Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 3 z 9 PierwszyPierwszy 12345 ... OstatniOstatni
Posty od 31 do 45 z 135
Like Tree23lubi to!

Temat: Tipo Hatchback kontra Sedan  

  1. #31
    Klubowicz
    Dołączył
    29 maj 2016
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    175
    Auto
    Opel Astra J Sedan
    Rocznik
    2016
    Cytat Napisał jaroslawrak Zobacz post
    Jak mi się uda załapać przed południem na jazdę to napiszę,bo w tym dniu idę do pracy na II zm.

    A tymczasem w katalogu podane są już wersje silnikowe hatchbacka i kombi:
    Benzyna
    1,4 95KM 6MT
    1,4 T-Jet 120KM S&S 6MT
    1,4 T-Jet 120KM 6MT LPG
    1,6 110KM 6AT
    Diesel
    1,3 95KM S&S 5MT
    1,6 120KM S&S 6MT
    1,6 120KM S&S DDCT 6AT
    Czort wie co to jest DDCT? A S&S to chyba start/stop....da się wyłączyć to dziadostwo?Szkoda,że cen jeszcze nie ma....

    https://en.m.wikipedia.org/wiki/FPT_...T_transmission

    Skrzynia dwusprzęgłowa.

    Start Stop często nie daje się wyłączyć, ale po co to robić skoro układ zapłonowy będzie przystosowany do tego? Oczywiście należy się spodziewać wyższych cen...



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #32
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,503
    Auto
    Grande Punto Emotion 1.4 8v, 500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2007, 04.2016, 05.2023
    DDCT to automatyczna skrzynia dwusprzęgłowa Żałuję, że nie wziąłem do Viagry.
    Co do S&S, to w 500X pamięta ostatni stan, więc jest duże prawdopodobieństwo, że w Tipo też tak będzie. Cena jest wyższa, chociażby z powodu akumulatora Heavy Duty, inny rozrusznik,...
    Swoją drogą, co ma przystosowanie układu zapłonowego do S&S? S&S to samo zło, które nie daje żadnych oszczędności ani dla właściciela, ani środowiska. Turbo szybciej pada, silnik też swoje dostaje, przy odpaleniu większa dawka paliwa, zużycie rozrusznika, akumulatora (dość drogiego),... i irytacja z działania - S&S miałem chwilowo włączony, po dotarciu silnika, tylko dwa razy, nigdy więcej nie włączę.
    Ostatnio edytowane przez krowka1978 ; 04-11-2016 o 12:55

  4. #33
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    10 listopad 2014
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    47
    Postów
    31
    Auto
    Croma 1,9 16v 150KM
    Rocznik
    2007
    Super ze jest 1,4 T-Jet LPG. Czytałem, że polscy dilerzy mieli zablokować LPG w serii, żeby montować własne dedykowane zestawy.

  5. #34
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    23 październik 2016
    Skąd
    Płock
    Postów
    511
    Auto
    Ypsilon 1,2
    Rocznik
    2014
    Cytat Napisał krowka1978 Zobacz post
    Swoją drogą, co ma przystosowanie układu zapłonowego do S&S? S&S to samo zło, które nie daje żadnych oszczędności ani dla właściciela, ani środowiska. Turbo szybciej pada, silnik też swoje dostaje, przy odpaleniu większa dawka paliwa, zużycie rozrusznika, akumulatora (dość drogiego),... i irytacja z działania - S&S miałem chwilowo włączony, po dotarciu silnika, tylko dwa razy, nigdy więcej nie włączę.
    Nie wiem skąd u Ciebie takie panikarskie podejście do s&s - przecież masz wzmocniony rozrusznik, akumulator, turbo specjalnie do tego przystosowane itd. a ty masz takie katastrofalne wizje chociaż użyłeś tego systemu kilka razy.
    Ja w Lancii używam tego systemu od dotarcia silnika cały czas. Spalanie w mieście niższe od 0,5 do prawie litra, zero wibracji i hałasu na postoju przy światłach.. Super. Tak się przyzwyczaiłem do tego, że wkurza mnie jak system nie zgasi silnika bo np. nie nabrał jeszcze właściwej temperatury.

