane przez leinad ; 21-03-2017 o 22:01
leinad rzeczywiście podsufitka jest z lepszego materiału. Kombi ma dokładnie taka samą
Fiat Tipo 1.4 16V by tedybear
Temat umilkł a myślę, że bardzo ważny. Czy ktoś kto ma HB może porównać różnice np w samej jeździe? Np jak zawieszenie, bo wielu narzeka na sedana, że głośno pracuje. Te 8 tys różnicy tak se o nie wzięło się z nieba. Na pewno nie jest to tylko różnica w podsufitce. Ciekaw jestem czy w zwykłym 1.4 też będą problemy z falowaniem, kulkami itp.
Dla mnie osobiście sedan ładniejszy a bagażnik można nadrobić boxem dachowym, ale jeśli jakościowo materiały w całym aucie są lepsze to może jednak warto dopłacić do HB a mieć gorsze wyposażenie.
Wnetrze wygląda we wszystkich 3 wersjach tak samo, rozni sie tym wiekszym wyswietlaczem Uconnect. Mogą sie roznic wlasciwosci jezdne, bo sedan nie byl robiony jak to zwykle bywa przez doklejenie dupy do HB tylko powstał jako osobny projekt. Pewnie wizualnie jest parę rzeczy jak dzienne led, przyciemniane szyby i lpg z fabryki
Co do samego zawieszenia ja osobiscie na razie nie moge narzekac, jezdzi sie komfortowo i na zadne halasy nie narzekam, oby tak dalej to bedzie dobrze, choc mam za maly przebieg zeby cos wiecej napisac
Ja mam HB, ale sedanem nie jechałem to ciężko coś powiedzieć. Moja opinia też może być dziwna, bo nie narzekam na auto jak większość ludzi na forum, a poruszam się równolegle autami jak volvo xc60 z 2016 roku, po skode octavie rs czy inne auta i odczuwam dużą przyjemność z jazdy moim TIPO HB. Auto ciche w środku, i pomimo, że to 1,4 95 km to też da się wyprzedzać tiry i poruszać drogami typu S czy autostradami i nie jest to jakimś dyskomfortem. Nie jest to auto sportowe, ale nie jest też to auto zawalidrogi. Jest to dobry samochód do codziennego użytku dla KAŻDEGO. To jest tylko moje zdanie i każdy może mieć inne odczucia, ale jak szukamy auta terenowego to kupujemy jeepa, jak sportowe to cupe z dobrym silnikiem, a jak ktoś potrzebuje auta w dobrej cenie do codziennego użytku to kupuje tipo bo do tego moim zdaniem został ten model stworzony, a jeśli ktoś kupił tipo i mówi, że nie może wyprzedzić w 2 sekundy 3 tirów to chyba powinien iść do lekarza skoro nie potrafi dokonać dobrego wyboru auta do odpowiedniego celu lub mógł kupić inne auto np volvo z 2,5 litorwym silnikiem z turbiną i proszę bardzo. Czy ktoś Wam pistolet do głowy przykładał, aby kupić tipo?
Ale to tylko moje zdanie...
P.S.
Ja jestem w 100% zadowolony z auta i gdybym miał możliwość ponownego wyboru i wydania swoich pieniędzy to wybrał bym ponownie TIPO HB i TAK - też z silnikiem 1,4 95 km ! Da się jeździć, spełnia swoją rolę i jest wystarczający do tego auta jak chodzi o jazdę - codziennie pokonuję 100km w mieście i poza nim, gdzie od 8 marca jak odebrałem auto przejechałem ledwie 3300 km i mam porównanie do innych aut innego typu, ale co ja tam wiem.
Ostatnio edytowane przez Tybek ; 23-04-2017 o 21:13
TIPO HB 1,4 - 95 KM (POP) ->
Uważam, że kupuje się takie auto jakiego się potrzebuje. Ja postawiłem na HB z T-Jet, jak powiedział przedmówca nie jest to auto sportowe ale do codziennej jazdy a T-Jet nie jest silnikiem do oszczędzania paliwa ale dla mnie te dwie cechy dają przyjemność z podróżowania, delikatnie muskam gaz i mam komfort ze spokojnej jazdy z zapasem mocy w razie potrzeby. A dlaczego HB a nie sedan? Otwór bagażnika, niby niewiele a jednak tak wiele.
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Na pewno właściwości jezdne są zbliżone w HB i sedan. Przecież to to samo auto . Nawet spodziewanym się nieco głośniejsze jak pracy zawoeszenia tylnego z racji tego że do bagaznika HB jest lepszy dostęp z wnętrza auta niż w sedanie.
Mój ma 10000 przebiegu i moim zdaniem nieźle wybiera dziury. Ale to jak pisałem jest subiektywna ocena. Zależy czym kto jeździł wcześniej...