  6. #35
    Klubowicz
    Dołączył
    29 maj 2016
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    175
    Auto
    Opel Astra J Sedan
    Rocznik
    2016
    Cytat Napisał ŻuczekM Zobacz post
    Nie wiem skąd u Ciebie takie panikarskie podejście do s&s - przecież masz wzmocniony rozrusznik, akumulator, turbo specjalnie do tego przystosowane itd. a ty masz takie katastrofalne wizje chociaż użyłeś tego systemu kilka razy.
    Ja w Lancii używam tego systemu od dotarcia silnika cały czas. Spalanie w mieście niższe od 0,5 do prawie litra, zero wibracji i hałasu na postoju przy światłach.. Super. Tak się przyzwyczaiłem do tego, że wkurza mnie jak system nie zgasi silnika bo np. nie nabrał jeszcze właściwej temperatury.

    Ja rónież bardzo lubię system S&S, sprawdzone w kilku samochodach i za każdym razem bardzo mi to pasowało. W niektórych modelach nawet klimatyzacja działa na wyłączonym silniku (np. Chevrolet Malibu).

  7. #36
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,503
    Auto
    Grande Punto Emotion 1.4 8v, 500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2007, 04.2016, 05.2023
    Na forum Punto tylu zadowolonych z S&S się nie znajdzie

  8. #37
    Klubowicz
    Dołączył
    14 marzec 2012
    Skąd
    Częstochowa
    Wiek
    42
    Postów
    476
    Auto
    TIPO HB 1,4 T-Jet LOUNGE
    Rocznik
    2017
    Dajcie spokój...kwestia gustu....

    Wie ktoś może jaki ma prześwit TIPO? W katalogach są podane bardzo skromnie dane techniczne.Może więcej informacji jest np. w instrukcji obsługi....

  9. #38
    Klubowicz
    Dołączył
    14 marzec 2012
    Skąd
    Częstochowa
    Wiek
    42
    Postów
    476
    Auto
    TIPO HB 1,4 T-Jet LOUNGE
    Rocznik
    2017
    Dzisiaj byłem w salonie i dowiedziałem się,że nie będzie jazd próbnych hatchbackiem...będzie to pokaz przedpremierowy...auta będą bez rejestracji...
    A co do prześwitu to też nie wiedzą...jest typowy jak w osobowych....

  10. #39
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 kwiecień 2016
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    36
    Postów
    15
    Auto
    Bravo 1.6D Multijet 90KM
    Rocznik
    2010
    Dzisiaj startują przedpremierowe pokazy hatchbacka i kombi u dealerów. Sam miałem się zapisać, ale odłożyłem to w czasie. Mam nadzieję, że stanie się to na Warsaw Moto Show 2016 (18-20 listopada)... chyba, że nie zdecydują się tam pokazać Tipo w tych odmianach, w co wątpię

    W przyszłości chciałbym stać się posiadaczem nowego Tipo, najlepiej Station Wagon. Zastanawiam się mocno w jaką jednostkę napędową uderzyć, ale moje typy idą w kierunku tych najmocniejszych odmian, czyli benzyna 1.4 T-Jet (bez LPG) oraz diesel 1.6 Multijet II (skrzynia biegów póki co jest kwestią otwartą).

    Mam kilka pytań do Was, które spędzają mi sen z powiek

    1. Planowane jest Tipo o mocy większej niż 120 KM?
    2. Sądzicie, że skrzynia DDCT pojawi się także w najmocniejszym benzyniaku?
    3. Warto zmieniać Fiata Bravo II na Fiata Tipo (wiem, bardzo ogólne pytanie)?
    4. Czemu silnik 1.6 E-Torq powiązano wyłącznie z automatem?

  11. #40
    grl
    grl jest nieaktywny
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 październik 2016
    Skąd
    ZS
    Postów
    5
    Auto
    Mazda
    Rocznik
    2004
    Skoro pokazy się już zaczęły, to chyba czas najwyższy pokazać cennik.
    Nie wyobrażam sobie prezentacji "patrzcie, pomacajcie, zamówcie, ale w sumie jeszcze nie wiemy po ile wam to opchnąć".
    A strona internetowa wciąż milczy.
    Ktoś ma już jakieś info?
    Mówię o zweryfikowanych kwotach, a nie domysłach...

  12. #41
    Klubowicz
    Dołączył
    19 sierpień 2016
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    39
    Postów
    333
    Auto
    Tipo 1.4
    Rocznik
    2016

  13. #42
    Klubowicz
    Dołączył
    29 maj 2016
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    175
    Auto
    Opel Astra J Sedan
    Rocznik
    2016
    Cytat Napisał dziadeck Zobacz post
    Ładny, tył zalatuje mi Focusem. Według mnie będzie to hit rynku motoryzacyjnego w PL, jeśli cena podstawowej wersji będzie w okolicy 45k pln.

  14. #43
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 kwiecień 2016
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    36
    Postów
    15
    Auto
    Bravo 1.6D Multijet 90KM
    Rocznik
    2010
    Cytat Napisał NimnuL Zobacz post
    Ładny, tył zalatuje mi Focusem. Według mnie będzie to hit rynku motoryzacyjnego w PL, jeśli cena podstawowej wersji będzie w okolicy 45k pln.
    Hmm, z tym podobieństwem to tak nie bardzo Z hitem rynku zgodzę się, ale z ceną podstawową już raczej nie. Spodziewałbym się "najbiedniej" 50k PLN. Tymczasem konfiguruję sobie Tipo na niemieckim serwisie Fiata. Zobaczymy co zaoferuje najbardziej wypasiona wersja.

  15. #44
    Klubowicz
    Dołączył
    29 maj 2016
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    175
    Auto
    Opel Astra J Sedan
    Rocznik
    2016
    Tylna klapa i spoiler w pierwszej kolejności przypomniało mi Fokę '12 właśnie ... ogólnie bardzo podoba mi się to kombi i być może będzie to moim kolejnym zakupem za kilka lat ...

  16. #45
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 kwiecień 2016
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    36
    Postów
    15
    Auto
    Bravo 1.6D Multijet 90KM
    Rocznik
    2010
    Nadmiarowy post. Sorka.


 
Strona 3 z 9 PierwszyPierwszy 12345 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Tipo Hatchback - pierwsze wrazenia
    Napisany przez Aachener na forum Tipo
    Odpowiedzi: 104
    Ostatni post: 03-03-2017, 13:23
  2. Fiat Tipo hatchback
    Napisany przez przemog666 na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 06-07-2016, 10:17
  3. Tipo hatchback
    Napisany przez mmaa na forum Tipo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 20-06-2016, 22:20
  4. Fiat Tipo kombi i hatchback - Salon Genewa 2016
    Napisany przez byrrt na forum Nowości & Portal
    Odpowiedzi: 26
    Ostatni post: 26-03-2016, 10:45
  5. Fiat Tipo hatchback - czy tak będzie wyglądał?
    Napisany przez miszko na forum Nowości & Portal
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 12-12-2015, 13:06

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat tipo forum

tipo sedan czy hatchback

tipo forum

fiat tipo hatchback czy sedanfiat tipo 2016 wadyforum fiat tipotipo hatch or sedanfiat tipo sedan forumtipo czy astratipo hatchback czy sedantipo sedan czy kombifiat tipo sedan czy hatchbackTipo przeswittipo II sedan vs i30 hatchbeckfiat tipo 2016 sedan opinietipo sedan opiniefiat tipo przeswittipo sedan bagaznik.comi wozeksite:http:fiatklubpolska.pl wadyfiat tipo dlaczegi sedan tanszydlaczego tipo sedan jest tanszytipo hb czy sedanco kupic opla sedan czy fiata tipo forum pomocytipo pazdziernik 2016Tipo ddct

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie. Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, Spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl